Haluatteko miehet ekana iltana "sitä" vai myöhemmin?

Nainen N.

Miten on, tapaatte kivan nätin naisen. Olette jutelleet pari tuntia vaikka ravintolassa. Haluatteko suoraan lähteä sekstaamaan?
Entä jos nainen ei suostu?
Ihmettelen vain, tuntuu että nykyään hypitään heti sänkyyn.
Itse en ole sellainen.
Olin aiemmin avoliitossa, kun erosimme, olin puoli vuotta sinkkuna. Tapailin treffien muodossa miehiä mutta yhtäkään en sänkyyn asti päästänyt, pussailua vain oli.... en halua sellaista niin nopeasti. Sitten kun puolen vuoden päästä tapasin sen oikean, hänenkin kanssaan odotin jonkin aikaa. Eli ensitreffeiltä meni kuukausi, ennenkuin suostuin sänkyyn asti... minusta sekin oli liian vähän mutta hihhh taisi oma himo ottaa jo myös ylivallan.
Haluatteko siis näitä ekana iltana panoa naisia, vai miten on, jos menee monta viikkoa ainakin, ennen seksiä..?

36

2613

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kp

Jos ekana iltana ollaan annollaan niin siitä mitään tule..

• Pour quoi pas?

No miksei tulisi? Minusta se on 50/50. Jos kemiat pelaa ja on ollu muutenkin mukava yö, niin miksi sen pitäs jäädä siihen?

• Kaarina,,,

Voi hyvinkin tulla. AInakin meillä puolisoni kanssa. Ja huom. elettiin vuotta 1978 kun tapasimme ja todellakin kemiat kolahtivat heti ja ensimmäisenä yönä mentiin sänkyyn ja siitä lähtien olemme olleet yhdessä. Viisi vuotta seurusteltiin, mentiin naimisiin, perustettiin perhe ja nyt taas elellään kahdestaan ja yhä edelleen olemme rakastuneita ja petipuuhatkin onnistuu!

• ohhoh...

No miksi ei tulisi? Jotain perusteluja tälle, kiitos? ;o

• No ohhohhoh
        ohhoh... kirjoitti:

No miksi ei tulisi? Jotain perusteluja tälle, kiitos? ;o

Homma helposti muuten saattaa lässähtää siihen. Mikä alkaa hyvin nopeasti, myös helposti päättyykin nopeasti, kuuluu vanha sanonta.

Ehkei ainakaan vielä sinun kohdalla, mutta älä yleistä!

• Mies M

No riippuu varmaan siitä, mitä se mies etsii. Jos etsii yhden yön seuraa, niin selvähän se on, että pitää saada heti, mutta jos etsii kumppania ja mahdollisesti vaimoa itselleen, on tilanne ihan toinen. Ei mies silloin halua helppoa tapausta ja jos menet heti sänkyyn, niin mistä se kertoo. Itse en pysty kunnioittamaan naista, joka on heti jalat levällään. Naiselle on kunniaksi, jos ei suostu sänkyyn heti, eikä edes hetken päästä. Näin se on!

• llll

Itse menimme mieheni kanssa sänkyyn samana iltana, kun tavattiin. Välillämme oli niin voimakas kemia, ettei sille mitään voinut. Yhdessä olemme olleet 5 vuotta ja siitä naimisissa 1,5 vuotta. Eikä mies minua mitenkään alaspäin katsonut, vaikka annoinkin heti.
        Ja oli muuten ensimmäinen mies, jolle annoin samana iltana.

• 1950s

Itse en pysty kunnioittamaan miestä, joka sanoo noin...

• nainen...

Etpä tietenkään, kun olet kunniasi menettänyt.

• jakavanainen

Muakin kiinnostaisi, että mitä mieltä miehet ovat tästä.
      Itse olen antanut ensimmäisenä iltana ja silti on perään soiteltu ja haluttu nähdä uudelleen ja jopa puhuttu seurustelusta. Olen myös sitä mieltä(vaikka olenkin nainen), että kyllä se on kiinni siitä pelaavatko kemiat yhteen. Jos mies ei kykene kunnioittamaan naista, joka antaa ensimmäisenä iltana, niin saa etsiä jonkun muun. Itse en ainakaan ole niin ehdoton minkään asian tai piirteen suhteen ihmisissä, että tuomitsisin suoralta kädeltä jonkun asian. Jos natsaa muuten ja viihdytään yhdessä, niin miksi ei voisi harrastaa seksiä, jos molemmat haluavat toisiaan ja vetovoimaa löytyy molemmin puolin?
      Kyllähän hyvä seksikin saa ihmiset pysymään yhdessä, niin miksei myös voisi tuoda ihmisiä yhteen:>

• KuunteleYlimmäistäsi

Katsos, ymmärrätkös että siinä on hyvä tyttö kyse luottamuksesta :). Luottaako varmasti siis ihmiseen joka on heti hyppäämässä jokaisen vastaantulijan kanssa sänkyyn! Toinen on vielä senkin takia että kun on antanut ekaksi tunteiden vähän syventyä, niin on yleensä alkanut seksikin jo toimimaan paljon paremmin ;).

Jos ei neuvoni kelpaa niin fine, jatka vaan omaa tyyliäsi. Mutta muista myös silloin varautua että sänkytouhun jälkeen kun saatat ihastua siihen toiseen, on se toinen sitten jo dumpaamassa sinut ;).

• Missutar
        KuunteleYlimmäistäsi kirjoitti:

Katsos, ymmärrätkös että siinä on hyvä tyttö kyse luottamuksesta :). Luottaako varmasti siis ihmiseen joka on heti hyppäämässä jokaisen vastaantulijan kanssa sänkyyn! Toinen on vielä senkin takia että kun on antanut ekaksi tunteiden vähän syventyä, niin on yleensä alkanut seksikin jo toimimaan paljon paremmin ;).

Jos ei neuvoni kelpaa niin fine, jatka vaan omaa tyyliäsi. Mutta muista myös silloin varautua että sänkytouhun jälkeen kun saatat ihastua siihen toiseen, on se toinen sitten jo dumpaamassa sinut ;).

Jos toinen dumppaa niin ihan yhtä paljon se sattuu oli sitten ollut sitä seksiä tai ei. Aika harvoin se seksi alkaa toimimaan jollei se ole toiminut jo ekalla kerralla.

Jos kemiat natsaa ja seksi kiinnostaisi molempia, niin en näe siinä mitään ongelmaa. Kyllä se on niin että jos seksi on nautittavaa niin se voi vetää ihmisiä yhteen.

Minun neuvoni on että elämässä kannattaa tehdä asioita, jottei sitten kaduta. Virheitä tekee kuitekin kaikki.

• KuunteleYlimmäistäsi
        Missutar kirjoitti:

Jos toinen dumppaa niin ihan yhtä paljon se sattuu oli sitten ollut sitä seksiä tai ei. Aika harvoin se seksi alkaa toimimaan jollei se ole toiminut jo ekalla kerralla.

Jos kemiat natsaa ja seksi kiinnostaisi molempia, niin en näe siinä mitään ongelmaa. Kyllä se on niin että jos seksi on nautittavaa niin se voi vetää ihmisiä yhteen.

Minun neuvoni on että elämässä kannattaa tehdä asioita, jottei sitten kaduta. Virheitä tekee kuitekin kaikki.

"Jos toinen dumppaa niin ihan yhtä paljon se sattuu oli sitten ollut sitä seksiä tai ei. Aika harvoin se seksi alkaa toimimaan jollei se ole toiminut jo ekalla kerralla."

Se nyt on ihan eri asia! Seksi toimii AINA ihan eri tavalla kun on vähän tutustunut toiseen ja kiintynyt siinä samalla myös henkiselläkin asteella.

"Minun neuvoni on että elämässä kannattaa tehdä asioita, jottei sitten kaduta. Virheitä tekee kuitekin kaikki."

Mutta kun kaikki ei vaan ole kokemisen arvoista. Meinaatko että kaikki mahdolliset kokemukset ovat hauskoja? Söisit varmaan omaa paskaakin, kun kaikkea pitää sinun mielestäsi kokea :D

• Setämies..

Kyllä mulle kelpaa "sitä", jos sulle kelpaa "setä".

• tutustun ensin

Haluan tutustua kunnolla. Joku 6 kuukautta seurustelua ennen seksiä on OK.

• 15+3

Olen aina yrittänyt uskotella itselleni, että seksi tulee vasta myöhemmin. Viime suhde kesti 2 vuotta. Alussa oli pari seksitöntä kuukautta. Siinä ehti jo tutustua ja kiintyä toiseen. Sitten seksi ei toiminutkaan. Se on kalvannut koko suhteen ajan, ja suhde päättyi vasta nyt eroon.

Jos ei toimi, niin ei toimi.

• paitsi minä

Eli mies ajatteli vaan itseään niin kuin suurin osa miehistä ajattelee ainoastaan omaa nautintoa. siksi se ei toiminut.

• niin se vaan menee

Kyllä seksi pitää testata hyvissä ajoin, koska jos se ei toimi, niin ei suhteella ole tulevaisuutta.

• TT

Mä en kyllä olisi muutenkaan sellaisen sovinistisen miehen kanssa, jonka mielestä miehet saa harrastaa yhen yön juttuja, mutta naisesta ne tekee huoran. Ei kaikki naiset kulje ympäriinsä hääkakkujen ja vauvojen kuvat silmissä kiiluen... Toiset vaan ihan aidosti tykkää seksistä ja siksi sitä harrastaa.

Itselläni edellinen parisuhde alkoi yhden yön jutusta, ihan arvostettiin toisiamme IHMISINÄ, kuten kuuluukin. Itse kun ei jatkuvasti etsi parisuhdetta, vaan viihtyy hyvin sinkkuna, on silloin tällöin kiva saada vähän säpinää. Ja jos siitä sitten kehittyy jotain, niin sittenpä kehittyy. Itse mietin yleensä kahdesti haluanko edes antaa miehelle numeroani, vaikka pyytäisikin. Kiinnostus voi toki mennä myös toiseen suuntaan, jos antaa heti ja ei noin älyllisesti oikein osaa haastaa... ;)

Mun mielestä tällaista on oikeastaan aika turha stressata. Jos ei halua antaa heti, niin sitten ei anna. Jos mies siksi kyllästyy, niin ei ole sen arvoinen. Samalla lailla jos miestä häiritsee se, että heti saa, niin taitaa olla liian vanhanaikaiset arvot anyway.

• Ei hele

"Samalla lailla jos miestä häiritsee se, että heti saa, niin taitaa olla liian vanhanaikaiset arvot anyway."

Hohhoh, kuka sinullekkin on tuollaista paskaa selittänyt että pitäisi heti ekoilla treffeillä sekstata? Vai keksitkö nyt ihan omasta päästä tuon?

• TT
        Ei hele kirjoitti:

"Samalla lailla jos miestä häiritsee se, että heti saa, niin taitaa olla liian vanhanaikaiset arvot anyway."

Hohhoh, kuka sinullekkin on tuollaista paskaa selittänyt että pitäisi heti ekoilla treffeillä sekstata? Vai keksitkö nyt ihan omasta päästä tuon?

Luitko koko kommenttini? Koska juuri ennen tuotahan kirjoitin, että jos EI halua antaa heti ja toinen siksi kyllästyy, ei siitä suhteesta olisi mitään tullutkaan...

Pointtini oli, että kannattaa toimia niin kuin ITSE tuntee hyväksi. Ihmisillä on erilainen suhtautuminen seksiin, toisille se on varattu vain vakaavaan parisuhteeseen, toisille tapa pitää hauskaa siinä missä muutkin. Kannattaa varmaan etsiä sellainen kumppani, jonka kanssa on samalla linjalla asian suhteen. Jos jonkun mielipide minusta on enemmän kiinni siitä, milloin päädytään sänkyyn kuin siitä, mitä ajattelen ja sanon, ei tarvitsekaan pysyä mukana kuviossa.

Huvittavaa, miten ihmiset eivät voi hyväksyä muiden poikkeavaa kantaa asiaan, vaan kaikkien pitäisi olla samanlaisia. Mitä se on keneltäkään pois, jos joku haluaa harrastaa seksiä ekoilla treffeillä? Ei ketään siihen tässä olla pakottamassa... Joten miksi pitää yrittää pakottaa odottamaan?

• tavis mies

Tietenkin mieluummin ekana iltana. Jos nainen ei lämpene ajatukselle, niin ei voi mitään. Kovin montaa viikkoa en kyllä jaksa odottaa, kun siinä vaiheessa rupean kyllä epäilemään että naisella on jotain henkisiä ongelmia seksin kanssa.

• Sitä oikeaa etsien..

Olen itse nainen, enkä halua odottaa kovin kauaa seksin kanssa. Jos sitä fiilistä ei tule ensimmäisillä tapaamisilla, että ainakin tekisi MIELI mennä sänkyyn, tuskin sitä tulee myöhemminkään. Jos tekee heti ekoilla treffeillä mieli, silloin - ainakin mun kohdalla - täytyy tuntua muutenkin mukavalta ja siltä, että on jotain yhteistä puhuttavaa jne. ja voin mennä sänkyynkin, mutta en siinä uskossa että se tarkoitaa samaa kuin tapaamisen muuttuminen suhteeksi. Sänkyyn meno joko vahvistaa käsityksiä siitä, että tästä ihmisestä haluan tietää lisää, tai sitten se vahvistaa sen että tämä ei ole mua varten. Ainoa, mitä pidän lähes ehdottomana sääntönä, on se, että kännissä ei mennä ekoilla treffeillä/tapaamisella sänkyyn. On eri asia, jos on jo tapailtun jonkin aikaa, ja eka kerta tulee jonkun baari-illan päätteeksi tms. mutta jos on vasta tavattu, kummatkin ovat humalassa (tai edes toinen), ei ole ehkä fiksuin veto mennä heti sänkyyn :) Seuraavaksi kerraksi voi kyllä säästää, ehtii harkita asiaa selvin päin.

• Totuus

Nainen joka aina ensimmäisillä treffeillä "testailee" miehiä, on vitun lutka!

• m36vee.

No en halua heti seksiä. Ei varmaan tee hyvää vaikutusta jos alkaa parin tunnin jälkeen vonkaamaan. Tosin jos nainen antaa ymmärtää ja vonkaa itse niin voisin lähtee mut harvoin niin tapahtuu. Kyllä nyt ainakin pari viikkoa tai kuukausi tapailua ennen kun alan ehdottelee

• bvcbvcbvbcvbcv

Riippuu tilanteesta. Jos tapaan naisen baarissa ja päätetään jatkaa iltaa jomman kumman asunnolle niin tällöin kyllä odotan ja haluan seksiä. Jos taas ollaan enemmänkin vain porukalla pitämässä hauskaa ja tapaan kaverilleni tutun naisen niin en välttämättä halua heti ensimmäisellä tapaamisella seksiä, vaan saatan toivoa uutta tapaamista.

• Sitä oikeaa etsien

Veit varpaat suustani. Just noin, riippuu tilanteesta ja siitä, missä merkeissä on tavattu.

• iloinen antaja

Nykyiselle naiselleni piti todistaa, että haluan seurustella hänen kanssaan, joten jouduin antamaan ekakerralla.

• JarkkoV

En mene ainakaan itse sänkyyn heti. Jopa meillä miehillä on eroja seksihaluissa, vaikka stereotyyppisesti ajatellaan, että jokainen ajattelee vain seksiä 24/7. Luottamus toiseen ei synny sekunnissa ja itse tarvitsen ainakin sen tunteen ennen rakastelua.

• Vasta kun on tutustunut paremmin. Muuten ujous ottaa vallan.

• 4+19

Olen kerran elämässäni tehnyt niin, etten ole mennyt sänkyyn ensimmäisellä kerralla. Siitä kehittyi elämäni pisin mutta seksuaalisessa mielessä onnettomin suhde.

• Rottweil

Baari-illan kemiat tahtovat olla etanolin aikaansaannosta ja ovat aamulla haihtuneet. En nyt mitään kuukausien pihtauksia kannata, mutta ekan illan illuusio on osoittautunut niin usein harhaksi, että on ehkä parempi jättää seksi vähän myöhempään ajajnkohtaan.

Toinenkin ikävä juttu seksissä on: Hyvä sellainen sokaisee ja tutustuminen jää jotenkin puolitiehen. Totuus valkenee sitten kolmen vuoden sisällä.

• olen aina luullut

että naiset haluu.

• onko siis naisia

jotka on miesten kanssa ja eivät halua? Tietysti ymmärrän työ- ja muut ystävyyskuviot.

• olen saattanut toki
        onko siis naisia kirjoitti:

jotka on miesten kanssa ja eivät halua? Tietysti ymmärrän työ- ja muut ystävyyskuviot.

elää eri maailmassa kuin monet muut, kuten lesbot.

• tähän ei tarvitse
        olen saattanut toki kirjoitti:

elää eri maailmassa kuin monet muut, kuten lesbot.

vastata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      89
      3544
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      3093
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      56
      3044
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      61
      2865
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      64
      2690
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      54
      2687
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      61
      2424
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2271
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2128
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2122
    Aihe