Liian vähän ravintoa

NälkäinenOpiskelija1

Terve

Asun sellaisessa perheessä jossa vanhemmat eivät juurikaan piittaa lasten hyvinvoinnista. Itse olen 18v opiskelija enkä saa juuri lainkaan tuloja. 55kg / 175cm.

Taloudessa asuu myös 8v broidi joka minua eniten tässä mietityttää että minkälainen tulevaisuus hänellä on väsymyksen kanssa ja itsehän joudun maksamaan omat menot, puhelinlaskut, hammaslääkärilaskut, koulumatkat (50km) vaatteet ja halutessani lisää ruokaa myös ruuat "kun muutkin nuoret maksavat" ja heillä on kuitenkin se työpaikka jossa tienata rahaa toisin kuin minulla.

Olen puhunut vanhempien kanssa ruuan puutteesta ja siitä miten se vaikuttaa mun väsymykseen ja uupumukseen mutta syyttävät vain tietokonetta että siitä se kaikki johtuu. En siis jaksa töihin mennä koulun ohessa sillä olen sen verran uupunut ja väsynyt / stressaantunut tän perheen tavasta hoitaa asioita.

Käytin noin 4 kuukautta sitten 200€ proteinipitoiseen ravintoon eli raejuustoon, mysliin, rahkaan, ananakseen, hedelmiin, kalkkunaan ja kanaan ja muihin vitamiineihin ja olo parani kyllä kummasti ja 17 tunnin yöunet jäivät 8 tunnin uniin ja painokin nousi sellaiset 10 kiloa treenatessa.

Haen tällä viestillä nyt sitä että kirjoittakaapa te viisaat esimerkkejä liian huonosta ja yksinkertaisien ruokien haitoista ja mahdollisista puutteista jotta ehkäpä hekin valaistuisivat asiasta.

Itsehän elän nykyään suurimmaksi osaksi vedellä, kahvilla ja leivällä kun ruuaksi on muutama kauhallinen makaroonia jauhelihakastiketta ja seuraavana päivänä pari perunaa ja samaa kastiketta eli kalorit jäävät noin 500 jos edes sinne asti yltää.

2

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wsfhy

Sossuun ilmoitus?

• NälkäinenOpiskelija2

On jo ilmoitettu pari vuotta sitten mutta 2 vs 1 tilanteesta on vähän huono lähteä todistamaan yhtään mitään kun vanhemmat esittävät niin huolehtivaisia aina kun ulkopuolinen puuttuu asiaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.