jooo,tehdään hommassa toistenperi;Eli saamme lukea kaiken aikaa valittavien miesten tekstejä,kuinka ei onnistu eikä kukaan vastaa.
Nyt haluankin esiin miehet jotka kokevat onistuneensa nettitreffeissä.
Kerro;
Ikäsi
Kropanmalli,voi käyttää nettitreffien kuvauksia
Minkä ikäisiä olet onnistunut tapamaan
monesta asiat eteni suhde tasolle,moni meni ns.hukkareissuksi.
jne.
Mies,onnistutko nettitreffeissä,vastaa kyselyyn!
28
712
Vastaukset
- kthrswgdvc
Selvästi aikuinen aloittaessani nettideittailun, normaali ruumiinrakenne, oman ikäisiäni olen tavannut eli enimmäkseen plus miinus 5 vuotta, noin joka neljännet treffit ovat johtaneet joko lyhyeen tapailuun tai seurusteluun.
- MiesVaan55555
Oma ikä 30, urheilullinen/hoikka, yliopistokoulutus, vakityössä, ulkonäköäni en osaa arvostella, mutta ilmeisesti riittävä naisten mielestä.
Nettideittailussa tapasin muutamassa kuukaudessa 5 naista, joista 3 kanssa päädyttiin jopa jossakin vaiheessa sänkyyn. Viimeisen kanssa nyt seurustellut reilun vuoden. 33 v
Normaali tai pari kiloa extraa (tosin kuntoilua 5 päivänä viikossa).
Yhden, pari vuotta nuoremman, naisen kanssa kolmet treffit viime keväänä, n. 10 vuoden treffiprofiilin pidon jälkeen.- Vastaa ja voita?
Voiko tähän kyselyyn vastannut voittaa jotain? Millaisen palkinnon? Saako jonkin palkkion kun vastaa?
- Nelikymppinen..
Nyt olen tekemässä neljättä kertaa profiilia, mutta en ole sitä vielä julkaissut, joten kerron kokemukset aiemmilta kerroilta.
25 vuotiaana oli deittisivustolla sen verran vähän naisia, että kutakuinkin puolen suomen 18-30 vuotiaiden kanssa tuli viestiteltyä ja vanhin yhteyttä ottanut nainen oli muistaakseni jotain 12-15 vuotta vanhempi. Tapasin kymmenkunta naista ja yksi johti seurusteluun, muutama pidempiaikainen meilituttavuuskin löytyi.
26 vuotiaana oli edelleen melko hiljaista ja ikähaarukka tuota samaa 18-30 vuotta, mutta myös muutama alle 18 vuotias otti yhteyttä. Tapasin jälleen kymmenkunta naista, joista yhden kanssa alkoi seurustelusuhde ja jälleen pari mielituttavuutta löytyi.
28 vuotiaana oli ilmoitus kolmannen kerran ja viestiteltyä tuli ehkä viiden naisen kanssa, joista heti yksi tärppäsi ja siitä seurasi 12 vuoden yhteinen taival.
Mitä nyt olen lueskellut näitä deittikokemuksia ja selaillut ilmoituksia, niin homma on mennyt todella paljon huonompaan suuntaan. En muista aikoinaan, että yksikään nainen olisi jättänyt minulle vastaamatta tai etten itse olisi jollekin vastannut. Määrä ei näemmä lisää laatua, mutta ehkä minä nyt kuitenkin vielä katson tämänkin kerran. Voipi tosin olla, että etsin vain hyviä naispuolisia ystäviä, joiden kanssa viettää mukavaa aikaa yhdessä ja jätän vakavammat suhteet kokonaan pois laskuista, mitä sitä enää rajoittamaan omaa elämistään ja ottaa naista kämppää sotkemaan.- Lisäystä
Niin, ruumiinrakenne on sellainen hoikka/urheilullinen ja harrastan mm. maantiepyöräilyä, mistä voinee päätellä jotain. Pituutta 172cm.
- -
Mitä murretta on "toistenperi"?
- Toivoa etsimässä
"toistenperi" ei ole mitään murretta vaan ihan perussuomea.
Toistenperi = asian vastakkainen kohtan.Eli jos joku kysyy nekatiivista niin kysytäänkin positiivista.- -
Ymmärsin toki mitä se tarkoittaa, mutta perussuomea se ei ole. Yleiskielen mukainen sanonta on "toisinpäin" tai "päinvastoin".
Olen myös kuullut puhekielessä käytettävän "toistepäin" tai toistapäin", mutta "toistenperi" en ole ikinä kuullut. Siksi kysyin.
- mies +-50
Viimeisen vajaan vuoden aikana treffejä ja kiihkeää viestienvaihtoa neljän naisen kanssa, suunnilleen saman ikäisiä itseni kanssa. Kaikkien kanssa päädyin sänkyyn ennemmin tai myöhemmin. Kaksi aivan onnetonta taidoiltaan, tosin kehuivat rakastajiaan ja siinä samassa itseään estottomasti, yksi välttävä ja viimeinen huippu. Viimeisen elämäntilanne sen verran hankala, suhde jatkuu kitumalla, mutta varmasti loppuu.
- "Utelias"
Minkälaisia olivat nämä naiset, jotka olivat taidoiltaan aivan onnettomia?
Eivät osanneet/halunneet opetella, mitä sinä heiltä toivoit ja pyysit?
Eivät olleet ajatustenlukijota (eli tienneet etukäteen mistä pidät)?
Olivat liian passiiviisia ja innottomia?
Olivat liian kovaotteisia/liian varovaisia?
Jotain muuta? - mies +-50
"Utelias" kirjoitti:
Minkälaisia olivat nämä naiset, jotka olivat taidoiltaan aivan onnettomia?
Eivät osanneet/halunneet opetella, mitä sinä heiltä toivoit ja pyysit?
Eivät olleet ajatustenlukijota (eli tienneet etukäteen mistä pidät)?
Olivat liian passiiviisia ja innottomia?
Olivat liian kovaotteisia/liian varovaisia?
Jotain muuta?No, monet naiset näyttävät jännittävän miehen kanssa sänkyyn menoa. Toinen näistä onnettomista alkoi heti kertomaan, mitä kaikkea ei ainakaan tee. Ei takaapäin, ei sivulta, ei tykkää suihinotosta eikä halua että nuollaan, ei saa koskea tukkaan, pitää panna valot pois... lista on vähän helkkarin loputon. Toinen taas kertoi illan alkajaisiksi, miten oli kenenkin kanssa ollut aikaisemmin, ja toivoi minun tekevän samalla lailla. Tuskin kannattaa edes kuvailla. Onneksi molemmat kokemukset jäi yhteen kertaan. Välttävä oli jo vähän oma-aloitteinen, yritti ottaa huomioon miehen tarpeita omien lisäksi. Ei asettanut ennakkoehtoja, sai jopa kiihoittumaan. Puhui jopa malliksi tuhmia.
Viimeinen oli näissä mittakaavoissa huippua - otti miten tahtoi ja tahtoi lisää. Ja osasi. Totesi päiväkävelyllä, että "sinun kanssa panettaa koko ajan". Arvatkaapa että tuntuu miehestä mukavalta. Vaikka suhde kituukin, soisi sen välimatkankin takia kituvan vielä jonkin aikaa. Oppisin seksistä jotain uuttakin! - "Utelias"
mies +-50 kirjoitti:
No, monet naiset näyttävät jännittävän miehen kanssa sänkyyn menoa. Toinen näistä onnettomista alkoi heti kertomaan, mitä kaikkea ei ainakaan tee. Ei takaapäin, ei sivulta, ei tykkää suihinotosta eikä halua että nuollaan, ei saa koskea tukkaan, pitää panna valot pois... lista on vähän helkkarin loputon. Toinen taas kertoi illan alkajaisiksi, miten oli kenenkin kanssa ollut aikaisemmin, ja toivoi minun tekevän samalla lailla. Tuskin kannattaa edes kuvailla. Onneksi molemmat kokemukset jäi yhteen kertaan. Välttävä oli jo vähän oma-aloitteinen, yritti ottaa huomioon miehen tarpeita omien lisäksi. Ei asettanut ennakkoehtoja, sai jopa kiihoittumaan. Puhui jopa malliksi tuhmia.
Viimeinen oli näissä mittakaavoissa huippua - otti miten tahtoi ja tahtoi lisää. Ja osasi. Totesi päiväkävelyllä, että "sinun kanssa panettaa koko ajan". Arvatkaapa että tuntuu miehestä mukavalta. Vaikka suhde kituukin, soisi sen välimatkankin takia kituvan vielä jonkin aikaa. Oppisin seksistä jotain uuttakin!Kiitos selvennyksestä. Huomioni vain kiinnittyi tuohon taito-sanaan ja se herätti jotenkin hyvin teknisiä mielleyhtymiä. Ja hyvä seksi kun mielestäni on kiinni niin paljon myös asenteesta, avoimuudesta, uteliaisuudesta, läsnäolosta, luovuudesta jne… ja luonnollisesti tunteista ja intohimosta...Ja vaikka mistä muusta. :D
Mutta tuossahan niitä tuli. Täytyy tunnustaa, etten tullut edes ajatelleeksi ihan tuollaisia mitä kerroit. Vähän hölmöä kai, mutta kun itsellä ne rajat eivät ihan noin perusjutuissa tule vastaan. Eikä kyllä tulisi mieleeni alkaa tuossa kohtaa aikaisemmista kumppaneistakaan puhumaan. Ymmärrän siis ”tuomiosi” oikein hyvin.
Voivathan elämäntilanteet muuttuakin, mutta jos ei se tässä tapauksessa ole mahdollista, niin toivon ainakin, että suhteenne jatkaa kituuttaa mahdollisimman pitkään. :)
- kolikuusveemies
Onko hyvä vai huono prosentti?
Parikuukauden aikana about 30 viestiä. Neljät valokuvan vaihdot, kahdet treffit, kahdelle ilmoitin etten halua tavata kuvan perusteella, koska toinen liian nuoren näköinen ja toinen liian vanhan näköinen. Muutama kiinnostunut mutta yh-isän rooli kääntänyt pään. Olen kyllä itse vaativa ulkonäön suhteen, muuten olisi treffejä paljon enemmän. - taso1
Oon 33 vuotta, profiili ollut neljä kuukautta, jossa mulla on kuva ilman paitaa. Oon urheilullinen ja liikuntaa harrastan päivittäin. Odotan samaa myös naiseltani. Aika paljon naiset huijaavat esim ilmoittavat olevansa muuta kuin ovat. Kyllähän sen nyt viimeistään siinä vaiheessa huomaa kun vaatteet otetaan pois, onko toinen oikeasti harrastanut liikuntaa vai ei. En innostu hoikistakaan naisista, jos kroppa on semmoinen taikinainen, oma naisihanteeni on timmi ja kiinteä. Ja jos itse olen hyväkroppainen niin en todellakaan halua naiseni olevan löysä. Naamalla ei ole niinkään väliä, mutta kropan pitää olla kunnossa. Kauniita naisia naamaltaan olen tavannut, mutta sitten se on laiha mutta lötkö, Yäk! Ei ota edes eteen. Viestejä tulee aika paljon, en ehdi kaikille edes vastaa, kuvattomiin en reagoi mitenkään, kuvallisista karsinut useamman, 12 kertaa treffeillä, 5 kanssa myös sängyssä, 2 tapailen vieläkin seksin merkeissä. Mutta mitään vakavampaa en ole löytänyt. Ja toki uusiakin ilmaantunut. Ei vaan ole kolahtanut kunnolla ja väkisin en yritä mitään tunteita luoda.
- jkhkjhkkjh
Tein keväällä asiallisen kuvattoman profiilin. Vierailin muutaman naisen profiilissa ja he olivat käyneet kurkkaamassa omaa profiiliani. En kirjoittanut yhtään viestiä, enkä saanut yhtään viestiä. Viikon päästä poistin koko profiilin.
10v sitten vastailin deittinetin kautta naisille, kävin 3 kertaa treffeillä jotka eivät johtaneet mihinkään. - ei tää ole vaikeaa
sukupuoli: mies
ikä: 47 vuotta
ruumiinrakenne: suht´ normaali, joskin pienoinen vatsakumpu on
tavannut naisia: oma ikä miinus 10 vuotta ... oma ikä plus 1 vuosi
lukumäärä: 28 kk aikana tavannut netin kautta 38 naista, pahimmillaan kolme naista per neljä päivää (aivan liikaa, ehdottomasti)
seksi: 7 tuttavuutta johti lakanoiden väliin, useampikin tapaaminen olisi johtanut sinne, ellen olisi hivenen nirso
suhteet: neljää olen tavannut 1 ... 1,5 kk
nykytilanne: eräs nettituttu tulee tänään yökylään, ja harrastamme seksiä
lopputulema: seuraa saa jos pitää itsestään huolta ja osaa käyttäytyä - Onnstnt
Sukupuoli: Mies, Ikä 50
Ruumiinrakenne normaali, pituus 177, bmi 25,4
Olen tavannut kohta kymmenen vuoden aikana kolmeen otteeseen muutamia naisia etsiessäni uutta suhdetta. Olen pyrkinyt tapaamaan kaikki, jotka ovat ottaneet minuun yhteyttä ja siinä aika hyvin onnistunutkin. Kaikilla kolmella kerralla suhde on syntynyt alle kuukauden ja kestänyt niin kauan ettei harmita että tuli aloitetuksi. Tämänkertainen on jo yli 3 vuotta ja jatkuu.
Tapaamani naiset ovat olleet /- 5 vuotta itseeni nähden. Ollessani "tositarkoituksella" liikkeella en edes pyrkinyt seksiin mitenkään pian, joten sen määrällä en täällä kehu. Suhteessa sitten...
Päätelmä: Nettitreffeiltä saa seuraa kun osaa kertoa mitä hakee ja mitä on tarjolla. En ole ikinä päässyt treffeille. Enkä usko en pääsen ikinä treffeille. Valitettavan tosiasia meikäläisen elämäässä.
- Cl1nt
Mies 25v,
ruuminrakenteeltaan normaali, pituus 189 bmi 23
Akateeminen, töissä
Oikeastaan kaikki joille lähetin viestejä vastasivat, ja muutama jopa otti yhteyttä.
Yhteyttä ottaneet olivat poikkeuksetta pyöreitä.
Neljä naista tapasin, kaikki jäivät siihen yhteen kertaan. Viidennen tapaamisen peruin, kun totesin tämän touhun olevan täysin turhaa.
https://purjolauta.net/pol/src/130524989489.png - ole oma itsesi
22v
(erittäin) urheilullinen, 184cm/78kg, kuvaa en ikinä laittanut, profiili oli täällä suomi24:ssä melkein koko ajan viime vuoden elokuusta tämän vuoden kesäkuuhun
AMK-opiskelija
Viestejä laitoin todella aktiivisesti kaikille kiinnostavilta vaikuttaneille noin 80km säteeltä asuinpaikastani, satunnaisesti kauemmaskin. Viestejä laitoin ehkä melkein sadalle naiselle, joista vastasi noin 20 henkeä.
Tänne suuntaan tuli aloiteviestejä ehkäpä 7:ltä naiselta, joista tapasin kaksi. Eli kaksi tapaamista tuli omista aloitteista ja kaksi muiden.
Tapasin ensin 20v, 22v, 20v, ja sitten onnisti päivän yli 20v kanssa, itse nyt jo kohta 23, nämä muut ovat nykyään 21,23 ja 21v. Eli nuorimman kohdalla onnisti, tosin henkistä ikää löytyykin enemmän kuin aiemmilta yhteensä. Muita en tavannutkaan kuin kerran tai kaksi.
Tapaamiset oli viime vuoden lokakuussa, marraskuussa, tämän vuoden tammikuussa ja kesäkuussa. Maaliskuulta toukokuuhun oli ainoa aika kun en lähetellyt viestejä, ja sitten kun lähetin niin heti ensimmäisestä viestistä kehittyikin vajaassa parissa kuukaudessa seurustelusuhde, jota on jatkunut kohta kuukauden.
Ennen viime vuotta en ollut koskaan edes treffeillä, joten kaikki naiskokemukset olivat itselläni netistä, samoin tyttöystävälläni mieskokemukset, kun sen verran ujoja olemme. :P - efgseg
olen onnistunut, mutta AINA sinne treffeille ilmestyy huono ihonen läski. Kuvat ovat jotain helvetin vanhoja, saanut jotai akkuhappoja naamalla ja sitten tulee tänne kinumaa munaa vanhoilla kuvilla, haistakaa ämmät paska.
- ikisinkku37
Olen mies. ikää 37 ja en ole ikinä käynyt treffeillä. En ole ikinä saanut yhtään vastausta takas naiselta. Olen hyväkuntoinen ja hyvätuloinen
- m42
Komppaan nelikymppistä miestä - minustakin treffijutut on menneet oudoiksi viime vuosina. Eka profiili minulla oli 2005 muistaakseni täällä suomi24:ssa. Kaikki vastasivat asiallisesti viesteihin, ja melkein kaikki yhteydenotot päätyivät yhteen tai useampaan tapaamiseen. Tuntui että kaikki oli liikkeellä "tositarkoituksella". Ja osa naisista oli ihan siedettävän näköisiä ja fiksun oloisia.
Tänä vuonna viritin profiilin. Matchissä laitoin monelle naiselle viestiä mutta sain huonosti vastauksia. Pari tapasin livenä - molemmat sen verran ongelmaisia että jätin leikin siihen yhteen tapaamiseen. Nyt keväällä laitoin Suomi24:een profiilin mutta en ottanut itse yhteyttä kuin muutamaan naiseen - nämä vastasivat, tosin yksi katosi yllättäen. Sitten useampi nainen on ottanut minuun yhteyttä ja kertonut kiinnostuksestaan mutta nämä ovat olleet huomattavan rumia.
Mitä olen oppinut - olen rupsahtanut 7-8 vuodessa niin paljon että hyvännäköiset kiertävät kaukaa. Möh. Kaverikorttiakin olen saanut maistaa, ei ole kivaa. Mietin että saisinko itseäni niskasta kiinni ja laihduttaisin sen 15 kg pois mitä tässä välissä on kertynyt. - Nettinaimisissa
52v nyt, profiili oli vuonna 2004.
Ruumiinrakenne kauniisti sanottuna vatsakas (rahalla hankittu).
Muutaman viikon vaihdettiin sähköposteja, sitten treffeille.
Naimisiin mentiin talvella 2005. Hyvin menee edelleen.
Tänne tulin nyt vuosien tauon jälkeen, tarkoitus oli löytää joku kysely nettisuhteista ja sellainenhan löytyi.
Neuvona voisi olla, että hakekaa ihmistä ja olkaa itse ihminen! Onneksi ei enää tarvi itse. - No olipa yllätys
1)31
2)Ihan ok.
3)15-60
4)Ton 15 kesäsen kanssa meni huonosti,heitin sen kotiin.
5)kaksi viimeistä päättyi parisuhteeseen ja kaikki loput kauheeseen panoralliin
ja parisuhde vitinään.Parempi ollan nyt vaan sinkkuna ei jaksa enää panna
saatikka hoivata toisten lapsia. - keskiverto m
No jaa. Ei niiden mittojen niin väliä, kunhan ei ole anorektikko tai sairaalloisen lihava, mutta saisi olla säteilevä ja fiksu, sellainen, jonka kanssa viihtyy ja on mielenkiintoista. En ole löytänyt vielä.
- vaikeaksi mennyt..
Normaalivartaloinen 32 vuotias, ihan hyvän näköinen. Nettideittiprofiili ollut viimeisen neljän vuoden aikana kolmisen kertaa. Kohtuu lyhyitä jokusen kuukauden pätkiä.
Treffeillä käynyt ehkä joku seitsemän kertaa. Yksi treffikumppani teki oharit eikä tullut paikalle ollenkaan joka ehkä raukkamaisinta. Näistä seitsemästä treffatusta kaksi oli ihan asiallisia ja meni tapailuasteelle ja molemman kanssa päädyttiin vällyjen väliin. Molempien kanssa kävi kuitenkin sama, että vaikka ihan hyvältä vaikutti niin kuitenkaan sitä kunnon syttymistä ei tapahtunut.
Nyt laitoin jälleen profiilin ja kylläpä on vaikeaksi mennyt tämä touhu. Asiallisiin aloitusviesteihin ei vaivauduta vastaamaan ollenkaan eikä viestejä naisienkaan suunnalta tule. Profiilissa oikein asiallinen kuva ja profiiliteksti mielestäni hyvä. Katsotaan nyt vielä kuitenkin parisen viikkoa ja lähettelen jokusia viestejä. Jos ei vastakaikua tule niin täytyy jatkaa baarista seuran etsimistä. Siellä ainakin saa jonkinlaisen kontaktin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä402967- 652384
- 1742314
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331998- 171385
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221353Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411346- 131228
- 101224
- 221211