Mistä keskustelit viiimeksi naapurisi kanssa?

teremoro1

Vai tervehdittekö vain vai ei sitäkään?

36

142

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Remonteista joita järjestelen taloyhtiössämme.

      • teremoro1

        Putkirempatko tulossa?


      • ...
        teremoro1 kirjoitti:

        Putkirempatko tulossa?

        Ei, paljon enemmän kaikenlaista ja moninaisempaa. Mulla riittää ainakin hommia. :)


      • teremoro1
        ... kirjoitti:

        Ei, paljon enemmän kaikenlaista ja moninaisempaa. Mulla riittää ainakin hommia. :)

        Siinä on sitten projektia kerrakseen:) Eihän kaikkee voi tehdä kerralla.


      • ...
        teremoro1 kirjoitti:

        Siinä on sitten projektia kerrakseen:) Eihän kaikkee voi tehdä kerralla.

        No ei, mutta olen päässyt hyvään vauhtiin ja asiat näyttää edistyvän. Kohta miellä on paikat taas kunnossa ja lompakot kevyempiä. ;)

        Mä teen tiedustelua ja kilpailutustyön, koko porukalla päätetään ja sitten tilaan urakoitsijat. Ei ihan kamalaa kuitenkaan. Ihan mielekästä jopa.


      • teremoro1
        ... kirjoitti:

        No ei, mutta olen päässyt hyvään vauhtiin ja asiat näyttää edistyvän. Kohta miellä on paikat taas kunnossa ja lompakot kevyempiä. ;)

        Mä teen tiedustelua ja kilpailutustyön, koko porukalla päätetään ja sitten tilaan urakoitsijat. Ei ihan kamalaa kuitenkaan. Ihan mielekästä jopa.

        Isännöitsijän hommiin isona:)


    • ihmetouhua?

      En ole puhunut naapureitten kanssa koskaan mitään. Luikkivat kiireesti asuntoihinsa sisälle kun itse tulen ulos. Ota siinä sitten puhekontaktia!

    • Naapuri moikkas kun en nähnyt lasitetun verannan läpi, moikkasin takaisin ja sanoin olevan pizzaperjantain. Hän nauroi

    • niistäpä niistä

      Marioista.

    • En keskustele naapureideni kanssa.

      • 41-98

        Oikea tyyli. Turhaa kommunikaatiota.


    • määmy

      Kaiken maiilman asioist ja niitten vierest, olivat eilen kyläs ja kolme muuta pariskuntaa.

    • KoppavaHoro

      Koirat tekivät tuttavuutta takapihan naapurin kanssa ja siinä tuli jutusteltua yhtä sun toista. Kertoi kanttarellipaikoista, siitä, miten tontit oli jaettu alun perin, siitä, että raknesi talonsa itse, lapsenlapsistaan, puutarhanhoidosta, tontin rajoista, heidän mahdollisista tulevista juhlistaan (joihin kutsuin itseni) jne jne. Täällä kaikki tervehtivät, olivat naapureita tai eivät, tuttuja tahi vieraita, suomenkielisiä tai ruotsia puhuvia. Hei ja hej kuulostavat aika samalta ääneen sanottuina.

    • Viimeksi juteltiin ku lykättiin yks autonraato mun talliin ja siitä on about 3 kuukautta.

      En todellakaan muista mitä juteltiin, mutta kalijat juotiin päälle.

      Autolla kun ajaa ohi niin aina tervehdin, niinku tervehdin kaikkia muitakin ohiajavia. Ei nimittäin oo mikää vilkasliikenteinen tuo meidän tie. Eres puintiaikana.

    • .....täällä on niin laajat reviirit että harvoin törmäämme.. =)

    • rauhallista elämää

      Ex-avokille myönnetystä lähestymiskiellosta

    • naapurit puhuu

      Toisen seinänaapurin möykkäämisestä ja juopottelusta.

    • Patterit irti:.!1%#+

      .

      Vedin patterit irti ovikellosta

      En halua tietää naapureista yhtään mitään!

      Har!

      .

      • puskalisko

        sekin toimii. Itse saan ovikellon ruuvarilla irti.


    • Kaikesta- otettiin olutta ja jauhettiin miehissä paskaa. Samat jutut vuodesta toiseen näköjään. Vois miettiä jotain muuta vaihteeks.

    • seIIasta vaa

      et kauanko bunkataan samassa.

    • Nasdaq

      Kyllä nämä taloyhtiön asiat ovat jatkuvasti tapetilla. Onhan näet niin, että me kaikki olemme ja asumme saman katon alla. Tämä on joskus hämmentävää, sillä meitä on täällä yhtiössä aika pirusti.

      Tämä on ainoa lähikontaktipintani yhteisöllisyyden tunteeseen.

      Kerrostaloasuminen eroaa omakotitaloasumisesta kaikin mahdollisin tavoin. Kerrostalo on hyvin vahva yksikkö keskellä kaupunkia, jos se vain seisoo omalla tontillaan. Tämä on perustavan laatuista. On myös erittäin tärkeää tietää missä yhtiön talous kulkee ja kuinka paljon sillä on velkaa. Osakkaiden keskiluokkaisuus edesauttaa elämänlaadun säilyttämistä. Tähän verrattuna omakotitaloasuja on kuin yksin bikineissä autiolla saarella. Yksi myrsky ja hänestä tulee kerrostaloasuja.


      (naurua kerrosten välistä)

      • Nasdaq

        Myös matkailu ja kaikenlainen meneminen kiinnostaa, jos se vain osuu omalle kohdalle. On myös muistettava sättiä jotain kolmatta tahoa, sillä se vahvistaa siteitä ja lujittaa linjoja.


        (menevää naurua)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Myös matkailu ja kaikenlainen meneminen kiinnostaa, jos se vain osuu omalle kohdalle. On myös muistettava sättiä jotain kolmatta tahoa, sillä se vahvistaa siteitä ja lujittaa linjoja.


        (menevää naurua)

        Ja vaikka kaikki minussa sotii kerrostaloasumista vastaan, niin silti asun kerrostalossa ja olen tilanteeseen tyytyväinen.

        Tästä voidaan vetää se johtopäätös, että olen ristiriitainen ihminen, joka on hauskaa ja viihdyttävää. Itseensä kyllästyminen olisi katastrofi.



        (katastrofaalista naurua)


      • niistäpä
        Nasdaq kirjoitti:

        Ja vaikka kaikki minussa sotii kerrostaloasumista vastaan, niin silti asun kerrostalossa ja olen tilanteeseen tyytyväinen.

        Tästä voidaan vetää se johtopäätös, että olen ristiriitainen ihminen, joka on hauskaa ja viihdyttävää. Itseensä kyllästyminen olisi katastrofi.



        (katastrofaalista naurua)

        Onko sun taloyhtiön pihassa marioja?


    • Mä sanoin yks aamu naapurille, et onpas sulla kaunis hame. Oli tosi kaunis mun mielestä, itekkin tykkäisin sellasesta.
      Moikkailen kaikkia naapureita jotka vastaan tulevat ja höpisen muutaman sanankin mummojen ja pappojenkin kanssa. Tosin meillä on muutama sata naapuria taloyhtiössä niin millään ei voi kaikkia tuntea.

    • Citynainen

      Niin on monta naapuria että ei edes muista mitä kenenkin kanssa on puhuttu. Lähiössä asuessa ainakin moikattua tulee..

    • ..

      Juttelen tiettyjen naapureiden kanssa lähes aina ohimennen jotain. Yhdelle kommentoin kun hän istui niin mietteliään näköisenä portaillaan. Toisen kanssa voidaan jutella omenapuista. Toiselle taloyhtiön yhteisistä asioista jne. Jos ei ehdi jutella (mutta ehtii huomata) huiskaa kättä. Onhan sekin tervehtimistä.

      Jutustelu lisää turvallisuuden ja yhteisöllistä tunnetta. Pidän silti mielelläni tietyn kohteliaan etäisyyden. Tää on aika uniikki paikka.

    • Tervehdin. Oon pari vuotta asunut nykyisessä kämpässä, enkä ole vielä aivan varma minkänäköistä porukkaa toisella puolella asuu. Tuo on yksi kerrostaloasumisen ja koirattomuuden hyviä puolia.

    • vähä riippuu kenen niistä, samalla puolella asuvien kans oon kaikkien kans jutellu yhestä tai toisesta mut yleensä se jää tervehdykseksi tai muuten vaan lyhyeksi sananvaihdoksi.. yhesti kävin mielenkiintoisen keskustelun vastapuolella asuvan tutun miekkosen kans ku se kysyi jossain yhteydessä tyyliin mites ois jos satunnaisesti tavattais seksin merkeissä ja ku ettei mulla oo _näyttäny käyvän säännöllisesti ketään miespuolista kylässäkään_ että oisin varattukaan, sen jälkeen rupes vähä mietityttään tän naapurin laatu :D

      • No mitä? Sehän olis ihan 'neighbous with benefits' -hommaa. Ei ollaenkaan huono juttu.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        No mitä? Sehän olis ihan 'neighbous with benefits' -hommaa. Ei ollaenkaan huono juttu.

        joo jos miellyttää jamppa joka kyttää ketä jollaki käy ja ketä ei.


      • Tähän olis pitäny sanoa, että sulla on neljä miesystävää pelkästään yhdellä keskustelupalstalla :>


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Tähän olis pitäny sanoa, että sulla on neljä miesystävää pelkästään yhdellä keskustelupalstalla :>

        ai joo, voi piru, miten pääsikään unohtuun! :D


    • Jos ei sukulaisia lasketa naapureihin, niin linja-autoista ja niiden aikatauluista. Tervehdin kaikkia naapureita, ainakin niitä, jotka asuu kilsan säteellä.

      Nyt menoks.. :)

    • puskalisko

      se sanoi että terve taas ja mä sanoin että joo moi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1885
    2. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      30
      1640
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      77
      1565
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1422
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      310
      1368
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1192
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1119
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1009
    9. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      997
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      238
      894
    Aihe