Pohdiskelin tässä sitä kun on ollut paljon puhetta soijan vaikutuksesta estrogeenin tuotantoon, niin onko se aina välttämättä huono asia. Minulla on luonnostaan melko korkea testosteronitaso, jonka vuoksi saan iho-ongelmia ja karvankasvu on melko voimakasta. Tähän ongelmaan olen syönyt e-pillereitä vuosikausia. Nyt mietinkin sitä, jos lopetan pillerit A) voinko vähentää liiallista testosteronitasoa myös vaihtoehtoisesti syömällä soijatuotteita? B) Voiko maca-jauheella olla myös tätä liiallista testosteronitasoa alentava vaikutus C) Voiko maca-jauhe lieventää hormonaalisia ongelmia ja helpottaa e-pillereiden lopettamisesta tai vahtamisesta johtuvia ongelmia? D) Voiko maca-jauheen käyttö soijan kanssa käytettynä vähentää ns. soijan käytöstä olevia hormonaalisia haittoja joista on joissakin yhteyksissä ollut puhetta?
Näihin ei tietenkään ole yksiselitteisiä vastauksia, mutta jos jollain on jotain tutkimustietoa/ kokemuksia asiasta niin olisi mielenkiintoista kuulla
maca-jauheen ja soijan vaikutus hormonitoimintaan
hormonit sekaisin
0
821
Luetuimmat keskustelut
- 831019
- 73852
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101586- 43585
- 46557
- 29523
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136508Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61505