miksi aina kun menee k-citymarkettiin hakemaan tarjoouksia, niin yllätys yllätys, tuote onkin loppu tai sitä ei ole pystytty tuomaan paikalle. Tuleehan siitä arjen säästöä kun ei viitsi ostaa kalliimmalla vastaavaa tuotetetta.
k-citymarketin tarjoukset
3
342
Vastaukset
- eraheh
Paikallinen ongelma. Älä yleistä.
- maaarrriiikkkiinat määrä
Kyllä tuotetta ,pitää saada.Nyt meitä huijattiin taas.
- Harvoin tahallaan
Jos on joku mainostettava supertarjous, jota menee normaalisti verrattuna isot määrät, niin kaupan pitää yleensä jättää tavarantoimittajalle hyvissä ajoin tuotteesta ennakkotilaus. Näin tavarantoimittaja osaa valmistaa tuotetta oikean määrän.
Tässä tavarantoimittajan eli -valmistajan leivissä työskennelleenä voin kertoa neljä yleisintä syytä, miksi tarjoustuotteet loppuvat kesken.
1. Kauppa ei muista/viitsi tilata tavaraa ennakkoon (tavarantoimittaja ja keskusliike eli tässä tapauksessa Kesko määrittävät deadlinen), jolloin tavarantoimittajalla ei ole mitä toimittaa.
2. Kauppa arvioi menekin täysin alakanttiin. Sama tuote on voinut olla tarjouksessa pari kuukautta sitten ja menekki on ollut surkeaa. Nyt taas tarjous yllättäen pureekin asiakkaisiin.
3. Tavarantoimittaja sössii tilanteen. Tavaraa ei jostain syystä saada valmistettua, esim. joku kone voi tehtaalla hajota. Tai kaupan jättämistä ennakkotilauksista huolimatta tavarantoimittaja laskee tuotantotarpeen väärin.
4. Logistiikka kusee. Tavarat eksyvät toiselle puolelle Suomea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit835983KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3094987Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202638Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei442569Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852721766Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1011645Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171501- 1051407
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331373seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1181356