Tiedän että olen mielikuvitukseton kun en vain yksinkertaisesti keksi mitään, joten auttakaa vähän! :)
Olisi viikonloppuna tiedossa illanistujaiset ystäväporukalla. Ruokana mm. kanansiipiä, ranskalaisia, kasviksia ja dippiä, pitsaa. Ja rasvakeittimellä nuo ranskalaiset ja kanat kypsennetään. Ei oikein nappaa ja haluaisinkin jotain kevyttä mutta hyvää ruokaa/naposteltavaa.
Olen miettinyt salaattia, mutta jotenkin haluaisin jotain erilaista kun syön näin arkena hurjasti salaatteja. Olisiko kellään mitään ideaa? Niin ja noita kasviksia ja dippiä syön mutta haluaisin jotain muutakin, kun aina puputan illanistujaisissa noita kasviksia ja dippiä vaan. :)
Jotain kevyttä herkkua illanistujaisiin?
1
882
Vastaukset
- _karo666
Hello. En haluisi mainostaa, mutta mainostan nyt kuitenkin. Helkutin hyvä kevyt ateria on 15 cm Subi Subwaysta. Osta sellainen vaikka kanalla sinne. Ihan oikeasti, rasvaa sellaisessa on alle 6g (tosin ilman kastiketta), mutta kevyt kastike ei varmasti lisäkaloreita tuo. Painonvartijat ja Suurin pudottaja-ohjelma mainostavat tuota. Itse syön joskus sellaisen ulkona, kun salaatit alkaa tökkiä (olen nyt laihtunut 1 kk ja 2vko yhteensä kahdeksan kiloa noudattamalla Painonvartijoiden ohjelmaa). Subi on lisäksi paljon parempaa kuin pitsa.
Sitten muuta kevyttä naposteltavaa on tietty marjat, mustikat, mansikat, porkkanat, hedelmät ja muut, jos ne vaan kelpaa puputettavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt444726Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.542573Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391034Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611015Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh71964- 118911
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok71884- 137835
- 48820
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,51788