Luulet

tietäisitpä

että rakastan sinua. Minä vain vihaan.

15

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • my anger my ass

      Kaikki nämä vihaajat kuulostavat aina niin suuruudenhulluilta. Heidän vihansa on jotain niin ainutlaatuista ja tärkeää. He kohoavat omasta mielestään niin suuriksi, mitä eivät koskaan muuten kenellekään ole.

      Aivan kuin me muut emme kohtaisi ihmisiä, jotka ärsyttävät, suututtavat, joiden itsekeskeisyys suorastaan inhottaa.

    • tietämätön hiljaa

      Et tiedä mitä paskaa vihan kohde on tehnyt joten älä esitä tietäväsi. Ei ole kysymys pienistä ns. suututtamisista.

    • doesnt mind

      niin kauan kun sä vihaat jotain ihmistä niin silloin sä myös rakastat sitä. viha ja rakkaus kulkee käsi kädessä.

      • --

        Uskokaa jo että viha ja rakkaus on ihan eri asia. Entinen rakkaus on voinut kääntyä vihaksi. Jos joku sanoisi vihaavansa minua niin minä ainakin luovuttaisin kyseisen ihmisen suhteen.


      • gghyfvgf
        -- kirjoitti:

        Uskokaa jo että viha ja rakkaus on ihan eri asia. Entinen rakkaus on voinut kääntyä vihaksi. Jos joku sanoisi vihaavansa minua niin minä ainakin luovuttaisin kyseisen ihmisen suhteen.

        Viha voi syntyä myös ilman rakkautta. Minä vihaan itserakkaita huomionkipeitä ammuskelijoita...


      • jepulis...
        -- kirjoitti:

        Uskokaa jo että viha ja rakkaus on ihan eri asia. Entinen rakkaus on voinut kääntyä vihaksi. Jos joku sanoisi vihaavansa minua niin minä ainakin luovuttaisin kyseisen ihmisen suhteen.

        eipä ole. kyl se vihakin lopulta lakkaa ja jää hyvät muistot mieleen.
        viha on tunne joka menee ohi jossain vaiheessa. rakkaus-viha-anteeksanto-tyyneys

        kyseisen henkilön kohdalla rakkaus on muuttunut kyllä vihaksi ja huom! se ei oo sellaista vihaa, että haluaisi tappaa jonkun. johan tuo kirjoituskin sen keritoo, että
        kyseessä on joku rakas ihminen. viha on tunne joka menee ohi.

        syvä viha, inho tai raivo voisi olla jotain kiusaajaa tai raiskaajaa kohtaan.

        vihaa ei oo tässä tekstissä määritelty tarkemmin


      • jeppou
        -- kirjoitti:

        Uskokaa jo että viha ja rakkaus on ihan eri asia. Entinen rakkaus on voinut kääntyä vihaksi. Jos joku sanoisi vihaavansa minua niin minä ainakin luovuttaisin kyseisen ihmisen suhteen.

        ja edelleen jossain vaiheessa se viha lakkaa koska jollain tavalla sitä entistä rakkautta tulee aina rakastamaan.

        kandee myöntää ne tosiasiat itselleen niin sitä nopeemmin pääsee asian ylikin...


      • whataa?
        gghyfvgf kirjoitti:

        Viha voi syntyä myös ilman rakkautta. Minä vihaan itserakkaita huomionkipeitä ammuskelijoita...

        no totta hitossa tunne voi syntyä tosta vaan.. kyl mäkin tunnen vaikka mitä tunteita mut tää sun teksti ei liity tähän tekstiin mun mielestä mitenkään.
        käsittääkseni kyseisen tekstin henkilö ei oo ampuja koska " puhuja " ei ole sitä sanonut tuossa tekstissään vai näetkö sä sellaisen sanan tuolla kuin " ampuja"?


      • gghyfvgt
        whataa? kirjoitti:

        no totta hitossa tunne voi syntyä tosta vaan.. kyl mäkin tunnen vaikka mitä tunteita mut tää sun teksti ei liity tähän tekstiin mun mielestä mitenkään.
        käsittääkseni kyseisen tekstin henkilö ei oo ampuja koska " puhuja " ei ole sitä sanonut tuossa tekstissään vai näetkö sä sellaisen sanan tuolla kuin " ampuja"?

        Missasit pointin, oli ilmeisesti liian vaikea pointti sulle.

        Kaikessa yksinkertaisuudessaan pointti oli se, että viha ja rakkaus eivät aina kulje käsi kädessä.


      • gghyfvgt
        whataa? kirjoitti:

        no totta hitossa tunne voi syntyä tosta vaan.. kyl mäkin tunnen vaikka mitä tunteita mut tää sun teksti ei liity tähän tekstiin mun mielestä mitenkään.
        käsittääkseni kyseisen tekstin henkilö ei oo ampuja koska " puhuja " ei ole sitä sanonut tuossa tekstissään vai näetkö sä sellaisen sanan tuolla kuin " ampuja"?

        ja "ammuskelija" oli vain rautalankaesimerkki, että tyhminkin ymmärtäisi, mitä "puhuja" tarkoittaa. Et ilmeisesti ymmärrä myöskään ilmaisua puhuja.


    • ap.

      Kyllä tämä viha on syvää eikä se tule ikinä loppumaan. Kohde on tehnyt elämästä helvetin ja pahimmat asiat mitä kuvitella voi moisen vihan ansaitakseen.

      • näinkin voi

        Voihan sitä vihata myös samaa sukupuolta olevaa, eivät ne tosiaankaan aina mitään entisiä rakkauksia ole.
        Viha ei kaipaa vastakaikua sen vuoksi se voi kestää tosi pitkään. Varsinkin jos joutuu tekemisiin sen vihan kohteen kanssa.


      • miksi jäät

        Miksi annat hänen hallita elämääsi? Miksi olet riippuvainen hänestä?


    • sikiö

      Mä tykkään katsella vihaajieni kuvia ja elämää masturboiden ankarasti... Nekin luulee, että mä luulen niiden rakastavan minua.

    • Sitä juuri en tieädä ainakaan näillä sivuilla. Niin, että sama vatsta viestiisi, kun en voi olla varma, koskeeko tämä minua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2480
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1930
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1388
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      998
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      861
    7. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      65
      841
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      840
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      50
      802
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      745
    Aihe