P*skanmakuinen JYVÄBROILERI?!

pahaakanaaa

Onko kellään samanlaisia kokemuksia K-kaupassa myytävästä hunajamarinoidusta jyväbroilerista??
Kun avasin paketin, siitä lähti semmoinen kummallinen haju, aivan kuin joku lannoite. No sille samalla p*skalle se sitten maistuikin! Olen tehnyt kanaa lukemattomia kertoja, ja nyt ensimmäistä kertaa käytin tuota jyväbroileria.. paketti oli -30% alennuksessa, ja päiväystä siinä oli jäljellä yksi päivä, joten olisiko mahdollista, että se olikin mennyt jo pilalle?

11

536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pahaakanaa

ANTEEKSI! Ei ollutkaan K-kaupasta vaan siis S-MARKETISTA!

• varmaan oli

Alkuperämaa, oliko Virulainen paskavaris.

• oikean lihan ystävät

Kaikki valmiiksi marinoidut ovat paskan - tai oksennuksen - makuisia.

Valitettavasti suomalaisista on niin suuri osa hyvästä ruoasta tietämättömiä moukkia, että kauppojen tiskit ovat sitten täynnään tuota moskaa eikä kunnolliselle lihalle ole juuri tilaa.

Muutamissa kaupungeissa kauppahallien lihakaupat hieman auttavat asiassa, mutta niissäkin on huonommin tarjolla tuota lintupuolta.

• Syöppö...

Oikean lihan ystävät on outoa porukkaa, kun ovat maistelleet sekä paskaa että oksennusta. Itse käytän useinkin marinoituja lihoja, enkä ole huomannut mitään outoa maussa, vaikka vertaakin ns. naturelliin lihaan. Ainakaan mitään sellaista mikä paskaan tai oksennukseen viittaisi....

• uhgyjiollpå

Kummallista, itse en ole maistanut sen enempää paskaa kuin oksennustakaan, eli en tiedä miltä ne maistuu.....

• paskkaakanaa

Myös Atrian perhetilan broileri on ihan /C:stä, eli syvältä suolesta.

Kamala lemu kun pakkauksen avaa. Eikä se mitään perhetilan broileria oikeasti ole, osakeyhtiömuotoisessa teollisuuskasvattamossa kasvatettua shaibaa.

Mielikuvamarkkinointia pahimmasta päästä! Itse ostan Snellmanin tai Poutun tuotteita.

• Nautiskelija...

Itse ostan ainoastaan sellaisia tuotteita, joissa on Hyvää Suomesta -joutsenmerkki. Liha on silloin 100 %:sti suomalaista ja kun ostaa naturellina ja laittaa itse millaiseksi haluaa, niin onpa hyvää.

• Tryben

Oletko huomannut paljon poutun tuotteista lähtee vettä. Saman tasoista ellei huonompaa kuin atria.

• Atrian Perhetilan...

• Ei hyvää mieltä
        Atrian Perhetilan... kirjoitti:

Atrian teollisuuskanal... eikuneikunsiis Perhetilan Hyvän mielen broikkua!!

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288553181688.html

Ja tämä on vielä pientä siihen kun käy kanalassa katsomassa sitä "Hyvän mielen" kasvatusta.

Ja kylän yllä leijuu etova mädäntyneen lihan käry, joka tulee ns. jyväbroiler kasvattamoista.

• boileri

Se on ROSS 508/308 , ei kannata broilerista puhua:
      http://beta.yle.fi/ross508/

Nykyisten trendien mukaan jalostettu hybridi on sellainen että enää ei kannata koipireittäkään ostaa, on niin kuivaa. Toista se oli aikoinaan kun syötiin pääosin koipireittä. Pienviljelijöiltä toki saa vieläkin loistavaa broileriä ja kanaa jotka eivät ole Rossia nähneetkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3195
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2243
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1829
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      25
      1677
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1391
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1351
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1256
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1230
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1167
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1147
    Aihe