Rannekellon vesitiiviys 11100 metriä!

Totta joka sana

13

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • panssari siimakädet

      Ja tämän kellon rannekeko sopii ranteen kohdalle sellaisen sukelluspuvun päälle jonka sisällä ihminen selviytyy hengissä yli 11 km syvyydessä?

      • Vaara-analyysi

        Pitkästyminen ja siihen liittyvä kellon katselu ovatkin suurimmat 11 kilometrin syvyyteen sukeltaneen uhat


      • eri hauska turhake

        Niin, ihminenhän ei sellaista painetta kestä. Syvänmerensukeltajalla voi olla tuollainen ranteessaan, mutta se ranne sijaitsee turvallisesti sukellusveneen sisällä jossa paine ei ole erikoisen suuri eikä tuolle kellolle siis ole oikeasti tarvetta.


    • isoisän kello kesti

      Miksi rannekellon pitäisi kestää enemmän kuin kantajansa?

      Voi sopia jonkinlaiseksi vitsiksi, mutta todellista tarvetta ei ole.

      Mariaanien haudassa kukaan ei tule kysymään mitä kello on tai paljox tiuku repii.

    • uioioai

      Ihme kello jos viisarit viipottaa nesteen sisällä >>vastusta ja jos ei silloin paine rikkoo kellon.

      Jostakin syystä tuntuu että kellon ostaessa maksaa jostakin turhasta ominaisuudesta jota ei koskaan tule tarvitsemaan.

    • Huijausta!

      Täysin mahdotonta, hirvittävä paine rutistaa kellon pirstaleiksi kauan ennen pohjaa!

      • Kerro missä?

        Paine on kylläkin suuri, mutta ei hirvittävä. Onhan siellä käyty sukelluspallollakin, eikä sekään ole mihinkään rutistunut.

        Ota vielä huomioon, että esimerkiksi vesileikkauslaitteistoissa paine on tuohon verrattuna viisin- kuusinkertainen.


      • Huijausta!
        Kerro missä? kirjoitti:

        Paine on kylläkin suuri, mutta ei hirvittävä. Onhan siellä käyty sukelluspallollakin, eikä sekään ole mihinkään rutistunut.

        Ota vielä huomioon, että esimerkiksi vesileikkauslaitteistoissa paine on tuohon verrattuna viisin- kuusinkertainen.

        Ei rannekello voi mitenkään kestää painetta Mariaanien haudan pohjalla, se on mahdotonta!


    • Kellopelitomaatti

      Hei toihan ois kätsää. Mä käyn siellä aina sunnuntaisin ja viimeks multa kysyttiin siellä ainakin viidesti että paljonks kello. Vähänks oli noloo kun en tienny mutta seuraavalla reissulla Mariaanien hautaan mä oon valmis.

    • Olly

      Hmmmm... Voihan tuon vaikka vaijerilla laskea syvälle, että kala tietää paljonko kello on. Tai laittaa sen batyskafin ulkopuolelle ikkunan eteen, että näkee ajan.... (Mitäköhän järkeä siinä olisi?)
      Käytännössä 200m. paineen kestävyys on kenelle tahansa riittävä. Jos 200m. kestävä kello on pulassa ja kiinni ranteessa, kello on ihmisen sen hetkisistä murheista pienin...

      • Huijausta!

        Koko kello on humpuukia, ei voi mitenkään kestää. Kello olisi joku puolen kilon mötikkä että se kestäisi hirvittävän paineen!


      • aija-paija
        Huijausta! kirjoitti:

        Koko kello on humpuukia, ei voi mitenkään kestää. Kello olisi joku puolen kilon mötikkä että se kestäisi hirvittävän paineen!

        Juu, kevyt nuppineula ei kestäisi 11 km syvyydessä, se menisi poikki!


    • sdfghjukl

      Täynnä silikoniöljyä.
      Sikäli kyseenalaista voiko tuossa puhua paineenkestosta, sillä paine on sama kellon sisä- ja ulkopuolella.

      Epäilen kuitenkin ettei kellon sisällä olevaa standardipatteria saada toimimaan luotettavasti huimissa paineissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10722
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3043
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2859
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1709
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1656
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 83
      1496
    Aihe