Missä yksinäiset naiset käyvät

1910

Miehet jumittaa kotona mutta entä naiset? Kertokaa jos olette itse yksinäisiä tai jos olette löytäneet sellaisen jostain!

28

818

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiyksinmuttaeimiestä

      En ole yksinäinen, mutta miestä ei siis ole elämässä. Mä käyn kulttuuritilaisuuksissa, kahviloissa, keskustelutilaisuuksissa yms. Niissä on paljon muitakin naisia. Miehet aktivoitukaa. Ihan se ei riitä, että hengailee netissä ja yrittää esittää vaakamamboa tuntemattomille naisille ilman kunnollista esittäytymistä :-)

      • jkljkljkljkl2

        Naisille nuo ompelukerhot on yleisempiä kuin miehille. Eli naiset on sosiaalisempia ja siks löytävät paremmin seuraa.

        Miehille tuo seura on enemmänkin joku joukkueurheilu, missä pelataan vaikka lätkää. Ne suhteet ei ole muutenkaan yhtä läheisiä kuin naisilla, ja hyvä niin.

        Esim kaksi tuntematonta nuorta äitiä saattavat lähteä työntelemään lastenrattaita, koska asia yhdistää heitä. Miehille ei ole vastaavaa.

        Naiset on enemmän isoissa porukoissa, vaikka joku porukasta olisikin vähän ärsyttävä, hänet otetaan mukaan. Miehillä ei näin mene.

        Naiset otetaan helpommin mukaan porukoihin, kun taas miehet kököttävät viikonloput yksin koneella.

        Toivottavasti tajusitte kirjoituksesta jotain, just heräsin ja tässä aamukahvia juon :)


    • shghsg

      tossa kun on käyny kaupungin ylläpitämillä lenkkipoluilla ni on tullut huomattua että vastaan juoksee vaan miehiä. no joskus harvoin tulee nainenkin muttei todellakaan jokapäivä. niinkö on että vaan miesten pitää huolehtia kunnostaan ja ulkonäöstään saadakseen parisuhteen?

      • jkljkljkljkl2

        Taitaa nuo naiset käydä mielummin ryhmäliikunnassa, kun siellä pääsee kälättämään päivän juorut. Myöhemmin voidaan mennä Lattelle läheiseen trendiravintolaan ja jakaa kokemuksia liikuntatunnista.


      • Itsenäinen nainen
        jkljkljkljkl2 kirjoitti:

        Taitaa nuo naiset käydä mielummin ryhmäliikunnassa, kun siellä pääsee kälättämään päivän juorut. Myöhemmin voidaan mennä Lattelle läheiseen trendiravintolaan ja jakaa kokemuksia liikuntatunnista.

        No en ainakaan minuu kiinnosta ryhmäliikuntatunnit, yksinään tykkään käydä lenkkeilemässä eikä sillä et yksinäinen miekään oisin vaikka itsekseni viihdynkin erinomaisen hyvin, tosin eipä oo noita miehiäkään vastaan tullut lenkkipoluilla paria vanhempaa juoksijaa tai ehtoopuolen pariskuntia iltapäiväkävelyllään lukuunottamatta. Vaikka ei oo kovin suuri paikkakuntakaan, mikä nyt osaltaan selittänee asian.


      • kokenut---
        jkljkljkljkl2 kirjoitti:

        Taitaa nuo naiset käydä mielummin ryhmäliikunnassa, kun siellä pääsee kälättämään päivän juorut. Myöhemmin voidaan mennä Lattelle läheiseen trendiravintolaan ja jakaa kokemuksia liikuntatunnista.

        Tuskin siellä ryhmäliikunnassa kälätetään juoruja. Toisilleen tuntemattomat vaan ovat samassa ryhmässä ilman sen kummempaa kälätystä.


    • M-niminen mies

      Mutta miten voi mennä mihkään tilaisuuksiin missä on naisia, sinkkui ja yksinäisii? Kun ei lehdessä oikein niitä tapahtumailmoituksia ole?

      Ja mitä lenkkipoluun tulee, näin kerran yhden tosin nätin nuoren neitosen juoksemassa. Eipä ole sen jälkeen tullut nähtyä.

      Yleensä juoksen läpi keskustan ja siellä liikkuu paljon ihmisiä, mutta kyllä ne kaikki liikkuu joko miehen kanssa tai naisen kanssa.

      Vaan se on totta toi yks kommentti. Miehen pitää hoitaa kuntoaan ja ulkonäköään treenaamalla jotta saa naisen. Koska nainen saa olla pulleakin. Näkemys perustuu havannointiin.

    • Yx vaan

      Mä oon sit varmaan poikkeustapaus, koska oon nainen ja viihdyn kotona sisätiloissa. En käy juurikaan pihalla. Johtuu varmaan siitä, kun ei oo miestä eikä halua yksin liikkua pihalla. Naistenseura ei pahemmin kiinnosta, koska en pidä sellasista jotka juoruaa toisten asioista.

    • Huomioita lenkkipolulla

      Piti vaan kommentoida tuohon, että naisia ei muka näy lenkkipoluilla, mutta kyllä täällä päin vaan näkee, paljonkin. Ja monia sellaisia, joiden kropasta näkee, että liikunta on elämäntapa. Toki näkyy paljon vastaavia miehiäkin. Mutta itse pitäisin kyllä aika omituisena, jos joku pysäyttäisi juoksulenkillä olevan ihmisen tutustumista varten. Eiköhän ne ihmisten motiivit juoksulenkille lähtemisessä ole jossain muualla kuin vastakkaiseen sukupuoleen tutustumisessa. Koiran kanssa ulkoillessa taas helposti pääseekin kontakteihin muiden koiran ulkoiluttajien kanssa.

      • Sinkkunainen myös

        Itse ainakin käyn lenkillä, sillä lenkin voi tehdä itselleen sopivaan aikaan. Vastaan on usein tullut muita naisia, pariskuntia ja muutamia miehiä myös. En ollenkaan pahastuisi tutustumisyrityksestä. Rohkeutta peliin siis, miehet! Lisäksi käyn kirjastossa, elokuvissa ja uimahallissa. Kirjastossa on usein naisia, joten miesten kannattaisi suunnata sinne lueskelemaan jotain itseä kiinnostavaa lehteä. Jotkut naiset ovat varmasti myös tanssikursseilla ja olen itsekin ollut työväenopiston naisvaltaisilla kielikursseilla. Juuri kielikurssilla olisi varmasti paljon potentiaalista naisseuraa. Elokuvista draamat houkuttavat paljon naisia. Ei kun tutustumaan!


    • Pääkaupunkiseudulla Eurosinkkujen tapahtumissa on paljon eri-ikäisiä naisia mukana. Tai no vähempi noita alle 3-kymppisiä.
      Naiset tykkäävät käydä tanssimassa, marjastamassa, uimassa, pelaamassa petankkia tai rantalentistä.

    • Entä

      20-30 vuotiaat?

    • aktiivista harrastam

      Lenkkipoluillakin voi tehdä huolelliset alku- ja loppuverryttelyt ja samalla katsella kiinnostavan tuntuisia tyyppejä. Ainakin sillä pururadalla, jossa itse käyn, on parkkipaikan vieressä pururadan lähtöpiste, jossa on myös kuntoilulaitteita ja siinä moni venyttelee tai kuntoilee. Siinä jos missä olisi oiva paikka aloittaa jutustelua.

      Uimarannoilla näkee myös ihmisiä, jos sää suosii.

      Kulttuuritapahtumissa, työväenopiston kielikursseilla jne tapaa paljon naisia. Tosin kielikurssejakin on erilaisia esim. englannin alkeiskursseilla on erilaista porukkaa kuin vaikkapa portugalin kielen jatkokurssilla.

      Naiset käyvät myös vesijumpassa, naisvoimistelussa, kuntosaleilla jne. Ainakin kuntosalilla olen jutellut paljon miestenkin kanssa (olen siis itse nainen). Olen myös ollut työväenopiston ohjatuissa kuntosaliryhmissä ja niissäkin on miehiä tosin miesten osuus on ehkä vajaa puolet naisista.

      Oikeastaan sellainen paikka, jossa en haluaisi, että mies tulee juttelemaan on marja- tai sienimetsä. On nimittäin pelottavaa, jos olet kaikessa rauhassa ja yhtäkkiä joku hiipii selkäsi taakse juttelemaan. Siinä tulee äkkiä kiire kotiin!!!!

    • Erot elintavoissa

      Naissinkut reissaavat ja pitävät kunnostaan huolta - miessinkut jumittaa baareissa.

      http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:R5vX6iSz4TIJ:http://newsroom.nordea.com/fi/2005/06/08/nordean-sinkkututkimus-suomalaisella-sinkulla-pienet-tulot-ja-rakkaus-vapauteen/ sinkkututkimus&hl=fi&rlz=&gs_l=igoogle.12...1290.11879.0.12920.22.10.1.11.12.0.374.2774.0j1j3j5.9.0...0.0...1ac.mUR3oemYm4c&ct=clnk

      "Tutkimus selvitti myös yksin asuvien elintapoja ja asenteita. Naisten ja miesten välillä on huomattavia eroja, mutta molemmat ovat muuta väestöä kiinnostuneempia kulttuurista sekä käyttävät innokkaasti kirjastopalveluja. Sinkkunaiset matkustavat muita naisia enemmän. Erityisesti tämä innostus näkyy nuorissa naisissa, jotka käyttävät monipuolisesti erilaisia matkailupalveluja. He lomailevat paljon ulkomailla ja tekevät usein lyhyitä matkoja Tallinnaan tai Tukholmaan. Myös kotimaanmatkailu on suosittua heidän keskuudessaan. Liikunnastaan yksin elävät naiset huolehtivat samalla tavalla kuin muutkin. Yksinään asuvat miehet sekä matkustavat että harrastavat liikuntaa muita miehiä vähemmän, mutta ravintoloista ja baareista heidät tapaa muita useammin. Heidän joukossaan on myös tavallista suurempi joukko miehiä, jotka ovat kiinnostuneita ruoanlaitosta."

      • jhkhjkhjkhjk

        No itse en käy baareissa, mutta urheilen. Ruuanlaitto on ihan ok ja pakko opetella itse jos haluaa hyvää ruokaa ilman että pitäisi käydä kalliissa ravintolassa.

        Kertokaas kenan kanssa sinkkumies matkustelisi?

        vaihtoehdot:

        -Yksin
        -Kaverin kanssa
        -Suuremmassa porukassa (esim pelimatka)
        -Tyttöystävän kanssa

        Vastaus: Yksin matkustamisesta ei oikein saa mitään fiilistä, kun ei voi jakaa juttuja kenenkään kanssa, eli ihan sama jos on kotona ja säästää nekin rahat johinkin.

        Kaverin kanssa "homoparina" ei kovinkaan moni mies matkustele tai käy syömässä ja shoppailemassa, tämä on muuten naisten yleisin matkustustapa mennä siis kahdestaan kaverin kanssa.

        Mies voi myös matkustaa suuremmassa porukassa, yleensä nämä ovat kännireissuja tai pelimatkoja, mutta porukkaa on vaikea saada kasaan usein, siksi tämä matkailu on harvinaisempaa.

        Tyttöystävän kanssa matkustelu on kaikkein parasta, voi käydä syömässä, huvipuistossa, teatterissa tai jalkapallomatsissa. Voi mennä hotelliin tai mökille paneskelemaan. Pariskuntana olette tervetulleita lähes joka juhlaan jne.

        Eli sinkkumies matkustelee joko yksin tai isommassa porukassa, mutta ei yhden kaverin kanssa, kuten naiset tekevät.


    • sättisuttu

      Kesällä kävin esimerkiksi taidenäyttelyssä, museossa, kesäteatterissa, opastetulla luontoretkellä kiikaroimassa lintuja, Linnanmäellä, maauimalassa jne. Voisi sanoa, että harrastan aktiivisesti kulttuuria laidasta laitaan. Kulttuurin harrastajat ovat pääasiassa naisia, jotka ovat kiinnostuneita erilaisista ympärillään tapahtuvista asioista. Toki intensiivinen harrastaminen vaatii kukkaroakin, mutta on niitä ilmaistapahtumiakin. Toisaalta jotkut harrastavat vaikkapa ryyppäämistä, kun taas joku toinen laittaa ne rahat mielummin toisenlaisiin harrastuksiin.

      Olen surukseni huomannut, että näissä mainitsemissani tapahtumissa käy lähinnä vain naisia. Miehet ovat yleensä paikalla vaimonsa tuomina. Sinkkumiehiä ei juuri näy. Nuoret sinkkumiehet saattavat olla aktiivisia, mutta he käyvät lähinnä laivalla ryyppyreissuilla, pelailemassa kavereiden kanssa rantalentistä samalla kun katselevat tyttöjä tai käyvät esim. festareilla. On siis aika paljon eroa siinä, että minkätyyppisiin harrastuksiin miehet ja naiset jakautuvat.

      • ...............

        Minä harrastan lukemista, elokuvia, pelaamista, lenkkeilyä ja piirtämistä. Olen köyhä, mutta käyn perjantaisin taidemuseossa, koska se on silloin täällä ilmainen. Teen kaiken yksin, koska kavereita ei juuri ole. Silloin tällöin kyllä juoksen lenkillä uimarannan läpi, jotta voisin katsella tyttöjä.

        Ehkäpä kuvailemasi kaltaisia miehiä on paljon, mutta yksinäiset miehet ovat yleensä aika erilaisia.


    • huvitjatyö

      Mies 30v. Käyn juoksemassa mm. pururadoilla ja vastapainona roikun baareissa ja pubeissa. Pururadoilla ei mitään elämää ja jos nainen tulee vastaan niin tulee joko kaverinsa tai miehensä kanssa. Pubit ja baarit taas tuntuvat viehättävän naisia kaveriporukassa tai miehensä kanssa, ja yleisesti ei niitä kiinnostavimpia tapauksia...
      Kavereiden kanssa sillloin tällöin ehkä johonkin, mutta juomiseksihan se menee...

    • Yksinäiset naiset jumittaa netissä, niin kuin miehetkin. Ehkä lukevat enemmän kirjoja, joten kerran viikossa osa niistä käy kirjastossa.

    • Missäkö???

      Mää käyn umassa ja salilla. Olen metsikössä kävelemässä tai ajan polkpyörällä lenkkejä. Käyn näyttelyissä ja elokuvissa ja kahvioissa. Elokuvavuokraamosta voit mut kans tavata. Istuin rannala lukemassa kun oli lämminta ja aurinkoista. Olen maalaamassa/ piirtämässsä ulkosalla. keilahallisssa keilaamassa, kirjastossa, kioskilla, opiskelemassa,avoimessaylioistossa, kansalaisopiston kursseilla, käsityökursseilla, kekoilla konserteissa..taidemessuilla.. kauppasi kassala postissa.... Olen joskus kirjan/ristikkolehden/korvakuulokkeiden/ tietokoneen /kynän ja lehtiön kera sielä missä milloin olenkin.. Olen junassa/lentokoneessa/laivalla/linja-autossa olen kaikkialla. Et huomaa minua yleensä tai jos huomaat et välitä koska en ole sen munaasi nostattavan ja kutkuttavan mallin tai missin kaksoisolento. Enkä siten kelpaa pinnalllisille kavereillesikaan näytille. Etkä voi kuvitellakkaan että tulisit tekemään tuttavuuutta. Siellä minä olen hoikan varteni kera huulillani nätti hymy ja iloiset silmät tuikkien. Olen ollut jo vuosia... jos havahtuisit ja ottaisit sitten riskin voisit voittaa mutta .. ei väkisin.

      • mies32

        Vastahan sanoit olevasi mies. Ei ihme jos et munia nostata.


    • nuori sinkku nainen

      Yksin käyn:
      - uimahallissa
      - maastopyöräilemässä
      - koiran kanssa lenkillä
      - shoppailemassa
      - elokuvissa
      - kirjastossa
      - kauniina päivinä muuten vaan kävelemässä ympäriinsä
      - myös keikoilla yms. muissa tapahtumissa, mutta näissä tulee enemmän käytyä kavereiden kanssa kuin yksin.

      • 171

        missä noista toivot flirttiä?


      • Ruusunmarja2
        171 kirjoitti:

        missä noista toivot flirttiä?

        Ihan missä vaan jos flirttaajana on tumma, pitkä ja komea mies, joka täyttää 20 kohtaisen vaatimuslistani (tummuuden, pituuden ja komeuden lisäksi).


    • mimosamagic

      Yksinäisen ei oo hyvä olla neljän seinän sisällä koko aikaa. Lukkiutuu sinne omaan nyhjöttämiseensä pian kokonaan. Tykkään olla yksin ei sillä mutta jos sitä toista ehtinee niin ulos aurinkoon, kahvilaan istumaan tai terassille, yksin tai yhden naispuolisen kaverin kanssa.

    • olen sinku

      Naissinkut bilettää ja panee baarieinoja. Vai tarkoititko jotain yksinäisiä hiirulaisia? Miksi kukaan sellaisista olisi kiinnostunut? Tahtoo oman bileprinsessan! Tuu hakemaan, olen kotonani nyt ja aina.

      • Kyllä tarkoitin

        Yksinäisiä hiirulaisia


      • ..

        Baarieinoja? Mulle ainakin liian tavallisia. Mahtuu 13 tusinaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      61
      2722
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      2005
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1628
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1462
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      312
      1420
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1222
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1209
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1129
    9. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      44
      1058
    10. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      18
      1036
    Aihe