Kuinka moni ihminen, mies tai nainen tyytyy sellaseen puolisoon tai seksiseuralaiseen joka ei ole just sellanen jota haluaa?
Ollanko ilman jos ei saa sitä mitä haluaa
15
383
Vastaukset
- ölncdvlön
Varmasti suurin osa. Ei kai kenenkään ultimate fantasia ole joku tavis mies tai nainen Keravalta. Pari- ja seksisuhteet ovat kuitenkin monen asian summa ja kompromissi. Ainoastaan lapselliset pikkuprinsessat kuvittelevat löytävänsä jonkun pelastavan prinssin, ja kuolevat sen takia vanhoina piikoina tai eronneina ja katkeroituneina harppuina.
- himmeloghav
En vaadi mitään ultimatea perfektiä, unelmaa.
Mutta ketä tahansa en huoli. Miks se äijä pitäis olla hinnalla millä hyvänsä niinkun 99% näyttää ajattelevan?
En ole perfekti, kukaan ei ole. Mulla on tietyt kriteerit kumminkin, ja niin paljon itsestäni tykkään ja kunnioitan, että minkä tahansa ilmestyksen madrassiksi en suostu! - Tämäkin on makuasia
Mutta et ottanut tässä huomioon mieltymyksiä. Vaikka olisin itse Miss Universum-tason nainen en siitäkään huolimatta kiinnostuisi siitä naisten tyypillisestä unelmamiehestä: tummasta adoniksesta jolla on bodattu vartalo ja helvetisti rahaa. Minua ei vain kiinnosta tuollaiset miehet. En minä OMASTA mielestäni rumaa miestä huolisi enkä ylipainoista mutta ei miehen pidä olla metroseksuaalin näköinen Lacoste tennareissa kulkeva mies. Sellaiset ällöttävät minua.
- 14+15
Tämäkin on makuasia kirjoitti:
Mutta et ottanut tässä huomioon mieltymyksiä. Vaikka olisin itse Miss Universum-tason nainen en siitäkään huolimatta kiinnostuisi siitä naisten tyypillisestä unelmamiehestä: tummasta adoniksesta jolla on bodattu vartalo ja helvetisti rahaa. Minua ei vain kiinnosta tuollaiset miehet. En minä OMASTA mielestäni rumaa miestä huolisi enkä ylipainoista mutta ei miehen pidä olla metroseksuaalin näköinen Lacoste tennareissa kulkeva mies. Sellaiset ällöttävät minua.
Tuo on vähän sama asia kuin nämä amerikkalaisten teinikomedioiden ruma ankanpoikanen -tarinat, joissa mukamas rumasta tytöstä kuoriutuukin kaunis nuori neito kun joku vaan osaa neuvoa vaihtamaan silmälasit piilareihin ja nyppimään kulmakarvat. Kaikki katsojat kyllä tietävät jo elokuvan alusta asti, että se "rumaksi" meikattu näyttelijätär on Hollywoodin seksikkäimpiä tulokkaita. Ts. ne silmälasit kuten myös se onko miehen muotimaku metroseksuaalista vai ei, ovat pintasilausta jotka eivät muuta sitä henkilön kauneutta tai rumuutta miksikään. Pohjimmiltaan sinäkin siis preferoit komeita miehiä kuten kaikki muutkin eikä ole olemassa mitään omasta mielestä komeaa.
- Tämäkin on makuasia
14+15 kirjoitti:
Tuo on vähän sama asia kuin nämä amerikkalaisten teinikomedioiden ruma ankanpoikanen -tarinat, joissa mukamas rumasta tytöstä kuoriutuukin kaunis nuori neito kun joku vaan osaa neuvoa vaihtamaan silmälasit piilareihin ja nyppimään kulmakarvat. Kaikki katsojat kyllä tietävät jo elokuvan alusta asti, että se "rumaksi" meikattu näyttelijätär on Hollywoodin seksikkäimpiä tulokkaita. Ts. ne silmälasit kuten myös se onko miehen muotimaku metroseksuaalista vai ei, ovat pintasilausta jotka eivät muuta sitä henkilön kauneutta tai rumuutta miksikään. Pohjimmiltaan sinäkin siis preferoit komeita miehiä kuten kaikki muutkin eikä ole olemassa mitään omasta mielestä komeaa.
Ei, kyllä minulla on ihan omanlainen miesmaku joka ei ole lähellekkään se komea Hollywood-adonis tai joku Hunksi. Mikä sinä olet kenenkään toisen puolesta sanomaan mistä joku tykkää ja mistä ei? Ihan aikuisten oikeasti, en tykkää niistä perinteisellä tavalla komeista. Vaan enemmänkin persoonallisista miehistä jotka erottuvat sekä luonteeltaan, ulkonäöltään että puketumiseltaan massasta.
- Vakka valitsee
Liian moni tyytyy liian vähään. Otetaan se juoppo/narkkari/hakkaaja vaikka ei voida sietää juomista/narkkaamista/hakkaamista. Tuota meininkiä en käsitä itsekään, mutta kukin tavallaan. Omia valintoja on vaan turha itkeä, pitää valita toisin jos haluaa muutosta.
- Otin sen parhaan
Kun ihminen rakastuu oikeasti, niin saattaapa käydä niin, ettei se rakkauden kohde olekaan sellainen, jonka on aina halunnut. Jos ihminen ei rakastu, niin on kai aivan sama ottaako se sen, jonka saa vai sen, jonka saa. Useimmat taviksethan eivät koskaan saa sitä, jonka noin niin kuin ulkonäön puolesta haluaisi.
- tikrulilia
Itselläni on varmasti typerän pitkä lista kaikkea, mitä unelmieni miehen tulisi olla. Pitäisi olla älykäs, menestyvä, koulutettu, pitkä, tumma, lihaksikas, musikaalinen, maailmanmatkaaja... Aikalailla se lista, mitä täällä ainakin miesten toimesta usein kritisoidaan.
Totuus on kuitenkin se, että listalla on vain yksi elementti, josta EN SUOSTU tinkimään. Se on tietysti se, mitä itse tunnen miestä kohtaan. Jos ei ole sitä tunnetta, että toinen on tarkoitettu minulle, ei tule mistään mitään. Tämän olen todennut jo monet kerrat, kun parien treffien jälkeen alkaa kyllästyttää ja ahdistaa.
Joten vastauksena kysymykseen: kyllä. Jos en saa miestä, joka saa minut tuntemaan voimakkaasti, olen mieluummin yksin. Kaikista muista vaatimuksista voisin kyllä joustaa, jos joku vaan vihdoinkin herättäisi sellaisia tunteita, joita haluan kokea, niin ei pahemmin haittaisi joustaa sen enempää koulutuksesta kuin hiustenväristäkään.- ahejek
Tällä sitten päädytäänkin kimppaan jonkun juoponretkun kanssa jos lähdetään ensimmäisen mukaan joka näitä tunteita pitkästä aikaa herättelee.
- tikrulilia
ahejek kirjoitti:
Tällä sitten päädytäänkin kimppaan jonkun juoponretkun kanssa jos lähdetään ensimmäisen mukaan joka näitä tunteita pitkästä aikaa herättelee.
Mieluummin juopporetku ja vahvoja tunteita kuin tylsä mies ja suhde vailla intohimoa... En tarvitse miestä elättäjäksi vaan haluan miehen kumppaniksi, jonka kanssa nähdä maailmaa. Mieluummin siis katselen maailmaa yksin kuin epämielyttävässä seurassa.
- Pakko tyytyä..
..kun ei ole mikään täydellinen luojan luomus naisille ja silloin on otettava sen mitä saa.
- takkutukkainen34
Kaikilla on varmasti kattava lista unelmien kumppanista. Itse olin pitkään sinkkuna, kun ajattelin etten vähempään tyydy. Rupesin miettimään periaatteitani ja päätin, etten anna pikku asioiden häiritä. Nyt olen onneni kukkuloilla hyvässä parisuhteessa. Nykyistä kumppaniani en olisi ennen hyväksynyt.
Hän tekee minut kuitenkin erittäin onnelliseksi, enkä pidä häntä miltään kantilta huonona. Liika pikkuasioiden tuijottelu johtaa siihen, että päästää hyvät kalat uimaan ohitse ;) - cheyenneflower
Miksi te puhutte kumppaneista, niinkuin he olisivat jotain hankintoja? Minusta on sairasta edes ajatella, että tyytyisin johonkin ihmiseen. Ikäänkuin tämän henkilön ihmisarvo olisi jotenkin pienempi, kuin omani. Eihän kukaan ketään omista, ja loppujenlopuksihan kaikilla on elämässä omat ylä- ja alamäkensä. Toisella hetkellä joku henkilö voi vaikuttaa hyvinkin kauniilta tai komealta, halutulta ja menestyneeltä ja toisena hetkenä elämä voi kohdella huonommin, jolloin ihminen ei varmasti ole parhaimmillaan. Monenlaista käytöstä mahtuu tähän maailmaan, eikä kaikkea pidä hyväksyä, mutta silloinkin jokaisella ihmisellä on vastuu siitä, mitä suostuu ottamaan vastaan, ja myös vastuu kertoa siitä toiselle. Kukaan ei ihmisenä ole toistaan huonompi, tai parempi.
- liian valikoiva myös
Minulla on aina ollut miesten suhteen tunne, että en ole tyytyväinen vaan että jossain voisi olla joku vielä kiinnostavampi. En ole kyennyt sitoutumaan siis. Oikeastaan se ei ole häirinnyt minua pätkääkään, miksi ryhtyisin suhteeseen jonkun kanssa, jota en oikeasti ihmeemmin rakasta. Kerran sitten tapasin miehen, josta jotenkin heti ensisilmäyksellä tiesin, että tuon minä haluan. Kun suhteen edetessä katselin ympärilleni muita ihmisiä, tuli tunne, että kukaan muu ei voi olla koskaan yhtä vetävä kuin hän. Olin ihan iloinen siinä vaiheessa, etten ollut tehnyt komprimissejä vain sovinnaisten tapojen vuoksi ja mennyt naimisiin jonkun puoliksi sopivan kanssa. Kukin toimii tietysti kuten hyväksi näkee omalla kohdallaan.
Olisi edes jotain mihin tyytyä, kun ei ole niitä huonoja vaihtoehtojakaan näkynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä402967- 652384
- 1742314
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331998- 171385
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221353Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411346- 131228
- 101224
- 221211