"Yhdysvaltain liput ovat yhä pystyssä Kuussa"
http://www.hs.fi/msn/ulkomaat/Yhdysvaltain liput ovat yhä pystyssä Kuussa/a1305588172859
"... Robinson laski liput Nasan LROC-luotaimen lähettämistä kuvista. Tutkijan mukaan on yllättävää, että liput ovat selvinneet Kuun karuista oloista. ..."
Ei hassumpi erotuskyky
19
230
Vastaukset
- %C3%A4
Odottakaapa seuraavaa syysmyrskyä niin eiköhän nuo siitä lakoa.
- c23c
tietenkään alkuperäisiä kuvia ei suuri yleisö saa nähdä juupa juu. Noh, Kiina menee tarkastamaan asian ensi vuonna.
- röhnevä erotuskyky
Kuvien erotuskyky täytyy varmaan olla jotakin kymmenen sentin luokkaa ennenkuin niistä saa selvää onko lippu pystyssä.
- ghgfh
Kuvaavaa on että kuvia ei ole kuitenkaan julkaistu.
- nfndnf
Kyllä niitä vaan on julkaistu, tuolla:
http://www.nasa.gov/mission_pages/apollo/revisited/index.html
Tuossa esimerkiksi kuva 25 cm resoluutiolla, jossa erottuu lipun varjo:
http://www.nasa.gov/images/content/628056main_M175428601RE_25cm_AP12_area.jpg - isännän viiri
nfndnf kirjoitti:
Kyllä niitä vaan on julkaistu, tuolla:
http://www.nasa.gov/mission_pages/apollo/revisited/index.html
Tuossa esimerkiksi kuva 25 cm resoluutiolla, jossa erottuu lipun varjo:
http://www.nasa.gov/images/content/628056main_M175428601RE_25cm_AP12_area.jpgNo just joo...
- Backtomoon
nfndnf kirjoitti:
Kyllä niitä vaan on julkaistu, tuolla:
http://www.nasa.gov/mission_pages/apollo/revisited/index.html
Tuossa esimerkiksi kuva 25 cm resoluutiolla, jossa erottuu lipun varjo:
http://www.nasa.gov/images/content/628056main_M175428601RE_25cm_AP12_area.jpgMutta tuossahan menee varjot samaan suuntaan : )
Salkkarit sanonee että on otettu afganistanilaisessa kylässä pommituksen jälkeen.
- Buahhahahahhahahahah
Kuva on trolli
Kaikki muu mustavalkoista, vain lipussa värit!
Kuinkapaljon saa nauraa!
herran hihalippu unohdettu väriätä!- Älkää vitsikö!
Lipun varjokin on ihan erisuuntaan kuin muiden!
- o8yro76ror67
Älkää vitsikö! kirjoitti:
Lipun varjokin on ihan erisuuntaan kuin muiden!
Entä sitten?
Varjojen suunnat vaihtelevat maaston muotojen mukaan. Etkö ole koskaan valokuvannut tai edes katsonut varjoja maastossa ? - Mette
Missä sinä nät mustavalkoisen kuvan ja värillisen lipun? Et ainakaan annetussa linkissä.
- nothing hill
Hätä on suuri NASAlla nyt kun moni on ihmeissään siitä että USA kieltää muita menemästä laskeutumisalueille.
Nyt pitää saada paljon kuvia jotta se olisi nähty ja älkää hyvät ihmiset menkö vaan sinne.
Miksikö? No kun siellä ei ole mitään. - tättä
Nää salkkarien kommentit on päivähoitotarhan tasoa : )
- No such thing
Sellaista ei ole kuin päivähoitotarha. On päiväkoti ja lastentarha mutta ei päivähoitotarhaa.
Taisit olla erityislapsi jos olet sellaisessa ollut.
Muutenkaan kommenttisi ei antanut aiheeseen lisäarvoa mutta se johtunee nimenomaan päivähoitotarha- taustastasi.
Kuvat on huonoja ja jotkut ovat tehneet paljon parempia kuvia itse kuuauton jäljistä ja laskeutumispaikoista sekä lipuista photoshoppaamalla. - hoito/päivää/tarha
No such thing kirjoitti:
Sellaista ei ole kuin päivähoitotarha. On päiväkoti ja lastentarha mutta ei päivähoitotarhaa.
Taisit olla erityislapsi jos olet sellaisessa ollut.
Muutenkaan kommenttisi ei antanut aiheeseen lisäarvoa mutta se johtunee nimenomaan päivähoitotarha- taustastasi.
Kuvat on huonoja ja jotkut ovat tehneet paljon parempia kuvia itse kuuauton jäljistä ja laskeutumispaikoista sekä lipuista photoshoppaamalla.Oliko tuo sinulta älykäs kommentointi? : )
- yhgtrrrrr
Tuollaisia kuvia on mahdollista ottaa vaikkapa uimarannalla.
- sontaa kerrassaan
Siinä vaiheessa kun kuvien erotuskyky on sitä luokkaa että niistä erottaa astronauttien riulla päästämät ulosteet alan uskoa, koska kuualuksessa ei ollut vessaa.
- ihgipgu8fy8
sontaa kerrassaan kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun kuvien erotuskyky on sitä luokkaa että niistä erottaa astronauttien riulla päästämät ulosteet alan uskoa, koska kuualuksessa ei ollut vessaa.
Tuo taas kertoikin kuusalkkarien tason vallan vakuuttavasti.
- a. peppu koetuksella
sontaa kerrassaan kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun kuvien erotuskyky on sitä luokkaa että niistä erottaa astronauttien riulla päästämät ulosteet alan uskoa, koska kuualuksessa ei ollut vessaa.
Nepä ulostukset olisivatkin riu'ulla tulleet ulos vauhdilla kun astronautin puvun sisällä on normaalipaine ja ukopuolella käytännöllisesti katsoen tyhjiö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251228
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 88800
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20759- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117517