Näkyy putsatun kaikenmaailman häiriöpiikeistä. Mutta kun uusi häiriö taas tuleee niin alarmisti taas riemastuu ja mökeltää: "Nyt jää sulaa nopeasti".
http://ocean.dmi.dk/arctic/icecover.uk.php
Pohjoisen jäätilanne
8
106
Vastaukset
- -
Jatkuvasti alle pitkän ajan keskiarvon:
http://nsidc.org/data/seaice_index/images/daily_images/N_stddev_timeseries.png
Ja kyseessä on vain ohut merijää, jonka laajuus vaihtelee säiden mukaan. Parempi indikaattori ilmaston lämpenemisestä on suuret mannerjäätiköt, joiden massa vähenee jatkuvasti:
http://climate.nasa.gov/keyIndicators/index.cfm#landIce- tällä kertaa
nsidc on muutaman vuorokauden DMI:n jäljessä. Samaa dataa kertoo kumpikin.
Paatuneinkin alarmisti tietää asian. Pitää vaan olla vahva uskossaan. - -
tällä kertaa kirjoitti:
nsidc on muutaman vuorokauden DMI:n jäljessä. Samaa dataa kertoo kumpikin.
Paatuneinkin alarmisti tietää asian. Pitää vaan olla vahva uskossaan.Miksi valehtelet noin törkeästi? Molemmat on tällä hetkellä päivätty eilen eli 13. toukokuuta. Mistä ihmeen uskosta sekoilet? Miksi et kykene asialliseen keskusteluun?
- tällä kertaa
- kirjoitti:
Miksi valehtelet noin törkeästi? Molemmat on tällä hetkellä päivätty eilen eli 13. toukokuuta. Mistä ihmeen uskosta sekoilet? Miksi et kykene asialliseen keskusteluun?
Itse et pysty asialliseen keskusteluun uskossasi. Vaikka molemmat onkin päivätty tälle päivälle, nsidc:n data kulkee muutaman vuorokauden DMI: jäljessä.
Seuraa aikaasi. - -
tällä kertaa kirjoitti:
Itse et pysty asialliseen keskusteluun uskossasi. Vaikka molemmat onkin päivätty tälle päivälle, nsidc:n data kulkee muutaman vuorokauden DMI: jäljessä.
Seuraa aikaasi.Aivan käsittämätöntä on tuo loputon hörhöilysi.
Eiköhän todellisuus ole taas hörhön valehtelua ihmeellisempi, ja DMI saa datansa NSIDC:ltä / NOAA:n satelliiteilta. Tanskalaisilla ei tietääkseni taida olla omia Arktisen alueen merijään määrää mittaavia satelliitteja.
Taidanpa ilmoittaa aloituksesi asiattomaksi, koska lässytyksesi ovat pelkkää tieteenvastaista huuhaa-hörhöilyä. Ja myös siksi, että sinä reppana todennäköisesti ilmoitat minun viestini asiattomiksi, koska olet taas niin nolona paljastettuani hörhöilysi ja valehtelusi. - ilmasto lämpenee
- kirjoitti:
Aivan käsittämätöntä on tuo loputon hörhöilysi.
Eiköhän todellisuus ole taas hörhön valehtelua ihmeellisempi, ja DMI saa datansa NSIDC:ltä / NOAA:n satelliiteilta. Tanskalaisilla ei tietääkseni taida olla omia Arktisen alueen merijään määrää mittaavia satelliitteja.
Taidanpa ilmoittaa aloituksesi asiattomaksi, koska lässytyksesi ovat pelkkää tieteenvastaista huuhaa-hörhöilyä. Ja myös siksi, että sinä reppana todennäköisesti ilmoitat minun viestini asiattomiksi, koska olet taas niin nolona paljastettuani hörhöilysi ja valehtelusi.Täsmennetään sen verran, että DMI:n sivun mukaan sen data tulee EUMETSAT:ilta:
http://www.osi-saf.org/index.php
Ja NSIDC:n data tulee aivan ilmeisesti NOAA:lta (en nyt viitsi edes tarkistaa).
Mutta tilanne on se, että molemmat näyttävät aivan samaa ja aivan samanaikaisesti. NSIDC:n graafi näyttää reaaliaikaisen tilanteen verrattuna vuosien 1979-2000 keskiarvoon ja DMI:n graafi verrattuna vuosiin 2005-2011.
Ilmasto lämpenee ja sen seurauksena jäät hupenevat. - Tollopeloton
ilmasto lämpenee kirjoitti:
Täsmennetään sen verran, että DMI:n sivun mukaan sen data tulee EUMETSAT:ilta:
http://www.osi-saf.org/index.php
Ja NSIDC:n data tulee aivan ilmeisesti NOAA:lta (en nyt viitsi edes tarkistaa).
Mutta tilanne on se, että molemmat näyttävät aivan samaa ja aivan samanaikaisesti. NSIDC:n graafi näyttää reaaliaikaisen tilanteen verrattuna vuosien 1979-2000 keskiarvoon ja DMI:n graafi verrattuna vuosiin 2005-2011.
Ilmasto lämpenee ja sen seurauksena jäät hupenevat."Ilmasto lämpenee ja sen seurauksena jäät hupenevat."
Miten paljon ne jäät hupenee etelämantereella?
Vai onko se taas eri asia kuin pohjoinen?
Eikö se lämpeneminen olekaan Lobaalia? - katso tuolta
Tollopeloton kirjoitti:
"Ilmasto lämpenee ja sen seurauksena jäät hupenevat."
Miten paljon ne jäät hupenee etelämantereella?
Vai onko se taas eri asia kuin pohjoinen?
Eikö se lämpeneminen olekaan Lobaalia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381