Onko yleistä että nainen haluaa katsella kun vieras nainen imee ja nai omaa miestä?
Vastaukset 10
- M34tku
M 34tku emäntä ainakin usein kertoo tollasia tarinoita meillä täällä..
- jhgjklö
Ei ole tavallista. Ja tuskin totta nytkään.
- Nautittavana...
Ei mitään pahaa jos näkee puolison nauttivan. N MM
- n41+m42tku
ei siinä mitään pahaa minustakaan ole. teimme sopimuksen että seuraavaksi minä pääsen katseliaksi
- Rääkättävä mies
Vaimoni on sadisti, lievästi onneksi. Hän nauttii nähdessään kun minua naidaan anukseen.
No oi kuinka ihanaa... jos sä nautit siitä myös, mikä sen mahtavampaa.
- Alasin
Ei yleistä. Meillä vaimo haluaa katsella kun kaksi bi mistä alistaa minua ja käyttää hyväksi. Tosin kyllä hyvin.
- Joskus pakko antaa
Joskus vanhempi eukkoni tuo pari sen homomiestä kylään. Kännissä haluu katsella kun naivat ja alistavat nuorta miestä. Sitten haluu munaani kun toiset ovat pannut tarpeeksi pyllyäni. Kerran kuussa haluu alistaa että olen jonkun sen tutun naitavana takapuoleen. Siihen kai alistuu kun käsketään olemaan vieraan miehen käytössä.
- katsotaannn___
aivat yleistä. kaikkihan niin tekevät. miksi ylipäätään kyselet tuollaista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 41139
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r162998Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.216793- 61722
- 64713
- 67656
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?21618Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?135616Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran66589Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32568- 34537
- 55528
- 47488
- 47485
Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.40473- 30463
Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?95454Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.40453- 37448
Kerro mies tarinasi
Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri18440