Voisiko ihannemiehesi olla 40 ja täysin kokematon seksiasioissa.
Kokemattomuus johtuu pitkälti ujoudesta, raittiudesta ja yksinäisyydestä sekä suht pienikokoisesta peniksestä ( noin 14 cm erektiossa). Ulkonäöllisesti normaali - mitä se sitten tarkoittaakin, pituus 186 ja paino noin 83
Seksikokematon mies ?
28
807
Vastaukset
- dfbdg
Ymmärrettävästi et halua kuulla minkä kokoisia penikset keskimäärin on.
- maiskuttelia
n. 30cm?
- Miko Mursu
maiskuttelia kirjoitti:
n. 30cm?
Hmjooh, ja välimatka häpyhuulilta kohdunsuulle on päälle 50cm ;P
- ..lia
Miko Mursu kirjoitti:
Hmjooh, ja välimatka häpyhuulilta kohdunsuulle on päälle 50cm ;P
Höh, no ei silti tarvi liioitella.
- #Ö#
..lia kirjoitti:
Höh, no ei silti tarvi liioitella.
>ei silti tarvi liioitella.
>n. 30cm
Pieleen.
- hienoa!!!!
Kyllä!! Toivottavasti löydät omasi.
- nosexforme!
Itse olisin ikionnellinen saadessani miehen, joka ei olisi harrastanut seksiä muiden naisten kanssa kuin minun! :)
voi kun voisi palata ajassa taaksepäin, haluaisin poistattaa "kaikki" (eli 4kpl) seksikokemukseni ja olla vain sen yhden ja tietyn kanssa...Ihmiset on hulluja seksin takia jostakin syystä nykyään =)- nyt on nyt
Erosin pari vuotta sitten ja onnekseni olen saanut erilaisia ihania seksikokemuksia, joista on aina ollut hyötyä seuraavalle seksikumppanilleni ja minulle. Kaikilta oppii jotain uutta, ja myös sen mistä itse tykkää ja mistä ei.
Kauhistuskokemuskin tuli vastaan, nimittäin päälle 50v. "mies", 30 vuotta aviossa ollut, juuri eronnut, ja täysi tumpelo seksiasioissa! No eihän siinä mihinkään edetty, kun kainosteli jo puhuakin pimppi-sanasta :D
Kyllä sut sängyssä onnellisemmaksi tekee erilaisia kokemuksia saanut partneri. Olisit vaan kiitollinen opettajille :)
- tuula-neiti
Täysin kokematon mies passaisi aivan hyvin kunhan hän ei vain automaattisesti oleta että minulla ikäni puolesta on paljolti kokemusta.
- ...
En voisi, sillä ajatus toisen "opettamisesta" ei miellytä minua. Toisekseen epäilen, että miestä häiritsisi se, jos naisella on aiempaa kokemusta, mutta hänellä ei sitä ole. Ajatuksia ja pelkoa siitä, että toinen vertaa menneisiin kumppaneihin kun ylensä löytyy juuri niiltä, joilla itsellään ei aiempaa kokemusta ole.
Onneksi löytyy niitäkin, joita toisen kokemattomuus ei häiritse, joten ei muuta kun etsimään elämänkumppania. - kyllä käy
Kyllä sexi kokematonkin käy, mutta tuo peli pitäisi kyllä olla kookkaampi kun 14 cm
- nuorempidonna
Ei voisi olla 40 mutta ihannekumppani olisi kokematon.
- Hihiiii
wlfwd kirjoitti:
33 vuotias ok?
Sinäkö? No!
- mies vaan
olin itse nuorena miehenä kans tosi ujo. Sit otin kännit ja päätin et isken jonkun naisen. kovan yrittämisen jälkeen yks nainen alkoi kiinnostuu ja lopulta kerran vietettiin iltaa kahdestaan. Mua jännitti ihan sikana jo suutelu mut päätin et nyt se tapahtuu jos koskaan. No sit me harrastettiin seksiä monesti ja kivaa oli. Jos ekasta kerrasta pöösee yli nii sitten se on helppoa. Hommaa vaikka joku maksullinen nainen niin pääset ujoudestas.
- Ensinnäkinnnn
Pidä aivan ensimmäiseksi taukoa tämän palstan lukemisesta:
täällä vain ilkeillään ja luodaan olemattomia paineita korvanlehtien muodosta ja väärän mallisista varpaista.
Kasvata ja vahvista itsetuntoa muilla elämänosa-alueilla, niin säteilet aitoa itsevarmuutta ja lämpöä (sillä silloin ei tarvitse täyttää elämäänsä muiden haukkumisella, kuten niin monet tekevät)
Kun mukava kumppani osuu kohdalle, rakasteleminen on juuri _teidän_näköistänne ja saatte molemmat olla juuri sellaisia kuin olette. Rauhallinen ja kaunis kokemus. - Nynnyjä
Käske äidin opettaa?
- P3tt3r188
Oon ajatellu, mutta en usko että suostuis. Ovat isäni kanssa vieläkin naimisissa ja käyvät kirkossa n kerran kuussa, raamattuun nojaten varmaan kieltäytyis, vois päästä myös aika helvetti irti perheen sisällä jos uskaltaisin kysyä.
Joten mulla, no luck!
Onko joku täällä saanu äidiltä opetusta?
- kerrostalossa
Ei kukaan voi olla niin ujo ettei pysty naisille juttelemaan edes vähän. Sinuna en kertois naiselle et olet kokematon. Ota vaikka maksullinen nainen niin pääset ujoudesta eroon helposti. Itse olin 16 vuotiaana ujo ja hommasin maksullisen. Se oli kivaa ja huomasin sitt etteä en ollutkaan niin ujo kun menin sen maksullisen kaa suihkuun ja saunaan alasti yhdessä.
- lyhyt mies
Minä en päässyt ujoudestani eroon maksullisen kanssa vaan kaikki jatkui niinkuin ennenkin.
En pysty edelleenkään juttelemaan naisten kanssa, enkä ole muutenkaan heidän kanssaan tekemisissä. - Muureja muureja
lyhyt mies kirjoitti:
Minä en päässyt ujoudestani eroon maksullisen kanssa vaan kaikki jatkui niinkuin ennenkin.
En pysty edelleenkään juttelemaan naisten kanssa, enkä ole muutenkaan heidän kanssaan tekemisissä.Surullista. Siis jos ensinkään haluat "olla tekemisissä" naisten kanssa.
- lyhyt mies
Muureja muureja kirjoitti:
Surullista. Siis jos ensinkään haluat "olla tekemisissä" naisten kanssa.
Tietty haluaisin mutta naiset eivät halua olla lyhyiden miesten kanssa tekemisissä.
- MitenLyhytOnLyhyt
lyhyt mies kirjoitti:
Tietty haluaisin mutta naiset eivät halua olla lyhyiden miesten kanssa tekemisissä.
Well, se menee usein toisinpäin, ainakin pitkän naisen kokemuksessa. Miehet eivät halua katsella naistaan ylöspäin. Viimeistään kiistojen tullessa viheliäisyyden peitoksi heitetty naamio viskataan nurkkaan, ja nainen saa kuulla suoremmin tai epäsuoremmin "jättiläisyydestään". Tällaiset kokemukset tekevät epäluuloiseksi.
Lyhyt/ pitkä/ pieni/ hintelä/ tukeva/ pullea. Joutavia määreitä, jos yläkerrat kohtaavat ja mies on jotakuinkin naisen (puhun itsestäni) ikäinen. - MitenLyhytOnLyhyt
MitenLyhytOnLyhyt kirjoitti:
Well, se menee usein toisinpäin, ainakin pitkän naisen kokemuksessa. Miehet eivät halua katsella naistaan ylöspäin. Viimeistään kiistojen tullessa viheliäisyyden peitoksi heitetty naamio viskataan nurkkaan, ja nainen saa kuulla suoremmin tai epäsuoremmin "jättiläisyydestään". Tällaiset kokemukset tekevät epäluuloiseksi.
Lyhyt/ pitkä/ pieni/ hintelä/ tukeva/ pullea. Joutavia määreitä, jos yläkerrat kohtaavat ja mies on jotakuinkin naisen (puhun itsestäni) ikäinen.Listasta unohtui aloittajan issue. Myöskään seksuaalisella kokemattomuudella ei automaattisesti ole turn off -efektiä.
- se itsetunto...
lyhyt mies kirjoitti:
Jos ITSE antaa liikaa painoarvoa jollekin ulkoiselle asialle (pituus, ihon kunto tms) vaikuttaa se omaan käyttäytymiseesi ja huono itsetuntoo haisee ja näkyy kauas. Se on se karkoittava asia, ei se ulkoinen asia.
Aikuiset, fiksut naiset eivät ole mittanauhan kanssa liikkellä. Vahvista itsetuntoasi, silmiesi tuiketta ja kaikkia hyviä piirteitä, joita sinussa on, niin alat säteillä ihan erilaista energiaa, joka huomataan.
Jos jää jumiin johonkin nuoruusajan kompleksiin, viestittää negatiivista reppana-energiaa, joka vetoaa vain tietyntyyppisiin naisiin.
- carambola87a
Miten kokematomuus voisi johtua peniksesi koosta? Onko monikin torjunut sinut kun on nähnyt minkä kokoinen sinulla on?
- õnnelikkupäev
Olen aika nuori, joten olen ollut sängyssä vain kolmen miehen kanssa. Yksi täysin kokematon (20v) on ollut tähän mennessä ehdottomasti paras:) Nykyinen kumppaninikin on hän.
- Hyi vittu!
Kolmen kanssa jo nyt!
Kuvottavaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.8810063Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli662885Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä202316- 1582079
Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️222037Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1381961Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?311833- 521826
- 1031522
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411286