En ole mikään hyvännäköinen mies, enkä usko saavani pelkästään ulkonäölläni naista. Siksi olenkin yrittänyt panostaa muihin asioihin. Olen hankkinut "sopivan auton", oman asunnon (muutin pois kotoa), käynyt salilla kasvattamassa lihaksia, työpaikka löytyy sekä hankin koulutusta koko ajan lisää.
Onko olemassa vielä jotain missä voisin parantaa? Baareissa en käy, vaikka siellä pitäisi käydä kerran kuussa unelmatilanteessa. Mutta en viitsi sen takia että "voisi ehkä löytää naisen paremmin" tehdä jotain mistä ei pidä. Toinen asia on että pitäisi olla laaja kaveriporukka ja "kaikkien tuttu" No minulla on muutama hyvä kaveri. Eikä sillekkään oikeen itse voi mitään.
Muut perusasiat on kunnossa. Hygienia, käytöstavat, siisteys, pukeutuminen ym..
Olisiko vielä jokin osa-alue mihin voisi panostaa? Mitä en ole tullut ajettelleeksi?
Naiset auttakaa!
Vahvuuksia naisten silmissä?
65
1447
Vastaukset
- vinkki
Älä ole niin pinnallinen vaan elä enemmän sydämellä. :)
- Women are psychos
''...elä enemmän sydämellä...''
Ja heti yllytetään lihansyöntiin/mahdolliseen kannibalismiin. - KANNUSTAJAT
Women are psychos kirjoitti:
''...elä enemmän sydämellä...''
Ja heti yllytetään lihansyöntiin/mahdolliseen kannibalismiin.vahvuudet luulis olevan kaikkien silmissä Matti Monosen vahva nousu seiväshypyssä!
HIENOA!!! TUOLLA ASENTEELLA PÄRJÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- ....
Onni ei tule etsien, se tulee löytäen.
Jos itsessäsi ei ole mitään korjattavaa, älä katso liikaa naisen ulkonäköä tai ensivaikutelmaa.
Kun viihdyt jonkun naisen seurassa, siitä se alkaa. - monikakku
pelkkä pintakiilto ei riitä.
Ei auta vaikka olis kuinka komee, rikas ja menestynyt jos on pelkkää pas-kaa sisältä.
Luonne ratkaisee! Ainakin mulla. - tuula-neiti
Muista hymyillä paljon. Iloisen ja hyväntuulisen näköisiä miehiä on helpompi lähestyä.
- N
Sydän tuntee...
- hiljaa hyvä tulee
Älä ole niin helvetin epätoivoinen. Se paistaa kilsan päähän ja on pelottavaa.
- Jemina8
Perusasiat kuuluisi olla itseluottamus ja hyvät käytöstavat eikä mitkään autot tai asunnot :D
- 29
Kuule Hese sul on kaikki ihan hyvällä mallilla! Nyt vaan otat iisisti, vedät kännit ja pidät hauskaa!
- Bambina
...paitsi unohda ne kännit.
Itsevarmuutta peliin, tervettä itsevarmuutta. Epävarma itseään väheksyvä mies ei sytytä.
Ja se viina, suomalaisen miehen toinen minä ja paras ystävä?
Onko se mies jonka tarvitsee hakea iloa ja varmuutta pullon pohjalta vai se, joka luottaa itseensä ja siihen mikä on ja elää!!?
Ketä kiinnoastaa örisevä haiseva harittavasilmäinen juoppo???
Ja se ensivaikutelma on kaikkein tärkein, se muodostuu sekä ulkoisesta että sisäisestä miellyttävyydestä mikä ei tarkoita että olisi oltava mikään Adonis!
Se sisin näkyy, paljon enemmän kuin uskotkaan!
Ja hoida hampaat, kampaa hiukset (jos niitä on) puhtaat siistit vaatteet, ole oma itsesi ja hymyile! Siitä se lähtee.- 16
No hei niitä kännejähän on monenlaisia! Örvellyskännit ovat tietenkin huono juttu mutta kyllä sitä voi vähän ottaa. Mikä sen viehättävämpää kuin mies joka osaa käyttäytyä myös humalassa?
- vara vaimo
Voisit mennä töihin. Ikuinen opiskelija ei kiehdo.
- N
Voisimpa sanoa...
- Heikki777
Olen tällä hetkellä töissä. Alkoholia en kyllä ala ottamaan, vaikka siitä voisi saada "lisäpisteitä"
Kiitos muuten hyvistä vinkeistä. Ehkä tosiaan ei kannata olla nii epätoivoinen. En oo kyllä ollu hirveen epätoivoinen tähänkään asti. - Nainen32v.
Naisia on monenlaisia mutta kerron kuitenkin oman versioni. Siis jos perusasiat on kunnossa (tulee toimeen omillaan jne.) odottaisin, että
-mies tekee juttuja, jotka häntä kiinnostavat tai ainakin etsii niitä ja miehellä on ainakin joku kiinnostuksen kohde. Siis vähän syvempi kuin seurata jotain tv-sarjaa. Myös jos harrastaa vaikka urheilua niin odottaisin, että tekee sitä myös itsensä vuoksi, koska pitää siitä, ei vain tavoitteiden tai muun välinearvon vuoksi
-hänellä on ystäviä tai mielellään vanhoja ystäviä ja syviä ystävyyssuhteita. Minulle se merkitsee sitä, että hän osaa olla myös ystävä ja puhua asioista
-hyvät välit perheeseen, kieltämättä se vaikuttaa. Tietysti perhettään ei aina voi valita, jos välit ei ole jostain syystä hyvät niin ainakin selkeät (on itse edes yrittänyt olla väleissä)
Ehkä siis jos nuo asiat on kunnossa, voi olla tyytyväinen ja sen vuoksi tilaa on sille toisellekin elämässä.:) - Kadehtien katsellut
Vastaukseksi kysymys : Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin.
- jjtiiootygutiuuiheie
siksi kun suomi naisilla itsetunto on täysin hukassa.
he tuntee hoivaviettiä...
joka kohdistuu MIEHEEN...
kukahan siihen alistuu??? - N
Tuskin..
- antaa ämmien
lässyttää. He saavat mun puolesta ohjeistaa miehiä vaikka niin
paljon kuin haluavat.
Tosiasia on se , että KAIKKI suominaiset ovat miesten rahan perässä.
Väittäkööt mitä väittävät, mutta näin on.
Ota muijasi mieluummin ulkomailta, eipähän tarvitse pettyä.- päivän paras
Joo, vaikka Thaimaasta. Ei varmasti ole rahan perässä..
Sanoisin näin, että lähes kaiki naiset ovat rahan perään.Mutta miks me miehet paapotaan niitä??
Ulkomailla asia on ihan eri.
Koska heidän pitää tuoda itseään tyrkylle, jos he haluavat että joku varjalee/ hoitaa ja puollustaa heitä.Tämä voi kuullostaa ehkä sovinistiseltä, mutta se ei ole.
Mutta vaikka puhuttiinkin rahasta ... niin tosiasia on se , että se on perse kun pyörittää tätä polloa, vaikka me miehet oletammikin toisin
- Lässynlässynlää!
Niin se on... Täällä naiset sanovat "Lässyn, lässyn, jäpä, jäpä! Luonne ratkaisee! Ei millään materialla ole väliä! Kunhan sisältä päin on kaikki kunnossa! Lässyn, lässyn, lässyn, lää!"
Silti status, ulkonäkö, raha on ne todelliset asiat jotka merkitsee, tai ainakin mitä ensin katotaan.
Te naiset olette niin kaksnaamasia enimmäkseen.- pilluotus
Totta kai merkitsee tommoiset asiat, kaikki eivät kai vaan sitä myönnä. Status, raha ja ulkonäkö naiselle on kuin tissi, pillu ja miten ne näyttää, miehille.
- N
Mielen kiintoinen näkemys...voisimpa sanoa jotain..
- .....
En allekirjoita olleeni ikinä tuollainen, mutta jos miehellä ei ole mitään jota voisi ihailla ja kunnioittaa, suhde ei kehity.
Arvot rakentuvat pitkälti työn tekemisen ja oman yrittämisen varaan. Rakkaus on kaiken perusta silti. Rakastava ihminen haluaa huolehtia toisesta.
Tarkoittaa myös sitä, on oltava kärsivällinen kun työtä ei ole, silloin vahvempi osapuoli huolehtii.
Ikävää jos on ennakkokäsitys ahneista naisista varsinkin kysymättä heiltä.
- Juudaslässynlää
Jumalaa ei ole olemassakaan, ja niin moni aikuinen ihminen uskoo lapsellisiin pilipali-juttuihin, kun pelottaa keksityt kivikautiset asiat..
Älkää nyt noita ennustajia tai muita uskoko! Nuo on aivan humpuukkia ja lapsellista pili-pali rahastusta. Täysin perätöntä ja lapsellista touhua kertakaikkisesti. Älkää missään nimessä menkö maksamaan jostain keksityistä jutuista..
Saman kuin se että jumalaa ei ole olemassa. Kaikki uskonnot ovat vain keksittyjä lapsellisia kivikautisia pelottelu juttua. Ainoastaan pelokas ja hauras henkilö voi näitä uskoa.. Mutta kohtahan nämä uskonnot ja muut humpuukki jutut on väistynyt täysin taka-alalle kun ihmiset tulee järkiinsä.. - Bokseri
Ei ei ei... Paras konsti on "tarjota viinaa kaikille..." silloin avautuu mahdollisuuksia kaikille. Jatko-osa iltaan on, jos haluat nostaa imagoasi naisten silmissä " pieni tappelu". Sovi vaikka kaverin kanssa että hän hiukkasen ottaa muka liikaa , ja alkaa uhoilla... ja sitten sinä "hoitelet homman." Naiset ei voi vastustaa miestä joka julkisesti nujertaa jonkun toisen miehen ... se on tosi miehen merkki, monesti kokeiltu. Usein voi nähdä myös tilanteita kun nainen käyttää samaa metodia, aiheuttaa tahallaan tappelun miesten kesken - ... ja nuolee voittajan haavat, kirjaimellisesti.
- __Nainen__
Sinulla näyttää jo aika pitkälti kaikki saavutettava olla kunnossa. Jotain plussaa voi saada hyvistä näyttelijän taidoista. Voihan sitä jotain ihmissuhdepsykologiaakin lukea, jos kiinnostaa. Naisiin voi tehdä vaikutuksen yllättävän huomaamattomilla keinoilla. Vaikka jotkut nk. älykkönaisetkin luulevat, että he hallitsevat ihastumisen tunteensa, tosiasia on, että olemme kuitenkin kaikki eläimiä ja meillä on evoluutiosta peräisin olevia vaistoja ja mieltymyksiä. Esimerkiksi monet pitävät ns. metsästäjältä tai suojelijalta vaikuttavasta miehestä. Useimmiten myös perheestä huolehtiminen ja isälliset ominaisuudet tekevät vaikutuksen. Zemppiä :)
- 2+18
Plussaa voi saada hyvistä näyttelijän taidoista? Mihinkäs niitä tarvitaan parisuhteen kannalta? Normielämässä kaiketi ollaan omia itsejään eikä esitetä jotain muuta.
- __Nainen__
2+18 kirjoitti:
Plussaa voi saada hyvistä näyttelijän taidoista? Mihinkäs niitä tarvitaan parisuhteen kannalta? Normielämässä kaiketi ollaan omia itsejään eikä esitetä jotain muuta.
Näinkin, olet oikeassa :) Kunhan yritin keksiä jotain, mitä ei olisi vielä mainittu.
- justiinsa niin
Luonne riittää naisille, eikä niinkään raha.
Sen luonteen takia tämä eräs miss Suomi otti ja meni
naimisiin J.K kanssa.
Rahallahan ei missään nimessä ollut asiassa mitäääään tekemistä.... - tyhjätasku
äijää en kelpuuta ikinä.
Kyllä herrasmiehen tulisi naiselleen kaikkea hemmotteluja
tarjota. Vain moukka ei osta naiselleen mitään.
Kiva luonne on myös ehdoton IN. - rrrrusina
Kuulostaa hyvältä, ole vielä itsevarma ja -tietoinen, sekä rehellinen itellesi. Älä myöskään "yli"suorita. Naisille voi alitajuisesti tulla sellainen kuva, että onkohan tuossa miehessä jotain vikana, tai onkohan se ollut kovinkin yksinäinen kuin noin on vimmatusti naista hakemassa.
Mulla on ainakin tullut sellainen kuva, että toisetkin naiset kuin minä pidämme miehistä jotka ovat tasapainoisia, sinut itsensä kanssa olevia miehiä joilla on asiat hoidossa. Myöhemmin suhteen edetessä syvemmäksi rehellisyys on tärkeässä asemassa, mistä syntyy aito luottamus ja sitä kautta... Onhan toki niitäkin, jotka valehtelevat alusta asti ja pikkuhiljaa, jos suhde on syvempi niistä valheista syntyy kupla joka varjostaa suhdetta ja kasvaa sitä mukaa, jollei niitä myönnetä ja käydä läpi. Pienet valkoiset valheet jotka eivät "kasaannu", ovat ihan ok, tietyissä tilanteissa. - Sulotar
En muista naisista tiedä mutta mulla on ainakin ollut useinmiten lähinnä persaukisia miehiä kun en niin katsele statuksen perään. Just tollasilla ominaisuuksilla mitä alottaja esitteli itestään, ei esim. mun kainaloon pääsis ollenkaan. Noi pintapuoliset jutut... who cares? Tai siis tietty jos ne on sulle itelle ne tärkeimmät niin ei siinä mitään, tuolla lailla tietysti myös vedät niitä pinnallisempia naisia puoleesi.
Jokaiseen naiseen vetoo eri asiat, mutta mä ainakin kiinnostun miehistä jotka on aitoja omia itsejään, joilla on tunneälyä ja sydämen sivistystä, kanttia olla mies ja läheistensä tukena vaikeissakin paikoissa. Sellanen omistaan huolen pitävä, läheisensä ittensä edelle pistävä, empaattinen, keskustelutaitonen ja kunnollinen mies ois ihan kiva. Sulla ei ehkä sit ole noista piirteistä mitään, tai jos on niin kannattaisi ehkä tällaisia puolia myös itessään mainostaa?Tää on pakko laittaa vastaus.
Itse olin aikoinaan laivoilla duunis.
Asuin yli 7 vuotta naisen kanssa ... sairastuin laivalta pihalle
Ja koko tän ajan olin maksanut hänen nimis olutta kämpää, mut ku rahat loppu niin hän heitti mut pihalle.
Olihan muskin syytä, koska en ollut laittanut mitään ehtoja eikä oltu naimis.
Eli en siis saanut mitään.
Totta kai myönnän sen kun meni hyvin ja taaloja piisas, niin ladyjä löyty.
Mut niinkuin sanoit Who cares??
Nykyään on sen verran tullut jo älliä, ettei hetri hötkyile joka paikkaan, vaan vartoo hiukan.( Jos oikeen rivien välistä, niin sä kaipaat samantyyppistä miestä, kuin minä samantyyppistä naista) Menikö edes sinnepäin vai osuiko ja uppos??o- N
hannuketola kirjoitti:
Tää on pakko laittaa vastaus.
Itse olin aikoinaan laivoilla duunis.
Asuin yli 7 vuotta naisen kanssa ... sairastuin laivalta pihalle
Ja koko tän ajan olin maksanut hänen nimis olutta kämpää, mut ku rahat loppu niin hän heitti mut pihalle.
Olihan muskin syytä, koska en ollut laittanut mitään ehtoja eikä oltu naimis.
Eli en siis saanut mitään.
Totta kai myönnän sen kun meni hyvin ja taaloja piisas, niin ladyjä löyty.
Mut niinkuin sanoit Who cares??
Nykyään on sen verran tullut jo älliä, ettei hetri hötkyile joka paikkaan, vaan vartoo hiukan.( Jos oikeen rivien välistä, niin sä kaipaat samantyyppistä miestä, kuin minä samantyyppistä naista) Menikö edes sinnepäin vai osuiko ja uppos??oOn hyvä oli hytis olla siis laival kun olin yksin hytis.
N kirjoitti:
On hyvä oli hytis olla siis laival kun olin yksin hytis.
niin mitähän tuo sit oli ?
Et varmaan ole ollutko laivoilla joissakin pikkujoulujutuis
- 28
Pitäisin näitä suurina vahvuuksina (en tiedä, pitääkö moni muu nainen):
- Syvällisesti ajatteleva ihminen. Ei tyydy ensimmäiseen vastaantulevaan ajattelumalliin.
- Taiteellista lahjakkuutta.
- Aito, ei yritä esittää mitään.
- Hyväsydäminen, arvostaa muita.- M-23v
Kun törmäisikin sellaiseen naiseen, joka arvostaa tuollaisia ominaisuuksia. Minullakin saattaisi silloin olla jotain toivoa...
- Miehistä
Naisena mä odotan mieheltä tietysti, että on kaikki perusasiat kunnossa (työ, koulutus, talous, hygienia yms.) Mutta ennen kaikkea mä haluan, että mies on Mies. Tietynlaista ritarillisuutta. Leikkimielisyyttä, huumoria ja pilkettä silmäkulmasta pitää löytyä. Mä en vois sietää, jos mies ois tumpelo. Minusta miehen pitää osata rakentaa, remontoida yms.
- Pelkkä reikäkö?
Entä mitä itse osaat?
- wqgfewgfeg
Pelkkä reikäkö? kirjoitti:
Entä mitä itse osaat?
Ei se mitään osaa. Tyypillinen suomipersejalka joka kyllä vaatimuksia luettelee mutta itse ei kykene mitään tarjoamaan miehelle. Siksi tuollaiset ovatkin aina yksin.
- 11+3
Niin, jos naiset saisivat päättää, eläisimme vieläkin omavaraistaloudessa, missä jokaisen (miehen) on pakko osata "rakentaa, remontoida yms.", koska markkinoita, joilta voisi ostaa palveluja, ei ole. Siinä sitä sitten elettäisiin perinteistä perhe-elämää vahvan miehen hoteissa, kakarat juoksentelisivat avojaloin risaisessa paidassa ja p*rse paljaana. Osaatko lypsää lehmän?
- pliplop
11+3 kirjoitti:
Niin, jos naiset saisivat päättää, eläisimme vieläkin omavaraistaloudessa, missä jokaisen (miehen) on pakko osata "rakentaa, remontoida yms.", koska markkinoita, joilta voisi ostaa palveluja, ei ole. Siinä sitä sitten elettäisiin perinteistä perhe-elämää vahvan miehen hoteissa, kakarat juoksentelisivat avojaloin risaisessa paidassa ja p*rse paljaana. Osaatko lypsää lehmän?
Itse en kelpuuttaisi enää miestä joka ei osaa rakentaa ja remontoida. Itse olen hevostilan emäntä. Itsehän olen sen valinnut, mutta odotan myös miehen pystyvän samoihin töihin kuin itsekin.
Kyllä loppuisi rahat vikkelään, jos ei itse tekisi näitä hommia. Ja kyllä, on lypsetty niin lehmää, vuohta jos hevostakin. Traktorilla ajan ja kyllä rakennushommat sujuu paremmin kuin monelta miehenalulta, onnistuu hitsaus ja rälläköinti, puiden kaato ja polttopuiden pilkkominen, onnistuuko sinulta?
Toki vaatimukset omalla kohdallani olivat kovat, eikä Suomesta tälle sopivaa löytynyt. Enkä ole mikään ronski tonnikeiju, vaan hyvinkin vetävä, hoikka ja vielä reilusti alle 30-vuotias ja niitä ulospyyntöjä tipahtelee edelleenkin, vaikka on sormus sormessa :D
Mies joskus kysyikin, että miksi hän, sillä suhteemme ei todellakaan ole aina helppo välimatkan ja kulttuurierojen takia. Vaikka ulkonäkö ei ehkä niin erityinen olekkaan, mutta se luonne, iloisuus, aitous ja avoimuus oli tässä tyypissä mikä ihastutti. Tänä päivänä voit löytää netin kautta loistoyksilöitä. Ihmiset joko ovt omia itsejään tai esittävät jotain muuta. Meillä juttu kulki aivan mahtavasti, vaikken edes tiennyt alkuun minkä näköiselle tyypille puhun. Olisihan hän voinut olla susirumakin, mutta eipä ollut :D - ////
wqgfewgfeg kirjoitti:
Ei se mitään osaa. Tyypillinen suomipersejalka joka kyllä vaatimuksia luettelee mutta itse ei kykene mitään tarjoamaan miehelle. Siksi tuollaiset ovatkin aina yksin.
Rakkaudessa ei ole kysymys vaatimisesta, vaan toisen hyväksymisestä.
Kuvittele täydellinen nainen - tai mies- hyvän näköinen, varakas, älykäs, ja hänestä vielä pidetään. Kuinka ollakaan, puoliso alkaa nokkia häntä, et ole mikään ihmeellinen....
- 58v
Ole oma ittes, älä vedä mitään roolia, en tarkoita että pitäisi tuoda esille omia heikkouksia. Ole läsnä, osoita että olet kiinnostunut juuri hänestä, älä vaan kerro aikaisempia naisjuttuja, eivät todellakaan kiinnosta!
Älä vonkaa sänkyhommiin ensimmäisenä iltana, kyllä se sitten hoituu ajallaan, jos muuten natsaa eli kemiat sopii yhteen. Älä tule treffeille humalassa, koko juttu lahoaa kuin korttipakka, olet auttamatta ulkona!
Siitä vaan "radalle", lycka till. Satsaa rahaa pukeutumiseen ja kengät eivät saa olla nuhruiset, kiiltää pitää kuin juutalaisen kulli! - selvännäkijä
Kyllä sinä vielä kivan naisen löydät, älä huoli. Ja saat lapsia ja perheen. Katso vain, että naisesi osaa arvostaa sinua, etkä jää suhteessa altavastaajaksi.
- 13+1
Naistenko takia tuon kaiken olet tehnyt? Älä hyvä ihminen sellaiseen rupea, p*llu on pohjaton kaivo, jos sinne alkaa rahaa työntämään.
- N
Voisimpa sanoa on se reikä toisellakin puolen...
- Heikki777
En ole tehnyt mitään aloitusviestissäni mainitsemia asioita pelkästään naisten takia. Ihan itse haluan pitää itsestäni huolta. En ole siis mikään rikas. Ihan normaali työssäkäyvä. Kyllä mulla syvällisiäkin hyviä luonteenpiirteitä löytyy. Ne vaan tulee esille myöhemmin. Jos nyt puhutaan ensivaikutelmasta.
En ikinä ottaisi sellaista ylimielistä naista joka ei osais arvostaa mua. Enkä yritä mielyttää ketään ihmistä. Jos sille tiellä lähtee niin huomaa että kaikkia ei voi mielyttää.
Osaan tehdä miesten töitä kotona. - Gargantua
Jossain niitä naisia voi tavata, ja jos et käy baareissa ja kaveriporukka on pienehkö, niin pari keskeisintä tapaamispaikkaa on aika pois pelistä. Jossain harrastuksissa tai töissä niitä naisia pitäisi sitten tavata.
- winkwonk
Nykyään löytyy komeitakin miehiä, jotka osaavat laittaa ruokaa (mielletty aiemmin naisten jutuiksi, vaikka huippukokit ovat yhtä usein miehiä). Oma-aloitteinen mies tekee tietysti paremman vaikutuksen kuin rumahko juntti, joka odottaa passausta (heitäkin on). Kätevä taito miehelle itselleenkin, plussaa naisten silmissä (tämän huomaa koko ajan).
- Onnea etsintään :)
Perusasiat kunnossa. Ehkä henkinen puoli, innostuminen jostakin ja hulluttelu voisivat olla hyvä lisä. Vaikutat käytännölliseltä ja ainakin itse tykkään käytännönläheisistä miehistä, mutta jos kokoajan laskee liian tarkkaa kaiken tulee kylmä vaikutelma. Elikkä ei kukaan halua mennä suhteeseen pelkästään auton ja asunnon takia ( ei puhuta nyt niistä miljönääri ja kaunis malli kuvioista vaan tavallisesti) joten älä ainakan puheissa niitä korosta. Etsi itsestäsi asioita jotka saavat sinut innostumaan. Ainakin itse toivoisin löytäväni miehen joka jakaa kiinnostuksen kohteitani jonka kanssa voisi hullutella ja joka on luotettava. Jos itselläsi on kiinnostus johonkin voisi olla helpompi löytää rinnalle ihminen joka on kiinnostunut samoista asioista. Joskus kuitenkin kiinnostuksen kohteet on niin sellaisat, että harvemmin innostaa naista..silloin kannattaa repäistä ja tehdä jotain uutta. Saatat löytää helpommin naisen jos menet vaikka itseilmaisu kurssille taikka alat lukea henkisiä kirjoja.
- seadog
Joo sitä tarvitaan.Arvasitko, vai luitko rivien välistä. Olen kylläkin käytännönläheinen.Jaa mikähän sitten innostaa naisia, niitähän on nykyään kaiken laisia ja ovat kiinnostuneet monista eri asioista ei enää vaan kutomisesta ja virkkaamisesta vaan skaala on laaja aina kilpa-ajoista sukellukseen. Ei silti onhan meillä miehilläkin vaikka mitä "naisellisia harrastuksia"Olin duunis ylläksellä ja meidän poke "pikku kaappi" ilmoitti harrastukseen kanavatyöt.Mut mitä kaikke miehen tulee olla tänäpäivänä??Itsellä ravintola-alan tausta, ei mene sormi suuhun keittiössä sit käyty huoltomieskoulutus tampereella, eli pysyy vasara kädesTänä aamuna kävin tekemäs työsopimuksen , että lähden kesätalkkariks muutamaks kuukaudeksi.Mihkä hiton itdeilmaisun kurssille.Minulla on käsittääkseni aika hyvä verbaalinen itseni ilmaisun taito.Ja mitä tuo henkiset kirjat tarkoitti??
- fdkfjdkgv
seadog kirjoitti:
Joo sitä tarvitaan.Arvasitko, vai luitko rivien välistä. Olen kylläkin käytännönläheinen.Jaa mikähän sitten innostaa naisia, niitähän on nykyään kaiken laisia ja ovat kiinnostuneet monista eri asioista ei enää vaan kutomisesta ja virkkaamisesta vaan skaala on laaja aina kilpa-ajoista sukellukseen. Ei silti onhan meillä miehilläkin vaikka mitä "naisellisia harrastuksia"Olin duunis ylläksellä ja meidän poke "pikku kaappi" ilmoitti harrastukseen kanavatyöt.Mut mitä kaikke miehen tulee olla tänäpäivänä??Itsellä ravintola-alan tausta, ei mene sormi suuhun keittiössä sit käyty huoltomieskoulutus tampereella, eli pysyy vasara kädesTänä aamuna kävin tekemäs työsopimuksen , että lähden kesätalkkariks muutamaks kuukaudeksi.Mihkä hiton itdeilmaisun kurssille.Minulla on käsittääkseni aika hyvä verbaalinen itseni ilmaisun taito.Ja mitä tuo henkiset kirjat tarkoitti??
seadog en tiedä oletko aloittaja vaiko joku toinen, kirjoitin aloittajalle. Tuota itseilmaisukurssia tarkoitin siksi, että siellä on usein enemmän naisia kuin miehiä. Tuollaiset luovat jutut tuovat ihmisestä leikkimielistä puolta esiin ja näin hauska yhteinen ilmapiiri voi johtaa siihen, että tutustuu paremmin johonkin naiseen. Sekä naiset että miehet harrastaa monenmoista mutta edelleen tosissa harrastukissa painottuu toinen sukupuoli. Jos mies vaikka tykkää salaa ohjailla kauko-ohjattavia taikka puhelee vain autoista niin on aika harvinaista, että löytää siihen naisen kaveriksi, Monella naisella sama ongelma, harrastukset painottuvat sellaisiin harrastuksiin, että miehet siellä vähemmistö. Miehelle tulee siis paremmat tilaisuudet jos uskaltautuu harrastamaan vaikka työväenopistoon sellaiselle kurssille jossa on vain naisia. Samoin naisenkin saa paremmat mahdollsiuudet jos menee miesvaltaiselle harrastusalueelle.
- jskjds
fdkfjdkgv kirjoitti:
seadog en tiedä oletko aloittaja vaiko joku toinen, kirjoitin aloittajalle. Tuota itseilmaisukurssia tarkoitin siksi, että siellä on usein enemmän naisia kuin miehiä. Tuollaiset luovat jutut tuovat ihmisestä leikkimielistä puolta esiin ja näin hauska yhteinen ilmapiiri voi johtaa siihen, että tutustuu paremmin johonkin naiseen. Sekä naiset että miehet harrastaa monenmoista mutta edelleen tosissa harrastukissa painottuu toinen sukupuoli. Jos mies vaikka tykkää salaa ohjailla kauko-ohjattavia taikka puhelee vain autoista niin on aika harvinaista, että löytää siihen naisen kaveriksi, Monella naisella sama ongelma, harrastukset painottuvat sellaisiin harrastuksiin, että miehet siellä vähemmistö. Miehelle tulee siis paremmat tilaisuudet jos uskaltautuu harrastamaan vaikka työväenopistoon sellaiselle kurssille jossa on vain naisia. Samoin naisenkin saa paremmat mahdollsiuudet jos menee miesvaltaiselle harrastusalueelle.
"Henkiset kirjat" tarkoittivat sitä, että niitä lukemalla voit niin laajentaa keskustelunaiheitasi, monet naiset nimittäin pitävät filosofisista pohdiskeluista kun ne pysyvät kohtuudessa.
- edellinenkirjoittaja
Voisit repäistä ja mennä johonkin harrastukseen jossa suurinosa harrastajista on naisia.
- seadog
tulikohan se viesti perille, koska vastasin sinun aikaisemmin laittamaan viestii.mut jos haluat (toivottavasti) jatkaa keskustelua, niin löydät minut suomi24 sivulta nimimerkillä seadog
- erkki eräs
Hehheh, tässä taas saa kävellä nauraen pankkiin (tässä tapauksessa siis naisiin), kun näiden miesten juttuja lukee. Ensiks mainitaan auto (ei jösses), sitten mainitaan vinopino täysin toisarvoisia lähinnä materiaalisia asioita. Herätkää pahvit, ei naisia materia kiinnosta!!! Tai ei ainakaan valtaosaa naisista. Naisia kiinnostaa ennen kaikkea miehinen mies! Siis sellainen jonka nainen kokee turvalliseksi ja jossa on ripaus tietylaista alkukantaista voimaa, mutta joka osaa kuitenkin ottaa naisen tunteikkuuden huomioon ja tarjota läheisyyttä.
Minä olen persaukinen ikäni vanhoilla koslilla ajellut ja vuokralla asustellut. Osaan kuitenkin käytöstavat ja sivitystäkin riittävästi. Osaan myös keskustella, mutta ennen kaikkea olen se urhea ritari jonka syliin nainen haluaa painautua ja toki myös olen se villi rakastaja, jollaista nainen myös kaipaa.
Naiset vierastaa nyhveröitä ja heikkoja miehiä. Vaikka miehen pitääkin olla vahva, hänen kuuluu käyttää vahvuuttaan oikein, koska mulkvisteja narsisteja ei naiset myöskään voi sietää.
Mutta miettikääpä te arvon uroot vaan niitä auto asioitanne jatkossakin, minä kyllä hoitelen naikkoset ;) - 6desiä piimää
Tajusin kerran, etten ole huippuhyvännäköisten tai povekkaiden ihmisten kohtausryhmässä.En tapaa miestä, joka olisi esimerkiksi rikas ja mustatukkainen plörilö.Eli jämpti pakkaus sosiaalisessa geimissä.
ATM-keissit taas haluavat itsellensä jotain ihan muuta, kuin mitä minä voin itselläni tarjota.He haluavat mainekkaita kaunottaria.Minä olen vain vajaaälyinen persoona kun en edes tiedä, mitä merkitsevät maailmassa isot pallot! - Huomaavaisuus
on aika hyvä ominaisuus.
- pubien mies
Sillä ei voi kuitenkaan korvata muita naisia viehättäviä ominaisuuksia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893544Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253093- 563044
- 612865
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642690Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542687On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle612424Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802271- 692128
- 452122