Tilasin merkkiliikkeestä uuden pyörän. Pyörällä on ajettu 20km ja huomasin että etuvanne hipaisee jarrupaloja. Nospin pyörän pystyasentoon ja pyörittelin eturengasta, niin näkyy selvästi että vanteessa on kiero kohta.
Meneekö takuun piikkiin, vai kuuluuko pyörälle tehdä ns. ensihuolto jonka ostaja maksaa?
Uuden pyörän kiero vanne?
5
424
Vastaukset
- NNM
Liikkeen olisi pitänyt tehdä pyörälle luovutushuolto jossa tarkastetaan että kaiiki on varmasti kunnossa. Tässä tapauksessa ilmeisesti jäänyt ainakin osittain tekemättä.
Ei muuta kun pyörä takaisin liikkeeeseen vaatimaan vanteen oikaisua.- Artisti maksaa??
Joo pitää huomenna soitella myyjäliikkeeseen. Pyörä on tilattu toiselta puolelta suomea, että pitää varmaan lähettää matkahuollon kautta. Pitää pakata ja teippailla suojat takaisin, huhhuh...
Olisi tietysti hyvä jos saisi tehtyä huollon esim. paikallisessa intersportissa tai vastaavassa...En tiedä suostuuko myyjäliike tähän... - näinkinvoiolla
Artisti maksaa?? kirjoitti:
Joo pitää huomenna soitella myyjäliikkeeseen. Pyörä on tilattu toiselta puolelta suomea, että pitää varmaan lähettää matkahuollon kautta. Pitää pakata ja teippailla suojat takaisin, huhhuh...
Olisi tietysti hyvä jos saisi tehtyä huollon esim. paikallisessa intersportissa tai vastaavassa...En tiedä suostuuko myyjäliike tähän...Kai tuolla pyörällä on maahantuoja? Yleensä maahantuojilla on huoltoliikkeitä ympäri Suomea ja takuut hoituu niissä, ei siis tarvise viedä välttämättä myyjälle.
- Kysyn vain ;)
näinkinvoiolla kirjoitti:
Kai tuolla pyörällä on maahantuoja? Yleensä maahantuojilla on huoltoliikkeitä ympäri Suomea ja takuut hoituu niissä, ei siis tarvise viedä välttämättä myyjälle.
Et kai ole mennyt ostamaan polkupyörää Intersportista?
Artisti maksaa?? kirjoitti:
Joo pitää huomenna soitella myyjäliikkeeseen. Pyörä on tilattu toiselta puolelta suomea, että pitää varmaan lähettää matkahuollon kautta. Pitää pakata ja teippailla suojat takaisin, huhhuh...
Olisi tietysti hyvä jos saisi tehtyä huollon esim. paikallisessa intersportissa tai vastaavassa...En tiedä suostuuko myyjäliike tähän...Koko pyörän lähettäminen yhden kiekon takia tuntuu yliampuvalta hommalta. Ei se pyörä kuljetuksessa parane. Hyvällä tuurilla joutuu tappeleen kuljetuksessa tulleiden vikojen selvittelyssä.
Jos sen soikeen(?) kiekon normaalisti rihtaa uudelleen 200..500km ajon jälkeen, niin ei tuosta ihmeempää lisäkulua tule vaikka tekee rihtauksen jo heti. Hyvin tehtynä kiekkoja ei tarvitse sisäänajaa ja rihtailla uudestaan, mutta ilmeisesti tässä tilanteessa se kuuluu tehdä sisäänajon jälkeen (ja kulut on ajateltu ostajalle?).
Kannattaa rihtailla molemmat kiekot kerralla, niin ei tule kahta käyntiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631852- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281308- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67644