halusin jakaa tämmöisen asian kun että kevyempi vastine yoghurtille (joka sisältää älyttömän paljon sokeria) on lisätä maustamattomaan rahkaan marjoja, ja halutessaan lusikan tai pari sokeria (: sokeria saisi kuitenkin lisätä todella paljon tähän sekoitukseen että se saavuttaisi saman sokeritason kuin yoghurtti että voit lisätä vaikka kolmannenkin lusikallisen ^^ hyvää on !
Vastaukset 5
- NamiNamiMarjoja.
Ei ei sitä sokeria maustamattomaan jogurttiin, marjoista tulee ihan tarpeeksi sitä makeutta:) Me syödään joka aamu maustamattoman jogurtin kanssa marjoja: mustikoita, mansikoita, vattuja tai puolukoita. Puolukat ovat oma suosikkini. En pidä liian makeasta.
- plasticx
puhuinkin rahkasta, en maustamattomasta yoghurtista (: mutta itse varsinkin kun pidän makeasta niin se pari lusikallista kyllä aina hujahtaa sinne sekoitukseen :D mutta jokainen tavallaan ^^
- i think
Pelkkää maustamatonta jukurttia kippoon ja hyvä on.
- grannen
joo ja rahka on terveelisempää. itse laitan rahkan sekaan fun light mehua pari korkkia , ruusunmarja jauhetta c- vitamiinia saadakseni. ei tuu kaloreita .
- Ei sitä sokeria
Minä laitan rahkan sekaan mansikoita tai mustikoita, enkä lainkaan sokeria ja hyvää on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4041691- 1451101
- 871055
- 661046
- 92950
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku139790- 94731
- 45691
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50669En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57644