Kenen syy on, jos kiekko osuu autoon, joka on pysäköity paikkaan, jossa lukee: PYSÄKÖIMINEN KIELLETTY!
Frisbeegolf -vastuuasiat
5
384
Vastaukset
- jep jep
Tässä samaa spekulointia:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8171563
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9577667
oikeata vastausta kysymykseesi en tiedä, jos oikeuteen menisi varmaan otettaisiin huomioon tuo väärin pysäköiminen. Silti on ymmärrettävä että vaikka auto olisi parkissa keskellä futiskenttää, ei siihen silti voi potkaista palloa ja kuvitella että ei olisi siitä vastuussa. - josjos
Jos se auto olisi ollut hitaassa liikkeessä kiekon osuessa?
Jätä nuo poliisiasiat poliisille ja korvausasiat vakuutusyhtiölle. Heittäjä maksaa. - vcxxvcxvxxvcxvcvvcx
Jos siellä voi auto kuitenkin liikkua niin silloin syy on sinun. Jos taas kyseessä on paikka, johon ei saisi lainkaan mennä autolla niin tällöin on aika kohtuutonta odottaa sinun olettavan, että siellä voi olla auto.
Itse en kyllä ymmärrä miksi näitä frisbeegolf kenttiä tehdään sellaisiin paikkoihin, joissa on vaarassa tielläliikkujat. Autoiteiden lähellä ei pitäisi olla yhtään koria eikä myöskään sellaisessa paikassa, jossa ei näe esimerkiksi ympärillä olevia lenkkeilijöitä puskien tai korkeuserojen takia. Mielestäni on nimittäin aika typerää, että ihan radan rajojen sisällä pysyessä ei voi olla varma vahingoittaako jotain kun ei näe riittävän pitkälle ja heittää lenkkipolkua pitkin.
Hieman harkintaa toivoisi ratasuunnitelijoilta. Itse yleensä jätän tällaiset korit heittämättä, koska loppupeleissä olen kuitenkin vastuussa siitä heitetystä kiekosta. Toivoisin kuitenkin hieman ymmärrystä ja tarkkaavaisuutta myös lenkkeilijöiltä.- lenkkejä luonnossa
Lenkkipolun ensisijainen tehtävä on toimia lenkkipolkuna. Fribeegolf on myöhemmin keksitty typerä vouhotus, jonka pöntöt ym. puiden hakkuut pilaavat monesti kauniit puistot ja metsät. En aio nyt enkä tulevaisuudessa varoa kiekkoja lenkkiradallani. Olen puhunut.
- soutaahuopaa
lenkkejä luonnossa kirjoitti:
Lenkkipolun ensisijainen tehtävä on toimia lenkkipolkuna. Fribeegolf on myöhemmin keksitty typerä vouhotus, jonka pöntöt ym. puiden hakkuut pilaavat monesti kauniit puistot ja metsät. En aio nyt enkä tulevaisuudessa varoa kiekkoja lenkkiradallani. Olen puhunut.
En ymmärrä sinua joka pilaat hyvät puistot olemassaolollasi, olet typerä vouhotus joka pilaa pönttöydellään kauniit pururadat ja lenkkipolut. En aio nyt enkä tulevaisuudessa varoa heittojani, jos rata on sellaiseen paikkaan rakennettu, että siellä ei pitäisi muutoin kuin frisbeegolfin parissa liikkua. Olet puhunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124030MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822081Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5491647Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin941366Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671117Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331038Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216916Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3828