Olisiko kellään mitään hyvää reseptiä hyydytettyyn kakkuun, johon saisi käytettyä happamia kirsikoita? Tai keksittekö kirsikoiden kaveriksi jonkun maun, että voisin itse yrittää soveltaa reseptiä? En mieluummin ottaisi kaveriksi suklaata.
Hyydytetty kakku happamista kirsikoista?
4
423
Vastaukset
- kirsikkaa tiramisuun
Hyydytettyä kakkua en ole vielä kokeillut mutta kirsikkatiramisua tein pari viikkoa sitten. Lähes tavallisen tiramisuohjeen mukaan mutta marsalaviinin tilalla toista väkevää viiniä, jossa oli mokan ja kirsikan makua sekä kirsikkaviiniä, jossa kirsikat olivat ensiksi tekeytymässä. Paloittelin säilötyt hapankirsikat ensiksi puoliksi, sitten puolikaat puoliksi ja nää vielä kerran puoliksi - samalla tuli varmistettua ettei edes pientä kivensirua jää joukkoon.
- hapankirsikan lumous
http://www.hs.fi/ruoka/artikkeli/Makean hapan kirsikka/1135248061224
- kirsikka on mieleeni
olen kerännyt oman pihan puista kirsikoita monena vuonna, valitettavasti puut kasvavat kovasti ja marjat ovat vuosi vuodelta aina ylempänä, niihin ei pääse enää kotikonstein käsiksi. Hillo oli hyvää, vaikkakin työlästä tehdä, mehusta tuli ihanan väristä ja makuista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344548Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752964- 472443
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451757- 781429
- 211351
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831232PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137949- 69918
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86884