Liian vähän ravintoa

NälkäinenOpiskelija1

Terve

Asun sellaisessa perheessä jossa vanhemmat eivät juurikaan piittaa lasten hyvinvoinnista. Itse olen 18v opiskelija enkä saa juuri lainkaan tuloja. 55kg / 175cm.

Taloudessa asuu myös 8v broidi joka minua eniten tässä mietityttää että minkälainen tulevaisuus hänellä on väsymyksen kanssa ja itsehän joudun maksamaan omat menot, puhelinlaskut, hammaslääkärilaskut, koulumatkat (50km) vaatteet ja halutessani lisää ruokaa myös ruuat "kun muutkin nuoret maksavat" ja heillä on kuitenkin se työpaikka jossa tienata rahaa toisin kuin minulla.

Olen puhunut vanhempien kanssa ruuan puutteesta ja siitä miten se vaikuttaa mun väsymykseen ja uupumukseen mutta syyttävät vain tietokonetta että siitä se kaikki johtuu. En siis jaksa töihin mennä koulun ohessa sillä olen sen verran uupunut ja väsynyt / stressaantunut tän perheen tavasta hoitaa asioita.

Käytin noin 4 kuukautta sitten 200€ proteinipitoiseen ravintoon eli raejuustoon, mysliin, rahkaan, ananakseen, hedelmiin, kalkkunaan ja kanaan ja muihin vitamiineihin ja olo parani kyllä kummasti ja 17 tunnin yöunet jäivät 8 tunnin uniin ja painokin nousi sellaiset 10 kiloa treenatessa.

Haen tällä viestillä nyt sitä että kirjoittakaapa te viisaat esimerkkejä liian huonosta ja yksinkertaisien ruokien haitoista ja mahdollisista puutteista jotta ehkäpä hekin valaistuisivat asiasta.

Itsehän elän nykyään suurimmaksi osaksi vedellä, kahvilla ja leivällä kun ruuaksi on muutama kauhallinen makaroonia jauhelihakastiketta ja seuraavana päivänä pari perunaa ja samaa kastiketta eli kalorit jäävät noin 500 jos edes sinne asti yltää.

2

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wsfhy

Sossuun ilmoitus?

• NälkäinenOpiskelija2

On jo ilmoitettu pari vuotta sitten mutta 2 vs 1 tilanteesta on vähän huono lähteä todistamaan yhtään mitään kun vanhemmat esittävät niin huolehtivaisia aina kun ulkopuolinen puuttuu asiaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?

Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt
      Tanssii tähtien kanssa
      74
      1862
    2. Taas poistuu ABC, nyt Salossa

Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on
      Maailman menoa
      113
      1732
    3. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      253
      1310
    4. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      242
      1283
    5. Millainen luonne sinä olet?

Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä
      Ikävä
      185
      1236
    6. Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen

kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.
      Ikävä
      45
      1117
    7. Mukavaa maanantai päivää

Hyvää huomenta. 🐺❄️⚜️☕🧡
      Ikävä
      212
      1064
    8. Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...

...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös
      Maailman menoa
      293
      942
    9. Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle

"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm
      Maailman menoa
      221
      920
    10. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      56
      817
    Aihe