Kävin kevään aikana muutamilla treffeilla kahden eri naisen kanssa, treffeillä oli ihan mukavaa ja juttelu sujui, ainakin mielestäni. Molemmat tapaukset jäivät pariin treffeihin. Aina treffien päätteeksi sovittiin, että nähtäisiin uudestaan. Sitten kun olen yrittänyt sopia uutta aikaa, niin ei käy. Tällä viikolla on sitä ja tätä ei kerkeä, miten olisi ensi viikolla? Sitten sama homma, kertaakaan ei ole vasta ehdotusta tullut ajasta. Tässä kuussa oli kolmas samanlainen kiertelijä.
Miksi heille on vain niin vaikea sanoa, ettei heitä kiinnosta enään nähdä. Siitä tajuaisi jättää heidät rauhaa. En kyllä nytkään ole paria kolmea kertaa enempää ehdottanut uutta tapaamista, ymmärtänyt sen ilman sanomistakin ettei kiinnosta. Mutta eikö olisi helpompaa sanoa suoraan,ettei kiinnosta nähdä? Niin ei tarvitsisi kierrellä ja kaarrella myöhemmin ja keksiä selityksiä miksi ei sovi nähdä.
Miksei naiset sano suoraan ettei heitä kiinnosta
67
4798
Vastaukset
- Miehenäklötys
Naiset... Ei niitä aina älyä. Voihan se oikeasti olla niin että heillä on jotain sinä ajankohtana.
Yksi varma keino on tehdä niin että kysyt ensin että "Onko sulla menoja perjantaina? " jos sanoo että "ei ole menoja" Voisit silloin ehdottaa treffejä.
Se on se varmempi konsti. Onnea yritykseen ! (: Kerro muuten sitten tänne että mitäpä tuumasivat. :)- miehenkuvotus
Eipä näihin henkilöihin enään voi ottaa yhteyttä, sen verran aikaa kulunut. Enkä kyllä enään omaa puhelinnumeroakaan. Voisihan sitä seuraavalla kerralla kokeilla tuollaistakin lähestymistapaa, jos sellainen mahdollisuus tulee.
- rumaa käytöstä
Äly hoi. Ne ei tiedä että sulle voi sanoa suoraan.
- girl22gr
no siksi koska pelkää että se loukkaa miestä jos sanoo suoraan ei, tai sit ei ole ihte varma et haluuko vielä nähdä.
- miehenkuvotus
No minua nyt vain sattuu loukkaamaan enemmän se, ettei asioita sanota suoraan. Ei minulla ole ongelmaa sen kanssa, että joku toinen ei halua minua enään nähdä. Sehän on vain elämää, ei kaikkien kanssa tule toimeen, puhumattakaan siitä, että välillä olisi jotain enempää.
- Kalibaritiivikko
miehenkuvotus kirjoitti:
No minua nyt vain sattuu loukkaamaan enemmän se, ettei asioita sanota suoraan. Ei minulla ole ongelmaa sen kanssa, että joku toinen ei halua minua enään nähdä. Sehän on vain elämää, ei kaikkien kanssa tule toimeen, puhumattakaan siitä, että välillä olisi jotain enempää.
Oon täysin samaa mieltä siitä ettei kerrota suoraan. Sit kun on edetty pari kuukauttaja on kerennyt ehkä kiintyä jotenkin, niin sitten vasta sanotaan kun ei aiemmin jaksa. Syöpi miestä semmonen toiminta, ja akat on kun mitää ei olisi koskaan tapahtunutkaan :/
Pidä itsesi miehenä muuten, älä alennu samanlaiseen ! (: - haku päällä
Kalibaritiivikko kirjoitti:
Oon täysin samaa mieltä siitä ettei kerrota suoraan. Sit kun on edetty pari kuukauttaja on kerennyt ehkä kiintyä jotenkin, niin sitten vasta sanotaan kun ei aiemmin jaksa. Syöpi miestä semmonen toiminta, ja akat on kun mitää ei olisi koskaan tapahtunutkaan :/
Pidä itsesi miehenä muuten, älä alennu samanlaiseen ! (:Kyllä suoraan sanominen on luokkaa vähemmän kuin kiertely ja kaartelu. Kai sitä aikuisen naisen pitää osata päättää haluaako tavata vai ei. Ehkä varasijana ei juuri kukaan halua olla.
- ei johdu sukupuolest
Varmaan samasta syystä kun miehet eivät sano suoraan ettei kiinnosta, eivät vain vastaa viesteihin lainkaan. Miksi heille on niin vaikea sanoa ettei kiinnosta? Ei tämä ole sukupuolesta kiinni, vaan siitä että useimmat ihmiset vain välttävät hankalia asioita.
- Simsalabimi
Niimpä, kyllä kyseisiä henkilöitä löytyy ihan miesten sekä naistenkin osasolta.
Jotkut ihmiset eivät osaa sanoa vaan "ei".
- jennie
Samaa vois kysyä miehiltä.
- ~cissi~
No mä käsitän ton niin, että naiset on halunneet antaa mahdollisuuden kiinnostuksen heräämiseen. Treffeiltä on jäänyt olo että joo, vois tavata uudelleen, vaikka ei ole heti ensitapaamisella valtavan ihastunut. Mutta on kiireitä ja kun yhteistä tapaamisaikaa etsitään, alkaa tuntua, että tapaaminen veisi enemmän energiaa kuin antaisi.
Sun ei pitäis yrittääkään sopia varsinaisia treffejä vaan laittaa pelimiestyyliin viestiä, että satut nyt oleen kaupungilla ravintolassa x, tule tänne. Naisen on helpompi poiketa ilman ennakkovaroitusta (=ilman paineita) jonnekin seuraksi, kun omalla viestilläsi osoitat, ettet säkään ole hirveästi suunnitellut mitään eli nainen ei ole ollut ajoissa ajatuksissasi. Samalla osoitat, ettet niin hirveästi välitä mitä nainen sattuu susta ajattelemaan, tämäkin vähentää stressiä.
Vaikka nainen ei tulisikaan paikalle, hänelle jää kuva että sä tekstailet naisille just niinkun itseä huvittaa (olet tottunut siihen että joku aina kipittää paikalle) >kiinnostuksen siemen jää itämään ja voit iskeä myöhemmin uudelleen.
Juu ja ei kestä kiittää- miehenkuvotus
Voishan toikin toimia, pitääpä ehkä joskus kokeilla. Ainoa vaan ettei toi toimintatapa ole sitä mihin tottunut, mutta uutta pitää aina kokeilla. Tietenkin tuo vaati sen, että on aikaa notkua turhaan tunteja ravintolassa, mikä tällä hetkellä ei ole mitenkään mahdollista.
- qedfwrg
Hei, cissi oletko nainen? Nimimerkkisi ainakin viittaa siihen. Ja myönnät siis että naiset rakastavat pelimiehiä. Harvinaista että nainen myöntää sen. Osaatko myös kertoa miksi naiset haluavat mielummin pelimiehen kuin kunnollisen miehen?
- ~cissi~
qedfwrg kirjoitti:
Hei, cissi oletko nainen? Nimimerkkisi ainakin viittaa siihen. Ja myönnät siis että naiset rakastavat pelimiehiä. Harvinaista että nainen myöntää sen. Osaatko myös kertoa miksi naiset haluavat mielummin pelimiehen kuin kunnollisen miehen?
Pelimiehiäkin on niin laidasta laitaan. Todellinen taito on lopettaa peli ajoissa. Ei kukaan nainen täydellistä kusipäätä rakasta, vaan miestä joka osaa taktikoida saadakseen haluamansa, ja myös sitoutuu valintaansa.
- qedfwrg
~cissi~ kirjoitti:
Pelimiehiäkin on niin laidasta laitaan. Todellinen taito on lopettaa peli ajoissa. Ei kukaan nainen täydellistä kusipäätä rakasta, vaan miestä joka osaa taktikoida saadakseen haluamansa, ja myös sitoutuu valintaansa.
Koko maailmassa ei ole mitään aihetta mistä haluaisin jutella enemmän kuin tästä, koska tämä on jotain mitä en vain ymmärrä, mutta luonnollisesti haluaisin ymmärtää.
Miksi naiset haluavat taktikoivan miehen? Eikö sellaisesta miehestä saa aika nolon kuvan, joka esittää olevansa jotain muuta kuin on. Miksi pitää esittää että sattui olemaan vain jossain ravintolassa jne... Mitä pahaa rehellisyydessä on?
Miksi pitää esittää että aina löytyisi muita naisia jotka kipittävät paikalle? Eikö sellaisesta miehestä saa aika kusipäisen kuva? Eikö tunnu paremmalta jos mies on kiinnostunut juuri sinusta, sen sijaan että olisit vain yksi monista naisista joita mies tapailee?
Lisääkin kysymyksiä löytyisi, mutta jos nyt ainakin näihin koittaisit vastata, niin olisin kiitollinen. - ~cissi~
qedfwrg kirjoitti:
Koko maailmassa ei ole mitään aihetta mistä haluaisin jutella enemmän kuin tästä, koska tämä on jotain mitä en vain ymmärrä, mutta luonnollisesti haluaisin ymmärtää.
Miksi naiset haluavat taktikoivan miehen? Eikö sellaisesta miehestä saa aika nolon kuvan, joka esittää olevansa jotain muuta kuin on. Miksi pitää esittää että sattui olemaan vain jossain ravintolassa jne... Mitä pahaa rehellisyydessä on?
Miksi pitää esittää että aina löytyisi muita naisia jotka kipittävät paikalle? Eikö sellaisesta miehestä saa aika kusipäisen kuva? Eikö tunnu paremmalta jos mies on kiinnostunut juuri sinusta, sen sijaan että olisit vain yksi monista naisista joita mies tapailee?
Lisääkin kysymyksiä löytyisi, mutta jos nyt ainakin näihin koittaisit vastata, niin olisin kiitollinen.Nainen haluaa taktikoivan miehen, koska maailmassa tarvitaan taktiikkaa. Taktikointi on vain taito sinänsä, sitä voi käyttää hyvään tai pahaan.
Ei se tunnu hyvältä jos mies on aivan alussa (esim. tuon yhden treffitapaamisen jälkeen) kiinnostunut juuri minusta ja vain minusta. Nainen saa siitä signaalin, että kaveri on epätoivoinen, hänellä ei ole ollut paljon naisia eikä niin ollen valinnanvaraa.
Nainen ei koe olevansa oikeasti tärkeä ja haluttu, jos tällainen mies, jolla ei (hänen käsityksensä mukaan) ole valinnanvaraa, kiinnostuu hänestä. Naiselle on kohteliaisuus tulla valituksi muiden naisten joukosta - tällöin hän kokee olevansa erityisen viehättävä ja seksikäs.
Taktikointi ei näin ollen ole epärehellistä, koska siten saat paremmin perille viestin jota et suoruudella saa. Jos haluat kertoa naiselle että hän on sinulle jotain erityistä, osoita se näin. - mies sanoo
~cissi~ kirjoitti:
Nainen haluaa taktikoivan miehen, koska maailmassa tarvitaan taktiikkaa. Taktikointi on vain taito sinänsä, sitä voi käyttää hyvään tai pahaan.
Ei se tunnu hyvältä jos mies on aivan alussa (esim. tuon yhden treffitapaamisen jälkeen) kiinnostunut juuri minusta ja vain minusta. Nainen saa siitä signaalin, että kaveri on epätoivoinen, hänellä ei ole ollut paljon naisia eikä niin ollen valinnanvaraa.
Nainen ei koe olevansa oikeasti tärkeä ja haluttu, jos tällainen mies, jolla ei (hänen käsityksensä mukaan) ole valinnanvaraa, kiinnostuu hänestä. Naiselle on kohteliaisuus tulla valituksi muiden naisten joukosta - tällöin hän kokee olevansa erityisen viehättävä ja seksikäs.
Taktikointi ei näin ollen ole epärehellistä, koska siten saat paremmin perille viestin jota et suoruudella saa. Jos haluat kertoa naiselle että hän on sinulle jotain erityistä, osoita se näin.Minusta tuollainen eipäs juupas taktiikka on sairasta, anteeksi nyt vaan. Ei ihmissuhteet voi olla mitään peliä missä leikitään toisten tunteilla. Minä ainakin näen tuommoisen pelin sairaana ja moraalittomana leikkinä.
Minä tulen vastedeskin kertomaan suoraan ja rehellisesti naiselle että olen hänestä kiinnostunut enkä ala esittämään että minulla olisi tuossa muitakin jonossa joista olen kiinnostunut.
Olkoon vaikka kuinka väärä tapa saa nainen ja jäännen sitten ilman mutta omatuntoni on ainakin puhdas! - ~cissi~
mies sanoo kirjoitti:
Minusta tuollainen eipäs juupas taktiikka on sairasta, anteeksi nyt vaan. Ei ihmissuhteet voi olla mitään peliä missä leikitään toisten tunteilla. Minä ainakin näen tuommoisen pelin sairaana ja moraalittomana leikkinä.
Minä tulen vastedeskin kertomaan suoraan ja rehellisesti naiselle että olen hänestä kiinnostunut enkä ala esittämään että minulla olisi tuossa muitakin jonossa joista olen kiinnostunut.
Olkoon vaikka kuinka väärä tapa saa nainen ja jäännen sitten ilman mutta omatuntoni on ainakin puhdas!Jokainen tekee tietysti kuten sydän sanoo, se on selvä. Mutta useimmat meistä haluavat edes suhteen alussa olevan jännitystä ja vipinää. Valitettavasti jännitys puuttuu jos toisesta voi olla täysin varma jo ensimetreiltä.
Ihmisen kilpailuvietti on vain yksi muunnos tarpeesta tavoitella aina parasta mahdollista vaihtoehtoa ja sitä tavoitellessaan myös itse muuttua paremmaksi ihmiseksi. Se on prosessi; toiseen ihastuu samalla kun ihastuu uudelleen itseensä, vasta siitä lähtee suhteen rakentaminen.
Onko sinusta taktikointi työelämässä tai sodassa myös sairasta? Täytyykö kaikkialle kulkea rehellisesti kortit levällään, vaikka muut eivät omiaan paljasta? - mies sanoo
~cissi~ kirjoitti:
Jokainen tekee tietysti kuten sydän sanoo, se on selvä. Mutta useimmat meistä haluavat edes suhteen alussa olevan jännitystä ja vipinää. Valitettavasti jännitys puuttuu jos toisesta voi olla täysin varma jo ensimetreiltä.
Ihmisen kilpailuvietti on vain yksi muunnos tarpeesta tavoitella aina parasta mahdollista vaihtoehtoa ja sitä tavoitellessaan myös itse muuttua paremmaksi ihmiseksi. Se on prosessi; toiseen ihastuu samalla kun ihastuu uudelleen itseensä, vasta siitä lähtee suhteen rakentaminen.
Onko sinusta taktikointi työelämässä tai sodassa myös sairasta? Täytyykö kaikkialle kulkea rehellisesti kortit levällään, vaikka muut eivät omiaan paljasta?Minä olen ilmeisesti niin erilainen ja kelpaamaton parisuhteeseen jos taktikoida ja pelata jotain pelejä naisen kanssa. Minä kerron tai teen selväksi toiselle että olen kiinnostunut hänestä kun siltä tuntuu. Jos tämä on väärin niin entä sitten? En ala muiden mieliksi muuttamaan käytöstäni.
Minä en osaa kilpailuviettiä yhdistää ihmisten välisiin suhteisiin.
Mitä tarkoitat esim. työelämässä taktikoinnilla? Minulle tuli siitä vaan heti mieleen stereotyyppinen omanedun tavoittelija joka raivaa esteet tieltään keinoista välittämättä. Se ainakin on sairasta. Näitä olen ihan omassa elämässä nähnyt ihan tarpeeksi.
Sodassa taktikointia minä en kyllä vertaisi ihmissuhteisiin.
Tästä tulisi liian pitkä viesti jos alkaisin kunnolla pohdiskeleen mutta rehellisyys minusta kannattaa vaikka moni sanoo vastaan. - qedfwrg
~cissi~ kirjoitti:
Jokainen tekee tietysti kuten sydän sanoo, se on selvä. Mutta useimmat meistä haluavat edes suhteen alussa olevan jännitystä ja vipinää. Valitettavasti jännitys puuttuu jos toisesta voi olla täysin varma jo ensimetreiltä.
Onko sinusta taktikointi työelämässä tai sodassa myös sairasta? Täytyykö kaikkialle kulkea rehellisesti kortit levällään, vaikka muut eivät omiaan paljasta?"Onko sinusta taktikointi työelämässä tai sodassa myös sairasta?"
Vaikka en olekaan se, jolle kysymyksen esitit, vaan se joka alunperin kiinnostui näkökulmastasi, niin vastaan kuitenkin. Kyllä epärehellisyys on aina sairasta. En voi todellakaan kunnioittaa ihmisiä, jotka epärehellisin keinoin nousevat työelämässä huipulle.
Se että muut ihmiset ovat epärehellisiä ei tarkoita että itse pitäisi muuttua sellaiseksi. Tärkeintä on että pystyy kunnioittamaan itseään, enkä rehellisesti sanottuna tiedä miten kukaan epärehellinen ihminen voisi itseään kunnioittaa.
Ja sota nyt on sairasta jo itsessäänkin. Onneksi ihmissuhdeasiat eivät ole sotaa, vaan kahden ihmisen kiinnostumista toisistaan. Sen pitäisi olla vilpitöntä eikä mitään epärehellistä esittämistä.
"Nainen saa siitä signaalin, että kaveri on epätoivoinen, hänellä ei ole ollut paljon naisia eikä niin ollen valinnanvaraa."
Sekö on miehessä ihailtava piirre että hänellä on ollut paljon naisia? Sehän kertoo lähinnä siitä ettei hän osaa luoda toimivaa parisuhdetta. Vähä kokemus sen sijaan voi hyvinkin kertoa siitä, että mies ei tyydy ihan keneen tahansa naiseen ja siksi pitäisi olla imarreltu siitä, että hän haluaa juuri sinut.
Sitäpaitsi ihan täydellinenkin mies saattaa olosuhteiden vuoksi olla tilanteessa jossa hänellä ei todellakaan ole suurta määrää naisia joista valita. Sinun mielestäsi pitäisi siis kuitenkin esittää että näin olisi. Olisiko miehellä myöhemmin sitten lupa paljastaa että aluksi esitti vain pelimiestä, vai tappaisiko sellainen rehellisyys naisen kiinnostuksen kokonaan?
Eikö sinusta tunnu nololta olla tuollainen pelimiesoppaiden kuvailema stereotyyppinen nainen, joka tarvitsee miehestä kiinnostuakseen varmuuden siitä että muutkin naiset haluavat samaa miestä? Eikö tuntuisi paremmalta ajatella omilla aivoilla ja kiinnostua miehestä sen perusteella mitä hän on, eikä sen perusteella mitä hän esittää olevansa?
"Mutta useimmat meistä haluavat edes suhteen alussa olevan jännitystä ja vipinää."
Mitä tuo edes käytännössä tarkoittaa? Sitä että ei tiedä onko toinen aidosti kiinnostunut? Sitä että ei tierdä tuleeko kumppani pettämään?
Kun sanot että sitä jännitystä pitäisi olla EDES suhteen alussa, niin kuulostat siltä kuin haluaisit että se jännitys mieluiten säilyisi koko suhteen ajan...
Etkö siis haluaisi koskaan olla varma siitä että mies haluaa juuri sinut. Haluaisitko ikuisesti elää siinä jännityksessä että mies saattaa koska tahansa lähteä toisen naisen matkaan? - ~css~
qedfwrg kirjoitti:
"Onko sinusta taktikointi työelämässä tai sodassa myös sairasta?"
Vaikka en olekaan se, jolle kysymyksen esitit, vaan se joka alunperin kiinnostui näkökulmastasi, niin vastaan kuitenkin. Kyllä epärehellisyys on aina sairasta. En voi todellakaan kunnioittaa ihmisiä, jotka epärehellisin keinoin nousevat työelämässä huipulle.
Se että muut ihmiset ovat epärehellisiä ei tarkoita että itse pitäisi muuttua sellaiseksi. Tärkeintä on että pystyy kunnioittamaan itseään, enkä rehellisesti sanottuna tiedä miten kukaan epärehellinen ihminen voisi itseään kunnioittaa.
Ja sota nyt on sairasta jo itsessäänkin. Onneksi ihmissuhdeasiat eivät ole sotaa, vaan kahden ihmisen kiinnostumista toisistaan. Sen pitäisi olla vilpitöntä eikä mitään epärehellistä esittämistä.
"Nainen saa siitä signaalin, että kaveri on epätoivoinen, hänellä ei ole ollut paljon naisia eikä niin ollen valinnanvaraa."
Sekö on miehessä ihailtava piirre että hänellä on ollut paljon naisia? Sehän kertoo lähinnä siitä ettei hän osaa luoda toimivaa parisuhdetta. Vähä kokemus sen sijaan voi hyvinkin kertoa siitä, että mies ei tyydy ihan keneen tahansa naiseen ja siksi pitäisi olla imarreltu siitä, että hän haluaa juuri sinut.
Sitäpaitsi ihan täydellinenkin mies saattaa olosuhteiden vuoksi olla tilanteessa jossa hänellä ei todellakaan ole suurta määrää naisia joista valita. Sinun mielestäsi pitäisi siis kuitenkin esittää että näin olisi. Olisiko miehellä myöhemmin sitten lupa paljastaa että aluksi esitti vain pelimiestä, vai tappaisiko sellainen rehellisyys naisen kiinnostuksen kokonaan?
Eikö sinusta tunnu nololta olla tuollainen pelimiesoppaiden kuvailema stereotyyppinen nainen, joka tarvitsee miehestä kiinnostuakseen varmuuden siitä että muutkin naiset haluavat samaa miestä? Eikö tuntuisi paremmalta ajatella omilla aivoilla ja kiinnostua miehestä sen perusteella mitä hän on, eikä sen perusteella mitä hän esittää olevansa?
"Mutta useimmat meistä haluavat edes suhteen alussa olevan jännitystä ja vipinää."
Mitä tuo edes käytännössä tarkoittaa? Sitä että ei tiedä onko toinen aidosti kiinnostunut? Sitä että ei tierdä tuleeko kumppani pettämään?
Kun sanot että sitä jännitystä pitäisi olla EDES suhteen alussa, niin kuulostat siltä kuin haluaisit että se jännitys mieluiten säilyisi koko suhteen ajan...
Etkö siis haluaisi koskaan olla varma siitä että mies haluaa juuri sinut. Haluaisitko ikuisesti elää siinä jännityksessä että mies saattaa koska tahansa lähteä toisen naisen matkaan?Kuka tahansa mies tai nainen voi pettää tai jättää, varsinkin ne jotka ovat heti niin varmoja kaikesta. Taktikointi osoittaa tunteiden ja halujen hallintaa, tiedostettua toimintaa.
Minulle tulee tunteensa heti paljastavasta miehestä mieleen iso lapsi, jota joutuu sitten suhteessa hoivaamaan ja huomioimaan kuin lasta.
Ei miehellä tarvitse olla ollut paljon naisia, vaan hänen täytyy vaikuttaa siltä kuin hänellä olisi valinnanvaraa. On kohteliaisuus naiselle tulla valituksi siksi että hän on juuri sellainen nainen kuin on. Naiselle on loukkaavaa olla haluttu vain siksi, että miehellä on sellainen tunne-elämä, että hän kiinnittyy keneen hyvänsä normaaliin naiseen, jonka kanssa käy yksillä treffeillä.
Miksi minusta pitäisi tuntua nololta olla sellainen nainen kuin olen? En ole lukenut pelimiesoppaita, samantekevää mitä siellä kirjoitellaan. Tiedän haluavani ja olen saanutkin miehen, joka tekee töitä suhteen eteen, ei pidä minua itsestäänselvyytenä eikä anna minun myöskään pitää häntä.
Jokainen voi toimia oman valintansa mukaan ja saavuttaa sitten sellaiset tulokset mitkä saavuttaa. - ~css~
mies sanoo kirjoitti:
Minä olen ilmeisesti niin erilainen ja kelpaamaton parisuhteeseen jos taktikoida ja pelata jotain pelejä naisen kanssa. Minä kerron tai teen selväksi toiselle että olen kiinnostunut hänestä kun siltä tuntuu. Jos tämä on väärin niin entä sitten? En ala muiden mieliksi muuttamaan käytöstäni.
Minä en osaa kilpailuviettiä yhdistää ihmisten välisiin suhteisiin.
Mitä tarkoitat esim. työelämässä taktikoinnilla? Minulle tuli siitä vaan heti mieleen stereotyyppinen omanedun tavoittelija joka raivaa esteet tieltään keinoista välittämättä. Se ainakin on sairasta. Näitä olen ihan omassa elämässä nähnyt ihan tarpeeksi.
Sodassa taktikointia minä en kyllä vertaisi ihmissuhteisiin.
Tästä tulisi liian pitkä viesti jos alkaisin kunnolla pohdiskeleen mutta rehellisyys minusta kannattaa vaikka moni sanoo vastaan.Sanoin jo aikaisemmin, että taktikointi on vain taito sinänsä jota voi käyttää hyvään tai pahaan. Ihmiset suunnittelevat juhlatilaisuuksia ja remontteja hyvinkin tarkkaan - eikö ihmissuhde ole sen arvoinen, että siinä etenemistä voisi edes vähän suunnitella?
Työelämässä taktikointi on hakeutumista ajoissa koulutukseen tai uusiin tehtäviin, hyvien kontaktien hakemista ja suhteiden ylläpitoa, jelppimistä tai jelppimisestä kieltäytymistä, joskus avoimuutta ilmoittaa mielenkiinnosta uusiin työtehtäviin tai palkankorotuksen pyytämistä, joskus omien suunnitelmien salaamista. Ihminen pyrkii toimimaan omalta JA kokonaisuuden kannalta järkevästi. Sosiopaattinen käytös ei ole järkevää eikä rakentavaa.
Uudessa ihmissuhteessa on järkevä noudattaa varovaisuutta. Voihan sitä naiselle koko ihastumisensa heti paljastaa. Voin vain kertoa, että minusta se tuntuu kuin mies ei huomioisi ollenkaan minua vaan hekumoisi vaan omassa tunteessaan. - qedfwrg
~css~ kirjoitti:
Kuka tahansa mies tai nainen voi pettää tai jättää, varsinkin ne jotka ovat heti niin varmoja kaikesta. Taktikointi osoittaa tunteiden ja halujen hallintaa, tiedostettua toimintaa.
Minulle tulee tunteensa heti paljastavasta miehestä mieleen iso lapsi, jota joutuu sitten suhteessa hoivaamaan ja huomioimaan kuin lasta.
Ei miehellä tarvitse olla ollut paljon naisia, vaan hänen täytyy vaikuttaa siltä kuin hänellä olisi valinnanvaraa. On kohteliaisuus naiselle tulla valituksi siksi että hän on juuri sellainen nainen kuin on. Naiselle on loukkaavaa olla haluttu vain siksi, että miehellä on sellainen tunne-elämä, että hän kiinnittyy keneen hyvänsä normaaliin naiseen, jonka kanssa käy yksillä treffeillä.
Miksi minusta pitäisi tuntua nololta olla sellainen nainen kuin olen? En ole lukenut pelimiesoppaita, samantekevää mitä siellä kirjoitellaan. Tiedän haluavani ja olen saanutkin miehen, joka tekee töitä suhteen eteen, ei pidä minua itsestäänselvyytenä eikä anna minun myöskään pitää häntä.
Jokainen voi toimia oman valintansa mukaan ja saavuttaa sitten sellaiset tulokset mitkä saavuttaa."Sanoin jo aikaisemmin, että taktikointi on vain taito sinänsä jota voi käyttää hyvään tai pahaan. Ihmiset suunnittelevat juhlatilaisuuksia ja remontteja hyvinkin tarkkaan - eikö ihmissuhde ole sen arvoinen, että siinä etenemistä voisi edes vähän suunnitella?"
Juhlatilaisuuksien ja remonttien suunnittelu ei vaadi epärehellisyyttä tai sitä että pitäisi esittää olevansa joku muu kuin on. Eikä mielestäni ihmissuhteidenkaan pitäsi sitä vaatia.
Sitä paitsi et tunnu ottavan huomioon sitä, että kaikki naiset eivät tykkää pelimiehistä. Jotkut naiset kokevat loukkaavaksi sen, jos mies tapailee muitakin naisia saman aikaisesti. Mistäs mies voisi tietää kenen naisen kanssa kannattaa esittää pelimiestä. Onko oikein odottaa että mies olisi ajatustenlukija?
"Voihan sitä naiselle koko ihastumisensa heti paljastaa. Voin vain kertoa, että minusta se tuntuu kuin mies ei huomioisi ollenkaan minua vaan hekumoisi vaan omassa tunteessaan."
Tässäkin ollaan ajatustenluku kysymysten äärellä. Mies ei voi tietää onko ihastumisen tunne molemminpuolinen. Pitäisikö miehen aina odottaa että nainen paljastaa tunteensa ensin? Kun on ihastunut, sitä toivoisi ettei ihastuksen kohde piilottelisi tunteitaan, koska epätietoiduudessa on raskasta elää. Kyse on siis usein "kohtele lähimmäistäsi kuten haluaisit itseäsi kohdeltavan"-tilanteesta, kun mies paljastaa tunteensa. Eli hän siis nimenomaan ottaa sinut huomioon, kun ei halua pitää sinua epätietoisuudessa.
No nämä ovat tietysti tapauskohtaisia asioita, mutta vähän kannattaisi olla ymmärrystä ihmisten rehellisyyttä kohtaan, eikä heti kuvitella että toinen vain hekumoisi omissa tunteissaan.
"Naiselle on loukkaavaa olla haluttu vain siksi, että miehellä on sellainen tunne-elämä, että hän kiinnittyy keneen hyvänsä normaaliin naiseen, jonka kanssa käy yksillä treffeillä"
Ei se, jos mies ihastuu yksien treffejen jälkeen tarkoita välttämättä sitä, että hän ihastuisi keneen tahansa normaaliin naiseen niin helposti. Voihan yksienkin treffien perusteella ihastua naiseen juuri sellaisena kuin hän on. Tietysti järkevä ihminen ymmärtää että yksien treffejen jälkeen ei vielä liikaa pitäisi vetää toisesta johtopäätöksiä, ei hyvässä mielessä eikä pahassa.
Mutta jos toinen sattuu paljastamaan ihastuneensa, niin voihan asiaa vaikka suoraan kysyä, että miten voit ihastua, vaikka ei vielä edes kunnolla tunneta. En ymmärrä miksi pitäisi lopettaa tutustuminen siihen jos toinen sattuu ihastumaan ensin.
"Tiedän haluavani ja olen saanutkin miehen, joka tekee töitä suhteen eteen, ei pidä minua itsestäänselvyytenä eikä anna minun myöskään pitää häntä."
Et nyt vastannut oikein kysymykseen. Eiköhän melkein jokainen halua kumppanin joka tekee töitä suhteen eteen eikä pidä itsestäänselvyytenä jne...
Mutta jotenkin tulee mieleen että sinun logiikallasi suhteen eteen töitä tekeminen tarkoittaisi käytännössä sitä, että unohtelee ostaa kumppanille esim. syntymäpäivälahjoja, koska ei saa näyttää että välittää toisesta niin paljon kuin oikeasti välittää.. Pitää pitää kumppani koko ajan epävarmana siitä tuleeko suhde kestämään, koska vain sillä tavalla voi pitää yllä sitä ns. jännitystä.
Mikäli ymmärsin sinut väärin, niin voitko kertoa vähän takemmin mitä tarkoitit sillä että jokainen toivoo että EDES suhteen alussa olisi jännitystä ja vipinää. Mitä se jännitys käytännössä on, jonka soisi jatkuvan mieluiten koko suhteen ajan? - ~css~
qedfwrg kirjoitti:
"Sanoin jo aikaisemmin, että taktikointi on vain taito sinänsä jota voi käyttää hyvään tai pahaan. Ihmiset suunnittelevat juhlatilaisuuksia ja remontteja hyvinkin tarkkaan - eikö ihmissuhde ole sen arvoinen, että siinä etenemistä voisi edes vähän suunnitella?"
Juhlatilaisuuksien ja remonttien suunnittelu ei vaadi epärehellisyyttä tai sitä että pitäisi esittää olevansa joku muu kuin on. Eikä mielestäni ihmissuhteidenkaan pitäsi sitä vaatia.
Sitä paitsi et tunnu ottavan huomioon sitä, että kaikki naiset eivät tykkää pelimiehistä. Jotkut naiset kokevat loukkaavaksi sen, jos mies tapailee muitakin naisia saman aikaisesti. Mistäs mies voisi tietää kenen naisen kanssa kannattaa esittää pelimiestä. Onko oikein odottaa että mies olisi ajatustenlukija?
"Voihan sitä naiselle koko ihastumisensa heti paljastaa. Voin vain kertoa, että minusta se tuntuu kuin mies ei huomioisi ollenkaan minua vaan hekumoisi vaan omassa tunteessaan."
Tässäkin ollaan ajatustenluku kysymysten äärellä. Mies ei voi tietää onko ihastumisen tunne molemminpuolinen. Pitäisikö miehen aina odottaa että nainen paljastaa tunteensa ensin? Kun on ihastunut, sitä toivoisi ettei ihastuksen kohde piilottelisi tunteitaan, koska epätietoiduudessa on raskasta elää. Kyse on siis usein "kohtele lähimmäistäsi kuten haluaisit itseäsi kohdeltavan"-tilanteesta, kun mies paljastaa tunteensa. Eli hän siis nimenomaan ottaa sinut huomioon, kun ei halua pitää sinua epätietoisuudessa.
No nämä ovat tietysti tapauskohtaisia asioita, mutta vähän kannattaisi olla ymmärrystä ihmisten rehellisyyttä kohtaan, eikä heti kuvitella että toinen vain hekumoisi omissa tunteissaan.
"Naiselle on loukkaavaa olla haluttu vain siksi, että miehellä on sellainen tunne-elämä, että hän kiinnittyy keneen hyvänsä normaaliin naiseen, jonka kanssa käy yksillä treffeillä"
Ei se, jos mies ihastuu yksien treffejen jälkeen tarkoita välttämättä sitä, että hän ihastuisi keneen tahansa normaaliin naiseen niin helposti. Voihan yksienkin treffien perusteella ihastua naiseen juuri sellaisena kuin hän on. Tietysti järkevä ihminen ymmärtää että yksien treffejen jälkeen ei vielä liikaa pitäisi vetää toisesta johtopäätöksiä, ei hyvässä mielessä eikä pahassa.
Mutta jos toinen sattuu paljastamaan ihastuneensa, niin voihan asiaa vaikka suoraan kysyä, että miten voit ihastua, vaikka ei vielä edes kunnolla tunneta. En ymmärrä miksi pitäisi lopettaa tutustuminen siihen jos toinen sattuu ihastumaan ensin.
"Tiedän haluavani ja olen saanutkin miehen, joka tekee töitä suhteen eteen, ei pidä minua itsestäänselvyytenä eikä anna minun myöskään pitää häntä."
Et nyt vastannut oikein kysymykseen. Eiköhän melkein jokainen halua kumppanin joka tekee töitä suhteen eteen eikä pidä itsestäänselvyytenä jne...
Mutta jotenkin tulee mieleen että sinun logiikallasi suhteen eteen töitä tekeminen tarkoittaisi käytännössä sitä, että unohtelee ostaa kumppanille esim. syntymäpäivälahjoja, koska ei saa näyttää että välittää toisesta niin paljon kuin oikeasti välittää.. Pitää pitää kumppani koko ajan epävarmana siitä tuleeko suhde kestämään, koska vain sillä tavalla voi pitää yllä sitä ns. jännitystä.
Mikäli ymmärsin sinut väärin, niin voitko kertoa vähän takemmin mitä tarkoitit sillä että jokainen toivoo että EDES suhteen alussa olisi jännitystä ja vipinää. Mitä se jännitys käytännössä on, jonka soisi jatkuvan mieluiten koko suhteen ajan?Ei ole epärehellisyyttä olla ilmaisematta jotain suoraan. Vai pitäisikö ensitreffeillä kertoa myös, kuinka usein masturboi? On tervettä ja järkevää olla pidättyväinen suhteen alussa, vaikka olisi kuinka ihastunut. Sovitaan vaan seuraavasta tapaamisesta, tai että ollaan yhteydessä. Ja toki nainen kokee loukkaavaksi, jos mies todella tapailee toisia. Mutta ei hänen tarvitse sitä tietää tapaileeko, vaan tehdä päätös, haluaako hän tämän miehen vai ei. Jostain syystä nainen vaan haluaa miehen, joka kelpaisi muillekin.
Olen eri mieltä siitä, että olisi toisen huomioon ottamista heti ilmaista voimakas ihastumisensa, jotta toisen ei tarvitse olla epätietoisuudessa. Epätietoisuus on tärkeä osa suhteen alkua, jolloin kumpikin käy itsekseen läpi, kuinka paljon on valmis tämän suhteen eteen tekemään, jos saa mahdollisuuden. Epätietoisuuden aika on tärkeä pysähdys ennen suhdetta, jos sellainen kehittyy. Se ei tarkoita, että suhteeseen sitouduttua unohdettaisiin lahjat ja huomiointi.
Kuten sanoin, kellään ei ole takeita suhteensa pysyvyydestä. Siitä huolimatta monet sortuvat pitämään kumppaniaan itsestäänselvyytenä. - qedfwrg
~css~ kirjoitti:
Ei ole epärehellisyyttä olla ilmaisematta jotain suoraan. Vai pitäisikö ensitreffeillä kertoa myös, kuinka usein masturboi? On tervettä ja järkevää olla pidättyväinen suhteen alussa, vaikka olisi kuinka ihastunut. Sovitaan vaan seuraavasta tapaamisesta, tai että ollaan yhteydessä. Ja toki nainen kokee loukkaavaksi, jos mies todella tapailee toisia. Mutta ei hänen tarvitse sitä tietää tapaileeko, vaan tehdä päätös, haluaako hän tämän miehen vai ei. Jostain syystä nainen vaan haluaa miehen, joka kelpaisi muillekin.
Olen eri mieltä siitä, että olisi toisen huomioon ottamista heti ilmaista voimakas ihastumisensa, jotta toisen ei tarvitse olla epätietoisuudessa. Epätietoisuus on tärkeä osa suhteen alkua, jolloin kumpikin käy itsekseen läpi, kuinka paljon on valmis tämän suhteen eteen tekemään, jos saa mahdollisuuden. Epätietoisuuden aika on tärkeä pysähdys ennen suhdetta, jos sellainen kehittyy. Se ei tarkoita, että suhteeseen sitouduttua unohdettaisiin lahjat ja huomiointi.
Kuten sanoin, kellään ei ole takeita suhteensa pysyvyydestä. Siitä huolimatta monet sortuvat pitämään kumppaniaan itsestäänselvyytenä.Epärehellisyydellä tarkoitin siis sitä taktikointia josta aluksi puhuttiin. Että pitää esittää että sattuu muuten vain olemaan ravintolassa. Että pitää esittää pelimiestä jolla naisia riittää. En ymmärrä mitä pahaa on siinä että sovitaan vain treffit ilman mitään pelejä.
Oletko oikeasti sitä mieltä, että suurin osa naisista ei osaa tehdä omaa itsenäistä päätöstä sen suhteen olisiko mies hyvä kumppani, vaan tarvitsee varmuuden siitä että muutkin naiset haluaisivat hänet?
Sinun mielestä siis suhteen alussa pitäisi esittää vähemmän kiinnostunutta toisesta kuin oikeasti on ettei toinen ala pitämään itsestäänselvyytenä. Se merkitsee sinulle sitä että näkee vaivaa suhteen eteen jos ei heti paljasta tunteitaan. Mutta mitä sitten kun suhde etenee pitemmälle? Edelleenkään ei saisi antaa itsestään itsestäänselvää kuvaa, joten pitäisikö mielestäsi kaikenlaisten pelien pelaamista jatkaa?
Vai muuttuuko se suhteen eteen vaivaa näkemisen merkitys myöhemmin kokonaan vastakkaiseksi kuin mitä se aikaisemmin merkitsi. Eli että myöhemmin pitääkin toditella olevansa yhä kiinnostunut? - ~css~
qedfwrg kirjoitti:
Epärehellisyydellä tarkoitin siis sitä taktikointia josta aluksi puhuttiin. Että pitää esittää että sattuu muuten vain olemaan ravintolassa. Että pitää esittää pelimiestä jolla naisia riittää. En ymmärrä mitä pahaa on siinä että sovitaan vain treffit ilman mitään pelejä.
Oletko oikeasti sitä mieltä, että suurin osa naisista ei osaa tehdä omaa itsenäistä päätöstä sen suhteen olisiko mies hyvä kumppani, vaan tarvitsee varmuuden siitä että muutkin naiset haluaisivat hänet?
Sinun mielestä siis suhteen alussa pitäisi esittää vähemmän kiinnostunutta toisesta kuin oikeasti on ettei toinen ala pitämään itsestäänselvyytenä. Se merkitsee sinulle sitä että näkee vaivaa suhteen eteen jos ei heti paljasta tunteitaan. Mutta mitä sitten kun suhde etenee pitemmälle? Edelleenkään ei saisi antaa itsestään itsestäänselvää kuvaa, joten pitäisikö mielestäsi kaikenlaisten pelien pelaamista jatkaa?
Vai muuttuuko se suhteen eteen vaivaa näkemisen merkitys myöhemmin kokonaan vastakkaiseksi kuin mitä se aikaisemmin merkitsi. Eli että myöhemmin pitääkin toditella olevansa yhä kiinnostunut?Ei tarvitse esittää pelimiestä, sehän on naisen oma tulkinta. Mutta pitää tehdä tapaaminen helpoksi, kevyeksi. Jos on niin patarehellinen, ettei pysty ehdottamaan tapaamista muka ex tempore niin sen kun sitten kasaa niitä paineita siihen tapaamiseen niin että neito peruu treffit. Ihan miten halutaan.
Eivät kunnon miehet voi pakottaa naisia toisenlaisiksi mitä naiset ovat. Jos haluaa naisen, kannattaa toimia tavalla, jolla on havaittu päästävän tulokseen. Jos haluaa pitää periaatteistaan kiinni, kannattaa pitää periaatteistaan kiinni ja etsiä sitten sitä poikkeuksellisen erilaista naista.
Jostain syystä avoimet ja rehellisetkään miehet ei sitten kumminkaan valitse sitä "erilaista" naista vaan pyörivät samoilla apajilla kuin pelimiehet.
Ja kyllä nimenomaan näin, nainen ei osaa tehdä sillä tavalla itsenäistä päätöstä kuin esität, aivan kuten mieskään ei muiden mielipiteistä välittämättä osaa tehdä sitä itsenäistä päätöstä, että valitsisi sisäisesti kauniin rokonarpisen tuhdin tytön.
Ihminen on sosiaalinen olento ja useimmat ihmiset tavoittelevat täsmälleen samoja asioita. Sanotaan pelimiehistä mitä hyvänsä, tiettyä nöyryyttä heillä on, kun ovat perusasiat tunnustaneet ja opetelleet.
Suhde alkaa, kun siitä niin sovitaan. Sitä ei tarvitse arvailla. Sitten voi pistää kaikki peliin. Mutta on yksinomaan kiusallista, että toinen laittaa peliin kaiken kun ei olla vielä kunnolla edes tutustuttu. - qedfwrg
~css~ kirjoitti:
Ei tarvitse esittää pelimiestä, sehän on naisen oma tulkinta. Mutta pitää tehdä tapaaminen helpoksi, kevyeksi. Jos on niin patarehellinen, ettei pysty ehdottamaan tapaamista muka ex tempore niin sen kun sitten kasaa niitä paineita siihen tapaamiseen niin että neito peruu treffit. Ihan miten halutaan.
Eivät kunnon miehet voi pakottaa naisia toisenlaisiksi mitä naiset ovat. Jos haluaa naisen, kannattaa toimia tavalla, jolla on havaittu päästävän tulokseen. Jos haluaa pitää periaatteistaan kiinni, kannattaa pitää periaatteistaan kiinni ja etsiä sitten sitä poikkeuksellisen erilaista naista.
Jostain syystä avoimet ja rehellisetkään miehet ei sitten kumminkaan valitse sitä "erilaista" naista vaan pyörivät samoilla apajilla kuin pelimiehet.
Ja kyllä nimenomaan näin, nainen ei osaa tehdä sillä tavalla itsenäistä päätöstä kuin esität, aivan kuten mieskään ei muiden mielipiteistä välittämättä osaa tehdä sitä itsenäistä päätöstä, että valitsisi sisäisesti kauniin rokonarpisen tuhdin tytön.
Ihminen on sosiaalinen olento ja useimmat ihmiset tavoittelevat täsmälleen samoja asioita. Sanotaan pelimiehistä mitä hyvänsä, tiettyä nöyryyttä heillä on, kun ovat perusasiat tunnustaneet ja opetelleet.
Suhde alkaa, kun siitä niin sovitaan. Sitä ei tarvitse arvailla. Sitten voi pistää kaikki peliin. Mutta on yksinomaan kiusallista, että toinen laittaa peliin kaiken kun ei olla vielä kunnolla edes tutustuttu."Jostain syystä avoimet ja rehellisetkään miehet ei sitten kumminkaan valitse sitä "erilaista" naista vaan pyörivät samoilla apajilla kuin pelimiehet."
Miten niin eivät valitse? Totta kai he valitsisivat jos sellaisen naisen löytäisivät. Mutta kun ne erilaiset naiset näyttävät ihan samoilta kuin kaikki muutkin naiset. Naisiin tutustuminen on hakuammuntaa.
"Ja kyllä nimenomaan näin, nainen ei osaa tehdä sillä tavalla itsenäistä päätöstä kuin esität, aivan kuten mieskään ei muiden mielipiteistä välittämättä osaa tehdä sitä itsenäistä päätöstä, että valitsisi sisäisesti kauniin rokonarpisen tuhdin tytön."
Väittäisin että suurin osa miehistä pystyy kyllä ihan muiden ihmisten mielipiteistä huolimatta valitsemaan sellaisen naisen kuin itse haluaa. Ei se ole muiden mielipiteistä, vaan ihan omasta tahdosta kiinni jos mies haluaa mielummin sellaisen naisen joka miellyttää omaa silmää.
Puheistasi päätellen naiselle ei kuitenkaan riitä se, että miehen ulkonäkö ja luonne miellyttää omaa silmää, jos hän ei ole varma siitä että myös muut naiset ovat kyseisestä miehestä kiinnostuneita.
"Sanotaan pelimiehistä mitä hyvänsä, tiettyä nöyryyttä heillä on, kun ovat perusasiat tunnustaneet ja opetelleet."
Niin, on se hassua että kilttejen miesten oletetaan usein ennakkoluuloisesti olevan nössöjä ovimattoja, vaikka juuri he ovat niitä jotka eivät yleensä alistu pelaamaan naisten käsittämättömiä pelejä, vaan toimivat omatuntonsa mukaan. Röyhkeät pelimiehet sen sijaan ovat usein sellaisia mitä he ovat juuri siksi koska sillä tavalla saa naisia. He tanssivat naisten pillin mukaan, eikä suinkaan kiltit miehet.
Toivottavasti et koe että syyttelisin tai halveksisin tässä näkökulmaasi. Olen oikeasti erittäin kiitollinen siitä että olet vastaillut ja toivon mukaan ymmärrän nyt vähän paremmin naisia. Tämän keskustelun perusteella päätin ainakin että en huomenna soitakaan eräälle mukavalle naiselle jonka kanssa olen yksillä treffeillä käynyt. Odottelen juhannuksen yli ja palaan sitten asiaan. Sitähän naiset haluavat. Epävarmuutta miehen kiinnostuksen suhteen. - N39
mies sanoo kirjoitti:
Minusta tuollainen eipäs juupas taktiikka on sairasta, anteeksi nyt vaan. Ei ihmissuhteet voi olla mitään peliä missä leikitään toisten tunteilla. Minä ainakin näen tuommoisen pelin sairaana ja moraalittomana leikkinä.
Olkoon vaikka kuinka väärä tapa saa nainen ja jäännen sitten ilman mutta omatuntoni on ainakin puhdas!Saat täyden kympin minulta tuosta toimintamallistasi "mies sanoo"!
Juuri noin toivoisin tämänhetkisen Treffituttavuuteni toimivan. Nyt olen tilanteessa, jossa yritän arvailla, onko hän aidosti kiinnostunut vai ei.
Olet suoraselkäinen mies! - qedfwrg
N39 kirjoitti:
Saat täyden kympin minulta tuosta toimintamallistasi "mies sanoo"!
Juuri noin toivoisin tämänhetkisen Treffituttavuuteni toimivan. Nyt olen tilanteessa, jossa yritän arvailla, onko hän aidosti kiinnostunut vai ei.
Olet suoraselkäinen mies!No kappas vain. Heti sen jälkeen kun yksi on vakuuttamalla vakuutellut että kiinnostusta ei saa näyttää, niin toinen nainen tulee heti perään sanomaan että hän on väärässä.
Tajuatteko yhtään miten hermoja raastavaa on olla mies tällaisen sekasotkun keskellä? Mitä tahansa tekeekin, niin tekee väärin.
Oikeasti nyt teidän molempien ja kaikkien naisten ylipäänsä pitäisi tosissaan oppia ymmärtämään miten vaikea on toimia oikein näin ristiriitaisten ohjeiden keskellä.
Jos mies tuntuu näyttävän kiinnostuksensa liian varhain, niin tehkää selväksi että teidän mielestänne mies tekee vähän turhan hätäisiä johtopäätöksiä ja sillä selvä. Ei sen vuoksi tarvitse tapailua lopettaa.
Jos taas mies ei tunnu tekevän selväksi onko hän oikeasti kiinnostunut, niin kannustakaa häntä siinä. Kertokaa vaikka itse että tykkäätte hänestä paljon. Jos hän ei edelleenkään paljasta tunteitaan, niin tehkää selväksi että ette halua tavata enää uudestaan koska mies ei vaikuta tarpeeksi kiinnostuneelta. Sillä tavalla selviää ainakin mitä mieltä mies oikeasti on.
Mutta joo, nyt olen taas ihan hukassa sen suhteen pitäisikö minun huomenna soittaa sille mukavalle naiselle vai ei. - ~css~
qedfwrg kirjoitti:
No kappas vain. Heti sen jälkeen kun yksi on vakuuttamalla vakuutellut että kiinnostusta ei saa näyttää, niin toinen nainen tulee heti perään sanomaan että hän on väärässä.
Tajuatteko yhtään miten hermoja raastavaa on olla mies tällaisen sekasotkun keskellä? Mitä tahansa tekeekin, niin tekee väärin.
Oikeasti nyt teidän molempien ja kaikkien naisten ylipäänsä pitäisi tosissaan oppia ymmärtämään miten vaikea on toimia oikein näin ristiriitaisten ohjeiden keskellä.
Jos mies tuntuu näyttävän kiinnostuksensa liian varhain, niin tehkää selväksi että teidän mielestänne mies tekee vähän turhan hätäisiä johtopäätöksiä ja sillä selvä. Ei sen vuoksi tarvitse tapailua lopettaa.
Jos taas mies ei tunnu tekevän selväksi onko hän oikeasti kiinnostunut, niin kannustakaa häntä siinä. Kertokaa vaikka itse että tykkäätte hänestä paljon. Jos hän ei edelleenkään paljasta tunteitaan, niin tehkää selväksi että ette halua tavata enää uudestaan koska mies ei vaikuta tarpeeksi kiinnostuneelta. Sillä tavalla selviää ainakin mitä mieltä mies oikeasti on.
Mutta joo, nyt olen taas ihan hukassa sen suhteen pitäisikö minun huomenna soittaa sille mukavalle naiselle vai ei.N39:n kommentti vahvistaa, mitä sanoin. Nainen joutuu nyt arvailemaan, onko mies kiinnostunut aidosti vai ei. Ei hän asiaa pähkäilisi, ellei mies kiinnostaisi. Mutta mies kiinnostaa häntä, koska hän ei voi olla varma...
Älä soita naiselle, vaan laita viesti. Se on riittävän kevyttä. Miten nainen siihen vastaa, paljastaa mitä sun kannattaa seuraavaksi tehdä. - dhyrrä
~cissi~ kirjoitti:
Nainen haluaa taktikoivan miehen, koska maailmassa tarvitaan taktiikkaa. Taktikointi on vain taito sinänsä, sitä voi käyttää hyvään tai pahaan.
Taktikointi ei näin ollen ole epärehellistä, koska siten saat paremmin perille viestin jota et suoruudella saa. Jos haluat kertoa naiselle että hän on sinulle jotain erityistä, osoita se näin.Tämä cissi on itse asiassa parhaita kommentoijia täällä palstoilla. Hän kertoo asiat kaunistelematta niin kuin moni nainen ne ajattelee, eikä sellaista yleistä liirumlaarumia, jossa tavoitteet on kauniit, mutta toteutus on arkisempi.
Naiset tykkää sosiaalisesti taitavista, aloitteellisista miehistä, ei sille mitään voi. - sommartiden hejhej
qedfwrg kirjoitti:
"Jostain syystä avoimet ja rehellisetkään miehet ei sitten kumminkaan valitse sitä "erilaista" naista vaan pyörivät samoilla apajilla kuin pelimiehet."
Miten niin eivät valitse? Totta kai he valitsisivat jos sellaisen naisen löytäisivät. Mutta kun ne erilaiset naiset näyttävät ihan samoilta kuin kaikki muutkin naiset. Naisiin tutustuminen on hakuammuntaa.
"Ja kyllä nimenomaan näin, nainen ei osaa tehdä sillä tavalla itsenäistä päätöstä kuin esität, aivan kuten mieskään ei muiden mielipiteistä välittämättä osaa tehdä sitä itsenäistä päätöstä, että valitsisi sisäisesti kauniin rokonarpisen tuhdin tytön."
Väittäisin että suurin osa miehistä pystyy kyllä ihan muiden ihmisten mielipiteistä huolimatta valitsemaan sellaisen naisen kuin itse haluaa. Ei se ole muiden mielipiteistä, vaan ihan omasta tahdosta kiinni jos mies haluaa mielummin sellaisen naisen joka miellyttää omaa silmää.
Puheistasi päätellen naiselle ei kuitenkaan riitä se, että miehen ulkonäkö ja luonne miellyttää omaa silmää, jos hän ei ole varma siitä että myös muut naiset ovat kyseisestä miehestä kiinnostuneita.
"Sanotaan pelimiehistä mitä hyvänsä, tiettyä nöyryyttä heillä on, kun ovat perusasiat tunnustaneet ja opetelleet."
Niin, on se hassua että kilttejen miesten oletetaan usein ennakkoluuloisesti olevan nössöjä ovimattoja, vaikka juuri he ovat niitä jotka eivät yleensä alistu pelaamaan naisten käsittämättömiä pelejä, vaan toimivat omatuntonsa mukaan. Röyhkeät pelimiehet sen sijaan ovat usein sellaisia mitä he ovat juuri siksi koska sillä tavalla saa naisia. He tanssivat naisten pillin mukaan, eikä suinkaan kiltit miehet.
Toivottavasti et koe että syyttelisin tai halveksisin tässä näkökulmaasi. Olen oikeasti erittäin kiitollinen siitä että olet vastaillut ja toivon mukaan ymmärrän nyt vähän paremmin naisia. Tämän keskustelun perusteella päätin ainakin että en huomenna soitakaan eräälle mukavalle naiselle jonka kanssa olen yksillä treffeillä käynyt. Odottelen juhannuksen yli ja palaan sitten asiaan. Sitähän naiset haluavat. Epävarmuutta miehen kiinnostuksen suhteen."juuri he ovat niitä jotka eivät yleensä alistu pelaamaan naisten käsittämättömiä pelejä, vaan toimivat omatuntonsa mukaan."
Kun kertoo naiselle ihastuksestaan, tavallaan siinä alistuu naiselle, naisen päätäntävallalle. Ja myös pakottaa naisen tekemään ratkaisun sillä hetkellä, ja se ratkaisu on silloin usein negatiivinen.
Nainen tekee ratkaisujaan pääasiassa tunteiden pohjalta, ja riittävästi tunnetta pitää olla syntynyt, että miehen aloitteet ja ihastumisesta kertominen vievät eteenpäin. - qedfwrg
~css~ kirjoitti:
N39:n kommentti vahvistaa, mitä sanoin. Nainen joutuu nyt arvailemaan, onko mies kiinnostunut aidosti vai ei. Ei hän asiaa pähkäilisi, ellei mies kiinnostaisi. Mutta mies kiinnostaa häntä, koska hän ei voi olla varma...
Älä soita naiselle, vaan laita viesti. Se on riittävän kevyttä. Miten nainen siihen vastaa, paljastaa mitä sun kannattaa seuraavaksi tehdä.En tiedä miten neuvoihisi pitäisi suhtautua. Varmasti ne ovat ihan toimivia, koska pelimies oppaat opettavat ihan samaa. Mutta en tiedä voisinko koskaan kunnioitta naista jonka saisin omakseni taktikoinnin avulla. Naista joka ei ihastuisi minuun sen perusteella mitä olen, vaan sen takia koska muutkin naiset ovat minusta kiinnostuneita.
Soitin muuten sille kyseessä olevalle naiselle, ennen kuin luin neuovosi että ei kannata soittaa. Hän ei vastannut, joten kieltämättä tuli vähän sellainen tunne että teinköhän virheen.
Lähetin kuitenkin hänelle myöhemmin tekstiviestin jonka sisällöstä olen oikein ylpeä. Se varmasti herättää hänen mielenkiintoansa, eikä anna tippaakaan epätoivoista kuvaa.
Miten tässä sitten käykin, niin olen itse tyytyväinen siihen miten olen homman hoitanut. Jos hän ei tämän jälkeen halua tavata enää uudestaan, niin en voi kuin todeta ettei hänkään siinä tapauksessa ole ihminen johon haluaisin tutustua.
Varmaan juuri sen takia en voisi ikinä alkaa noudattamaan mitään pelimies taktikointeja, koska toimimalla omatuntoni mukaan, minulla jää aina jäljelle ainakin itsekunnioitukseni. Jos myisin sieluni ja alistuisin pelaamaan pelejä, enkä kuitenkaan saisi naista, niin minulle jäisi ainoastaan paha mieli, eikä minulla olisi edes itsekunnioitusta jäljellä, jonka avulla pahasta mielestä pääsee yli.
Kyllä aina kannattaa toimia sillä tavalla minkä sisimmissään tuntee oikeaksi. - ~css~
qedfwrg kirjoitti:
En tiedä miten neuvoihisi pitäisi suhtautua. Varmasti ne ovat ihan toimivia, koska pelimies oppaat opettavat ihan samaa. Mutta en tiedä voisinko koskaan kunnioitta naista jonka saisin omakseni taktikoinnin avulla. Naista joka ei ihastuisi minuun sen perusteella mitä olen, vaan sen takia koska muutkin naiset ovat minusta kiinnostuneita.
Soitin muuten sille kyseessä olevalle naiselle, ennen kuin luin neuovosi että ei kannata soittaa. Hän ei vastannut, joten kieltämättä tuli vähän sellainen tunne että teinköhän virheen.
Lähetin kuitenkin hänelle myöhemmin tekstiviestin jonka sisällöstä olen oikein ylpeä. Se varmasti herättää hänen mielenkiintoansa, eikä anna tippaakaan epätoivoista kuvaa.
Miten tässä sitten käykin, niin olen itse tyytyväinen siihen miten olen homman hoitanut. Jos hän ei tämän jälkeen halua tavata enää uudestaan, niin en voi kuin todeta ettei hänkään siinä tapauksessa ole ihminen johon haluaisin tutustua.
Varmaan juuri sen takia en voisi ikinä alkaa noudattamaan mitään pelimies taktikointeja, koska toimimalla omatuntoni mukaan, minulla jää aina jäljelle ainakin itsekunnioitukseni. Jos myisin sieluni ja alistuisin pelaamaan pelejä, enkä kuitenkaan saisi naista, niin minulle jäisi ainoastaan paha mieli, eikä minulla olisi edes itsekunnioitusta jäljellä, jonka avulla pahasta mielestä pääsee yli.
Kyllä aina kannattaa toimia sillä tavalla minkä sisimmissään tuntee oikeaksi.Otat kauniit periaatteesi turhan vakavasti. Lopulta kun sinulla on haluamasi nainen sylissä et oikeasti välitä miten tilanteeseen päästiin, etkä kadu hetkeäkään jos likaisia keinoja käytit. Sittenhän sulla on tilaisuus hyvittää kaikki. (Mutta tää nyt menossa ollut juttu on jo ryssitty, ei pidä soittaa pyytämättä ennen kuin nainen on täydellisesti vallassasi.)
Mutta jos periaatteista on yksikseen iloa ja ne auttaa eteenpäin, niin huono ei ole sekään. (Nainen ei muuten kaipaa, että häntä kunnioitetaan. MIkään ei tapa haluja varmemmin. Miehellä voi olla tarve kunnioittaa > priorisoit oman tarpeesi. Nainen kaipaa mieheltä mieluummin erittäin epäkunnioittavaa käytöstä.)
No, jatkamme kesänviettoa. Toivottavasti tärppää tavalla tai toisella, niin ollaan viisaampia taas. - qedfwrg
~css~ kirjoitti:
Otat kauniit periaatteesi turhan vakavasti. Lopulta kun sinulla on haluamasi nainen sylissä et oikeasti välitä miten tilanteeseen päästiin, etkä kadu hetkeäkään jos likaisia keinoja käytit. Sittenhän sulla on tilaisuus hyvittää kaikki. (Mutta tää nyt menossa ollut juttu on jo ryssitty, ei pidä soittaa pyytämättä ennen kuin nainen on täydellisesti vallassasi.)
Mutta jos periaatteista on yksikseen iloa ja ne auttaa eteenpäin, niin huono ei ole sekään. (Nainen ei muuten kaipaa, että häntä kunnioitetaan. MIkään ei tapa haluja varmemmin. Miehellä voi olla tarve kunnioittaa > priorisoit oman tarpeesi. Nainen kaipaa mieheltä mieluummin erittäin epäkunnioittavaa käytöstä.)
No, jatkamme kesänviettoa. Toivottavasti tärppää tavalla tai toisella, niin ollaan viisaampia taas.Olisin kyllä muuten lopettanut mielelläni keskustelun tähän, mutta avasit juuri ihan uuden entistäkin mehukkaamman keskustelun aiheen:
"Nainen kaipaa mieheltä mieluummin erittäin epäkunnioittavaa käytöstä"
Toki itsekin olen tuohon ilmiöön tömännyt, mutta kun kukaan nainen ei koskaan myönnä sitä, niin pistää jo miettimään että oletko oikeasti edes nainen.
Voitko antaa naisen näkökulmasta vastauksen siihen, miksi nainen kaipaa mieheltä erittäin epäkunnioittavaa käytöstä?
Onko siihen olemassa mitään järkisyytä, vai onko se puhtaasti joku eläimellinen vietti vain, joka pistää haluamaan niitä kaikkein paskimpia ja siinä mielessä mukamas vahvimpia miehiä?
Ja jos nainen tajuaa että kyseessä on vain alkeellinen vietti eli jäänne epäinhimillisiltä ajoilta, niin eikö nainen silloin pysty vastustamaan niitä viettejä, kun kerran tietää ettei ole mitään järkeä hankkia itselleen paskaa miestä?
Kai sitä voi vähän järkeäkin käyttää parinvalinnassa, vai ovatko naiset oikeasti jotenkin vähemmän kehittyneitä kuin miehet?
Kyllähän miehetkin (ainakin useimmat) pystyvät vastustamaan eläimellisiä viettejään, eivätkä raiskaa naisia miten sattuu. - sommartiden hejhej
~css~ kirjoitti:
Otat kauniit periaatteesi turhan vakavasti. Lopulta kun sinulla on haluamasi nainen sylissä et oikeasti välitä miten tilanteeseen päästiin, etkä kadu hetkeäkään jos likaisia keinoja käytit. Sittenhän sulla on tilaisuus hyvittää kaikki. (Mutta tää nyt menossa ollut juttu on jo ryssitty, ei pidä soittaa pyytämättä ennen kuin nainen on täydellisesti vallassasi.)
No, jatkamme kesänviettoa. Toivottavasti tärppää tavalla tai toisella, niin ollaan viisaampia taas."Nainen kaipaa mieheltä mieluummin erittäin epäkunnioittavaa käytöstä."
Täh!? Tästä olisi hyvä saada pari esimerkkiä. Sen olen hahmottanut, että naiset haluavat yleensä katsoa miestään ns. ylöspäin, ja seksissä se että mies dominoi saattaa maistua naisille hyvinkin, mutta mitä tarkotat tällä erittäin epäkunnioittavalla käytöksellä? - ~css~
qedfwrg kirjoitti:
Olisin kyllä muuten lopettanut mielelläni keskustelun tähän, mutta avasit juuri ihan uuden entistäkin mehukkaamman keskustelun aiheen:
"Nainen kaipaa mieheltä mieluummin erittäin epäkunnioittavaa käytöstä"
Toki itsekin olen tuohon ilmiöön tömännyt, mutta kun kukaan nainen ei koskaan myönnä sitä, niin pistää jo miettimään että oletko oikeasti edes nainen.
Voitko antaa naisen näkökulmasta vastauksen siihen, miksi nainen kaipaa mieheltä erittäin epäkunnioittavaa käytöstä?
Onko siihen olemassa mitään järkisyytä, vai onko se puhtaasti joku eläimellinen vietti vain, joka pistää haluamaan niitä kaikkein paskimpia ja siinä mielessä mukamas vahvimpia miehiä?
Ja jos nainen tajuaa että kyseessä on vain alkeellinen vietti eli jäänne epäinhimillisiltä ajoilta, niin eikö nainen silloin pysty vastustamaan niitä viettejä, kun kerran tietää ettei ole mitään järkeä hankkia itselleen paskaa miestä?
Kai sitä voi vähän järkeäkin käyttää parinvalinnassa, vai ovatko naiset oikeasti jotenkin vähemmän kehittyneitä kuin miehet?
Kyllähän miehetkin (ainakin useimmat) pystyvät vastustamaan eläimellisiä viettejään, eivätkä raiskaa naisia miten sattuu.Kyse parin seksuaalisesta virityksestä, ei siitä, että kadulla pitäisi huoritella ohikulkijoita.
Ei nainen halua ottaa vastuuta 1) omasta riettaudestaan 2) miehen tunne-elämästä. Mies, joka on seksuaalisesti riittävän epäkunnioittava, ottaa syyn niskoilleen eikä ole liian herkkä eli naiselle vaivalloinen. Naisen biologinen tehtävä on huolehtia lapsista. Hän ei voi kannatella miehen tunne-elämää, eikä olla portto oma-aloitteisesti.
Järkeä voi käyttää parinvalinnassa, mutta todellista järjenkäyttöä on tajuta, että suhde perustuu seksuaaliseen vetovoimaan. Kaikkea muuta voi sovitella, mutta vetovoimaa joko on tai ei. - qedfwrg
~css~ kirjoitti:
Kyse parin seksuaalisesta virityksestä, ei siitä, että kadulla pitäisi huoritella ohikulkijoita.
Ei nainen halua ottaa vastuuta 1) omasta riettaudestaan 2) miehen tunne-elämästä. Mies, joka on seksuaalisesti riittävän epäkunnioittava, ottaa syyn niskoilleen eikä ole liian herkkä eli naiselle vaivalloinen. Naisen biologinen tehtävä on huolehtia lapsista. Hän ei voi kannatella miehen tunne-elämää, eikä olla portto oma-aloitteisesti.
Järkeä voi käyttää parinvalinnassa, mutta todellista järjenkäyttöä on tajuta, että suhde perustuu seksuaaliseen vetovoimaan. Kaikkea muuta voi sovitella, mutta vetovoimaa joko on tai ei.Eli miehen pitää myös pysyä suhteessa kusipäänä eikä koskaan saa alkaa kunnioittamaan naista, koska silloinhan se seksuaalinen vetovoima katoaa.
Anteeksi vain, mutta minun on vaikea enää uskoa että olisit nainen.
Ei kai nyt kukaan ihminen olisi noin tekopyhä, että ei ota vastuuta omasta seksuaalikäyttäytymisestään. Taidat todellakin olla naisten suhteen kyynistynyt mies joka provoilee, koska muussa tapauksessa olet kamalin nainen johon olen koskaan törmännyt, ja olen mielummin ikuisesti ilman naista kuin sinun kaltaisesi kanssa.
Tuollaisella asenteellahan petät miestäsi heti kun sopiva kusipää ilmaantuu paikalle., koska ethän sinä ole vastuussa seksuaalikäyttäytymisestäsi vaan se kusipää mies oli syyllinen.
Enkä jaksa edes kommentoida sitä että naiset eivät haluaisi miestä jolla on tunne-elämä. Eihän se edes olisi mikään parisuhde, jossa molemmat eivät jakaisi tunteitaan. Onneksi omat vanhempani ovat näyttäneet esimerkillään ettei parisuhteen tarvitse sellainen olla millaiseksi sen kuvailet. Kuvailemasi suhdehan olisi helvetti. - ~css~
qedfwrg kirjoitti:
Eli miehen pitää myös pysyä suhteessa kusipäänä eikä koskaan saa alkaa kunnioittamaan naista, koska silloinhan se seksuaalinen vetovoima katoaa.
Anteeksi vain, mutta minun on vaikea enää uskoa että olisit nainen.
Ei kai nyt kukaan ihminen olisi noin tekopyhä, että ei ota vastuuta omasta seksuaalikäyttäytymisestään. Taidat todellakin olla naisten suhteen kyynistynyt mies joka provoilee, koska muussa tapauksessa olet kamalin nainen johon olen koskaan törmännyt, ja olen mielummin ikuisesti ilman naista kuin sinun kaltaisesi kanssa.
Tuollaisella asenteellahan petät miestäsi heti kun sopiva kusipää ilmaantuu paikalle., koska ethän sinä ole vastuussa seksuaalikäyttäytymisestäsi vaan se kusipää mies oli syyllinen.
Enkä jaksa edes kommentoida sitä että naiset eivät haluaisi miestä jolla on tunne-elämä. Eihän se edes olisi mikään parisuhde, jossa molemmat eivät jakaisi tunteitaan. Onneksi omat vanhempani ovat näyttäneet esimerkillään ettei parisuhteen tarvitse sellainen olla millaiseksi sen kuvailet. Kuvailemasi suhdehan olisi helvetti.Luet väärin. Tietysti nainen haluaa, että miehellä on tunne-elämä. Miehen pitää kuitenkin hallita tunteensa paremmin kuin naisen.
Nainen ottaa vastuun seksuaalikäyttäytymisestään kyllä. Haluamalla miehen, jolle valtaan hän voi jättäytyä, miehen joka hallitsee tilanteita. Eli kertauksena kaikesta sanotusta: miehen, joka kykenee taktikoimaan saadakseen haluamansa ja kykenee sitoutumaan siihen mitä on halunnut. Nainen joka valitsee kiltin miehen joka ei häntä seksuaalisesti kiihota, on se joka tässä pettää itseään ja lopulta myös miestä.
En myöskään sanonut, että miehen pitäisi pysyä suhteessa kusipäänä. Päin vastoin, kusipää menettää aina lopulta naisensa. Muutenhan tämä olisikin helppoa :)
Olen nainen enkä kovin kamala...Nyt olisi sopiva hetki ottaa viestiä naisille kun sain lievää aggressiota esiin... - qedfwrg
~css~ kirjoitti:
Luet väärin. Tietysti nainen haluaa, että miehellä on tunne-elämä. Miehen pitää kuitenkin hallita tunteensa paremmin kuin naisen.
Nainen ottaa vastuun seksuaalikäyttäytymisestään kyllä. Haluamalla miehen, jolle valtaan hän voi jättäytyä, miehen joka hallitsee tilanteita. Eli kertauksena kaikesta sanotusta: miehen, joka kykenee taktikoimaan saadakseen haluamansa ja kykenee sitoutumaan siihen mitä on halunnut. Nainen joka valitsee kiltin miehen joka ei häntä seksuaalisesti kiihota, on se joka tässä pettää itseään ja lopulta myös miestä.
En myöskään sanonut, että miehen pitäisi pysyä suhteessa kusipäänä. Päin vastoin, kusipää menettää aina lopulta naisensa. Muutenhan tämä olisikin helppoa :)
Olen nainen enkä kovin kamala...Nyt olisi sopiva hetki ottaa viestiä naisille kun sain lievää aggressiota esiin..."Tietysti nainen haluaa, että miehellä on tunne-elämä. Miehen pitää kuitenkin hallita tunteensa paremmin kuin naisen."
Paitsi ilmeisesti sitä aggressiivista tunneta ei pidä pystyä hallitsemaan. Oletko koskaan miettinyt, että ehkä kaikki epäonnistuneet avioliitot johtuvat juuri siitä, että naiset valitsevat kusipäisiä miehiä, jotka ovat sitten väkivaltaisia tai pettävät.
Juuri noita kahta luonteenpiirrettähän tuo kuvailemasi naisten parinvalintaseulominen suosii miehissä enemmän kuin mitään muita luonteenpiirteitä.
"Nainen joka valitsee kiltin miehen joka ei häntä seksuaalisesti kiihota, on se joka tässä pettää itseään ja lopulta myös miestä."
Miksei nainen pystyisi rakastamaan kilttiä miestä?
"En myöskään sanonut, että miehen pitäisi pysyä suhteessa kusipäänä. Päin vastoin, ********* menettää aina lopulta naisensa. Muutenhan tämä olisikin helppoa :)"
Mutta eihän tuossa ole mitään järkeä. Miten nainen yhtäkkiä pystyisi kiihottumaan miehestä joka ei ole kusipää, jos hän ei siihen aikaisemminkaan pystynyt?
Jos naiset suosivat aina kusipäisiä miehiä, niin eikö ole sanomattakin selvää, että kiltit miehet eivät pääse lisääntymään ja kusipäät voittavat, jolloin ihmiskunnasta tulee lopulta läpeensä paha. Sitäkö te naiset haluatte?
Mitä jos tehtäisiinkin niin päin, että sen sijaan että miehet mukautuisivat naisten kieroutuneisiin peleihin, niin mielummin naiset muuttaisivatkin omaa toimintamalliaan, koska se selvästikin on huono toimintamalli.
Onhan se loogista että jos kiltit ihmiset vain pääsevät lisääntymään, niin maailmasta tulee parempi paikka, kun kusipäät kuolevat sukupuuttoon. - mies sanoo
~css~ kirjoitti:
No, jatkamme kesänviettoa. Toivottavasti tärppää tavalla tai toisella, niin ollaan viisaampia taas.Nyt kyllä minäkin putosin kärryiltä, siis naista ei saa kunnoittaa?!!!
Pitääkö naista siis oikeasti pitää nyrkin ja hellan välissä ja käytää kuinka
haluaa?!!! Ei herranen aika naista pitää nimenomaan rakastaa ja kunnioittaa!
Minua pyöryttää nyt sen verran että enempää en tänne enää kommentoi, näkemiin! - ~css~
mies sanoo kirjoitti:
Nyt kyllä minäkin putosin kärryiltä, siis naista ei saa kunnoittaa?!!!
Minua pyöryttää nyt sen verran että enempää en tänne enää kommentoi, näkemiin!Siitä kun nainen nostetaan jalustalle voi syntyä taidetta. Parisuhdetta siitä ei synny.
- qedfwrg
qedfwrg kirjoitti:
"Tietysti nainen haluaa, että miehellä on tunne-elämä. Miehen pitää kuitenkin hallita tunteensa paremmin kuin naisen."
Paitsi ilmeisesti sitä aggressiivista tunneta ei pidä pystyä hallitsemaan. Oletko koskaan miettinyt, että ehkä kaikki epäonnistuneet avioliitot johtuvat juuri siitä, että naiset valitsevat kusipäisiä miehiä, jotka ovat sitten väkivaltaisia tai pettävät.
Juuri noita kahta luonteenpiirrettähän tuo kuvailemasi naisten parinvalintaseulominen suosii miehissä enemmän kuin mitään muita luonteenpiirteitä.
"Nainen joka valitsee kiltin miehen joka ei häntä seksuaalisesti kiihota, on se joka tässä pettää itseään ja lopulta myös miestä."
Miksei nainen pystyisi rakastamaan kilttiä miestä?
"En myöskään sanonut, että miehen pitäisi pysyä suhteessa kusipäänä. Päin vastoin, ********* menettää aina lopulta naisensa. Muutenhan tämä olisikin helppoa :)"
Mutta eihän tuossa ole mitään järkeä. Miten nainen yhtäkkiä pystyisi kiihottumaan miehestä joka ei ole kusipää, jos hän ei siihen aikaisemminkaan pystynyt?
Jos naiset suosivat aina kusipäisiä miehiä, niin eikö ole sanomattakin selvää, että kiltit miehet eivät pääse lisääntymään ja kusipäät voittavat, jolloin ihmiskunnasta tulee lopulta läpeensä paha. Sitäkö te naiset haluatte?
Mitä jos tehtäisiinkin niin päin, että sen sijaan että miehet mukautuisivat naisten kieroutuneisiin peleihin, niin mielummin naiset muuttaisivatkin omaa toimintamalliaan, koska se selvästikin on huono toimintamalli.
Onhan se loogista että jos kiltit ihmiset vain pääsevät lisääntymään, niin maailmasta tulee parempi paikka, kun kusipäät kuolevat sukupuuttoon.No miksi et vastannut enää tähän ~css~? Minusta tuo on aika olennainen pointti että miten ihmeessä nainen voisi yhtäkkiä oppia kiihottumaan miehestä joka ei ole kusipäinen, jos hän ei siihen aikaisemminkaan pystynyt.
Omasta mielestäni se todistaa sen että nainen kiihottuu aina miehestä jota hän rakastaa. Sinä ja valitettavan moni muu nainen seuraa pelkästään jalkovälinsä tunnetta ja se on hyvin huono tapa hyvän miehen löytämistä ajatellen.
Oletkohan koskaan edes kokeillut pystyisitkö oppia rakastamaan kunnollisia miehiä?
Voi olla, että jos tarjolla on kusipäinen ja kiltti mies, niin se kusipäinen vaihtoehto kiihottaa useimpia naisia aluksi enemmän. Mutta on hyvin lyhytnäköistä seurata vain sitä kiihottumisen tunnetta, koska sitten kun toiseen tutustuu ja rakastuu, niin nainen kiihottuu miehestä olipa hän kusipäinen tai ei.
Itseasiassa siinä vaiheessa omien sanojesi mukaan kusipäisyys on miehessä enää haitaksi.
Eli vaikka nainen kiihottuisikin aluksi enemmän kusipäisistä miehistä, niin järkevä nainen tajuaa sen että kiltin miehen kanssa suhde on pidemmän päälle todennäköisemmin hyvä. Vaikka aluksi olisikin vaikea kiihottua siitä kiltistä miehestä, niin järkevä nainen ymmärtää että se tulee muuttumaan, kun rakkaus astuu kuvioihin. Silloin seksistäkin tulee taivaallista kiltin miehen kanssa.
Näin on ainakin omassa elämässäni ollut aina.
Naisella on ollut aluksi vaikeuksia kiihottumisen kanssa, mutta kun ollaan päästy kunnolla tutustumaan niin kaikki ovat kehuneet seksiä maasta taivaisiin. - ~css~
qedfwrg kirjoitti:
No miksi et vastannut enää tähän ~css~? Minusta tuo on aika olennainen pointti että miten ihmeessä nainen voisi yhtäkkiä oppia kiihottumaan miehestä joka ei ole kusipäinen, jos hän ei siihen aikaisemminkaan pystynyt.
Omasta mielestäni se todistaa sen että nainen kiihottuu aina miehestä jota hän rakastaa. Sinä ja valitettavan moni muu nainen seuraa pelkästään jalkovälinsä tunnetta ja se on hyvin huono tapa hyvän miehen löytämistä ajatellen.
Oletkohan koskaan edes kokeillut pystyisitkö oppia rakastamaan kunnollisia miehiä?
Voi olla, että jos tarjolla on kusipäinen ja kiltti mies, niin se kusipäinen vaihtoehto kiihottaa useimpia naisia aluksi enemmän. Mutta on hyvin lyhytnäköistä seurata vain sitä kiihottumisen tunnetta, koska sitten kun toiseen tutustuu ja rakastuu, niin nainen kiihottuu miehestä olipa hän kusipäinen tai ei.
Itseasiassa siinä vaiheessa omien sanojesi mukaan kusipäisyys on miehessä enää haitaksi.
Eli vaikka nainen kiihottuisikin aluksi enemmän kusipäisistä miehistä, niin järkevä nainen tajuaa sen että kiltin miehen kanssa suhde on pidemmän päälle todennäköisemmin hyvä. Vaikka aluksi olisikin vaikea kiihottua siitä kiltistä miehestä, niin järkevä nainen ymmärtää että se tulee muuttumaan, kun rakkaus astuu kuvioihin. Silloin seksistäkin tulee taivaallista kiltin miehen kanssa.
Naisella on ollut aluksi vaikeuksia kiihottumisen kanssa, mutta kun ollaan päästy kunnolla tutustumaan niin kaikki ovat kehuneet seksiä maasta taivaisiin.Nainen kiinnittyy mieheen, jota haluaa seksuaalisesti. Tällöin nainen on liiankin uskollinen, silloinkin kun pitäisi jo luovuttaa ja lähteä. Seksuaalinen vetovoima on avainsana, ei kusipäisyys. Naisen seksuaalisen kiinnostuksen herättämiseen tarvitaan pelimiehen elkeitä. Seksi kiinnittää naisen mieheen - pelaamista ei tarvita enää kun nainen on kiintynyt. Tietty usein käy niin, että mies ei enää hallitse peliä, vaan peli miestä.
Joo, olen joskus tyhmempänä alkanut suhteeseen miehen kanssa, joka kaiken järjen mukaan oli paras mahdollinen valinta. Väärin tein. Häntä kohtaan erityisesti. - qedfwrg
~css~ kirjoitti:
Nainen kiinnittyy mieheen, jota haluaa seksuaalisesti. Tällöin nainen on liiankin uskollinen, silloinkin kun pitäisi jo luovuttaa ja lähteä. Seksuaalinen vetovoima on avainsana, ei kusipäisyys. Naisen seksuaalisen kiinnostuksen herättämiseen tarvitaan pelimiehen elkeitä. Seksi kiinnittää naisen mieheen - pelaamista ei tarvita enää kun nainen on kiintynyt. Tietty usein käy niin, että mies ei enää hallitse peliä, vaan peli miestä.
Joo, olen joskus tyhmempänä alkanut suhteeseen miehen kanssa, joka kaiken järjen mukaan oli paras mahdollinen valinta. Väärin tein. Häntä kohtaan erityisesti.Miksi sitten ne naiset joiden kanssa olen seksiä harrastanut ovat kiintyneet minuun, vaikka en ole todellakaan käyttäytynyt kuin pelimies?
Eiköhän kyse ole siitä että he sattuivat antamaan minulle mahdollisuuden ja näin huomasivat, että miehen ei tarvitse olla pelimies jotta häntä kohtaan voisi tuntea seksuaalista vetovoimaa.
Minusta vaikuttaa vahvasti siltä, että jokin muu kuin pelimiesmäisyys oli vikana siinä miehessä joka sinusta vaikutti kaiken järjen mukaan täydelliseltä, mutta jonka kanssa suhteesi ei toiminut. Ehkä hän ei ollut tarpeeksi mielenkiintoinen tai hauska? Ehkä hän ei ollut tarpeeksi intohimoinen? En tiedä, mutta jos pelkästään se oli vikana että hän ei käyttäytynyt kuin pelimies, niin sitten vika oli kyllä sinussa, etkä ansainnut sitä miestä.
Luulen kuitenkin että suhteessanne oli jokin ihan muu vikana, mutta tulkitsit sen niin että se johtui siitä että mies ei ollut pelimies ja siksi et antanut enää muille kunnollisille miehille mahdollisuutta.
Jos olisit antanut sen jälkeen vielä muillekin kunnon miehille mahdollisuuden, niin olisit voinut huomata että kilttikin mies voi viedä jalat alta tavalla jota et osaa kuvitellakaan.
Tai sitten olet todellakin sellainen massan mukana kulkija, joka tarvitsee muiden hyväksynnän sille että voi pitää jostain asiasta.
Itse en ole ikinä pystynyt oikein kunnioittamaan ihmisiä jotka seuraavat massan mielipidettä eivätkä ajattele omilla aivoillaan. Miten voisin siis koskaan rakastaa naista joka haluaisi minua vain koska muutkin naiset haluavat.
Mikäli olet oikeasti nainen, niin olet rehellisin nainen johon olen koskaan törmännyt ja siitä annan kyllä täydet pisteet. Tiedän että moni nainen käyttäytyy kuvailemallasi tavalla, mutta ei ikinä suostuisi myöntämään sitä, koska se saa heidät näyttämään todella itsekkäiltä ja naurettavilta.
Miten paha voi ihminen oikeasti olla jos hän vaatii muita ihmistä toimimaan moraalittomasti vain koska se kiihottaa häntä itseään. En ymmärrä miten ihminen voi elää itsensä kanssa jos hän palkitsee toiset mahdollisimman epäkunnioittavan, itsekkään ja kusipäisen käytöksen perusteella ja rankaisee kiltistä ja kunnioittavasta käytöksestä?
Miten tekopyhä voi ihminen oikeasti olla, jos paneskelee pahojen poikien kanssa vain ettei joutuisi itse ottamaan vastuuta riettaudestaan vaan saisi syyttää siitä miehiä. Sitä kuitenkin moni nainen tekee.
En tiedä onko kyseessä suurin osa. Mikäli näin on, niin en voi koskaan kunnioittaa suurinta osaa naisista ja minun pitää joko löytää poikkeustapaus tai jäädä yksin.
Jotenkin ei yhtään tämän jälkeen ihmetytä että monissa uskonnoissa kerrotaan että naiset ovat syypäitä maailman pahuuteen.
Raamatussakin nainen kannustaa miestä haukkaamaan kiellettyä hedelmää ihan samalla tavalla kuin naiset nykyään rohkaisevat miehiä itsekkääseen, röyhkeään ja epäkunnioittavaan käytökseen.
Olisi muuten mielenkiintoista kuulla muiden naisten mielipiteitä tästä keskustelusta. :) - ~cissi~
qedfwrg kirjoitti:
Miksi sitten ne naiset joiden kanssa olen seksiä harrastanut ovat kiintyneet minuun, vaikka en ole todellakaan käyttäytynyt kuin pelimies?
Eiköhän kyse ole siitä että he sattuivat antamaan minulle mahdollisuuden ja näin huomasivat, että miehen ei tarvitse olla pelimies jotta häntä kohtaan voisi tuntea seksuaalista vetovoimaa.
Minusta vaikuttaa vahvasti siltä, että jokin muu kuin pelimiesmäisyys oli vikana siinä miehessä joka sinusta vaikutti kaiken järjen mukaan täydelliseltä, mutta jonka kanssa suhteesi ei toiminut. Ehkä hän ei ollut tarpeeksi mielenkiintoinen tai hauska? Ehkä hän ei ollut tarpeeksi intohimoinen? En tiedä, mutta jos pelkästään se oli vikana että hän ei käyttäytynyt kuin pelimies, niin sitten vika oli kyllä sinussa, etkä ansainnut sitä miestä.
Luulen kuitenkin että suhteessanne oli jokin ihan muu vikana, mutta tulkitsit sen niin että se johtui siitä että mies ei ollut pelimies ja siksi et antanut enää muille kunnollisille miehille mahdollisuutta.
Jos olisit antanut sen jälkeen vielä muillekin kunnon miehille mahdollisuuden, niin olisit voinut huomata että kilttikin mies voi viedä jalat alta tavalla jota et osaa kuvitellakaan.
Tai sitten olet todellakin sellainen massan mukana kulkija, joka tarvitsee muiden hyväksynnän sille että voi pitää jostain asiasta.
Itse en ole ikinä pystynyt oikein kunnioittamaan ihmisiä jotka seuraavat massan mielipidettä eivätkä ajattele omilla aivoillaan. Miten voisin siis koskaan rakastaa naista joka haluaisi minua vain koska muutkin naiset haluavat.
Mikäli olet oikeasti nainen, niin olet rehellisin nainen johon olen koskaan törmännyt ja siitä annan kyllä täydet pisteet. Tiedän että moni nainen käyttäytyy kuvailemallasi tavalla, mutta ei ikinä suostuisi myöntämään sitä, koska se saa heidät näyttämään todella itsekkäiltä ja naurettavilta.
Miten paha voi ihminen oikeasti olla jos hän vaatii muita ihmistä toimimaan moraalittomasti vain koska se kiihottaa häntä itseään. En ymmärrä miten ihminen voi elää itsensä kanssa jos hän palkitsee toiset mahdollisimman epäkunnioittavan, itsekkään ja kusipäisen käytöksen perusteella ja rankaisee kiltistä ja kunnioittavasta käytöksestä?
Miten tekopyhä voi ihminen oikeasti olla, jos paneskelee pahojen poikien kanssa vain ettei joutuisi itse ottamaan vastuuta riettaudestaan vaan saisi syyttää siitä miehiä. Sitä kuitenkin moni nainen tekee.
En tiedä onko kyseessä suurin osa. Mikäli näin on, niin en voi koskaan kunnioittaa suurinta osaa naisista ja minun pitää joko löytää poikkeustapaus tai jäädä yksin.
Jotenkin ei yhtään tämän jälkeen ihmetytä että monissa uskonnoissa kerrotaan että naiset ovat syypäitä maailman pahuuteen.
Raamatussakin nainen kannustaa miestä haukkaamaan kiellettyä hedelmää ihan samalla tavalla kuin naiset nykyään rohkaisevat miehiä itsekkääseen, röyhkeään ja epäkunnioittavaan käytökseen.
Olisi muuten mielenkiintoista kuulla muiden naisten mielipiteitä tästä keskustelusta. :)Enhän minä vaadi ketään toimimaan moraalittomasti. Moraalilla ei ole juuri tekemistä kahden ihmisen välisessä seksissä ja rakkaudessa. Sitä tarvitaan sen ulkopuolella.
Entä sinä, miksi aiemmat suhteesi ovat päättyneet, mitä tapahtui? - qedfwrg
~cissi~ kirjoitti:
Enhän minä vaadi ketään toimimaan moraalittomasti. Moraalilla ei ole juuri tekemistä kahden ihmisen välisessä seksissä ja rakkaudessa. Sitä tarvitaan sen ulkopuolella.
Entä sinä, miksi aiemmat suhteesi ovat päättyneet, mitä tapahtui?Kusipäinen, itsekäs ja epäkunnioittava käyttätyminen on aina moraalitonta. Ensinnäkään mies ei voi etukäteen tietää onko kyseessä nainen joka pitää kusipäisistä miehistä ja on loukkaavaa käyttäytyä kusipäisesti sellaisia naisia kohtaan jotka eivät halua tulla sillä tavalla kohdelluiksi.
Toisekseen sellainen käyttäytyminen kannustaa muitakin samanlaiseen käytökseen ja mitä enemmän ihmiset käyttäytyvät kusipäisesti, sitä itsekkäämmäksi ihmiset muuttuvat. Kohtelias ja huomioonottava käytös puolestaan rohkaisisi muitakin olemaan ystävällisiä ja lisäisi hyvää energiaa maailmassa.
En nyt jaksaisi aiemmista suhteistani näin julkisesti alkaa puhumaan. Mutta aina olen onnistunut eroamaan hyvissä väleissä, vaikka nainen olisikin halunnut jatkaa. - ~css~
qedfwrg kirjoitti:
Kusipäinen, itsekäs ja epäkunnioittava käyttätyminen on aina moraalitonta. Ensinnäkään mies ei voi etukäteen tietää onko kyseessä nainen joka pitää kusipäisistä miehistä ja on loukkaavaa käyttäytyä kusipäisesti sellaisia naisia kohtaan jotka eivät halua tulla sillä tavalla kohdelluiksi.
Toisekseen sellainen käyttäytyminen kannustaa muitakin samanlaiseen käytökseen ja mitä enemmän ihmiset käyttäytyvät kusipäisesti, sitä itsekkäämmäksi ihmiset muuttuvat. Kohtelias ja huomioonottava käytös puolestaan rohkaisisi muitakin olemaan ystävällisiä ja lisäisi hyvää energiaa maailmassa.
En nyt jaksaisi aiemmista suhteistani näin julkisesti alkaa puhumaan. Mutta aina olen onnistunut eroamaan hyvissä väleissä, vaikka nainen olisikin halunnut jatkaa.Sulla on nyt jotkut defenssit päällä ettet pysty ymmärtämään mitä sanon. Ei tässä ole mitään uutta eikä mitään kauheaa. Eikä kenenkään pitäisi yleisesti käyttäytyä itsekkäästi.
- tohtori nykerö
qedfwrg kirjoitti:
No miksi et vastannut enää tähän ~css~? Minusta tuo on aika olennainen pointti että miten ihmeessä nainen voisi yhtäkkiä oppia kiihottumaan miehestä joka ei ole kusipäinen, jos hän ei siihen aikaisemminkaan pystynyt.
Naisella on ollut aluksi vaikeuksia kiihottumisen kanssa, mutta kun ollaan päästy kunnolla tutustumaan niin kaikki ovat kehuneet seksiä maasta taivaisiin.Ei kai ole pelkästään kunnollisia miehiä ja kusipäitä? Joillakin on enemmän kusipääominaisuuksia, joillakin vähemmän.
- qedfwrg
~css~ kirjoitti:
Sulla on nyt jotkut defenssit päällä ettet pysty ymmärtämään mitä sanon. Ei tässä ole mitään uutta eikä mitään kauheaa. Eikä kenenkään pitäisi yleisesti käyttäytyä itsekkäästi.
Ei ole todellakaan mitkään defenssit päällä, vaan yritän parhaani mukaan ymmärtää mitä sanot. Sanot että miehen pitäisi käyttäytyä erittäin epäkunnioittavasti naista kohtaan jos haluaa hänen kiinnostuvan.
Eli yksi hyvä tapa iskeä nainen olisi vaikkapa käydä agressiivisesti tuntemattomaan naiseen kiinni ja alkaa kyselemättä suutelemaan häntä, eikö vain?
Mutta kaikki naiset eivät halua tulla tuolla tavalla kohdelluiksi. On todella loukkaavaa olla ottamatta naisen tunteita huomioon ja käyttäytyä vain itsekkäästi sillä tavalla jonka tietää tehoavan tiettyihin naisiin.
Mutta juuri siihenhän sinä tässä kannustat. Kohtelemaan naisia erittäin epäkunnioittavasti. - ~css~
qedfwrg kirjoitti:
Ei ole todellakaan mitkään defenssit päällä, vaan yritän parhaani mukaan ymmärtää mitä sanot. Sanot että miehen pitäisi käyttäytyä erittäin epäkunnioittavasti naista kohtaan jos haluaa hänen kiinnostuvan.
Eli yksi hyvä tapa iskeä nainen olisi vaikkapa käydä agressiivisesti tuntemattomaan naiseen kiinni ja alkaa kyselemättä suutelemaan häntä, eikö vain?
Mutta kaikki naiset eivät halua tulla tuolla tavalla kohdelluiksi. On todella loukkaavaa olla ottamatta naisen tunteita huomioon ja käyttäytyä vain itsekkäästi sillä tavalla jonka tietää tehoavan tiettyihin naisiin.
Mutta juuri siihenhän sinä tässä kannustat. Kohtelemaan naisia erittäin epäkunnioittavasti.Ei yleisesti pidä käyttäytyä huonosti. Mutta miehen ei pidä turhaan ottaa huomioon naisen tunteita ja toimia niin, että naisella olisi hyvä olla (miehen käsityksen mukaan). Miehen pitää asettaa suhteen ehdot.
Tuolla on palstat täynnä ihmetteleviä miehiä, jotka on kunnioittaneet naisensa tunteita ja haluja (oik. haluttomuutta), yrittäneet järjestää naiselle omaa aikaa, osallistuvat kotitöihin, hoitavat lapsia ja nainen vaan käy ilkeämmäksi, koti sotkuisemmaksi eikä seksiä ole ollut vuoteen. Kaava on päivänselvä, ja vielä ihmetellään. - Nahka-Günther
~css~ kirjoitti:
Ei yleisesti pidä käyttäytyä huonosti. Mutta miehen ei pidä turhaan ottaa huomioon naisen tunteita ja toimia niin, että naisella olisi hyvä olla (miehen käsityksen mukaan). Miehen pitää asettaa suhteen ehdot.
Tuolla on palstat täynnä ihmetteleviä miehiä, jotka on kunnioittaneet naisensa tunteita ja haluja (oik. haluttomuutta), yrittäneet järjestää naiselle omaa aikaa, osallistuvat kotitöihin, hoitavat lapsia ja nainen vaan käy ilkeämmäksi, koti sotkuisemmaksi eikä seksiä ole ollut vuoteen. Kaava on päivänselvä, ja vielä ihmetellään.Miksi naiset sitten esittävät erilaisia vaatimuksia ja ehdotuksia ja kertovat tunteistaan? Onko se testi miehen kyvylle seuloa olennainen ja asettaa omalta puoleltaan suhteen ehtoja, vai vaistomaista toimintaa, vai jotain muuta?
- ~css~
Nahka-Günther kirjoitti:
Miksi naiset sitten esittävät erilaisia vaatimuksia ja ehdotuksia ja kertovat tunteistaan? Onko se testi miehen kyvylle seuloa olennainen ja asettaa omalta puoleltaan suhteen ehtoja, vai vaistomaista toimintaa, vai jotain muuta?
Syyllistääkseen. Alkuun voi olla vilpitön (
- ~cissi~
Nahka-Günther kirjoitti:
Miksi naiset sitten esittävät erilaisia vaatimuksia ja ehdotuksia ja kertovat tunteistaan? Onko se testi miehen kyvylle seuloa olennainen ja asettaa omalta puoleltaan suhteen ehtoja, vai vaistomaista toimintaa, vai jotain muuta?
Syyllistääkseen. Alkuun voi olla vilpitön (< ja tuokin pitäis lainauksiin laittaa) pyrkimys lähentyä, mutta jos mies seuraa nöyrästi naisen käsikirjoitusta, huonoja jatko-osia seuraa.
Toki jotain pitää ottaa korvan taakse, mutta vain jotain. Sen verran että naisella pysyy motivaatio yllä. - ~czz~
mies sanoo kirjoitti:
Nyt kyllä minäkin putosin kärryiltä, siis naista ei saa kunnoittaa?!!!
Minua pyöryttää nyt sen verran että enempää en tänne enää kommentoi, näkemiin!Täällä taas yksi esimerkki.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10728528 - qedfwrg
~css~ kirjoitti:
Ei yleisesti pidä käyttäytyä huonosti. Mutta miehen ei pidä turhaan ottaa huomioon naisen tunteita ja toimia niin, että naisella olisi hyvä olla (miehen käsityksen mukaan). Miehen pitää asettaa suhteen ehdot.
Tuolla on palstat täynnä ihmetteleviä miehiä, jotka on kunnioittaneet naisensa tunteita ja haluja (oik. haluttomuutta), yrittäneet järjestää naiselle omaa aikaa, osallistuvat kotitöihin, hoitavat lapsia ja nainen vaan käy ilkeämmäksi, koti sotkuisemmaksi eikä seksiä ole ollut vuoteen. Kaava on päivänselvä, ja vielä ihmetellään."Ei yleisesti pidä käyttäytyä huonosti."
Ei naisen kanssa kahdenkeskiseen tilanteeseen pääse ennen kuin saa naisen itsestään kiinnostumaan. Se vaatii siis että pitää yleisesti käyttäytyä naista kiinnostavalla tavalla, eli sinun ohjeiden mukaan kunnioittamatta naisia.
Eli pitää käyttäytyä yleisesti huonosti.
Minua ihmetyttää myös tuo asenteesi, että miehen pitäisi laittaa suhteen ehdot, vaikka kuitenkin opetat että naisen ehtoja pitäisi koko ajan myötäillä. Mies ei saisi ottaa yhteyttä naiseen milloin vain haluaa, vaan pitää esittää vaikeasti saatavaa. Miehen pitäisi esittää vaikka mitä vain naista miellyttääkseen. Kuka tässä siis asettaa ne ehdot? Ei ainakaan mies.
Mutta nyt minun pitää lähteä mökille. Nettiä ei tule olemaan käytössä pitkään aikaan. Kiitos tästä keskustelusta. - Nahka-Günther
qedfwrg kirjoitti:
"Ei yleisesti pidä käyttäytyä huonosti."
Ei naisen kanssa kahdenkeskiseen tilanteeseen pääse ennen kuin saa naisen itsestään kiinnostumaan. Se vaatii siis että pitää yleisesti käyttäytyä naista kiinnostavalla tavalla, eli sinun ohjeiden mukaan kunnioittamatta naisia.
Eli pitää käyttäytyä yleisesti huonosti.
Minua ihmetyttää myös tuo asenteesi, että miehen pitäisi laittaa suhteen ehdot, vaikka kuitenkin opetat että naisen ehtoja pitäisi koko ajan myötäillä. Mies ei saisi ottaa yhteyttä naiseen milloin vain haluaa, vaan pitää esittää vaikeasti saatavaa. Miehen pitäisi esittää vaikka mitä vain naista miellyttääkseen. Kuka tässä siis asettaa ne ehdot? Ei ainakaan mies.
Mutta nyt minun pitää lähteä mökille. Nettiä ei tule olemaan käytössä pitkään aikaan. Kiitos tästä keskustelusta.Okei, et pysty vastaamaan, mutta kommentoin kuitenkin, että jos mies haluaa ottaa naiseen tosi usein yhteyttä, vaikka ei olla suhdevaiheessakaan vielä, niin kyllähän se kertoo, että naisella on valta siinä miehen ja naisen välillä. Nainen on ehkä noussut vähän kohtuuttoman tärkeään asemaan miehen elämässä. Vaikka se olisi ihan spontaania mieheltä, niin sellainen vaikutelma varmaan naiselle tulee.
- uioii
qedfwrg kirjoitti:
Epärehellisyydellä tarkoitin siis sitä taktikointia josta aluksi puhuttiin. Että pitää esittää että sattuu muuten vain olemaan ravintolassa. Että pitää esittää pelimiestä jolla naisia riittää. En ymmärrä mitä pahaa on siinä että sovitaan vain treffit ilman mitään pelejä.
Vai muuttuuko se suhteen eteen vaivaa näkemisen merkitys myöhemmin kokonaan vastakkaiseksi kuin mitä se aikaisemmin merkitsi. Eli että myöhemmin pitääkin toditella olevansa yhä kiinnostunut?Millä lailla on epärehellistä sanoa olevansa ravintolassa, jos todellakin siellä on?
- --
Kun ei mene perille. Olen tavannut vain yhden ainoan miehen koko elämän aikana, joka uskoi kun sanoin, en halua enää tavata häntä.
Kaikki muut ovat tuppautuneet joko väkivalloin tai tekosyyn nojalla, sehän tietysti varmistaa ettei voi olla ystäväkään. - liuyöeyq
Yleensä kun on joutunut sanomaan miehelle että ei kiinnosta niin on saanut vain hirveät haukut niskaansa. Vaikka torjumisesta tulisikin ikävä olo niin ei siitä varmaan tarvitse toiselle purkautua....Ite aloin vältellä kaikenlaisia numeronvaihtoja ja treffejä yhdessä vaiheessa jos oli edes pienen pieni epäilys ettei tyyppi ole tarpeeksi kiinnostava, ettei vain tarvitsisi joutua lopulta sanomaan ei. Aika rasittavaa oli. Onneksi ei enää tarvitse moisia miettiä kun vihdoin on jo kiinnostava ihminen elämässäni :)
- we5y45y
Se ei ole naismainen piirre, on helpompi vetäytyä tilanteesta.
Itselleni on käynyt jonkun kerran niin, että mies on ehkä ihan ok...mutta jos ei sovi hetimiten uutta tapaamista, niin se uusi tapaaminen jää vain tekemättä. Ehkä kysyntä ei ollut riittävää. - Minä vain...
Samaa vois tiedustella teistä miehistä. Mikä siinä on niin vaikeaa sanoa suoraan, jos kysyy että "ootko kiinnostunut?" Itse olen aina ollut suorasanainen, enkä voi ymmärtää ihmisiä, joiden pitää kierrellä ja kaarrella, koska jos ei natsaa niin ei natsaa ja kun molemmat tietää sen niin ei mene kummankaan elämässä turhia tunteja hukkaan :)
- niinpästäjuujaapatij
Itse olen ollur ystävällisen rehellisyyden kannalla, mutta kaikki miehet eivät kestä sitä. Vaikutat ok;lta ja sinä sen varmasti kestätä, mutta jotkut miehet oikeasti alkavat kostaa naiselle jos tämä ei vastaa tunteisiin. Se on vastoin sitä kun puhutaan, että mies on reilu, kaikki eivät ole, osa kostaa kierosti pahaapuhumalla yms. Joidenkin miesten kiinnostuksen kohteeksi joutuminen on onnettomuus. Osa ihmisistä on itsetunnoltaan niin vahvoja, että haluavat suoran vastauksen osalle täytyisi jotenkin antaa keino säilyttää kasvonsa...aina ei tiedä millainen toinen on.
- 13
Useimmille pakit ovat henkinen kolhu. Jos toinen vielä töräyttää, että "ei, en todellakkaan ole kiinnostunut sinusta", on se pahempaa, kuin pehmentely tyyliin "on menoa sovittuna, on eräs suhde kehitteillä tai en ole vielä toipunut entisestiä". Enmmistö kokee tähän tyyliin, Yritä sinäkin ymmärtää heidän ajatteluaan.
- Ratikkakuski (ei k.)
Tuohan se vasta huonoa pehmentelyä olisi. Menoa sovittuna.. alkaako toinen sitten pitämään yhteyttä, jos parempi aika löytyisi. En ole toipunut .. antaako toinen aikaa ja alkaa pitämään yhteyttä jne.
Siinä piilee sellainen vaara, että toinen ymmärtää väärin ja yrittää pitää yhteyttä ja sitten taas kirjoitellaan Suomi24 palstoille, että miksi mies/nainen ei jätä rauhaan.
- mä vaan
Nainen luulee ekan tapaamisen jälkeen tuntevansa miehen kunnolla ja minkälaine mies on joten toista tapaamista ei usein tule. Sitä ollaan niin ennakkoluuloisia jo naaman perusteella et voi hirvitys
- Totuus
Ei ne uskalla. Naiset pelkureita oman oman edun tavoittelijoita. Leikkivät miehillä ja luulevat olevansa jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191732
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991558Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy441066Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29919Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38881Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43778Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37770Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56768Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37750