Hei,
Anoppini toi minulle lauantaina vastapoimittuja mustikoita ämpärillisen, Annoin samana päivänä mustikoista noin puolet ystävälleni. Loput minun oli tarkoitus pakastaa vielä samana iltana. No, sattui sitten käymään niin että unohdin marjat kellariin useaksi päiväksi. En ole nyt kotona ja pääsen vasta huomenna aamulla kotiin pakastamaan marjat. Uskallanko vielä pakastaa ne, siis tiistaina? Jos ovat lauantaina poimittuja, ovat siis olleet kellarissa 3 vrk. Ovat ämpärissä ja päällä on leivinpaperia. Huomaanko mausta ja ulkonäöstä, jos ovat pilalla? Vai voivatko olla pilaantuneita ja aiheuttaa jonkun ruokamyrkytyksen, vaikka maistuisivat hyviltä?
Mustikoiden säilyvyys kellarissa
unohtelija
2
1511
Vastaukset 2
- poimija
heh, kuinka tuoreita marjoja luulet torilta saavasi ! Jos mustikat ovat homeessa heitä ne roskiin.
- unohtelija
Mustikat olivat onneksi vielä ihan hyviä, joten pakastin ne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1102331Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???271085- 71932
- 105930
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha597887- 48855
- 85770
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680- 69664
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31656