Pohjoisen jäätilanne

tällä kertaa

8

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -
      • tällä kertaa

        nsidc on muutaman vuorokauden DMI:n jäljessä. Samaa dataa kertoo kumpikin.
        Paatuneinkin alarmisti tietää asian. Pitää vaan olla vahva uskossaan.


      • -
        tällä kertaa kirjoitti:

        nsidc on muutaman vuorokauden DMI:n jäljessä. Samaa dataa kertoo kumpikin.
        Paatuneinkin alarmisti tietää asian. Pitää vaan olla vahva uskossaan.

        Miksi valehtelet noin törkeästi? Molemmat on tällä hetkellä päivätty eilen eli 13. toukokuuta. Mistä ihmeen uskosta sekoilet? Miksi et kykene asialliseen keskusteluun?


      • tällä kertaa
        - kirjoitti:

        Miksi valehtelet noin törkeästi? Molemmat on tällä hetkellä päivätty eilen eli 13. toukokuuta. Mistä ihmeen uskosta sekoilet? Miksi et kykene asialliseen keskusteluun?

        Itse et pysty asialliseen keskusteluun uskossasi. Vaikka molemmat onkin päivätty tälle päivälle, nsidc:n data kulkee muutaman vuorokauden DMI: jäljessä.
        Seuraa aikaasi.


      • -
        tällä kertaa kirjoitti:

        Itse et pysty asialliseen keskusteluun uskossasi. Vaikka molemmat onkin päivätty tälle päivälle, nsidc:n data kulkee muutaman vuorokauden DMI: jäljessä.
        Seuraa aikaasi.

        Aivan käsittämätöntä on tuo loputon hörhöilysi.

        Eiköhän todellisuus ole taas hörhön valehtelua ihmeellisempi, ja DMI saa datansa NSIDC:ltä / NOAA:n satelliiteilta. Tanskalaisilla ei tietääkseni taida olla omia Arktisen alueen merijään määrää mittaavia satelliitteja.

        Taidanpa ilmoittaa aloituksesi asiattomaksi, koska lässytyksesi ovat pelkkää tieteenvastaista huuhaa-hörhöilyä. Ja myös siksi, että sinä reppana todennäköisesti ilmoitat minun viestini asiattomiksi, koska olet taas niin nolona paljastettuani hörhöilysi ja valehtelusi.


      • ilmasto lämpenee
        - kirjoitti:

        Aivan käsittämätöntä on tuo loputon hörhöilysi.

        Eiköhän todellisuus ole taas hörhön valehtelua ihmeellisempi, ja DMI saa datansa NSIDC:ltä / NOAA:n satelliiteilta. Tanskalaisilla ei tietääkseni taida olla omia Arktisen alueen merijään määrää mittaavia satelliitteja.

        Taidanpa ilmoittaa aloituksesi asiattomaksi, koska lässytyksesi ovat pelkkää tieteenvastaista huuhaa-hörhöilyä. Ja myös siksi, että sinä reppana todennäköisesti ilmoitat minun viestini asiattomiksi, koska olet taas niin nolona paljastettuani hörhöilysi ja valehtelusi.

        Täsmennetään sen verran, että DMI:n sivun mukaan sen data tulee EUMETSAT:ilta:

        http://www.osi-saf.org/index.php

        Ja NSIDC:n data tulee aivan ilmeisesti NOAA:lta (en nyt viitsi edes tarkistaa).

        Mutta tilanne on se, että molemmat näyttävät aivan samaa ja aivan samanaikaisesti. NSIDC:n graafi näyttää reaaliaikaisen tilanteen verrattuna vuosien 1979-2000 keskiarvoon ja DMI:n graafi verrattuna vuosiin 2005-2011.

        Ilmasto lämpenee ja sen seurauksena jäät hupenevat.


      • Tollopeloton
        ilmasto lämpenee kirjoitti:

        Täsmennetään sen verran, että DMI:n sivun mukaan sen data tulee EUMETSAT:ilta:

        http://www.osi-saf.org/index.php

        Ja NSIDC:n data tulee aivan ilmeisesti NOAA:lta (en nyt viitsi edes tarkistaa).

        Mutta tilanne on se, että molemmat näyttävät aivan samaa ja aivan samanaikaisesti. NSIDC:n graafi näyttää reaaliaikaisen tilanteen verrattuna vuosien 1979-2000 keskiarvoon ja DMI:n graafi verrattuna vuosiin 2005-2011.

        Ilmasto lämpenee ja sen seurauksena jäät hupenevat.

        "Ilmasto lämpenee ja sen seurauksena jäät hupenevat."

        Miten paljon ne jäät hupenee etelämantereella?
        Vai onko se taas eri asia kuin pohjoinen?
        Eikö se lämpeneminen olekaan Lobaalia?


      • katso tuolta
        Tollopeloton kirjoitti:

        "Ilmasto lämpenee ja sen seurauksena jäät hupenevat."

        Miten paljon ne jäät hupenee etelämantereella?
        Vai onko se taas eri asia kuin pohjoinen?
        Eikö se lämpeneminen olekaan Lobaalia?

        http://climate.nasa.gov/keyIndicators/index.cfm#landIce


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe