Ääri-ilmiö havaittu

.

Kun ei luonnossa tapahdu ääri-ilmiöitä, niin ilmastouskovat ovat lähteneet kiimassaan sensuroimaan keskustelupalstoja.

Uskovaisethan julistivat Kuopion viime kesän tuulenpuuskan kaataman torikojun viralliseksi ääri-ilmiöksi. Sen jälkeen onkin ollut hiljaisempaa ääri-ilmiö-osastolla.

Nikulahan on nyt Weberin mannekiini, torikojun kasaaja numero yksi.

Ilmastouskovat - aika pieni, mutta aktiivinen porukka - lukumäärä on nähtävissä vaikka WOTin sivustolta - ovat aktivoituneet. Muutama kiimainen aktivisti sensuroi nettiä sen kun kerkiävät.

12

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tollopeloton

      Ei täällä enää mitään keskustelua synny.
      Jos jotain kirjoittaa, niin vastaukseksi tulee linkkilitanniaa tai koko viestiketju poistuu.

      14.5 on ollut hiljainen päivä, kun vain yksi viesti on kirjoitettu...

      • Tarx

        Olisi hyvä jos kirjoittajat uskaltaisivat kirjoittaa oikealla profiilillaan. Ne jotka eivät kirjoita profiililla, menettävät uskottavuutensa - vai mitä Tollopeloton ?

        Eiks sullakin ollut profiili joskus ?


      • Tollopeloton
        Tarx kirjoitti:

        Olisi hyvä jos kirjoittajat uskaltaisivat kirjoittaa oikealla profiilillaan. Ne jotka eivät kirjoita profiililla, menettävät uskottavuutensa - vai mitä Tollopeloton ?

        Eiks sullakin ollut profiili joskus ?

        Niin olisi.
        Toisaalta en ymmärrä, miten on niin vaikeaa käyttäytyä asiallisesti, vaikka ollaankin täysin tuntemattomina.

        En ole vielä ollut profiililla, mutta jos on tarve, niin teen sellaisen...


    • Sähköteurastaja

      Minusta on havaittu ääliö ilmiö.
      Jos alarmisti puree omaan nilkkaansa, sitä täytyy kannustaa puremaan vielä lujemmin.
      Luulen että monikin palstalla on tullut skeptiseksi havaittuaan räiikeää sensuuria.

      Täten ehdotan että vaadimme lisää sensuuria että kaikenmaailman hohhelit nolaavat itsensä muiden silmien edessä entistä pahemmin.

      Siis suomeksi, jos moinen köhelö pelaa omaan maaliin, minä ainakin kannustan.
      Eikä se edes tajua mikä siihen iski.

      Ilkka

    • -

      Tämä on ILMASTONMUUTOSPALSTA !!! Poistamme asiattomat viestit ja sellaiset kirjoitukset jotka eivät tänne kuulu.

      Keskustelkaa palstan aiheesta!

      MITEN ILMASTON LÄMPENEMINEN NÄKYY JO

      T. Suomi24/valvojat

      • yksipuolista

        "MITEN ILMASTON LÄMPENEMINEN NÄKYY JO" Mutta kun ei näy mitenkään .
        Ilmaston lämpenemisen epäileminen on näköjään posiisuljettu keskustelunaihe tällä palstalla. Ainoastaan myötäilevä kerubihyminä on sallittu.


      • sivusta seurannut

        Eikö palstan nimeen voisi lisätä, että vain ilmastohihhulointia puoltavat
        kirjoitukset ovat sallittuja. Se selventäisi tilannetta, jos tänne nyt joku kirjoittaa vakavissaan ilmastonmuutoksesta ja sen mahdollisista syistä, niin viesti poistetaan armotta, jos siinä vähänkin epäillään ihmisen osuutta ilmastonmuutokseen. Olen nähnyt palstalla monta kertaa aloituksia, joissa on pyritty asialliseen aiheen käsittelyyn, mutta ketjut ja viestit ovat hävinneet nopeasti. Ei tämmöisessä tilanteessa voi syntyä
        järkevää keskustelua, kun eriävät mielipiteet poistetaan heti.


      • Tollopeloton

        "MITEN ILMASTON LÄMPENEMINEN NÄKYY JO"

        Ensinnäkin, eikös tämän pitäisi olla: MITEN ILMASTONMUUTOS NÄKYY JO?

        Toisekseen, on vaikea keskustella sellaisesta, mikä ei näy...


    • Sähköteurastaja

      Tämä ei ole vielä ilmastonmuutospalsta.
      Tämä on sensuuripalsta.
      Poistakaa mun puolesta kaikki.
      Tämä palsta seisoo ja kaatuu palstalle kirjoittajien mukana.

      Tehkää valintanne.
      Minä voin antaa kepiät mullat palstalle, lopettamalla kirjoittelun tänne.

    • nasumakkara

      Kuulosti tuo "valvojien" kommentti hieman hysteeriseltä. Nämä ilmastouskovaiset eivät kykene keskusteluun, mutta sensuuriin.

      Sille on venäjän kielessä oikein oma sana: "impotent"

      Lounasmusiikkia Sähkis-murulle ja teille muillekin mussukoille.

      http://www.youtube.com/watch?v=CQBMIU9K6hM

    • Sähköteurastaja
    • nasumakkara

      Ha, Illu sanoi, että on tuhlausta antaa minun mellestää suomi24-palstalla. "Mutta kai mulla on siihen varaa, onhan sentään kysymys sananvapaudesta ja sellaisista asioista."

      Kiva pomo mulla.

      http://www.youtube.com/watch?v=cGkctbhkGvE

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe