Pohdiskelin tässä sitä kun on ollut paljon puhetta soijan vaikutuksesta estrogeenin tuotantoon, niin onko se aina välttämättä huono asia. Minulla on luonnostaan melko korkea testosteronitaso, jonka vuoksi saan iho-ongelmia ja karvankasvu on melko voimakasta. Tähän ongelmaan olen syönyt e-pillereitä vuosikausia. Nyt mietinkin sitä, jos lopetan pillerit A) voinko vähentää liiallista testosteronitasoa myös vaihtoehtoisesti syömällä soijatuotteita? B) Voiko maca-jauheella olla myös tätä liiallista testosteronitasoa alentava vaikutus C) Voiko maca-jauhe lieventää hormonaalisia ongelmia ja helpottaa e-pillereiden lopettamisesta tai vahtamisesta johtuvia ongelmia? D) Voiko maca-jauheen käyttö soijan kanssa käytettynä vähentää ns. soijan käytöstä olevia hormonaalisia haittoja joista on joissakin yhteyksissä ollut puhetta?
Näihin ei tietenkään ole yksiselitteisiä vastauksia, mutta jos jollain on jotain tutkimustietoa/ kokemuksia asiasta niin olisi mielenkiintoista kuulla
maca-jauheen ja soijan vaikutus hormonitoimintaan
hormonit sekaisin
0
823
Luetuimmat keskustelut
- 52915
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍104891Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15796Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,3750- 67624
- 75611
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1604Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it185569- 56561
- 70533