Mistä aineksista saisi hyvän makaronilaatikon, kun en käytä jauhoja, enkä tietenkään munaa ja jauhelihaa.
Paras vegemakaronilaatikko?
4
180
Vastaukset
- kulinaaaaaari
Itse en syö viljaa, joten minulle paras laatikkoruoka syntyy kesäkurpitsasta, lihasta ja aurajuustosta. Nam.
- poste restante
Tyhmäkö oot ? pyydät semmosta ohjetta jota ei ole olemassakaan. Oikeeseen makrulaatikkoon tulee jauhelihaa, maitoa, kananmunia ja juustoa.
Sano sitten sitä tekemääsi makarooni sössöä ihan miksi huvittaa, makaroonilaatikkoa se ei ole.- Puoliksi kasvissyöjä
Oletkos itse tyhmä? Makaronilaatikon voi tehdä myös lihaa,maitoa,kananmunia ja
juustoa,sellaisen mikä sopii myös vegaanille ja kasvissyöjälle.Ei ole mitään oikeaa ja ainutta makaronilaatikon ohjetta,vaan niitä monia jokaisen ruokavalioon sopiva ja niitä
voidaan soveltaan ja muuttaa,niinkuin parhaaksi katsoo.Syö sinä lihansyöjä niitä
omia sössömössöjäsi ja opettele laittamaan ruokaa,äläkä tule aukomaan päätäsi,et
näytä tietävän veganismista ja kasvissyönnistä yhtään mitään,joten painu mielummin
liharuokapalstoille.Aloittajan ei kannata välittää tuollaisista idiooteista,vegemakaroni
laatikko onnistuu kyllä vaikkapa kokeilemalla paprikaa,kesäkurpitsaa,herkkusieniä,
kukkakaalia ja tofua.
- juttaMK
Munakoiso kuulemma sopii hyvin tähän. Sain vihjeen kaveriltani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760