Tänään oli lehdessä juttua, kuinka veltot nörtit saavat lihasta

armeijassa

Nörtin AT-miehen kannattaa siis ehdottomasti mennä armeijaa miehistymään eikä minnekkään sivariin lusmuilemaan. Naiset tykkäävät lihaksikkaista miehistä ja antavat näille pillua, eivät millekään narukätisille nörttiolmeille.

39

831

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peace&love

Kuka tykkää, kuka ei. Itse en ikinä antaisi miehelle joka ON KÄYNYT armeijan.

• res.alik.

Mutta antaisit jollekin tummahipiäiselle maahanmuuttajamiehelle, joka on sotinut omassa maasaan ja ehkö surmannut myös naisia ja lapsia.

Te viherpiiperöhipit olette kaksinaismoralismissanne tosi yököttävää porukkaa.

• Missä ....
        res.alik. kirjoitti:

Mutta antaisit jollekin tummahipiäiselle maahanmuuttajamiehelle, joka on sotinut omassa maasaan ja ehkö surmannut myös naisia ja lapsia.

....ed. kirjoittaja niin sanoi?

• .........
        Missä .... kirjoitti:

....ed. kirjoittaja niin sanoi?

Sen hippinimimerkki kertoo kaiken siitä

• taidat olla
        res.alik. kirjoitti:

vaan tavallinen rasisti

• Miksi et?

Haluatko että vihollinen tulee maahamme ja raiskaa sinut?

• Ei ole
        taidat olla kirjoitti:

vaan tavallinen rasisti

rasisti jos puolustaa isänmaata

• Ei intissä lihakset kasva.

• 0987

Kyllä moni nuori mies ryhdistäytyy, koska se on usein pisin aika pois kodista ja pääsee luomaan ns. puhtaalta pöydältä uusia kaverisuhteita. Ihan erilainen ympäristö auttaa myös näkemään vähän Suomea, kun ei ole ihan kotinurkissa.

Armeijassa oppii myös sen hyödyllisen taidon, että oppii ottamaan komentoja vastaan ja tekemään sen, mitä käsketään. Se on työelämässä erittäin hyödyllinen taito. Loppuu sellainen jatkuva kitinä ja valittaminen, koska tekee vain sen, mitä pyydetään.

• wanha lähtee

Oppii myös sen, että aina on kiire jonottamaan. Ja että aina ei ole kivaa. Tämä voi ollla ylivoimaista monelle nykynuorelle.

• jahajahajaha
        wanha lähtee kirjoitti:

Oppii myös sen, että aina on kiire jonottamaan. Ja että aina ei ole kivaa. Tämä voi ollla ylivoimaista monelle nykynuorelle.

Miksi kirjoitat "nykynuorista", vaikka kuulut ryhmään itsekin?

• Armeijassa oppii välttämään työtä ja nukkumaan ihan missä vaan.

• luin ensin
        wlfwd kirjoitti:

Armeijassa oppii välttämään työtä ja nukkumaan ihan missä vaan.

että välttämään tyttöä : )

• Nykyaikaa.

Se on myös parisuhdetta ajatellen erittäin hyvä taito.

• 445588pppppppppppppp

No ei armeija-aikana ehdi mitään lihasmassoja kasvattaa. Nykyään se on lyhimmillään vain jotain 6kk, ei siinä ajassa paljon lihaksia ehdi kasvatella vaikka ei muuta tekisi kuin bodaisi. Siksi toisekseen ei niin monet naiset oikeasti edes pidä ainakaan mistään liian suurista lihasmassoista. Ja mitä helvettiä siitäkin tulee jos kaikki miehet alkavat vaan bodailla tai muuten valmentaa itseään naisille mieliksi ja sellaiseen keskittyvät ja kaiken energiansa satsaavat.

• Armeija tyhmentää

tehokkaasti. Missään en ole tavannut niin tyhmiä ihmisiä kuin armeijassa ja tunnetusti seura tekee kaltaisekseen.

• Sivarit ne

vasta tyhmiä ja homoja onkin

• Jovtuisko siitä

että siellä on vain miehiä? Tai vain muutama nainen. Höhöö

• Intissä kunto laski kyllä niin pohjalukemiin että huhhuh... kun systeemin oppi alokasajan jälkeen, oli loppu videoiden katselua, munkkien syömistä, flipperinpeluuta (ja shakinkin opin), vähän ammuskelua, kaljoittelua iltaisin ja that's it...

Onneksi kuntosalitreenauksen aloittaminen armeijan jälkeen pelasti kunnon totaaliselta romahtamiselta.

Oikeasti, intin ohjelman aikataulutus ja kaikki komentoketju-byrokratia latisti mahdollisuudet kunnon treenaukseen, mikä sääi koska sitä olin odottanut kyseiseltä puljuta että kunto nousisi. Mitä vielä, paino ja kolesteroliarvot nousi...

• Saman totesin

kun kaverini veli tuli lomille ja peppu oli levinnyt.

• carambola87a

Viisaimmat ei joudu armeijaan eikä siviilipalvelukseen ja älykkäät pääsevät niistä etuajassa pois.

Eri asia sitten ne ketkä ei oikeasti pysty käymään armeijaa jonkin _oikean_ sairauden/vamman/tms. takia.

"Kaikkea pitää kokeilla" asenteella kävin armeijassa, olin 2vko ja siirryin siihen vapautus rauhan aikana luokkaan.

Kun jäljelle jääneet värjöttelivät syöden kylmää keittoa leireillä yms. minä panin naisia.

• Olet epä-

Isänmaallinen lusmu. Sinut pistetään miinanpolkijaksi kun sota tulee

• Sieg
        Olet epä- kirjoitti:

Isänmaallinen lusmu. Sinut pistetään miinanpolkijaksi kun sota tulee

Heil vaan sullekin!

• Muskelinörtti

En olekaan mikään narukätinen olmi vaikka nörtti olenkin, vaan lihaksikas muskelimies, kuin kreikkalainen jumala. Usein poseeraan alastomana peilin edessä ja pullistelen muskeleitani. Kiihotun omista lihaksistani ja minulla alkaa seisoa. Vetelen käteeni peilin edessä ja kyylään valtavaa kivikovaa munaani ja isoja hiestä kiiltäviä lihaksiani. Kulli seisoo aina vaan kovempana. Kiskon niin että esinahka savuaa ja roiskaisen peiliin hirveän kiimamällin! Ei tähän mitään naisia tarvita.

• Taidatkn

olla HOMO

• mies 86
        Taidatkn kirjoitti:

olla HOMO

Word.

• Jaa-a. Ei armeijassa saa kyllä mitään lihaksia yleensä. Omasta mielestäni armeija oli aika hauska alussa, mutta muuttui nopeasti itseään toistavaksi, ja siten tylsäksi paikaksi. Itse kävin viestintäjoukoissa, joten raskaat kelat ja radiot ovat jotenkin tuttuja.

Kuntoa tuli armeijassa kuitenkin vähän enemmän: alussa Cooperin testi oli itselläni 2710 m, lopussa lukemat olivat 2850 m. En tiedä kuitenkaan oliko tästä mitään hyötyä, en ole ainakaan kiinnostunut urheilusta.

• Army on

tosi syvältä. Ihan paska paikka. En menis, jos nyt saisin valita.

• LLKK

Tänä päivänä vapautuksen koko touhusta saa niin helposti, että täytyy olla varsinainen tomppeli joka sinne silti menee aikaansa haaskaamaan.

• Vapautuksen

saanut kyllä leimautuu homoksi tai hulluksi

• ....................
        Vapautuksen kirjoitti:

saanut kyllä leimautuu homoksi tai hulluksi

Eikös vapautuksen saa tänä päivänä melkein mistä tahansa syystä. Kyllä se yleinen asevelvollisuus (joka ei sitä koskaan ole ollutkaan) on aikansa elänyt Suomessakin. Jopa armeijassa muutama on sen sisäistänyt. Raivoisänmaalliset yrittävät vain taistella tuulimyllyjä vastaan katkeraan loppuun saakka.

• 5+20

Mitä tuohon aloitukseen tulee niin itsellä kävi juuri toisinpäin eli minusta tuli narukäsi armeijassa. Olin ehtinyt jo hyvän aikaa vetää kunnon punttitreenejä niin että se näkyi kropassa mutta armeijan takia koko touhu jäi ja sitten armeijan jälkeen ei taas jaksanut aloittaa treenaamista. Pitää nyt viimeistään tässä syksyn aikana aloitella uudelleen. Niin enkä kyllä minäkään kävisi enää armeijaa ainakaan toista kertaa.

• mies 86

Kaipaan toisinaan armeija-aikoja siitä syystä, että elämä siihen aikaan tuntui verraten yksinkertaiselta nykypäivään verrattuna... sain paljon uusia kavereita, joista suurin osa oli Hangosta kotoisin, koska kävin intin Tammisaaressa.

Sitä vastoin, mitä itse pidän tänä päivänä selkeästi yliarvostettuna on armeijan tarjoama ns. henkinen kasvatus varusmiehille. Itse en mielestäni ole muuttunut armeijassa paljoakaan. Lähestulkoon saman tien siviiliin pääsyn jälkeen tunsin itseni yhtä veltoksi kuin ennenkin. Mielestäni nuoren miehen henkiseen kasvuun vaikuttavat lukemattomat eri tekijät ja mitä itse elämässä pärjäämiseen tulee niin paljon on myös omasta asennoitumisesta kiinni.

Mainittakoon kuitenkin, että itse olin armeijassa vain puoli vuotta, ja olen sotilasarvoltani jääkäri. Pidempi palvelusaika luultavasti kasvattaa miestä enemmän.

• kihuydtrs

Luulen, että tuon vuoksi juuri jotkut jaksavat aikaa hehkutella kyllästymiseen asti. Normaaliin elämään kaikkine haasteineen ja ongelmineen verrattuna ei paljon tarvitse päätä vaivata. Kaikkea muuta kuin kasvattava paikka, ellei sitten satu vielä olemaan mammassa napanuora kiinni.

• ATMaster

Intissä käytiin ja ainoa mikä muuttu on se että nykyään kestää pidempään ennenkuin suutun eli vitutuskäyrä on kokenut kasvua, muuten ihan samanlainen oon kuin ennen inttiä. :P

• mies 86

Itse olisin toivonut samaa efektiä...

• Eikö lihasta

tullut yhtään?

• mies32
        Eikö lihasta kirjoitti:

tullut yhtään?

Alkuintin nälkäravilla näännytettiin kaikki lihas pois, mutta onneksi loppuintin sotkumakaamisella paino saatiin takaisin. Tosin lihaksen tilalle palasi läskiä.
        Eihän intissä tehdä juuri mitään mikä lihasta kasvattaisi. Aerobinen kunto tietysti voi aamulenkeillä kasvaa, jos lähtötaso on nolla.

• Intissä vaan
        mies32 kirjoitti:

Alkuintin nälkäravilla näännytettiin kaikki lihas pois, mutta onneksi loppuintin sotkumakaamisella paino saatiin takaisin. Tosin lihaksen tilalle palasi läskiä.
        Eihän intissä tehdä juuri mitään mikä lihasta kasvattaisi. Aerobinen kunto tietysti voi aamulenkeillä kasvaa, jos lähtötaso on nolla.

lihoi, kiitos sotkun munkkien

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      2967
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      65
      2364
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2314
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      1998
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      17
      1385
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1346
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1343
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1224
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13