Huu haata koko kuriosity!

zzzzz.

Kyllä ne on evokit taas herkkäuskoisia! Ei se Kuriosity missään Marsissa ole, maanpäällä se on jossakin Hollyvood studiossa. Ettekö te tajua että nämä tämmöiset muka avaruuslennot on vaan suurvaltojen propakandaa. Ne on aina ollut sitä, ne yrittää sillä tapaa osoittaa, miten voimakkaita ja kykeneviä ne on. Se oli sitä jo Neuvostoliiton aikana, kun Amerikan ja Neuvostoliiton johtajat kilpaili propakanda sodassa keskenään. Kuulento-huijaus oli niistä pahin huijaus, mutta ei ne muutkaan avaruus-lentämiset totta ole.

Ei Jumala ole ihmistä tarkoittanut kuuhun ja tähtiin lentelemään tai sinne aluksia lähettelemään! Jo silloin kun Baabelin tornia rakennettiin niin Jumala pani stopin sillekin touhulle. Ja niin se on tänäkin päivänä. Ei Jumala semmoisia sallisi että oikein avaruuteen mennään herrastelemaan. Naurettavaa ajatellakin että nyt muka joku tutkimusalus on oikein tähteen mennyt ja laskeutunut. Höpö höpöä semmoinen ja amerikkalaisten propakanda- temppu.

32

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Esitit väitteen. On sinun asiasi todistaa se.

      • zzzzz.

        Nasahan se esitti väitteen että ne on muka päässyt Marssiin luotaimella. Minä olen se joka ei usko väitteeseen ja minun ei tarvi todistaa mitään. Minä luotan Ramattuun.


      • zzzzz. kirjoitti:

        Nasahan se esitti väitteen että ne on muka päässyt Marssiin luotaimella. Minä olen se joka ei usko väitteeseen ja minun ei tarvi todistaa mitään. Minä luotan Ramattuun.

        "Minä olen se joka ei usko väitteeseen ja minun ei tarvi todistaa mitään."

        Etkö ole vastuussa edes omista väittesitäsi:

        "Ei se Kuriosity missään Marsissa ole, maanpäällä se on jossakin Hollyvood studiossa."

        Kukas niistä vastaa? Jeesus?


      • zzzzz.
        moloch_horridus kirjoitti:

        "Minä olen se joka ei usko väitteeseen ja minun ei tarvi todistaa mitään."

        Etkö ole vastuussa edes omista väittesitäsi:

        "Ei se Kuriosity missään Marsissa ole, maanpäällä se on jossakin Hollyvood studiossa."

        Kukas niistä vastaa? Jeesus?

        Se Hollyvood studio tarkotti tietenkin sitä että se homma on lavastus! Ei se sitä tarkottanut että se kirjaimellisesti on siellä! Kyllä sen nyt pitäisi tajuta, että lavastus seon niin kun Apollokin oli. Ne mars- maisematkin on ihan kuin Arizonan aavikkoa, miä deth- valley se nyt oli.


      • zzzzz. kirjoitti:

        Se Hollyvood studio tarkotti tietenkin sitä että se homma on lavastus! Ei se sitä tarkottanut että se kirjaimellisesti on siellä! Kyllä sen nyt pitäisi tajuta, että lavastus seon niin kun Apollokin oli. Ne mars- maisematkin on ihan kuin Arizonan aavikkoa, miä deth- valley se nyt oli.

        "Se Hollyvood studio tarkotti tietenkin sitä että se homma on lavastus! Ei se sitä tarkottanut että se kirjaimellisesti on siellä! Kyllä sen nyt pitäisi tajuta, että lavastus seon niin kun Apollokin oli. Ne mars- maisematkin on ihan kuin Arizonan aavikkoa, miä deth- valley se nyt oli."

        Todistapa siis väitteesi.


      • zzzzz.
        moloch_horridus kirjoitti:

        "Se Hollyvood studio tarkotti tietenkin sitä että se homma on lavastus! Ei se sitä tarkottanut että se kirjaimellisesti on siellä! Kyllä sen nyt pitäisi tajuta, että lavastus seon niin kun Apollokin oli. Ne mars- maisematkin on ihan kuin Arizonan aavikkoa, miä deth- valley se nyt oli."

        Todistapa siis väitteesi.

        Jaa nytkö se onkin niin päin että pitää todistaa että ei ole lennetty Marssiin. Minä kun luulin että niiden jotka väittää että on lennetty pitäis todistaa. Tai siis lähetetty alus sinne. Kummasti se vaan kääntyy niin että teille tiede-uskovisille evokeille pitää todistaa. Kas kun ei täydy todistaa että kuussa oleva natsi-tukiohta ei ole tosi.


      • zzzzz. kirjoitti:

        Jaa nytkö se onkin niin päin että pitää todistaa että ei ole lennetty Marssiin. Minä kun luulin että niiden jotka väittää että on lennetty pitäis todistaa. Tai siis lähetetty alus sinne. Kummasti se vaan kääntyy niin että teille tiede-uskovisille evokeille pitää todistaa. Kas kun ei täydy todistaa että kuussa oleva natsi-tukiohta ei ole tosi.

        "Jaa nytkö se onkin niin päin että pitää todistaa että ei ole lennetty Marssiin."

        Kun sinä niin kerran väitit, niin sinun toki tulisi todistaa väitteesi.

        "Minä kun luulin että niiden jotka väittää että on lennetty pitäis todistaa."

        Juu, se on todistettu jo triittävällä tasolla jokaiselle hiemankin ajattelemaan kykenevälle ihmiselle. Ei muille.

        "Tai siis lähetetty alus sinne. Kummasti se vaan kääntyy niin että teille tiede-uskovisille evokeille pitää todistaa."

        Kyllä se on ihan normaali menettely, että se joka väittää, todistaa väitteensä. Sinä väitit, että Mars-lennot ovat lavastusta. Miksi et kykene todistamaan väitettäsi? Siksi tietysti, että se oli humpuukia.

        "Kas kun ei täydy todistaa että kuussa oleva natsi-tukiohta ei ole tosi."

        Ei täydykään ennen kuin väität niin.


      • zzzzz. kirjoitti:

        Jaa nytkö se onkin niin päin että pitää todistaa että ei ole lennetty Marssiin. Minä kun luulin että niiden jotka väittää että on lennetty pitäis todistaa. Tai siis lähetetty alus sinne. Kummasti se vaan kääntyy niin että teille tiede-uskovisille evokeille pitää todistaa. Kas kun ei täydy todistaa että kuussa oleva natsi-tukiohta ei ole tosi.

        >Minä kun luulin että niiden jotka väittää että on lennetty pitäis todistaa.

        Ei kun ne lennot on todistettu yli 99 prosentille ihmisistä – mukana kaikki jotka oikeasti tuntevat avaruslentojen tekniikan – kerrassaan musertavalla varmuudella, joten jos joku väittää että eipäs olekaan lennetty, hänellä on aikamoinen todistustaakka, jos kyseinen hemmo ei halua leimautua hulluksi tahi pelleksi.


      • Krevo
        zzzzz. kirjoitti:

        Nasahan se esitti väitteen että ne on muka päässyt Marssiin luotaimella. Minä olen se joka ei usko väitteeseen ja minun ei tarvi todistaa mitään. Minä luotan Ramattuun.

        Laina: zzzzz
        Nasahan se esitti väitteen että ne on muka päässyt Marssiin luotaimella. Minä olen se joka ei usko väitteeseen ja minun ei tarvi todistaa mitään. Minä luotan Ramattuun.

        Ilmestyskirja kertoo "Babylonin portosta", jonka syntien röykkiö ylettyy jo "Taivaaseen asti". Se on siis totta. Ihmiskunta pääsee Taivaaseen -kokonaisuudessaan- sitten kun on henkisesti sillä tasolla, ettei ulkoavaruuden ötököiden tarvitse pelätä henkensä puolesta, että joku "amerikan äitimamman sankari" tappaa ne heti kun näkee....


      • ҡϵҭҭʋɲϵɳ
        zzzzz. kirjoitti:

        Jaa nytkö se onkin niin päin että pitää todistaa että ei ole lennetty Marssiin. Minä kun luulin että niiden jotka väittää että on lennetty pitäis todistaa. Tai siis lähetetty alus sinne. Kummasti se vaan kääntyy niin että teille tiede-uskovisille evokeille pitää todistaa. Kas kun ei täydy todistaa että kuussa oleva natsi-tukiohta ei ole tosi.

        »Jaa nytkö se onkin niin päin että pitää todistaa että ei ole lennetty Marssiin»

        Sinun täytyy todistaa, että
        1) Curiosity on maanpäällä jossain studiossa, ja
        2) Mars- ja Kuulennot on lavastettuja

        Nehän sinun väitteesi olivat.


    • Huono trolli on huono trolli... Tai eihän tuo kyllä kretardien kirjoittelusta paljon eroa...

      • Kuten pastori sanoi Tankki täyteen -sarjassa;
        "Jos Jumala olisi halunnut ihmisten kuuntelevan stereomusiikkia, kai hän olisi luonut meille kaksi korvaa."


      • zzzzz.

        Tämä se onkin tiede-uskovaisten evokkien vakio vastaveto, kun joku ei uskokkaan heidän horinoita. Joo, trolli se on.


      • zzzzz. kirjoitti:

        Tämä se onkin tiede-uskovaisten evokkien vakio vastaveto, kun joku ei uskokkaan heidän horinoita. Joo, trolli se on.

        "Tämä se onkin tiede-uskovaisten evokkien vakio vastaveto, kun joku ei uskokkaan heidän horinoita. Joo, trolli se on."

        Vaihtoehto trolliudelle on kannaltasi vielä ikävämpi ja siksi sinua pidetään vain trollina.


      • moloch_horridus kirjoitti:

        "Tämä se onkin tiede-uskovaisten evokkien vakio vastaveto, kun joku ei uskokkaan heidän horinoita. Joo, trolli se on."

        Vaihtoehto trolliudelle on kannaltasi vielä ikävämpi ja siksi sinua pidetään vain trollina.

        Alan pelätä sitä ikävämpää vaihtoehtoa...


      • ҡϵҭҭʋɲϵɳ
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Kuten pastori sanoi Tankki täyteen -sarjassa;
        "Jos Jumala olisi halunnut ihmisten kuuntelevan stereomusiikkia, kai hän olisi luonut meille kaksi korvaa."

        Eikös se ollut rovasti.


      • ҡϵҭҭʋɲϵɳ kirjoitti:

        Eikös se ollut rovasti.

        Oli.


    • minä se olen

      --"avaruuslennot on vaan suurvaltojen propakandaa."

      Mikä on se syy miksi sanot näin? Oletko kenties vain mustamaalaamassa kreationisteja, vai uskotko todella tällaista?

      --"Ei Jumala ole ihmistä tarkoittanut kuuhun ja tähtiin lentelemään tai sinne aluksia lähettelemään!"

      Mutta usko Jumalaan järjestyksen ylläpitäjänä ja aikaansaajana on mahdollistanut kemian ja fysiikan lainalaisuuksien löytämisen, jotta avaruuslentoja on edes mahdollista suunnitella. Jos Newtonin löytämät lainalaisuudet eivät toimisi joka hetki odotetulla tavalla, niin avaruusmatkustus olisi mahdotonta. Kuitenkin fysiikan ja kemian lakien toimivuuden voi varmistaa vaikka jokainen, joten avaruusmatkustuskaan ei ole mahdotonta toteuttaa. Jopa sekin, että pystyt tänne kirjoittamaan todistaa Jumalan pitävän nämä lainalaisuudet nyt ja tulevaisuudessa samoina kuin menneisyydessäkin. Ei yksinkertaisesti ole mitään syytä olettaa, että avaruusmatkustus olisi huijausta, koska tietokoneesikin toimii samojen lakien takia.

      --"Jo silloin kun Baabelin tornia rakennettiin niin Jumala pani stopin sillekin touhulle."

      Stoppi tule Baabelin tornille siksi, että ihmiset eivät halunneet levittäytyä koko maan päälle, vaikka Jumala oli halunnut ihmisten lisääntyvän ja täyttävän koko maan. Ei se ole este avaruuslennoille. Miksi et lue Raamattuasi, jos uskot Jumalaan?

      --"Naurettavaa ajatellakin että nyt muka joku tutkimusalus on oikein tähteen mennyt ja laskeutunut."

      Yrityksesi olla vakava on naurettavaa, kun sekoitat tähdet ja planeetatkin. :D Millä perusteella kokeellinen tiede on naurettavaa? Voithan itse varmistaa planeettojen ja avaruusalusten olemassa-olon rakentamalla oman kaukoputken ja tekemällä kokeita sillä.

      Feeding the troll since ~6000 bc.

      • minä se olen

        Niin siis 4000bc. :X


      • Krevo

        --"avaruuslennot on vaan suurvaltojen propakandaa."

        Eivät ole. Ei Jumala luonut enkelikseen ainoastaan ihmistä. Tai suorastaan niin, että ulkoavaruudessa on olentoja, jotka tietomääränsä puolesta olisivat meille "jumalia".
        Ei maailma ole niin pieni, kuin jotkut uskovaiset väittävät... Materiaa sinänsä on tehty niin paljon, että niistä on voitu rakentaa paljon olentoja, maailmankaikeeuteen, maapallomme on vain pieni takapajula....


      • Pakstori
        Krevo kirjoitti:

        --"avaruuslennot on vaan suurvaltojen propakandaa."

        Eivät ole. Ei Jumala luonut enkelikseen ainoastaan ihmistä. Tai suorastaan niin, että ulkoavaruudessa on olentoja, jotka tietomääränsä puolesta olisivat meille "jumalia".
        Ei maailma ole niin pieni, kuin jotkut uskovaiset väittävät... Materiaa sinänsä on tehty niin paljon, että niistä on voitu rakentaa paljon olentoja, maailmankaikeeuteen, maapallomme on vain pieni takapajula....

        Saattana on Raamatun mukaan ollut Taivaassa, josta Yli-enkeli Mikael, Ilmestyskirja 12:ssa syöksee takaisin kotiplaneettansa päälle. Lopulta se tullaan sitomaan maan syvyyksiin, kaikella teknologialla, mitä meillä on, ja perii maan magman tuntumasta onkalon itselleen....
        Saattana on oikeasti ollut Taivaassa, kaikki maailman vallat ovat sotavoimallaan hankkineet valtansa maailmassa, mitä tahansa sotaa sitten käyttäisivätkin valtansa lujittamiseksi. "Saattana on se sotapäällikkö", jota Jumala ikuisesti vihaa, ja antaa hänelle siis tehoa(Power).... Emme ymmärrä, miksi Jumalan Rakkaus on Saattanaa kohtaan vihaa.... Siksi koska se uskoo vain fysikaaliseen maailmaan, maailman materialistien tavoin?
        Ja juuri sehän ihmisen langetti, ja teki itsestään ihmistä korkeamman, voittamalla ihmisen tuolloin, mutta "Vaimon siemen on rikkipolkeva käärmeen pään".


    • Hiski+naapurin.kissa

      > Voithan itse varmistaa planeettojen ja avaruusalusten
      > olemassa-olon rakentamalla oman kaukoputken ja
      > tekemällä kokeita sillä.

      Ja linssit on hiottava itse, valmiina ostetuissahan saattaa olla sisäänrakennettuina vaikka millaisia harhaanjohdattimia. Esimerkiksi Minolta RF-Rokkor 5,6/250 näyttää sisältävän sellaisen koska lähes kaikissa sillä otetuissa kuvissa on maiseman keskellä juna.

      • joopa joo!

        Tämä trolli pyöritteli ainoastaan evouskovia, ei yhtään kreationistia lähtenyt trollia ruokkimaan, koska se on hölmöä.;)


      • ....
        joopa joo! kirjoitti:

        Tämä trolli pyöritteli ainoastaan evouskovia, ei yhtään kreationistia lähtenyt trollia ruokkimaan, koska se on hölmöä.;)

        Todellako? Pakstori, Krevo ja minä se olen ovat evouskovia. Hyvä tietää.


      • joopa joo! kirjoitti:

        Tämä trolli pyöritteli ainoastaan evouskovia, ei yhtään kreationistia lähtenyt trollia ruokkimaan, koska se on hölmöä.;)

        "Tämä trolli pyöritteli ainoastaan evouskovia, ei yhtään kreationistia lähtenyt trollia ruokkimaan, koska se on hölmöä.;)"

        Etkö tiennyt, että nimimerkit minä se olen ja Krevo ovat kreationisteja, vai valehtelitko kreationismisi puolesta?


    • Krevo

      Mars-planeetta on olemassa ja sinne on lähetetty OIKEA luotain.... Ei kaiiki ole vain elokuvaa... Tällä kertaa tapaus on tosi, ei teitä hyödytä sitä epäillä.

      Se on totta, että on paljon valhe-scifiä sun muuta, ulkoavaruuden planeetoille pääsystä, mutta jos tapaus esitetään julkisessa uutisvälineessä, on tapauksen parempi olla tosi.... Ei Usa saa eikä voi pettää tällaisessa asiassa. Elokuvissaan saa pettää niin paljon kuin lystää, ei tosielämässä.

    • O'ou

      No voi voi sentään! Kävikö tässä nyt niin hassusti, että Suomessa suurella vaivalla valmistetut Marsin kaasukehän kosteusmittari ja painemittari tulikin ihan turhanpäiten tehtyä, jos koko operaatio olikin huijausta...
      :D

    • Apo-Calypso

      Curiosityn laskeutuminen mars-planeetalle kuvattuna HiRISE mars -luotaimesta:

      http://www.uahirise.org/releases/msl-descent.php

      "NASA's Curiosity rover and its parachute were spotted by NASA's Mars Reconnaissance Orbiter as Curiosity descended to the surface on Aug. 5 PDT (Aug. 6 EDT). The High-Resolution Imaging Science Experiment (HiRISE) camera captured this image of Curiosity while the orbiter was listening to transmissions from Curiosity.

      Curiosity and its parachute are in the center of the white box; and a separate image is a smaller cutout of MSL stretched to avoid saturation. The rover is landing on the etched plains just north of the sand dunes that fringe "Mt. Sharp." "

      • zzzzz.

        Kyllähän sitä kuvia voi tehdä nykyajan vehkeillä vaikka minkälaisia. Nasan tekemä kuva. Uskokoon kuka uskoo.


    • zzzzz.

      Hahaa! Atte-evokki "tiedemies" lipsautti vissiin vahingossa tämän,

      "Maisemat ovat kuin Maasta"
      "- Coriosityn laskeuduttua olemme nähneet kuvia jotka ovat odotuksemme mukaisia, mutta myös kuvia jotka ovat kuin Maasta. Kuten näissä uusissa kuvissa, joissa näkyy Mojaven aavikon kaltaisia vuoristomaisemia. Se on tosi mukavaa, tulee kotoinen olo, kertoo tutkija John Grotzinger Kalifornian teknisestä yliopistosta"

      (lainaus ilta- sanomista)

      Totta kai ne on kotoisen näkösiä ne kuvat kun maisemat on maasta. Mojaven aavikolta, niinpä niin. Ois kannattanut pitää suuta pienemmällä.

      • >Hahaa! Atte-evokki "tiedemies" lipsautti vissiin vahingossa tämän,

        Ymmärrän että kretu pitää helposti normaalia rehellisyyttä lipsautuksena. Jos kretu joskus on rehellinen, se onkin aina lipsautus.


    • Taas yksi Pahkasika-lehden eläkkeellä kököttävä avustaja, vai?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      601
      4183
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3448
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      67
      3051
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2931
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2264
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2201
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2157
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1965
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1950
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1919
    Aihe