Saat tuhat euroa rahaa,

hyvää tonnilla

joka pitäisi laittaa hyväntekeväisyyteen. Minne kohdentaisit sen ja miksi?

24

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hurstille ehdottomas

      .

      Hurstille ja oman maan kansalaisille

      Oman maan kansalaisia on jo tarpeeksi potkittu päähän

      .

      • teewarit

        Hursti on suomalainen, mutta minkä maan kansalainen sinä olet
        vai onkos muukalaispassi edes rasistilla


    • mm

      Pelastusarmeijan joulupataan. Tonnilla saa muutama vähävarainen perhe jouluksi ruokaa.

    • määmy

      Jakaisin tutuille työttömille.

    • tonnilla eisaamitään

      ostaisin vanhusten iloksi jotakin, ohjelmaa tai ainetta.

    • vanhus on arvokas

      Vanhusten ateriapalveluun eli lämmintä ruokaa vanhuksille kotiin.

    • eläimiin.

    • KoppavaHoro

      Et ikinä arvaa.

    • Ostaisin 200 kpl vähävaraisen suomalaisen viikkoruokasatsia ja syöttäisin ne kansanedustajille.

      Tai sitte maksaisin tonnin jollekin, että se työllistäis yhden ihmisen sillä vaikka 2-3 viikoksi ja täten se yks ihminen sais mahdollisuuden näyttää, että siitä on johonki.

    • Ratikkakuski (kok.)

      Antaisin Ratikkakuskin hoitosäätiölle

    • minä.

      Diakoniatyölle.

    • .

      ziselille

    • J Kätteinen

      maksaisin kreikkujen velkoja pankeille

    • Antaisin..

      jollekin komealle miehelle. Rahat taas saisi joku vähäväkisten avustusjärjestö ry

    • puskalisko

      tosi vaikea kysymys. Kaikkein huonoimmassa tilanteessa ovat ne, jotka eivät edes jaksa eivätkä osaa hakea apua.

      En tiedä mitä lapset saavat, jos joutuvat elämään perheessä joka elää ttt:lla. Ja aikuiset siinäkin päättävät, että mitä rahalla tehdään.

      Olisi hienoa voida kustantaa jokin harrastus lapselle, joka tosi paljon haluaa jotain tiettyä mutta ei voi sitä rahapulan takia tehdä. Esim. urheiluseurojen maksut on muuttuneet ihan äyttömiksi. Niissäkin saisi enemmän olla sellaista talkoohenkeä, että jos penska on köyhästä perheestä mutta hirveästi haluaa, niin antas sen olla mukana vähemmällä rahalla tai ilmaiseksi.

      • teewarit

        Eläs Liskuli ainakaan minua sekoita harrastuksella rahastamisesta urheiluseurassa, perustin seuran juuri siksi, etteti
        junnuilta alle 19v peritä jäsenmaksua, sillä liikuntalautakunta maksoi tukea junnuista enemmän, kuin EM-tason urheilijasta
        niillä maksoin liiton jäsenmaksut.

        Vanha perinne ja jo sumerilaisten yliopistojen _tietotalojen_alku
        tieto, jonka on itse ilmaiseksi saatu pitää myös jakaa ilmaiseksi

        Käytännössä muinaiset professorit saivat ruoka-apua oppilailtansa


    • Ensi- ja turvakodille. Sitten kertoisin asiasta eräälle varakkaalle kaverilleni haasteen muodossa, painottaen että tuskin samaan summaan tyydyt kuin puopersaukinen palkansaajakaveris.

    • Kun on ollut pari vuotta työttömänä, se tonni tulee suoraan kohteelle.

    • riuttala76

      Antaisin tutuille juopoille viinan ja pilven ostoon. Nekin on mulle olleet reiluja kun ovat kyenneet tarjoamaan.

    • Lastensairaalaan. Saisvat edes vaippoja sillä rahalla. :-)

      • Oikeasti lastensairaala on ihan helvetin surkeassa kunnossa. Se pitäis saada ennen kaikkea turhaa kulttuuripömpeliä korjatuksi ja toimivaksi. Jotta sairaala on siisti ja turvallinen, toimiva työympäristö.


    • Mahdollisesti johonkin dementiakotiin.

    • käteenvetäjä

      Hommaisin maksullisen naisen. Sehän on hyväntekeväisyyttä kun antaa rahat sille köyhälle maksulliselle ja sit panee sitä pari tntia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe