Hei!
OMAT PELINI
Olen 32v sulkapalloon hurahtanut kaveri Espoon Leppävaarasta. Olen pelannut lapsena 'pihasulkista' vuosia päivittäin ja 2 vuotta sitten aloin pelaamaan uudestaan 1-3krt/vk ihan tosissani duuniporukalla. Hurahdin lajiin uudestaan! Koskaan en ole lajissa kilpaillut enkä ole siis kilpatasolla. Intoa on siis enemmän kun lahjakkuutta! :)
Sulkis on tällä hetkellä ainoa aerobinen liikunta jota jaksan harrrastaa ja pyrin pitämään kilot kurissa säännöllisillä omaan tasooni nähden kovatempoisilla peleillä 1-2 tuntia kerralla mielellään pari kertaa viikossa (toinen vaikka viikonloppuna ja toinen viikolla). Mikäli haluat myös kehittyä niin voisimme välillä pelailla myös tekniikka 'harjoituksia' pelikerran lopussa. Kaikki eivät tykkää harjoitella ja olen valmis myös pelkkiin erien pelailuun - sehän on hauskinta sulkapallossa! :)
16 vuoden punttisaliharjoittelu on vienyt veronsa notkeudesta, jota pyrin saamaan takaisin pikkuhiljaa venyttelemällä ja pelaamalla.
PELIKAVERI
Pelikaveriksi etsin aktiivista harrastajapelaajaa tai surkeaa kilpapelaajaa, joka haluaa kokea onnistumisen iloja kisojen ulkopuolella! ;)
Sulkapallo on parhaimmillaan mikäli pelitaso on lähes sama ja joka erässä on epäselvää kumpi voittaa. Etsin siis hyvin lähelle saman tasoista pelikaveria tai vähän itseäni parempaa, jonka kanssa pelaamisesta oppii. Ymmärrän hyvin, että itseäni liian paljon paremmat eivät jaksa pelata kanssani, sillä näin ei pääse itse kehittymään. Etsin siis pelaajaa joka on keskitasoa parempi harrastaja mies tai ei tosissaan kilpaileva nainen/juniori.
PELIPAIKKA
Pelipaikaksi preferoin Meilahdenliikuntakeskusta, sillä sinne on hyvät kulkuyhteydet autolla ja valoisat hyvät kentät. Myös muut hyvä tasoiset kentät Espoo-Helsinki akselilta sopivat, mutta asun leppävaarasta, joten olisi kiva päästä noin 30min hallille myös ruuhka-aikaan.
Mikäli koet, että olisin sinulle sopiva pelikaveri ja sopisit siihen mitä minä haen niin laita viestiä! Jään odottamaan mukavia pelikavereita!
Peliseuraa Espoo/Helsinki - tehokas kunnonkohotus mielessä!
0
199
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024497Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821257- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna85921Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64856
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11852Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826