Lähiaikoina olisi tarvettä klapisirkkelille. Pitäisi saada 15kuutiota halkoja poikki
Baarikaapista löytyy muutama pullo viinaa ja whiskyä vanhenemassa joten niitä vastaan voisin paripäivää sirkkeliä lainata. Haen ja palautan jos niin sovitaan...
Sirkkelin on toimittava vikavirtasuojatussa verkossa ja mielellään otan virtakaapelin myös mukaan.
Yht.otot: txt 0401562369
vuokraatko klapisirkkelin VIINAA vastaan?
9
309
Vastaukset 9
- janne+vieras
oon Janne34v, sirkkeli löytyy ihan verkkovirtaisena. voitasko saunoa yhdessä ja sopia jatkosta?
- Kaakamoska
Nyt ootta poijaat väärällä palstalla. ; )
- janne+vieras
enokin ois tulossa talkoisiin, ollaan kovia työmiehiä molemmat, illalla saunotaan, sen jälkeen sipaistaan sulta sukatkin pois ....voit varautua arviolta kolmen tunnin sessioon. ollaan molemmat top 23/6 cm. eno on lääkäri, hän kirjoittaa sinulle viikon sairaslomaa, syy: puhjennut hemorroidi. kiinnostaako viikon loma ennen kesälomia?
- sahakin on mutta...
vitun känni-ääliöt!
taidan korkata itse ne pullot ja viilata sen sahan iskuun... - janne+vieras
enon isäkin tahtoisi talkoisiin, 87v mutta tunnetaan yhä "revan kauhuna". eiköhän tällä porukalla puut saada pilkotuksi alle aikayksikön.
- Hoh...hoijaa
Jopas on taas juttuja....
- kaakamolaiset
mekin halutaan mukaan kimppaan kivaan!
- talkoolaiset:D
Kiitos SULLE ! Oli hyvät talkoot, puut mahtuu nyt takkaasi ja saunanpesääsi kun ihan perille työntää. Kyllä talkoohenkeä aina löytyy mutta pitää antaa jotain jos haluu saada..puut pinoon siis. Toivottavasti ensihoitajattaret ymmärsi ongelmasi syyn ja lohdutti ja puudutti ! Lekuri sanoi että saat istua noin 16pv päästä, joten koeta viihtyä mahallasi siihen asti :)
- kaakamon juhlat
kaakamon nuoret kiittää ja vähän iäkkäämmätkin, hauskaa oli koko illan ja juhlakalu oli koko illan kontillaan...te3veys saattoi mennä aids kuppa syfilis sikotauti ...pliisua huoh...kai sulle tulee halkoja ens vuonnaki? eiksse ollu0401562369 väsyttää ihanasti kiitos!Kaikki kannattajat lähettäkää viestiä numeroon...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l236738- 67655
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36610Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34538En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45427- 30424
- 38416
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona27396- 37387
- 41371