Olet ravintolassa syömässä...

Teijo T

sinulle tarjoillaan tilaamasi ruoka. Sen ei kuitenkaan vastaa haluamaasi.
Kuinka toimit tai kuinka olet toiminut jos olet ollut vastaavassa tilanteessa?

15

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siirryn takaisin aperatiiveihin.

• Se on

aperitiivi

• Se on kirjoitti:

aperitiivi

Ai, eikö sen nimistä juomaa muka ole kuin aperatiivi?

• teewarit

Lähetä takaisin keittiöön ja kerro syy
      1.luokan paikoissa mesu tarkistaa ja tekee uuden annoksen toivomuksesi mukaan--------ja jos annoksessa oli selvä vika
      tarjoaa mesu ilmaisen jälkiruoankin

• .

Joskus olen lähettänyt takaisin, mutta yleensä äänestän jaloillani. Jos taas ruokalaji on täysin väärä, niin yleensä vaihtoon, mutta jos se onkin parempi niin mikäpäs siinä :)

• manaaja

Syön sen, maksan laskun ja .......manailen paikan kokin kotimatkalla:)

• miehen köriläs

Joskus ravintoloissa olen saanut hel.vetin lämmintä ja väljähtänyttä kaljaa joten olen antanut kaljan takas heti ja sanonut et haluan uuden kylmän kaljan. oskus myyjä on yrittänyt pyytää maksua siitä uudesta kaljastakin mut olen ollut tiukkana ja sanonut et ei tipu

• Äijä.

Otan välittömästi yhteyttä tarjoilijaan ja vaadin oikaisua. Jos epäpätevä linja jatkuu, viskaan lautaseni tuhannen säpäleiksi ja käännän pöydän ympäri. Sitten poistun maksamatta.

• komennusmies.

virheen asteesta riippuen sanon että jos haluavat asian unohtuvan kaikessa hiljaisuudessa niin tarjoavat kaksi pulloa unohdusjuomaa. tämä on toiminut aina. muisti on lähtenyt ja ravintola on välttänyt valitus shown.

nuorempana kasvatin torakoita lemmikeikseni ja pidin aina reissussa muutamaa mukana. kun tilasin grillistä annoksen niin ujutin annokseen sopivaan paikkaan yhden torakan ja sain aina ilmaisen aterian. takuuvarma jekku, minulla ja torakoilla riitti hauskaa ja syötiin aina ilmaiseksi. mutta toimii vain kerran per grilli / myyjä.

• Syön sen verran, että nälkä lähtee ja jätän loput syömättä. Enkä jätä tippiä.
      Jos tarjoilia kysyy lautaselle jääneestä ruuasta niin sanon, että ei nyt oikein maistunut. Viimeksi noin kävi about vuosi sitten ulkomailla, kun kotzone oli sisältä ihan raaka ja tuli lisäksi eri täytteillä mitä olin tilannut.

Laitoin sen kiireen piikkiin, mutta enpä taida kuitenkaan käydä toista kertaa ko.ravintolassa.

• Kuiskivat kylillä

että sulla olis valtavat jalat. Onko siinä perää?

• Kuiskivat kylillä kirjoitti:

että sulla olis valtavat jalat. Onko siinä perää?

Kyllä, kyllä se pitää paikkansa.

• ei jaks kirj.

Olen kyllä aina tainnu syödä mitä on eteen tuotu. Mies herkemmin antaa risuja jos sapuska ei vastaa haluttua. Minä sitten en niin herkkään ala ruokaa takas laittamaan. :-)

• teewarit

Kerran menimme neljän porukalla juottolaan ja tilasimme
        Creme de menthe vodkalla--pyysin omani ginillä
        Kun viinuri toi ja maistoin, sanoin heti, että pyysin ginillä.

Kyyppari rupesi kinaamaan, etten muka mintun läpi maista
        hermostui ja toi kaksi paukkua toinen vodkalla ja toinen ginillä
        ja vaati maistamaan
        en maistanut, vaan nuuhkaisin ja sanoin :tässä on giniä
        Kyyppari sanoi: OK, saat molemmat ilmaiseksi

• En mä tiedä. Mulle ei ole koskaan käyny niin ja mä olen syöny PALJON ulkona. Luultavasti kuitenkin söisin mukisematta ja maksaisin lasku. Ruaka ku ruaka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe