onko olemassa metal henkisia sinkku naisia.. yli 20v mutta, alle 45v.. pysyn nuorekkaana kuunnellessa kunnon mättöä... ja tänne ei tarvii kommentoida mitkään cheek/jukka poika sonta musiikin edustajat!!
metal henkinen nainen
20
499
Vastaukset
- metalhead woman
Kyllä heitä - meitä siis ;) - on olemassa. Suurin osa metallisti/gootti/rock-naisista on kyllä varmaankin varattuja, koska kysyntää tuntuu riittävän.
Suosittelen kokeilemaan etsimisen aloittamista paikallisesta raskaampaa musiikkia soittavasta baarista ja omalla paikkakunnalla järjestettävistä keikoista. Ja näin kesällä festarit (jos itse tykkäät niillä käydä) ovat varmasti hyvä paikka löytää kuvailemasi nainen. Harmillisen vähän metallinaisia netissä!
- Screaming_71
Tuollaista olisin vailla itsekin. Vielä jos löytyisi tupakoimattomuus, eläinrakkaus ja vapaaehtoislapsettomuus ominaisuuksista niin voisin jopa kiinnostua..
- Lady in red
Kyllä meitä löytyy, vaikkei ihan joka kannon alla kasvakaan :)
- -dds
Metalhenkinen nainen olis kyllä, mutta mistä sellainen löytäisi fiksun, metalhenkisen miehen, joka osaisi tarjota kunnolla älyllistä haastetta, tarjoisi tarpeeksi (hyvää) seksiä ja jolle tietokone/viina tms. ei menisi naisen ohi..? Aina puuttuu joku ominaisuus...
- Kyselen lisäinfoa
Mites iso muna ukolla pitää olla/saako mies olla ruma? Ja määrittele riittävä älyllinen haaste. Oletko niitä naisia, joiden kanssa pitää koko ajan vääntää ja kinata kaikesta? Viina ei mene minkään ohi mulla, tietokonetta käytän kun on vapaata aikaa. Elämässä tosiaan asiat menee niin, että kaikkea ei voi saada, ei edes joka kerta.
- rockpekka
Teillä pojilla on nyt kyllä ihan oikeat vaatimukset naisten suhteen.
onnea etsintään!
kuten tuossa joku jo mainitsi niin niitä rock baareja ja festareita kiertelemään ja rohkeesti vain jututtamaan.
Taidankin olla aikamoinen onnenpekka kun naiseni on juurikin metal henkinen. Kaiken muun lisäksi vielä todella hyvännäköinen sellainen. - 1+1
Olen 20-vuotias ja luultavasti jopa aika kaunis nainen iskuyritysten määrästä päätellen. Kuuntelen pääosin death/trash/black metalia, mutta en todellakaan näytä siltä lukuunottamatta satunnaisia bändipaitoja. Seurustelen aika tavistyylisen indierockia kuuntelevan miehen kanssa. On paljon hauskempaa, kun puoliso ei ole metallimiehiä/naisia, on kiva tutustuttaa toinen "hyvään" musiikkiin! Kysynkin siis, miksi metalli-ihmiset tahtovat seurustella toisten samanlaisten kanssa?
Omassa ikäluokassa on yleensä jo löydetty se mikä toimii. Hankala siinä on enää tuputtaa omaa juttuaan. Kyllä sitä nuorempana tuli tutustutettua joitain tuttuja (ja omat sisarukset) metallin pariin.
- Screaming_71
"Kysynkin siis, miksi metalli-ihmiset tahtovat seurustella toisten samanlaisten kanssa?"
Koska muiden kanssa seurustelusta ei tule mitään. Kotona ei voi enää kuunnella itselle mieluista musiikkia silloin kun sattuu huvittamaan, jos kumppani on joku humppa-Pirkko tai tekno-Janika.
- poiuy76uio
Miten joku voi vihata Jukka Poikaa? Sama kun että vihaisi pientä koiranpentua :)
Jukka Poika on niin sympaattinen, ja biiseissä on loistavat lyriikat!
Ihan hölmöä haukkua jotain musiikkia, josta ei itse pidä. En miekään kuuntele metallia, mutta jos joku esittelee mulle biisin joltain metallibändiltä, niin yritän ottaa siitä kaiken ilon irti.
Älä elä ennakkoluulossa, tai sulje asioita pois elämästäsi. "Ota omast potentiaalistas selkoo" ;)
http://www.youtube.com/watch?v=QD4144c3eh8- Olet väärässä
"Miten joku voi vihata Jukka Poikaa? Sama kun että vihaisi pientä koiranpentua"
No ei noita voi rinnastaa mitenkään. Ei todellakaan sama. - yök!
Jukka poika on narkkari eli ei todellakaan mikään "koiranpentu"
kyllä se vaan on niin että mikään muu ei ole musiikkia.. vaan metalli on musiikkia... olen muuten raitis. ja en oelaile tietokone pelejä :D ja olen edelleenkin nuorekas.. ja en aio edes tulla vanhaksi :D
- simcity97
Onhan niitä, mukaan lukien allekirjoittanut...
- grammar nazis
Mistä löytäisi kirjoitustaitoisen miehen jonka tekstissä edes yksi yhdyssana olisi oikein kirjoitettu?
Antaa melko "hyvän" kuvan metal__________miehistä. - Jousimiesnainen ♥
Minä täytän huomenna 48v. Kuuntelen tietenkin heavyä ja hard rockia. ♥
Tietenkään netin kautta en etsi ketään uutta miestä, vaan mieluummin livessä katselen ja tirkistelen ;D
Ai sulla oli jo synttärit , myöhäiset onnittelut. Täytit 44v - Hohoijaa :D
Miksi haluat metal henkisen naisen? Eikö parisuhteessa molemmat osapuolet voi harrastaa omia juttujaan? Edellinen poikaystäväni pelasi jääkiekkoa eikä se tarkoittanut sitä että minunkin pitäisi. Nyt seurustelen miehen kanssa joka soittaa deth metal bändissä. Itse kuuntelen laidasta laitaan musiikkia mutten noin raskasta kuitenkaan, eniten ehkä radiossa soitettavia perus renkutuksia NRJ jne... Kaksi vuotta ollaan seurusteltu joista yksi asuttu yhdessä. Olemme onnellisia eikä musiikkimaku todellakaan merkitse välillämme yhtään mitään. Kotona kuunnellaan useinkin miehen vinyyleitä eikä se minua häiritse tippaakaan kunhan ei liian kovalle laita ihan naapurisovunkin kannalta :) Mies on 24 vuotta ja minä 20. Kannattaa ehkä keskittyä muihin oleellisempiin asioihin kumppanin etsimisessä.
- Metalhead woman
Parisuhteessa on hyvä olla *joku* yhdistävä tekijä, ja jotkut tykkää, että se on musiikkimaku. Voi kuunnella kotona ilman, että joku valittaa "paskasta" ja voi käydä kumppanin kanssa yhdessä keikoilla, ilman, että toinen on "pakotettu" mukaan.
Ja itseasiassa, kun sanot, että kannattaa ehkä keskittyä muihin oleellisempiin asioihin kumppanin etsimisessä, niin minusta ne yhdistävät tekijät on aika iso oleellinen asia. En itse osaisi kuvitella seurustelvani sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa emme jakaisi henkisellä tasolla mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä402977- 692403
- 1742314
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331998- 171385
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411356Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221353- 131228
- 101224
- 221211