Ei hassumpi erotuskyky

metrin luokkaa?

"Yhdysvaltain liput ovat yhä pystyssä Kuussa"

http://www.hs.fi/msn/ulkomaat/Yhdysvaltain liput ovat yhä pystyssä Kuussa/a1305588172859

"... Robinson laski liput Nasan LROC-luotaimen lähettämistä kuvista. Tutkijan mukaan on yllättävää, että liput ovat selvinneet Kuun karuista oloista. ..."

19

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • %C3%A4

      Odottakaapa seuraavaa syysmyrskyä niin eiköhän nuo siitä lakoa.

    • c23c

      tietenkään alkuperäisiä kuvia ei suuri yleisö saa nähdä juupa juu. Noh, Kiina menee tarkastamaan asian ensi vuonna.

    • röhnevä erotuskyky

      Kuvien erotuskyky täytyy varmaan olla jotakin kymmenen sentin luokkaa ennenkuin niistä saa selvää onko lippu pystyssä.

    • ghgfh

      Kuvaavaa on että kuvia ei ole kuitenkaan julkaistu.

      • nfndnf

      • isännän viiri

      • Backtomoon
        nfndnf kirjoitti:

        Kyllä niitä vaan on julkaistu, tuolla:

        http://www.nasa.gov/mission_pages/apollo/revisited/index.html

        Tuossa esimerkiksi kuva 25 cm resoluutiolla, jossa erottuu lipun varjo:

        http://www.nasa.gov/images/content/628056main_M175428601RE_25cm_AP12_area.jpg

        Mutta tuossahan menee varjot samaan suuntaan : )
        Salkkarit sanonee että on otettu afganistanilaisessa kylässä pommituksen jälkeen.


    • Buahhahahahhahahahah

      Kuva on trolli
      Kaikki muu mustavalkoista, vain lipussa värit!

      Kuinkapaljon saa nauraa!

      herran hihalippu unohdettu väriätä!

      • Älkää vitsikö!

        Lipun varjokin on ihan erisuuntaan kuin muiden!


      • o8yro76ror67
        Älkää vitsikö! kirjoitti:

        Lipun varjokin on ihan erisuuntaan kuin muiden!

        Entä sitten?
        Varjojen suunnat vaihtelevat maaston muotojen mukaan. Etkö ole koskaan valokuvannut tai edes katsonut varjoja maastossa ?


      • Mette

        Missä sinä nät mustavalkoisen kuvan ja värillisen lipun? Et ainakaan annetussa linkissä.


    • nothing hill

      Hätä on suuri NASAlla nyt kun moni on ihmeissään siitä että USA kieltää muita menemästä laskeutumisalueille.
      Nyt pitää saada paljon kuvia jotta se olisi nähty ja älkää hyvät ihmiset menkö vaan sinne.

      Miksikö? No kun siellä ei ole mitään.

    • tättä

      Nää salkkarien kommentit on päivähoitotarhan tasoa : )

      • No such thing

        Sellaista ei ole kuin päivähoitotarha. On päiväkoti ja lastentarha mutta ei päivähoitotarhaa.
        Taisit olla erityislapsi jos olet sellaisessa ollut.
        Muutenkaan kommenttisi ei antanut aiheeseen lisäarvoa mutta se johtunee nimenomaan päivähoitotarha- taustastasi.

        Kuvat on huonoja ja jotkut ovat tehneet paljon parempia kuvia itse kuuauton jäljistä ja laskeutumispaikoista sekä lipuista photoshoppaamalla.


      • hoito/päivää/tarha
        No such thing kirjoitti:

        Sellaista ei ole kuin päivähoitotarha. On päiväkoti ja lastentarha mutta ei päivähoitotarhaa.
        Taisit olla erityislapsi jos olet sellaisessa ollut.
        Muutenkaan kommenttisi ei antanut aiheeseen lisäarvoa mutta se johtunee nimenomaan päivähoitotarha- taustastasi.

        Kuvat on huonoja ja jotkut ovat tehneet paljon parempia kuvia itse kuuauton jäljistä ja laskeutumispaikoista sekä lipuista photoshoppaamalla.

        Oliko tuo sinulta älykäs kommentointi? : )


    • yhgtrrrrr

      Tuollaisia kuvia on mahdollista ottaa vaikkapa uimarannalla.

      • sontaa kerrassaan

        Siinä vaiheessa kun kuvien erotuskyky on sitä luokkaa että niistä erottaa astronauttien riulla päästämät ulosteet alan uskoa, koska kuualuksessa ei ollut vessaa.


      • ihgipgu8fy8
        sontaa kerrassaan kirjoitti:

        Siinä vaiheessa kun kuvien erotuskyky on sitä luokkaa että niistä erottaa astronauttien riulla päästämät ulosteet alan uskoa, koska kuualuksessa ei ollut vessaa.

        Tuo taas kertoikin kuusalkkarien tason vallan vakuuttavasti.


      • a. peppu koetuksella
        sontaa kerrassaan kirjoitti:

        Siinä vaiheessa kun kuvien erotuskyky on sitä luokkaa että niistä erottaa astronauttien riulla päästämät ulosteet alan uskoa, koska kuualuksessa ei ollut vessaa.

        Nepä ulostukset olisivatkin riu'ulla tulleet ulos vauhdilla kun astronautin puvun sisällä on normaalipaine ja ukopuolella käytännöllisesti katsoen tyhjiö.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1228
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      88
      800
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      759
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      517
    Aihe