Voitit maailmanympäri matkan...

Voitit;)

saat valita reitin itse! 6-7 maata joitten kautta reittisi kulkisi.
Miksi juuri nämä maat? Lähtö ja maali Suomi.

49

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jee! Kävisin Afrikassa safarilla, sitten katsomassa inkaraunioita Väli-Amerikassa. Sieltä Australian Melbourneen, sitten Thaimaahan ja Intiaan katsomaan Tai Mahalia. Lopuksi kävisin kotimatkalla katsomassa pyramideja Egyptissä.

      Taidankin ryhtyä pakkaamaan. ;-)

      • Voitit;)

        Voit vielä tullessasi poiketa yhdessä Euroopan maassa!


      • Voitit;) kirjoitti:

        Voit vielä tullessasi poiketa yhdessä Euroopan maassa!

        Aina paranee! Sitten pysähdyn vielä Ateenassa. Minulla on aukko sivistyksessä, kun en ole koskaan käynyt Kreikassa, vaikka muuten olenkin matkustellut melko paljon.


    • Division of the hill, Buckhill, Millcreek, Cross the Sea, Mellu's hill, Crowdirectly and Sports of Hall (Tölö) Matkailu avartaa! http://youtu.be/HcrfFFPiaQo

    • Ensiksi tarvitsen 6-7 matkalaukkaua ostoksia varten. Tietysti voin ostaa ne myös matkalta.
      Ostoslistalla on kaupunki-, ranta-, aamu-, päivä-, ilta-, yö-, jne vaatteita, koruja, kenkiä ja asusteita.
      En matkusta kevyesti.

      Itävalta, Italia, Seychellit, Australia, Tahiti ja pari muuta Polynesian saariryhmään kuuluvaa saarta, Usa, Bali ja Malta.

      Passi ja hammasharja on jo valmiina, lentoliput saa lähettää galleriaan.
      Joko mennään? :-)

      • Kyöstix

        Jo tokkiinsa;) Mahtavia kohteita....tuolla tyynessä valtameressä...huh huh


      • Kyöstix
        Kyöstix kirjoitti:

        Jo tokkiinsa;) Mahtavia kohteita....tuolla tyynessä valtameressä...huh huh

        Voisin lähtee henkilökohtaiseksi laukunkantajaksi;)


      • Kyöstix kirjoitti:

        Voisin lähtee henkilökohtaiseksi laukunkantajaksi;)

        Heh! Luuletko, että tuolla tavaramäärällä yksi laukunkantaja riittäisi? xD


      • Kyöstix
        tosi..typy kirjoitti:

        Heh! Luuletko, että tuolla tavaramäärällä yksi laukunkantaja riittäisi? xD

        Kyllä, olen ripeä sekä kokoa XXXL, joten selkääni mahtuu suurempikin määrä tavaraa :)


      • Kyöstix
        Kyöstix kirjoitti:

        Kyllä, olen ripeä sekä kokoa XXXL, joten selkääni mahtuu suurempikin määrä tavaraa :)

        Eli runsaasti on "tavaratilaa";)
        Ja otsalle voisin laittaa hikinauhan:)


      • Kyöstix
        Kyöstix kirjoitti:

        Eli runsaasti on "tavaratilaa";)
        Ja otsalle voisin laittaa hikinauhan:)

        Koossa kyllä huijasin. Koko on vaan M/L mut käykö se?


      • Kyöstix kirjoitti:

        Koossa kyllä huijasin. Koko on vaan M/L mut käykö se?

        Se on vaativa pesti. Tuo pulina ei vakuuttanut.
        Taidan jättää sinut rannalle... :)

        Vilkutus ja menoksi.


      • Kyöstix
        tosi..typy kirjoitti:

        Se on vaativa pesti. Tuo pulina ei vakuuttanut.
        Taidan jättää sinut rannalle... :)

        Vilkutus ja menoksi.

        Äly nyt hyvä ihminen minua jätä......minä siivoonkin kaupan päälle;)
        Ja kannan vaikka golfbaginkin...


      • lentokonekuski
        tosi..typy kirjoitti:

        Heh! Luuletko, että tuolla tavaramäärällä yksi laukunkantaja riittäisi? xD

        typy on hölmö, kuin Ratikkakuski
        pakkaa vaatteita, kuin vanhaan Neuvostoliittoon menisi ja myisi ryjänsä sinksareille:D matkalla tuulitakki ja piraatti-Adidashousut
        että tunnistetaan heti suomalaiseksi ja kauppiaat tietävät ottaa viisinkertaisen hinnan kaikesta.
        Ei tarvita muuta, kuin shortsit ja kevyt kesäpaita sandaalit ja rahavyö--lennolla tukisukat------sopiva selkäreppu, jonka saa ottaa koneeseen siellä applen läppäri. typyllä munatkin hikoavat kalsareissa perillä ollessa vaateet ovat halpoja
        ja voi heittää pois likaantuessa ja ostaa uudet


    • Teijo T

      Irlanti-Kanada-Argentina-Malediivit-Kenia-Madagascar.....ja kotia;)

      • Teijo T

        Vois olla kyllä hiukkasen "vaikea rasti" näin vaan Ruotsissa käyneelle:(((


    • Jaa-a. En osaa näin äkkiä sanoa mikä olis reitti. Luultavasti kiertäisin etelä-euroopan maat läpi jossain järjestyksessä. :-)

      • Taino espanjassa, kreikassa ja gibraltarilla olen jo noista käynyt eli mitä jäljelle jäi. Italia, malta, portugali, slovenia, kroatia, andorra ja ja vaikka albania.


      • Teijo T
        teevadit kirjoitti:

        Taino espanjassa, kreikassa ja gibraltarilla olen jo noista käynyt eli mitä jäljelle jäi. Italia, malta, portugali, slovenia, kroatia, andorra ja ja vaikka albania.

        Albaniahan on oikeen Euroopan takapajula....ainaskin ennen sanottiin...taitaa olla toisin nyt....voisi olla mielenkiintoinen kohde.


      • teewarit
        teevadit kirjoitti:

        Taino espanjassa, kreikassa ja gibraltarilla olen jo noista käynyt eli mitä jäljelle jäi. Italia, malta, portugali, slovenia, kroatia, andorra ja ja vaikka albania.

        Eläpäs Jaana ainakaan sillä pappiksella Andorraan mäne

        Käväisimme taxilla vuoristo serpentiinitiellä

        Kyllä hirvitti, että safööri tekköö pienen ohjausvirheen,

        tullaan melkoisella rytinällä ja syvälle rotkoon

        ei ollut kaiteitakaan


      • Teijo T kirjoitti:

        Albaniahan on oikeen Euroopan takapajula....ainaskin ennen sanottiin...taitaa olla toisin nyt....voisi olla mielenkiintoinen kohde.

        Niin, eikä kaikista turvallisin matkakohdekkaan.

        http://formin.finland.fi/public/default.aspx?contentid=65722&nodeid=15735&contentlan=1&culture=fi-FI

        Se vaan pomsahti mieleen, kun Korfulta oli kivenheitto Albaniaan. Voihan olla, että turvallisinta olis vaan kierrellä näitä tutumpia euroopan maita.

        Norjassakin olen käynyt 2 kertaa. Vois tietysti mennä kolmannenkin kerran. Ajan kanssa. Ruotsiin ajateltiin kesällä lähteä, mutta siirretään sitä matkaa toiseen kertaan. :-)


      • teevadit kirjoitti:

        Niin, eikä kaikista turvallisin matkakohdekkaan.

        http://formin.finland.fi/public/default.aspx?contentid=65722&nodeid=15735&contentlan=1&culture=fi-FI

        Se vaan pomsahti mieleen, kun Korfulta oli kivenheitto Albaniaan. Voihan olla, että turvallisinta olis vaan kierrellä näitä tutumpia euroopan maita.

        Norjassakin olen käynyt 2 kertaa. Vois tietysti mennä kolmannenkin kerran. Ajan kanssa. Ruotsiin ajateltiin kesällä lähteä, mutta siirretään sitä matkaa toiseen kertaan. :-)

        Tallinnassakin kävin vallan oksentelemassa satamassa. Tai pysyin paatissa huonon olon takia. Ei noi risteilyt ole koskaan menny ihan putkeen, tulee aina huono olo. Jo lähteissä ja selvinpäin. :-)


      • Teijo T
        teevadit kirjoitti:

        Niin, eikä kaikista turvallisin matkakohdekkaan.

        http://formin.finland.fi/public/default.aspx?contentid=65722&nodeid=15735&contentlan=1&culture=fi-FI

        Se vaan pomsahti mieleen, kun Korfulta oli kivenheitto Albaniaan. Voihan olla, että turvallisinta olis vaan kierrellä näitä tutumpia euroopan maita.

        Norjassakin olen käynyt 2 kertaa. Vois tietysti mennä kolmannenkin kerran. Ajan kanssa. Ruotsiin ajateltiin kesällä lähteä, mutta siirretään sitä matkaa toiseen kertaan. :-)

        Taitaa tuo Abaniakin nykyään olla turvallinen maa....yhtä turvallinen kuin mikä muu maa tahansa....matkailijan omat toimet vaikuttaa kuinka turvallista.
        Albaniahan oli aika kauan suljettu maa:(


      • teewarit kirjoitti:

        Eläpäs Jaana ainakaan sillä pappiksella Andorraan mäne

        Käväisimme taxilla vuoristo serpentiinitiellä

        Kyllä hirvitti, että safööri tekköö pienen ohjausvirheen,

        tullaan melkoisella rytinällä ja syvälle rotkoon

        ei ollut kaiteitakaan

        Olen minäkin serpeentiiniteitä pitkin menny autossa. Kreikassakin oli tosi jyrkkiä ja kapeita teitä ylhäällä vuoriston rinnettä. Oli paikka paikoin karski pudotus jos olis auto karannut käsistä. Ohi ei edes mahtunut menemään toisesta joutui joskus peruuttelemaan, että jompi kumpi pääsi ohittamaan turvallisesti.

        Pienten asutusten läpi kulki kinttupolkuja. Mua jännitti se kurvaaminen. x-) Ja meillä oli sellanen pieni tölkki persiin alla vaan, ettei se ollut kyllä auton suuruudestakaan kiinni se ohi mahtuminen.


      • Teijo T
        teevadit kirjoitti:

        Tallinnassakin kävin vallan oksentelemassa satamassa. Tai pysyin paatissa huonon olon takia. Ei noi risteilyt ole koskaan menny ihan putkeen, tulee aina huono olo. Jo lähteissä ja selvinpäin. :-)

        Oliko vaan kova merenkäynti?


      • Teijo T kirjoitti:

        Taitaa tuo Abaniakin nykyään olla turvallinen maa....yhtä turvallinen kuin mikä muu maa tahansa....matkailijan omat toimet vaikuttaa kuinka turvallista.
        Albaniahan oli aika kauan suljettu maa:(

        Varmaan oli suljettu juu. En tiedä onko siellä sitten kauheasti näkemistä. :-/

        Kyllähän sitä kiertelis melkein missä vaan, jos olis vain aikaa ja varaa pyhittää elämä reissaamiselle. Semmosina kausina voisi matkustella ristiin rastiin ja jäädä taas johonkin aloilleen hetkeksi ja jatkaa taas kun sille tuntuu. :-)

        Maailmaa olis paljon nähtävänä. Kauheasti keihtoo nähdä muutakin maailmaa kun suomi. Vasta tuolla maailmalla tajuaa kaiken suhteellisuuden ja erilaisuuden ja yhtäläisyyden elämässä. Monta asiaa hoksaa vasta kun lähtee liikkeelle ja tutustumaan. Mutta siinä kasvaa nälkä syödessä. :-)


      • Teijo T kirjoitti:

        Oliko vaan kova merenkäynti?

        Ei, vaan minä ympäri päissäni illan ja sitten vielä mukiloitunakin. :-(

        Oli aika rankka reissu ja kokemus. Jotta ei siitä enempää. :-)


      • teevadit kirjoitti:

        Varmaan oli suljettu juu. En tiedä onko siellä sitten kauheasti näkemistä. :-/

        Kyllähän sitä kiertelis melkein missä vaan, jos olis vain aikaa ja varaa pyhittää elämä reissaamiselle. Semmosina kausina voisi matkustella ristiin rastiin ja jäädä taas johonkin aloilleen hetkeksi ja jatkaa taas kun sille tuntuu. :-)

        Maailmaa olis paljon nähtävänä. Kauheasti keihtoo nähdä muutakin maailmaa kun suomi. Vasta tuolla maailmalla tajuaa kaiken suhteellisuuden ja erilaisuuden ja yhtäläisyyden elämässä. Monta asiaa hoksaa vasta kun lähtee liikkeelle ja tutustumaan. Mutta siinä kasvaa nälkä syödessä. :-)

        Oho oikolue. :-)


      • teevadit kirjoitti:

        Olen minäkin serpeentiiniteitä pitkin menny autossa. Kreikassakin oli tosi jyrkkiä ja kapeita teitä ylhäällä vuoriston rinnettä. Oli paikka paikoin karski pudotus jos olis auto karannut käsistä. Ohi ei edes mahtunut menemään toisesta joutui joskus peruuttelemaan, että jompi kumpi pääsi ohittamaan turvallisesti.

        Pienten asutusten läpi kulki kinttupolkuja. Mua jännitti se kurvaaminen. x-) Ja meillä oli sellanen pieni tölkki persiin alla vaan, ettei se ollut kyllä auton suuruudestakaan kiinni se ohi mahtuminen.

        Saarella. :-)


      • Teijo T
        teevadit kirjoitti:

        Ei, vaan minä ympäri päissäni illan ja sitten vielä mukiloitunakin. :-(

        Oli aika rankka reissu ja kokemus. Jotta ei siitä enempää. :-)

        No ei ollut kiva reissu:((
        Minen kans välitä noista paattiristeilyistä:(


      • teewarit kirjoitti:

        Eläpäs Jaana ainakaan sillä pappiksella Andorraan mäne

        Käväisimme taxilla vuoristo serpentiinitiellä

        Kyllä hirvitti, että safööri tekköö pienen ohjausvirheen,

        tullaan melkoisella rytinällä ja syvälle rotkoon

        ei ollut kaiteitakaan

        Tuo on hieno jos kiinnostaa nähdä. :-)

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pantokrátor_(vuori)


      • Teijo T
        teevadit kirjoitti:

        Oho oikolue. :-)

        Juu;) Matkailu antaa uutta perspektiiviä ihan arkiasioihin; miten asiat menevät missäkin päin. Pitää olla vaan oikea asenne ja rohkeutta lähteä ulkopuolelle turistialueiden: nähdä sitä normi-ihmisten elämänmenoa:)


      • Teijo T kirjoitti:

        No ei ollut kiva reissu:((
        Minen kans välitä noista paattiristeilyistä:(

        No ei. Joku ei kans tykkää meidän keskustelusta. Suomalaiset keskustelee oikeaoppisesti niin, että toinen heittää tänään kommentin ilmaan ja muut vastaa siohin viikon kuluessa. Reaaliajassa keskustelu ei kuulu suomalaiseen kulttuuriin, muuten sitä sanotaan englantilaisittain chatiksi. :-)


      • Teijo T kirjoitti:

        Juu;) Matkailu antaa uutta perspektiiviä ihan arkiasioihin; miten asiat menevät missäkin päin. Pitää olla vaan oikea asenne ja rohkeutta lähteä ulkopuolelle turistialueiden: nähdä sitä normi-ihmisten elämänmenoa:)

        Niin, kyllä mä ainakin sillä asenteella olen aina mennyt että kiertelen ja katselen mahdollisimman paljon ja laajalta alueelta. Viikko tosin ei riitä mihinkään. :-(

        Oispa mukavaa kun joskus vois vaan unohtaa kaiken velvoitteen suomeen ja mennä mielensä mukaan. Ei ois mitään työtä mistä pitää olla vastuussa täällä, ei velkoja suomeen, eikä huolta perheestä kuinka ne pärjää kun olen pois. :-)


      • Teijo T
        teevadit kirjoitti:

        No ei. Joku ei kans tykkää meidän keskustelusta. Suomalaiset keskustelee oikeaoppisesti niin, että toinen heittää tänään kommentin ilmaan ja muut vastaa siohin viikon kuluessa. Reaaliajassa keskustelu ei kuulu suomalaiseen kulttuuriin, muuten sitä sanotaan englantilaisittain chatiksi. :-)

        No niinhän se menee;) Ne on näitä kulttuurikysymyksiä....pitkäanaikavälin tuloksia....perinteitä;) Ei turhaa hoppuilla edes tuossa asiassa.


      • Teijo T
        teevadit kirjoitti:

        Niin, kyllä mä ainakin sillä asenteella olen aina mennyt että kiertelen ja katselen mahdollisimman paljon ja laajalta alueelta. Viikko tosin ei riitä mihinkään. :-(

        Oispa mukavaa kun joskus vois vaan unohtaa kaiken velvoitteen suomeen ja mennä mielensä mukaan. Ei ois mitään työtä mistä pitää olla vastuussa täällä, ei velkoja suomeen, eikä huolta perheestä kuinka ne pärjää kun olen pois. :-)

        Sinä oot rohkea;) Kunpa sitä oiskin sitä aikaa....siellä sitä sais varmaan oikeen ladattua akut ja ottaa irtioton kaikesta; ilman kuitenkaan älytöntä alkomahoolin kittausta:((


      • Teijo T kirjoitti:

        No niinhän se menee;) Ne on näitä kulttuurikysymyksiä....pitkäanaikavälin tuloksia....perinteitä;) Ei turhaa hoppuilla edes tuossa asiassa.

        Niin, juttele siinä nyt sitten jos se on kiellettyä jopa palstalla missä pitäis jutella. x-D

        Kyl on niin pimiä logiikka, ettei mitään tolkkua siinä kans. x-D

        Chatteja vilkaisin tuossa taannoin, olipa ne turhan tuntuisia. Ei nappaa. Onko sulla vihreät pikkarit jne. No ei kiinnosta sellanen. Olkoon vaikka ruskiat.


      • Teijo T
        teevadit kirjoitti:

        Niin, juttele siinä nyt sitten jos se on kiellettyä jopa palstalla missä pitäis jutella. x-D

        Kyl on niin pimiä logiikka, ettei mitään tolkkua siinä kans. x-D

        Chatteja vilkaisin tuossa taannoin, olipa ne turhan tuntuisia. Ei nappaa. Onko sulla vihreät pikkarit jne. No ei kiinnosta sellanen. Olkoon vaikka ruskiat.

        No on se sitten melko kapeenoloista juttelua:((
        Taitaa olla ne "hämärimmät tyypit" siellä:((


      • Teijo T kirjoitti:

        Sinä oot rohkea;) Kunpa sitä oiskin sitä aikaa....siellä sitä sais varmaan oikeen ladattua akut ja ottaa irtioton kaikesta; ilman kuitenkaan älytöntä alkomahoolin kittausta:((

        Utelias vaan. :-)

        Onhan se kiva nähdä ja tietää miten muut elää elämäänsä pallon eri puolilla. Josko löytys itellekin joku enemmän mieleinen elämäntyyli reissullansa. :-)

        Viidakkoon olis mukavaa mennä tapaamaan heimoja. Ugh ugh. Lehmänlanta majoihin yöpymään. :-)

        Ois mukava joskus luopu hetkeksi kaikesta meidän kulttuurin ja länsimaiden hömpötyksistä, olla vaan mahdollisimman ihmiselle luontaisesti ja naturellisti luonnossa ja vapaana kaikesta rakennetusta turhuudesta.


      • teevadit kirjoitti:

        Utelias vaan. :-)

        Onhan se kiva nähdä ja tietää miten muut elää elämäänsä pallon eri puolilla. Josko löytys itellekin joku enemmän mieleinen elämäntyyli reissullansa. :-)

        Viidakkoon olis mukavaa mennä tapaamaan heimoja. Ugh ugh. Lehmänlanta majoihin yöpymään. :-)

        Ois mukava joskus luopu hetkeksi kaikesta meidän kulttuurin ja länsimaiden hömpötyksistä, olla vaan mahdollisimman ihmiselle luontaisesti ja naturellisti luonnossa ja vapaana kaikesta rakennetusta turhuudesta.

        Tavallaan mä olen herännyt hiukan liian myöhään näihin reissailu haaveisiini, kun samaan aikaan elämä vakiintuu täällä kotimaassa perheen ja asuinpaikan suhteen. Ikää tulee lisää ja ehkä jopa perhettäkin, niin ois ehkä aikasemmin pitänyt keksiä, että haluan kiertää ympäri maailmaa. Mutta ei, mä halusin nuorempana asettua aloilleni ja nököttää kotimaassa.

        Kaikki ulkomaille meneminen tuntui turhalta ja turhuudelta kaiken kaikkiaan.


      • Teijo T
        teevadit kirjoitti:

        Utelias vaan. :-)

        Onhan se kiva nähdä ja tietää miten muut elää elämäänsä pallon eri puolilla. Josko löytys itellekin joku enemmän mieleinen elämäntyyli reissullansa. :-)

        Viidakkoon olis mukavaa mennä tapaamaan heimoja. Ugh ugh. Lehmänlanta majoihin yöpymään. :-)

        Ois mukava joskus luopu hetkeksi kaikesta meidän kulttuurin ja länsimaiden hömpötyksistä, olla vaan mahdollisimman ihmiselle luontaisesti ja naturellisti luonnossa ja vapaana kaikesta rakennetusta turhuudesta.

        Ihan kuule rupee houkuttamaan tuollainen esittämäsi;)
        Irtiotto kaikestä:)
        Taitaa olla kuiteskin mulle pelkkä haave:(
        Laittasitko jonkun kappaleen: matkamusiikkia töihin ....täytyy lähtee ahertaan:)
        Kivaa maanantaita sulle


      • Teijo T kirjoitti:

        No on se sitten melko kapeenoloista juttelua:((
        Taitaa olla ne "hämärimmät tyypit" siellä:((

        En tiiä hämäsimmistä, kun tätäkin palstaa lueskelee tulee joskus aika himmeitä vastaan. ;-)

        Tai noniin mikä mä olen sanomaan, itekin aika himmeli. Mut vieraan tuntuisia ajatuksia.


      • Teijo T kirjoitti:

        Ihan kuule rupee houkuttamaan tuollainen esittämäsi;)
        Irtiotto kaikestä:)
        Taitaa olla kuiteskin mulle pelkkä haave:(
        Laittasitko jonkun kappaleen: matkamusiikkia töihin ....täytyy lähtee ahertaan:)
        Kivaa maanantaita sulle

        Mukavaa maanantaita sulle myös ja kreikkalaista musiikkia. :-)

        http://www.youtube.com/watch?v=1sPhHkZC3Xk


      • Teijo T

    • Kiina, Japani, Malesia, Brasilia, Etelä-Afrikka.

    • Volga alhaalta ylös (tai toisinpäin), Vladivostok, Austraalian punainen vuori, Jukatanin niemimaa, Alaska, Bali, Grölandi

    • janoinen matkaaja

      Viro-Ruotsi-norja-Tanska-Islanti-Saksa

    • Toinen vaihtoehto olis tehdä kulttuurimatka, käydä paikoissa, joissa kansainväliset julkkiksiet ovat eläneet luomiskautensa.

    • salt and pepper

      Ruokamatka Eurooppaan, makuelämyksiä ja herkkuja maista esim: Norja, Tanska, Sveitsi, Ranska, Italia ja Espanja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      136
      1240
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      791
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      506
    7. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      21
      465
    8. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    9. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      461
    10. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      21
      447
    Aihe