Voi, voi.
Nyt ei päässyt "Jakke" tuulettamaan, kuten voittaessaan pahoin vammautuneen Agassin tämän viimeisessä ottelussa Pariisissa. Oli se myötähäpeää herättävä tunne silloin, mutta toisaalta jälleen hävettää suomitenniksen puolesta?
Eikö kukaan koskaan osannut sen vertaa miestä koutsata, että olisi oppinut syötön ja kämmenlyönnin? Kertoo suomalaisen tennisvalmennuksen tasosta.
Luulenpa, että ketä tahansa muuta vastaan Murray olisi luovuttanut, sillä toisin kuin Agassilla, kyseessä ei ollut todellakaan se viimeinen ottelu, jota ei halua lopettaa luovutukseen. Maailmanluokan pelaajana Murray tiesi, että Nieminen on pelaaja, joka on hänen tasoiselleen pelaajalle voitettavissa myös puolivaloilla. Jos eläkkeelle siirtyvä Agassi olisi pystynyt pelaamaan edes neljäsosateholla, niin olisi hänkin "Jaken" pieksänyt.
Odotan sitä jo valmiilla myötähäpeän tunteella, kun Nieminen tulee uransa päätyttyä muistelemaan sitä Pariisin "huippuvoittoaan"...
"Jakke" ei pärjännyt edes loukkaantuneelle...
Pete Sampras moro!
0
88
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181