Tilasin merkkiliikkeestä uuden pyörän. Pyörällä on ajettu 20km ja huomasin että etuvanne hipaisee jarrupaloja. Nospin pyörän pystyasentoon ja pyörittelin eturengasta, niin näkyy selvästi että vanteessa on kiero kohta.
Meneekö takuun piikkiin, vai kuuluuko pyörälle tehdä ns. ensihuolto jonka ostaja maksaa?
Uuden pyörän kiero vanne?
5
424
Vastaukset
- NNM
Liikkeen olisi pitänyt tehdä pyörälle luovutushuolto jossa tarkastetaan että kaiiki on varmasti kunnossa. Tässä tapauksessa ilmeisesti jäänyt ainakin osittain tekemättä.
Ei muuta kun pyörä takaisin liikkeeeseen vaatimaan vanteen oikaisua.- Artisti maksaa??
Joo pitää huomenna soitella myyjäliikkeeseen. Pyörä on tilattu toiselta puolelta suomea, että pitää varmaan lähettää matkahuollon kautta. Pitää pakata ja teippailla suojat takaisin, huhhuh...
Olisi tietysti hyvä jos saisi tehtyä huollon esim. paikallisessa intersportissa tai vastaavassa...En tiedä suostuuko myyjäliike tähän... - näinkinvoiolla
Artisti maksaa?? kirjoitti:
Joo pitää huomenna soitella myyjäliikkeeseen. Pyörä on tilattu toiselta puolelta suomea, että pitää varmaan lähettää matkahuollon kautta. Pitää pakata ja teippailla suojat takaisin, huhhuh...
Olisi tietysti hyvä jos saisi tehtyä huollon esim. paikallisessa intersportissa tai vastaavassa...En tiedä suostuuko myyjäliike tähän...Kai tuolla pyörällä on maahantuoja? Yleensä maahantuojilla on huoltoliikkeitä ympäri Suomea ja takuut hoituu niissä, ei siis tarvise viedä välttämättä myyjälle.
- Kysyn vain ;)
näinkinvoiolla kirjoitti:
Kai tuolla pyörällä on maahantuoja? Yleensä maahantuojilla on huoltoliikkeitä ympäri Suomea ja takuut hoituu niissä, ei siis tarvise viedä välttämättä myyjälle.
Et kai ole mennyt ostamaan polkupyörää Intersportista?
Artisti maksaa?? kirjoitti:
Joo pitää huomenna soitella myyjäliikkeeseen. Pyörä on tilattu toiselta puolelta suomea, että pitää varmaan lähettää matkahuollon kautta. Pitää pakata ja teippailla suojat takaisin, huhhuh...
Olisi tietysti hyvä jos saisi tehtyä huollon esim. paikallisessa intersportissa tai vastaavassa...En tiedä suostuuko myyjäliike tähän...Koko pyörän lähettäminen yhden kiekon takia tuntuu yliampuvalta hommalta. Ei se pyörä kuljetuksessa parane. Hyvällä tuurilla joutuu tappeleen kuljetuksessa tulleiden vikojen selvittelyssä.
Jos sen soikeen(?) kiekon normaalisti rihtaa uudelleen 200..500km ajon jälkeen, niin ei tuosta ihmeempää lisäkulua tule vaikka tekee rihtauksen jo heti. Hyvin tehtynä kiekkoja ei tarvitse sisäänajaa ja rihtailla uudestaan, mutta ilmeisesti tässä tilanteessa se kuuluu tehdä sisäänajon jälkeen (ja kulut on ajateltu ostajalle?).
Kannattaa rihtailla molemmat kiekot kerralla, niin ei tule kahta käyntiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481