Pohdiskelin tässä sitä kun on ollut paljon puhetta soijan vaikutuksesta estrogeenin tuotantoon, niin onko se aina välttämättä huono asia. Minulla on luonnostaan melko korkea testosteronitaso, jonka vuoksi saan iho-ongelmia ja karvankasvu on melko voimakasta. Tähän ongelmaan olen syönyt e-pillereitä vuosikausia. Nyt mietinkin sitä, jos lopetan pillerit A) voinko vähentää liiallista testosteronitasoa myös vaihtoehtoisesti syömällä soijatuotteita? B) Voiko maca-jauheella olla myös tätä liiallista testosteronitasoa alentava vaikutus C) Voiko maca-jauhe lieventää hormonaalisia ongelmia ja helpottaa e-pillereiden lopettamisesta tai vahtamisesta johtuvia ongelmia? D) Voiko maca-jauheen käyttö soijan kanssa käytettynä vähentää ns. soijan käytöstä olevia hormonaalisia haittoja joista on joissakin yhteyksissä ollut puhetta?
Näihin ei tietenkään ole yksiselitteisiä vastauksia, mutta jos jollain on jotain tutkimustietoa/ kokemuksia asiasta niin olisi mielenkiintoista kuulla
maca-jauheen ja soijan vaikutus hormonitoimintaan
hormonit sekaisin
0
728
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614438KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523301Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?562583Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492554- 1102315
- 241903
- 241691
- 301626
- 1691550
- 361275