Tuolla alempana oli keskustelu 160-senttisestä naisesta, mutta entäs jos nainen onkin 152cm pitkä? Viehättääkö vai ällöttääkö näin lyhyet naiset?
Voisitko seurustella 152cm pitkän naisen kanssa?
43
3042
Vastaukset
- 7
Mikäli nainen on sopusuhtainen niin ei pituudella ole merkitystä, sopusuhtainen nainen on aina kaunis.
- 18
Tosimies ei kiihotu teinitytöistä. NAISELLA pitää olla muotoja ihan toisella tapaa kuin kypsymättömillä pikkytytöillä.
- trgaregfs
Ei suhde siihen kaadu, mutta suutelu on kätevämpää, jos nainen on vain 0-10 cm lyhyempi. Tämähän on tietysti on täysin ristiriidassa luolanaisten turvan hakemisen kanssa. :D
Niinpä...siis tuosta pituus erosta. Sillä ei ole merkitystä onko mies lyhyempi vai pidempi mutta isolla pituus erolla on käytönnön vaikeuksia.
- .........
gloriana_demeter kirjoitti:
Niinpä...siis tuosta pituus erosta. Sillä ei ole merkitystä onko mies lyhyempi vai pidempi mutta isolla pituus erolla on käytönnön vaikeuksia.
Ei tuo ole oikeasti minkään tason este millekään. Korkeintaan tekosyy jollekin.
......... kirjoitti:
Ei tuo ole oikeasti minkään tason este millekään. Korkeintaan tekosyy jollekin.
Niin ei olekaan. Onko tänään joku "väännetään gloryn kirjoituksista paskaa" päivä?
- Reipas Mies
Hirmu ihana nainen tuollainen lyhyt nainen minusta, kunhan ei näytä pikkupojalta muodoiltaan.
- M29-ENFP
Mulle kelpais, vaikka näyttäisikin! Mutta aika harva on tuollainen, ja nekin jotka ovat, saattavat olla jotenkin sairaita. (Eli ovat jääneet lyhyiksi ja/tai muodottomiksi jonkin terveydellisen seikan tähden.)
- Rottweil
Itse olen tottunut pitkiin naisiin, kun kaikki naiseni, yhtä lukuunottamatta, ovat olleet yli 170 senttisiä. En ole ollut kiinnostunut lyhyistä naisista ennenkuin satuin kaupan kassalla näkemään aivan ihastuttavan taskuvenuksen, alle 160 senttisen söpöläisen. Hän oli poikaystävänsä kanssa liikkeellä, mutta jäin tuijottamaan hälmönä. Nainen näytti uskomattoman suloiselta ja sopusuhtaiselta.
Tuon tapauksen jälkeen voisin seurustella vaikka 145 senttisen kanssa. Eihän pituudella ole seurustelun kannalta mitään merkitystä, mutta jonkinlainen alkuviehätys pitää jolla, jotta kiinnostuu. - 152voiollaupea
En tiedä mistä johtuu, mutta kauneimmat kasvot naisilla, joita olen nähnyt, on aina ollut lyhyillä naisilla. He ovat aivan käsittämättömän kauniita toisinaan.
- YTM
Kauniita naisia löytyy kaiken pituisista. Ei pituus vaikuta kasvonpiirteisiin.
- YTM
YTM kirjoitti:
Kauniita naisia löytyy kaiken pituisista. Ei pituus vaikuta kasvonpiirteisiin.
Turha on miinusta antaa, ei pituudella ole mitään tekemistä sen kanssa onko nainen kaunis vai ei, sekä lyhyt että pitkä nainen on kaunis, ei ole pituudesta kiinni se asia.
- En ole pedo
Vielä jos ajalet pimppasi posliiniksi, niin olet unelmanaiseni.
- Ylpeä Pedofiili
karvaisella pillulla ei tee mitään.
- tyhmämies??
Ylpeä Pedofiili kirjoitti:
karvaisella pillulla ei tee mitään.
Jos olet mies ei sinun tarvitsekaan tehdä sillä mitään. Naisella on pillu, ei miehellä.
Minäkään en tee munalla mitään koska olen nainen.
- mustispeppers
Kiva... :) Musta vaan usein luullaan, että on paljon nuorempi, kun on hukkapätkä :(
Joo, tuo nuoreksi luuleminen on varmaan yksi naisten kauheimpia kohtaloita. Teistä olisi varmaan todella upeaa, jos teitä luultaisiin itseänne parikymmentä vuotta vanhemaksi...
- mustispeppers
Ratikkakuski kirjoitti:
Joo, tuo nuoreksi luuleminen on varmaan yksi naisten kauheimpia kohtaloita. Teistä olisi varmaan todella upeaa, jos teitä luultaisiin itseänne parikymmentä vuotta vanhemaksi...
No, en mä tahtois enää kovin usein papereitani Alkossa näytellä, ikää sentäs jo yli 37.
mustispeppers kirjoitti:
No, en mä tahtois enää kovin usein papereitani Alkossa näytellä, ikää sentäs jo yli 37.
Mikä siinä mukamas oikeasti ärsyttää? Ja jos asiasta todellakin on kovasti harmia, niin ei muuta kuin liikaa aurinkoa ja sidukkaa lärviin niin kyllä ne ikääntymisen merkit siitä pikku hiljaa alkaa näkyä. ;-)
Ihan sopiva pituus. Japanilaiset kaverinaiseni ovat vielä lyhyempiä, eivätkä silti ole liian lyhyitä.
- M29-ENFP
Mistä olet sellaisia löytänyt? Tuskin ihan Japanista kuitenkaan? Vai kykenetkö jopa eksoottisena ulkkarina joutumaan friendzonelle??
M29-ENFP kirjoitti:
Mistä olet sellaisia löytänyt? Tuskin ihan Japanista kuitenkaan? Vai kykenetkö jopa eksoottisena ulkkarina joutumaan friendzonelle??
Netistä Japanin reissun aikana. Tavattiin hänen ja kaverinsa kanssa siellä ekan kerran ja pari kertaa Suomessa myöhemmin. Jep, suoraan friendzonelle. Viime tapaamisella, toissa syksynä, nukuttiin sentään vika yö samassa sängyssä!
Lisäksi kaverin vaimo on Japanilainen.- M29-ENFP
wlfwd kirjoitti:
Netistä Japanin reissun aikana. Tavattiin hänen ja kaverinsa kanssa siellä ekan kerran ja pari kertaa Suomessa myöhemmin. Jep, suoraan friendzonelle. Viime tapaamisella, toissa syksynä, nukuttiin sentään vika yö samassa sängyssä!
Lisäksi kaverin vaimo on Japanilainen.The problem must be in your pants!
...jos ei oo munaa, niin sitten ei oo. Niin monta tilannetta olet tuntunut kämmänneen. M29-ENFP kirjoitti:
The problem must be in your pants!
...jos ei oo munaa, niin sitten ei oo. Niin monta tilannetta olet tuntunut kämmänneen.Varmasti huonoilla kokemuksilla on alitajuisesti vaikutusta siihen miten käyttäytyy "tositilanteessa". Eli et ihan väärin veikannut.
Joo
hahmotelma kirjoitti:
Ja jos joku nokittaa vielä jokusella sentillä alemmas, niin joo...
Ja lisätään nyt vielä... että jos lyhyellä naisella on ongelmia saada seuraa, niin se johtuu jostain muusta, kuin pituudesta.
Kokeilkaa olla tämmönen 156 senttinen mies ja itkekää sitte !- Naisellinen nainen
hahmotelma kirjoitti:
Ja lisätään nyt vielä... että jos lyhyellä naisella on ongelmia saada seuraa, niin se johtuu jostain muusta, kuin pituudesta.
Kokeilkaa olla tämmönen 156 senttinen mies ja itkekää sitte !Kuvottavaa.
- 180cm mies
En. Pitkät naiset ovat hotteja.
- mjp22
Tyttöystävä on 153 cm (itse 185).
- dfdzhzhfz
152cm:n pituus tuskin muodostuu naisella esteeksi parisuhteelle. Sen sijaan 172cm pitkä mies usein syrjäytetään heti alkukättelyssä.
- 10+5
jos vastaan pelkkääm otsikkoon niin kyllä, jos mä vaan kelpaan ;-)
- Stuin
Itse olen 190 cm ja kaikki tyttöystäväni ovat aina olleet aika pitkiä. Jostain syystä olen silloin tällöin unelmoinut lyhyestä naisesta, jota voisi pitää hyvänä. :)
- Älä itse prinsessa
Lyhyillä naisilla ei oikeasti ole minkäänlaista ongelmaa löytää miestä. Sen sijaan jopa alle 160-senttiset naiset syrijivät järjestelmällisesti lyhyitä miehiä.
- dfghjklölikj
oon itse 158 ja ukko on 192
- fdsfdf
en mutta voisin seurustella kyllä 153cm pitkän naisen kanssa. Vedän eroni siihen.
Camoon hei, kuka ensinnäkin miettii kuinka pitkän naisen kanssa voisi seurustella. - ;D
Ei kyllä käy.
Alamittaiset heitetään takaisin järveen.
Voi jestas näitä ihmisten "ongelmia". - Kirjanna
Alle 170cm mies on vähintään ällöttävä. Miettikää nyt, karvainen perse, munat ja muka auktoriteettinen maskuliinen ääni jollain 160cm tapilla.... Hyi hemmetti! Tuollaiset ominaisuudet kyllä sopii sinne 170cm ihmisille. 152cm nainen taas söpö.
- ihan ok koska
olen itte 169cm nysä mies. Olisit just sopivan pituinen minulle.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683169
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753057Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682922On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662601Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442112- 601677
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251637- 351625
- 591566