Kiistelty aihe

jakautunut mielipide

Paljonhan tästä aiheesta on väännetty, ja mielipiteitä on niin monta kuin meitä nettitreffailijoitakin..

Eli mikä sinun kantasi on sen suhteen, että olet käynyt treffeillä netistä löytämäsi ihmisen kanssa, ja pidät kuitenkin profiiliasi aktiivisena ja jatkat edelleen uusiin ihmisiin tutustumista? Perustele ihmeessä myös kantasi miksi, tai miksei.
Laita vastaukseen toki myös ikäsi ja sukupuolesi.

Itse olen nainen, 27. Minun mielipiteeni jakautuvat myönteiseen ja kielteiseen.
En kehitä tunteita kovin helposti, ja ehkä aiemmat tapailut ovat opettaneet, ettei kannata heti ensimmäisten kolmien treffien aikana vielä alkaa miettimään suuria tulevaisuuden kuvia.
Hurmaavinkin mies voi paljastua moukaksi, ja taas alkuunsa vähemmän kiinnostava maailman hurmaavimmaksi.
Lisäksi olen tällä erää päättänyt, etten jätä omaa onneani yhden kortin varaan, ellei jotain ihmeellisen suurta tunnelatausta tavattaessa synny. Olen sinkku, joten koen, että minulla on oikeus katsoa, kuka minulle sopii parhaiten.
MUTTA, olen myös rehellinen tapailemilleni miehille, minä kerron suoraan, että saatanpa käydä treffeillä jonkun toisenkin kanssa, mikäli mielenkiintoinen tapaus ilmenee. Tämä on sallittua toisellekin osapuolelle.
Jos tapailua jatkuu pidempään, ja koen olevani tosi kiinnostunut, en enää luonnollisesti edes kykene vilkuilemaan muualle, vaan omistaudun vain yhdelle miehelle.
Ristiriitaista, tiedän :)

Olen sitä mieltä, että sinkkuna saa käydä kahvilla tutustumassa uusiin ihmisiin, eikä sen parin ekan näkemisen vielä pitäisi sitoa kumpaakaan osapuolta, ei silloin vielä seurustella. Harvoin voi käydä niin onnekkaasti, että molemmat haluavat tapailla vaan toisiaan heti eka treffien jälkeen. Harvoin.
Sen ei pitäisi liiaksi toista loukata, ei siellä kahvitteluilla mitään sänkypuuhia kuitenkaan harrastella. Tai no, ainakaan omalla kohdallani.

12

310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 40v.

Nainen, 40. Niinkauan kun ei sovita toisin, pidän profiilin näkyvillä. Vasta kun yhteisesti sovitaan että tapailemme vain toisiamme niin silloin molemmat poistavat profiilinsa. Ennen tätä sopimusta en ole toiselle tilivelvollinen sen enempää kuin hän minullekkaan.

• 43 v. N

Ei ole ollut tuollaista ongelmaa että voiko tapailla yhtä ja etsiä netistä toisia kun yksikään mies ei ole ollut sellainen että hänet olisi kiinnostunut tapaamaan toisenkin kerran. Jos miehen olemus ei viehätä eikä minkäänlaista mielenkiintoa toiseen synny, niin ei se siitä muuksi muutu että tapaa kerran tai kolmannenkin.

Pari miestä olisin halunnut varmuuden vuoksi tavata toistamiseenkin, mutta he eivät sitten itse halunneet. Joten ei tämä minun tahdostani aina ole kiinni. Ja sitten on tietenkin niitä joille kävisi kaikki muu mutta ei vahingossakaan seurustelusuhde...

Jos mies on kiinnostava, voin heti laittaa profiilit pois tai piiloon ja keskittyä häneen. Ei tässä iässä enää ole sitä valinnanvaraa niin älyttömästi että jos jok on ok, niin pitäisi jäädä kyttäämään että olisiko joku muukin. Eihän sellaisessa ole mitään järkeä että ei voi keskittyä toiseen edes silloin kun kiinnostuu hänestä.

Saahan ne profiilit aina takaisin jos toinen tekee selväksi että juttu ei etene... Tai itse huomaa että ei sovitakaan yhteen.

Mutta minusta on ihan ok että niin kauan kuin ei mennä sänkyyn ei sitouduta mihinkään. Ymmärrän sen että jos ei intiimiyttä tule mukaan, voi tapailla useita ihmisiä. Seksin jälkeen kai sitten näkee yleensä että haluaako jonkun ihmisen kanssa olla vai ei, eli ei ihme sekään jos yksi seksikerta jää siihen ja jää koko ihminen.

• Onko se profiilin piilottaminen vaikkapa viikoksi niin vaikeasti toteutettavissa ettei sitä voisi tehdä jos lähtee jonkun kanssa treffeille. Ottaa sen profiilin uudelleen esiin jos yhden kanssa ei hommat synkkaa. Itse en edes kirjoittele kuin yhden kanssa kerrallaan, mutta se on oma periaatteeni. Tosin eipä noilta naispuolisilta ole avausviestejä tähän suuntaan kuulunut kuin pari kertaa, että siinä mielessä profiilin piilottaminen ei edes olisi tarpeen.

Itse voisin ihan helposti piilottaa profiilin jos lähtisin treffeille asti.

• jakautunut mielipide

Ei sen profiilin piilottamisesta olisi vaivaa, mutta miksi niin pitäisi tehdä?
        Ei silloin voi tutustua netin kautta muihin mielenkiintoisiin ihmisiin, jonka puolesta tässä ketjussa ollaan enemmistö oltu :)

Jos minä piilottaisin profiilini siitä syystä, että olen kertaalleen käynyt treffeillä, kokisin, että minä olen jo ikäänkuin varattu tuolle yhdelle. Vaikkei siis mitään varmuutta jatkuvuudesta tuossa vaiheessa edes kunnolla olisi.
        Se sotii minun tämänhetkistä asennettani kohtaan. Haluan olla sinkku niin kauan, kunnes löydän sen ihmisen, jonka kanssa tuntuu kaikki hyvältä.
        Hyvin todennäköisesti tapaan tässä vielä tämän vuoden puolella useammankin mukavanoloisen miehen, ja ehkä joku heistä sitten on jonkun suuremman arvoinen.

Ymmärrän tosi hyvin tuon "yksi kerrallaan" -tyylin, näin minäkin aiemmin olen tehnyt. Ja noh, pahimmillaan olen tuhlannut kuukausikaupalla aikaani ihmiseen, jonka rinnalla melkein kuka tahansa olisi ollut lopulta parempi vaihtoehto.
        Tuolloin olisi ollut pari muutakin tutustumisen arvoista miestä viestittelemässä, mutta toimin niinkuin kuvittelin silloin olevan ainoa oikea tapa toimia; Jatkoin yhteydenpitoa vain yhden kanssa ja sain lopulta siivilleni :)
        Luonnollisestikin nämä pari muuta herrahenkilöä olivat jo poistuneet sivustolta.

• Nainen 46

Eipä sitä kannata mitään yhden kortin varaan jättää ;)

• mies39eveeee

Mun omatunto sotii vastaan jos löytyy sellanen joka täyttää kaikki kriteerit, ei silloin tee edes mieli katsella muualle tai kirjoitella viestejä muille. Ehkä se johtuu siitä, että on itse kokenut, kun hakee naisen treffeille ja hänen edellisiltä treffeiltä. Jos löytyy yksi mielenkiintoinen, niin siihen keskitytään ja tuplatreffejä ei ainakaan harrasteta. Eikä viestejä kirjoitella muille, mullepäin ei tule viestejä kun thai ja venäläisiltä, joten profiilia ei tarvi poistaa. Tai en tuplatreffaile ainakaan vielä, jos joskus tulee tuntumaan jotta se on tämän päivän trendi niin kai sitten pitää opetella sellankin?

• ....................

Se on nimenomaan omaa sisäistä epävarmuutta, mistä tuo tarve tapailla useita kumpuaa. Ja kuten yleensäkin, kun kyseessä on ikioma epävarmuus, sitä pyritään perustelemaan rationaalisesti itselle. :) Itsetunnoltaan terve ihminen ei pelkää elämänsä tilaisuuden sillä aikaa, kun satsaa itse johonkin ihmiseen. Ei edes mieti tuollaisia höpö höpöjä.

• M 43 v

Yhden kanssa minäkin kerrallaan kirjoittelen.

Viimeisimmät treffit johti seurusteluun, ennen treffejä oli jo n. kolme tuntia puhuttu puhelimessa, ja seuraavakin tapaaminen oli jo kahden päivän kuluttua.

Kun ne tunteet/kemiat kolahti molemmin puolin, niin kyllä ne profiilitkin sitten piilotettiin viikon sisällä ensitreffeistä, kun ei ollut tarvetta muita katella.

• Ei väliä vaikka pidän profiilin aktiivisena, kun kukaan ei kuitenkaan ota yhteyttä sitä kautta.

• ökmöjlgyhudrty

Harvemmin se parempaan tulokseen auttaa, mikäli jaat yhden panoksen useampaan koriin. Siinä voi käydä esimerkiksi niinkin, että tietynlaiset korit katoavat vähin äänin, kun panos on liian pieni. :)

Se itselleni on arvoitus, miten jollakin on aikaa käydä töissä, hoitaa arkirutiinit, harrastaa ja vielä kirjoitella/treffailla useita yhtäaikaa.

• Mies 28v

Omalla kohdallani naisen ajatusmaailmalla on sen verran paljon merkitystä jo ennen treffejä, että todellisen kiinnostuksen herääminen jotakuta kohtaan tarkoittaa yleensä samalla kiinnostuksen lopahtamista samanaikaiseen muiden etsimiseen. Jos taas nainen ei herätä sellaista kiinnostusta, en yleensä jaksa viedä juttua edes ensimmäisiin treffeihin asti, ellei nainen sitten itse ehdota tapaamista.

Jos päästään treffeille asti, otan itse kenties kolmansilla treffeille puheeksi sen, onko ok tapailla muita. Sen, että haluaa oikeasti jatkaa tapailua jonkun kanssa vielä sitä pidemmälle, pitäisi mielestäni tarkoittaa, että on valmis jättämään muut toistaiseksi, vaikka se toistaiseksi jäisikin lopulta lyhyeksi ajaksi.

Tähän vaikuttaa oma luonteeni, johon kuuluu, että en yleensäkään pysty keskittymään moneen uuteen ihmiseen yhtäaikaa.

• hööh....

Pillua kaikille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      2967
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      65
      2384
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2314
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      1998
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      17
      1385
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1353
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1346
    8. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13
      1228
    9. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10