palstasta?
Mitä haluaisit kertoa uusille palstaajille
16
114
Vastaukset
Mä olen oikeassa. Enkä arkoita nyt vain musiikkia.
- :DDD
Tiesittekö muuten että kirjoitan kaikilla nikeillä, joita tällä palstalla on. Minulla on satunnaisgeneraattori, joka arpoo aina uuden nimimerkin. Olen myös palkannut pari työtöntä 9 euron päiväpalkalla kirjoittamaan eri nimerkeillä keskusteluitani. Sinua kirjoittaa yksi palkollisistani, ja minä kirjoitan itse henkilökohtaisesti juuri tässä näin. Käsikirjoitin tämän keskustelun eilen illalla, siinä provoilun lomassa kun heitin samalla Aisuri-juttuja.
- rumasutra
Paetkaa kun vielä voitte.
Ei sinänsä paska neuvo, tosin sinun poistumista keskuudestamme tässä enempi odottaa... tarttis paeta...
- hähä!
Että yybee on kaunein ja timanttia helpoin iskettävä.
- ~c~
Että tulee vielä hyviäkin hetkiä. Kun nettiyhteys on poikki, tai Suomi huoltokatkolla.
- että palstan
aiheena ovat palstaajat itse.
Palsta on synnyttänyt kerran Eewari-nimisen ihmiskokeen.
Monte24 lives in tree. Ajoittain täällä ei ole mitään, mutta on myös hetkiä kun täällä on äärimmäisen hauskaa.
(houkuttelee uusia palsta-addikteja)
((ainii... täältä myös saattaa saada vaikka naista))- mutta..
ei miestä?
- öitä...
Trollit voi paksusti palstalla ja niitä pitää vetää pataan aina kun muilta kiireiltä ehtii. No oikeesti, fiksuinta kun ei ole näkevinäänkään muuten se vaan jatkuu ja jatkuu.. Jos hermo kestää olla näkemättä. Tervetuloa, iteppä halusitte tulla. Painun pehkuihin, kun kurninta kurissa. Pitäkää hauskaa!
:-)
Ps. Huhuja ei kannata uskoa. - Har-mies
Varokaa Dazun projektiivista identifikaatiota!
- 1+18
dazu = mustasurma
- suojautukaa
Rutolta suojautuminen
Flagellantit vaelsivat kulkueina ruoskien itseään. Itseruoskinnan katsottiin osoittavan syntien katumista ja siten edistävän mustasta surmasta paranemista. Todellisuudessa veriset haavat vain levittivät ruttoa entistä tehokkaammin ja monet kuolivat tulehtuneisiin haavoihinsa.[2]Koska kukaan ei tiennyt, miten rutto levisi, siltä ei osattu suojautua. Melko yleisesti arveltiin, että rutto levisi ilman kautta – näin asia toki keuhkoruton kohdalla lähes olikin. Jos taudin leviämisen syynä olisi ollut ilma, eristäminen olisi auttanut. Tiukka eristäminen oli kuitenkin hankalaa, ja kirppuja oli lähes mahdotonta saada eristetyiksi. Ihmiset kantoivat mukanaan kaulassa roikkuvia pieniä pusseja, jotka oli täytetty hyväntuoksuisilla yrteillä. Hyvän tuoksun toivottiin suojaavan rutolta, jonka uskottiin leviävän pahanhajuisen, saastuneen ilman mukana.[3]
Jos ole yli 25 vuotias nainen, niin turha yrittää.
http://youtu.be/23aYZf18i-c- :)
onneksi sinä olet alle!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091035
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32633ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174556Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482