Keksi jotain omintakeista, yllätä nainen positiivisesti. Naiset tykkäävät, kun huomaavat, että mies on nähnyt vaivaa hänen puolestaan. Jos tykkäät naisesta ensi treffien jälkeen, nosta panostasi, pistä kaikki peliin. Erotu tavallisesta suomalaisesta miehestä hemmottelemalla naista. Anna lahjakortti hemmotteluhoitoon tai vie hänet jollekin ihanalle matkalle. Näin saat naisestakin parhaat puolet esiin, näillä konsteilla minut on valloitettu!
Näin saat naisen!
17
375
Vastaukset
- kjhd
...höpöhöpö...
- het4rwas
Just joo. Olisikin noin yksinkertaista.
- ugo33i2
kauheeta shaissee..
Ei minulle tuollaisia, kiitos, pystyn kyllä ihan itse kustantamaan matkani ja "hemmotteluhoitoni". Kiinnostun miehestä, jos kiinnostun, en siitä mitä hän voisi rahalla minulle tarjota.
- malluuh-93
No ei mulla ainakaan oo rahaa tollasiin reissuihin, tosin oonkin niin nuori että ei oo säästöjäkään vielä ehtinyt tulemaan. (: Kyllä kelpais hemmottelu joltain ihanalta mieheltä~
Miten päästä niille ensitreffeille?
- onnellinen mies
Keksi jotain omintakeista, yllätä mies positiivisesti. Miehet tykkäävät, kun huomaavat, että nainen on nähnyt vaivaa hänen puolestaan. Jos tykkäät miehestä ensi treffien jälkeen, nosta panostasi, pistä kaikki peliin. Erotu tavallisesta suomalaisesta naisesta hemmottelemalla miestä. Anna ****** heti tai vie hänet jollekin ihanalle matkalle. Näin saat miehestäkin parhaat puolet esiin, näillä konsteilla minut on valloitettu!
- sama se
Suomalaiset miehet ei enää nykyään halua tehdä mitään naisensa eteen. ilmankos kaikki liitot lopahtaa. Kun on kuukausi tunnettu, alkaa arvosteleminen ja moittiminen sekä vaatimukset. Näkeehän sen jo näistä miesten vastauksista, pelkkää halveksuntaa, revi nyt siitä!
- juup juup
Se on sitä tasa-arvoa. Vaaditteko nyt mieheltä liikaa?
- karri66
ja naisetko niihin liittoihin panostaa ?
- ....................
Edellinen ainakin sen verran, että joutui perumaan lomamatkan. :D
- n*68
ainaki minä panostin kaikkeni. yksin ei voi rakkautta ja suhdetta yllä...
- rjuhani67
Parisuhdehan on vuorovaikutusta, eikä sitä, että toinen vain tekee sen eteen jotain. Ei kuulosta ihan terveeltä, että naisesta saa parhaat puolet esiin vain rahalla. Jos lahjakortit ja matkat ovat suhteen perusta, niin mitä tapahtuu jos rahat loppuvat? Onneksi kaikki naiset eivät ole noin rahan perään.
Jos taas mies alkaa arvostella ja moittia naista kuukauden tuntemisen jälkeen, ei moista kannata naisen katsella yhtään pitempään. Silloin on vielä helppo lopettaa suhde, toisin kuin vuoden tai parin päästä. - näinhän se menee
Aloittaja ei taida tietää että suomalaisen naisen ahnaus kasvaa aikaa myöten jos saa heti alkuun noita "hoitoja" sun muita ;(.
- ollako totta tämä...
Ööps... eli miehen pitäisi tehdä kaikki ja suurinpiirtein hakea kuu taivaalta, niin sitten sinä EHKÄ saatat huomioida hänet jotenkin? Huhhuh...
- Playeri
Ei todellakaan noin. Sillä ilmaisee vain yliyrittämistä ja nössömäisyyttä. Miehen on oltava saalis, naisen saalistaja.
- ..........
no ei nyt saaliskaan, mutta lhjomaan ei tarvii rueta, vaan haluat elää ihan tavallista elämää, etkä huomauttele ulkonäöstä,etkä vähättele...olet tyytyväinen kun saat olla naisesi kanssa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733363
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662661Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442172- 611729
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251697- 351695
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601618