Fazer kakkurullat 500g ?

Minkä makuisia ?

Onko kukaan maistanut Fazerin kakkurulla, kääretorttuja ?
Niitähän on Taikayö, Poutapäivä, Onnen aamu ja Pirteä päivä.
Tekisi mieli kyllä maistaa, mutta ei ole tullut ostettua, kun aika kalliita ovat.
Normaalihinta yli 10 euroa ja nyt näytti olevan tarjouksessa 8,90 euroa.
Fazer kakkurullat näyttävät tosi herkullisilta ja varmaan myös maistuvat herkullisilta

20

4678

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • malamutti

      Taikayötä oon maistanut ja sehän vie kielen mennessään!
      Ostin silloin kun vielä kaupoissa oli - 50% tarjouksia.
      Nyt en enää raaski ostaa :/

      • Minkä makuisia ?

        Voisi kai sitä yhden kerran nauttia herkullisen makunautinnon ja tuhlata, kun kerranhan täällä eletään.
        Pienempiä palasia tätä Fazerin kakkua on myös myynnissä, mutta se maksoi jotain vähän yli 4 euroa, mutta oli jotai 1/3 osa siitä ehjästä kakusta, joten se maksaa enemmän.
        Tuota Taikayötä vois kyllä kokeilla, kunhan tässä raaskisi joku päivä.
        On kai Fazer leipomolla omia salaisuuksia, joilla ne saa nämä tuotteensa maistumaan älyttömän hyviltä, vaikka itse yrittäisi tehdä samanlaisen kakun samoilla täytteillä, niin ei siitä tule niin herkullista.

        Aina, kun kaupassa menee sen leivoshyllyn ohi, niin tekis mieli ottaa mukaan jotain herkkua, mutta sitten kun hintoja katsoo, niin jää ne herkut ostamatta.


    • taikayö maistuu

      Taikayö-kakkua on meidän kaupassa, samoin Poutapäivää, kahta muuta en muistaakseni ole nähnyt. Tykkään suklaisesta, tulee mieleen käpykakku tai -rulla, joskus olen bongannut juuri -30 % tai jopa -50 % kun päiväys lähestyy. Se on tuhtia tavaraa josta riittää monelle.
      Fazerin suklaakuorrutteinen tryffelikakku on myös hyvää - pitääkin tänään ostaa joku kakku, vaikka ei ole torstaita kummempi päivä.

    • kesäinen maku

      Poutapäivä on todella hyvää.

    • Joppe 100

      Vastaajat jotka pitävät noiden kakkurullien mausa, valitettavasti voin todeta että keinotekoisia esannsseja ja muita höpöhöpö makuaineita niihin sidotaan. Ostakaa jonkin lähituottajan, herkkuja mielummin.

    • mangokaaleppi

      rasvaisen muovista esanssipaskaa! leipokaa itse paremmat

    • Minkä makuisia ?

      No onhan niissä keinotekoisia esansseja, mutta kyllä joskus harvoin on ihan mukava kokeilla jotain leivonnaista, kun yleensä tulee itse leivottua.
      Kyllä itse leipomalla saa erittäin herkullisia leivonnaisia ja mielellään sitä kokeilee jotain uutta reseptiä, eikä aina niitä samoja ja hyviksi koettuja.
      Monesti jonkun herkulliselta vaikuttatavan leivonnaisen tekeminen tyssää siihen, että kotona ei olekaan kaikkia tarvittavia aineita ja joutuu lähteä niitä kaupasta hakemaan tai sitten resepti on paljon monimutkaisempi, kuin mitä yleensä on tottunut leipomaan, yksinkertaista ja nopeasti valmistuvaa.

      Suklaamoussekakku on yksi herkullisimmista kakuista, mitä olen itse tekemällä saanut tehtyä.
      Sacher kakut ovat varmaan myös todella herkullsia ja erilaiset moussetäytteiset kakut, joita vois kyllä kokeilla, vaikka ne ovatkin vähän työläämpiä tehdä.
      Kyllähän ne kakun aineksetkin maksaa, mutta hyvillä aineksilla syntyy herkullisia kakkuja.

    • mangokaaleppi

      No nyt se selittelee ja puolustelee tekemisiään, vähänkö säälittävää.

    • Baker leipoja

      Taika yö Fazerin kakkurullaa tuli maistettua äskettäin.
      Oli Halpahallissa 500g kakkurullat 5,99 ja sattumalta oli yks ainut
      -50% alennuksella eli 2,99 hintaan sen sai.
      No, mitä nyt siihen makuun sanoisi, ihan hyvänmakuista, lähinnä maku muistuttaa kääretorttua, jossa on suklaa mousse täyte, ei ihan henkeäsalpaavan herkullusta.
      Minimanissa samankokoiset Fazerin kakkurullat jotain 10.45 euroa.
      Makuunsa nähden ylihintaisia ovat, joten silloin näitä kakkurullia voi ostaa, kun ovat alennuksessa, ei kyllä täydellä hinnalla, ei ainakaan tuohon yli 10 euron.

    • kyllä ehdottomasti

      Poutapäivä on niin herkullista, että sitä kannattaa kokeilla :)

    • päkä ja juhki

      Taikayö kakku on ehdottomasti parhainta mitä koskaan olen maistellut. Sanoinkerran eräälle tuttavalle, etten tyule kylään ellei ole Taikakakkua. Siinä vaan yksi vika, sen lisäksi että se on liian hyvää, nimittäin se etten ikinä koskaan milloinkaan, muista kakun nimeä, tungen sen aina Yön kuningattareksi tai viettelyttelyksi. Miksenmuista tuota oikeaa nimeä kaksi tuntia sitä äskenkin kelasin, ja en muistanut ja täältä sen sitten bongasin, ja viikon päästä ostamaan Taikayötä kun on hääpäivä.

      • dreamtart

        Taikayö on noista parasta - hintakaan ei tunnu pahalta kun sopeuttaa sen makuun. Sopivan makeaa ja rakenteeltaan suussa sulavaa - täytyy vain tsekata päivämäärät, että saa mahdollisimman tuoretta - taipumuksena kuivua myyntiajan lähestyessä loppuaan.

        Jos todella hyvää kääretorttua haluaa, niin on parempi tehdä sellainen itse. Esim. Unelmatorttu kaakaolla maustetulla kääretorttupohjalla ja voikreemitäytteellä, johon vähän vaniljaa. Todella hyvää makean maitokahvin kanssa - vie kielen mennessään.

        Simppeli vaan yleensä on se paras.


    • Teppo HKI

      Kyllähän nuo maistuvat ihan silkalle paskaIIe!

      • Kakku guru

        Tarjouksessa -50%, kun oli Onnen aamu kakkurulla, niin pakkohan se oli ostaa ja kokeilla maistaa.
        Taikayötä olen joskus maistanut, mutta se oli paljon täyttävämpää.
        Tämä Onnen aamu oli kyllä tosi herkullista.
        1/3 osaa söin ja loput pakkaseen kahtena palasena.
        Toissapäivänä ostin ja tänään söin loppuun.
        Omena maistuu ja sopii tosi hyvin tähän kakkuun.
        Onhan noi aika kaloripommeja, mut kyllä sitä elämässä voi välillä jotain herkullista syödä, mitä elämää se on, jos aina kieltäytyy kaikesta hyvästä, kun tekee mieli.


      • konvehtikalle
        Kakku guru kirjoitti:

        Tarjouksessa -50%, kun oli Onnen aamu kakkurulla, niin pakkohan se oli ostaa ja kokeilla maistaa.
        Taikayötä olen joskus maistanut, mutta se oli paljon täyttävämpää.
        Tämä Onnen aamu oli kyllä tosi herkullista.
        1/3 osaa söin ja loput pakkaseen kahtena palasena.
        Toissapäivänä ostin ja tänään söin loppuun.
        Omena maistuu ja sopii tosi hyvin tähän kakkuun.
        Onhan noi aika kaloripommeja, mut kyllä sitä elämässä voi välillä jotain herkullista syödä, mitä elämää se on, jos aina kieltäytyy kaikesta hyvästä, kun tekee mieli.

        Taikayötä ostaessa kannattaa kiinnittää huomiota siihen, että se on pakastettu jo kertaalleen valmistamisen jälkeen, joten sitä ei saa pakastaa uudestaan.


    • Onnea aamuun

      Näinhän se on nähtävä :) Jos vaikka huomenna heittää veivinsä niin olis jäänyt herkku maistamatta. On elettävä tätä päivää ja tehtävä siitä mahdollisimman herkullinen itselle. Parasta elämässä ovat pienet nautinnot.

    • Höpötilöpöti

      Melkoisia markkinointipuheita ;)))

    • tauku86

      Poutapäivä on aivan Sairaan Hyvää :)

    • baakari

      hullut hinnat, kyll kotitekoinen aina voiton vie. eihän ne ole muuta kuin lisäaineita täynnä ja siitä se maku tulee.

    • Anonyymi

      Voiko pakastaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3604
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3288
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2418
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe