Kuvittele hiljaa mielessäsi millaista olisi olla työtön, lihava savolaismies maailmassa, joka ei piittaa muusta kuin valheesta?
Mä olen ainakin fani.
(fanittavaa naurua)
Kaikki peliin
10
<50
Vastaukset
- Nasdaq
Entä miten on mahdollista, että ohjelmalla on satunnais-tarjota vain kahta etätehtävää, 21 ja 30?
- Nasdaq
Enkä varmaan koskaan tule ymmärtämään sitä miksi hän lähetti minulle kuvan itsestään, tämä verbaalinen nero.
(fanittavaa naurua) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Enkä varmaan koskaan tule ymmärtämään sitä miksi hän lähetti minulle kuvan itsestään, tämä verbaalinen nero.
(fanittavaa naurua)Ai että nämä monologit ovat mulle nannaa. Mä siis viihdyn eniten itsessäni; ehkä hektinen ja ylisosiaalinen työni on vaatinut veronsa.
Kasvottomuus on rikkaus, tyhjänpäiväisyys. - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Ai että nämä monologit ovat mulle nannaa. Mä siis viihdyn eniten itsessäni; ehkä hektinen ja ylisosiaalinen työni on vaatinut veronsa.
Kasvottomuus on rikkaus, tyhjänpäiväisyys.Jos tämän siirtää maisemaksi, niin ollaan vuonon nielussa lähellä pistettä A. Siitä pisteeseen B on ikuisuus, nautinnollinen sellainen.
(huokailevaa naurua) - xxx
Nasdaq kirjoitti:
Jos tämän siirtää maisemaksi, niin ollaan vuonon nielussa lähellä pistettä A. Siitä pisteeseen B on ikuisuus, nautinnollinen sellainen.
(huokailevaa naurua)Joo mekin lähdetään lasten kanssa Norjaan autolomalle ;)
- Nasdaq
xxx kirjoitti:
Joo mekin lähdetään lasten kanssa Norjaan autolomalle ;)
Itse en viitannut vuonoilla Norjaan, tai matkailuun.
Hiton hyvä leffa Teemalla.
millanen pippeli sillä on, en voi muuten kuvitella jos en tiedä.
- Nasdaq
Pippeli?
Kaikki maailman kyrvät ovat identtisiä. Etkö sinä tätä tiedä?
(naurua) Nasdaq kirjoitti:
Pippeli?
Kaikki maailman kyrvät ovat identtisiä. Etkö sinä tätä tiedä?
(naurua)ei muuten varmana ole
- Nasdaq
monte24 kirjoitti:
ei muuten varmana ole
Onpas.
(älykästä käänteis-väittelyä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi674222Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D863804- 433296
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192598Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!232469Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562313- 482135
- 471828
- 361770
- 301596