Kiinnostaako miehiä ujot naiset?

ujoujoujo :((

Itse olen yllättävän ujo varsinkin miesten seurassa, ja haluisin tietää mitä mieltä miehet ovat ujoista naisista.

Minkälaisen ujonlaisen naisen kanssa et lähtisi minkäänlaiseen suhteeseen (yhden yön juttu, seurustelukumppani yms.) vai lähtisitkö ylipäätänsä jos huomaat hänen olevan ujo?

19

2589

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8+2

Sellainen pieni ujostelu ja punasteluhan on vaan söpöä, siitä huomaa että nainen tykkää. Ei siis todellakaan haittaa.

Mutta jos se ujostelu menee niin pitkälle, että tyttö on jatkuvasti ihan lukossa, ei saa sanaa suustaan, uskalla katsoa silmiin tai mitenkään muutenkaan edistää suhdetta, niin kyllähän siinä jossain vaiheessa vaan turhautuisi ja antaisi homman olla.

• Mie

Komppaan tätä täysin, omat ajatukseni menevät samalla lailla. Alussa ujoutta saa olla paljon enemmän, suhteen edetessä sitä ei saisi enää olla kumppania kohtaan.

98%:sti ei ole paha asia, söpöä vaan, kunhan naisesta ottaa kuitenkin tolkun että haluaa tapailla.

• Mad scientist

Kiinnostaa kyllä. Ujous on jopa söpöä. :)

• miehen köriläs.

Ujot naiset on tavallaan söpöjä ja tykkään ujoista naisista. En mä haluis yhen yön juttuu vaan ihan kunnon suhteen ja jos tapaa ujon tytön niin kyllä siinä kun tutustuu niin se ujouskin häviää pikku hiljaa. Olen mä itsekkin hiukka ujo aluksi kun ei tunne toista mut kyllä mä niinku puhua pystyn ja jos huomaan et toinen on ujo ja hiljainen niin kyselen sit paljon kaikkee niin homma etenee silleen sitten hyvin.

• bbbbo!

Ujostelussa ei muuten mitään vikaa, mutta mistä sitä tietäis mitä tyttö ajattelee (jos todella ujo)?

• e576j7k

Mikään ei ole hyvä jos sitä on liikaa.
      Ujous on kiva piirre ja antaa sellaisen tasaisen vaikutelman ihmisestä mutta jos on niin ujo että menee lukkoon ja näyttää kiusaantuneelta niin vaikeahan sellaiseen ihmiseen on tutustua.

Ujot tytöt ovat juuri sitä tyttökaveri ainesta.

• ujokaksi

Olen ujo nainen ja kiinnostaisi yksi mies lähipiirissä mutta en tiedä hänestä juuri mitään. En uskalla osoittaa kiinnostustani katseella koska eron jälkeen on erilaisia vaiheita enkä koe itseäni tällä hetkellä kovin itsevarmaksi.

Huomaan myös että juttu luistaa miesten kanssa ketkä osaavat sopivasti kysellä ja jutella mutta koen itseni joskus kovin tylsäksi kun en jaksa pälpättää kuten useimmat naiset. Enemmän tykkään liikkua ja toimia ja tehdä yhdessä ja liittää siihen jutustelun.

Mites te miehet ja missä tutustutte meihin ujoihin...?

• fdhgfhsdghfgnfg

En ole tavannut 34-ikävuoteen mennessä, kuin yhden ujon naisen. Ei voi muuta sanoa, kuin sen, että oli todellinen helmi. Harmi vaan, että tyttö oli tietenkin varattu. Todella mukavaa juttuseuraa ja vielä sööttikin. Ujot tytöt/naiset ovat parhaita.

• Mietin vaan

Entäs kun miehille on niin kovin kovin tärkeää että tykkääkö kaverit naisesta niin jos on ujo nainen eikä hirveesti alkuun juttele ainakaan jos enemmän miehen kavereita paikalla niin eikö se ala sit häiritsemään ettei kaverit ajattele et tommosen hissukan kaa sie haluut olla. Kun eikö nainen siinä vaiheessa voi olla varma et mies on täysillä mukana jos miehen kaveritkin tykkäävät naisesta.

• fdhgfhsdghfgnfg
        Mietin vaan kirjoitti:

Entäs kun miehille on niin kovin kovin tärkeää että tykkääkö kaverit naisesta niin jos on ujo nainen eikä hirveesti alkuun juttele ainakaan jos enemmän miehen kavereita paikalla niin eikö se ala sit häiritsemään ettei kaverit ajattele et tommosen hissukan kaa sie haluut olla. Kun eikö nainen siinä vaiheessa voi olla varma et mies on täysillä mukana jos miehen kaveritkin tykkäävät naisesta.

Eipä todellakaan haittaa. Kaverien mielipiteillä ei ole minulle ainakaan mitään väliä, jos naisesta tosissaan tykkään. Ehkä tämä johtuu siitä, että en ole itsekään mikään puhelias ainakaan joukossa, josta en tunne ketään. Kaveritkaan eivät ole paljoa puheliaampia, paria lukuunottamatta. Pääasia on kuitenkin se, että keskenään synkkaa hyvin.

• sithari
        Mietin vaan kirjoitti:

Ja paskat mie kavereiden mielipiteille nakkaan. Itsellenihän olen naista etsimässä enkä kavereille. Jos tässä alkaisi kaikkien kavereiden näkemyksiä kuuntelemaan, niin ei kukaan ikinä missään kelpaisi, siinä määrin eriäviä mielipiteitä on joukossa.
        Elä sie äijänretaleen kavereista välitä. Mutta jos sille rentulle on kaverit tärkeämpiä kuin sie, niin unohda koko juttu.

Mie ainaskin sytyn ujommista tapauksista parhaiten. Pikainen epävarma ja ujo hymy ihan tuntemattomaltakin naiselta jää mieltä kaivamaan herkemmin kuin jonkun kälkättäjän koko illan höpötys. Johtunee siintä etten ole itsekään niin kovin suulas otus.

• YökyöpeliOy

Olen sillä silmällä katsellut erästä miestä (tiedän, naisista oli puhe, mutta varmaan ujot miehetkin tätä lukevat :) ), mutta en oikein kykene ottamaan selvää hänestä.

Olen valmis tekemään aloitteen jne, mutta signaalit ovat niin ristiriitaisia, välillä tuikkii vihreä valo, välillä keltainen (katselee jokapuolelle muualle kuin olisin musta aukko, vaikka olen metrin päässä), ja.. no, punaista valoa en ole saanut..

Menee vähän kuin hedelmäpelin pelaamiseksi; ei mitään aavistusta, kuinka voisi ottaa kutsun vastaan.

Onko mitään keinoa saada edes hiukan selvyyttä?
      Jäädä katsomaan ja tarkkailemaan silmät pyöreänä? Luulen, että toinen poistuisi paikalta.
      Heittäytyä avuttomaksi? Saattaisi kutsua lisäapua..

Ujot miehet, miten haluaisitte, että teitä lähestytään?
      Julkisesti, yksityisesti, ohimennen, vakavemmin? Varmasti luonne- ja tapauskohtaista, mutta..vinkkiä? Kiitos.. :)

• fhrthsrthfgbg

Jospa seuraavan kerran vaikka moikkaisit :) Pelkkä hymyileminen jne. ei aina kerro kiinnostuksesta. Jos yksi tyttö moikkaisi minulle, niin varmasti moikkaisin takaisin ja pyytäisin kahveelle.

• YökyöpeliOy
        fhrthsrthfgbg kirjoitti:

Jospa seuraavan kerran vaikka moikkaisit :) Pelkkä hymyileminen jne. ei aina kerro kiinnostuksesta. Jos yksi tyttö moikkaisi minulle, niin varmasti moikkaisin takaisin ja pyytäisin kahveelle.

Tottakai tervehdin :) Vastaus on milloin minkäkin "väristä". Toinen tervehtii oma-aloitteisestikin, jos kuljen niin ajatuksissani, etten huomaa.. :)
        Mutta siihen kohtaan on nyt jumittanut.

• Juu, kiinnostaa ujot naiset. Mutta valitettavasti tutustustuminen on mahdotonta ujolle miehelle.

• ujo nainen

No kiinnostaisko sua tutustua ujohkoon naiseen? Saakos sulle laittaa viestiä? Mä en käy täällä palstoilla kovin usein niin en rupea profiilia luomaan. Sitä paitsi harvemmin täällä pyörii samanhenkisiä ihmisiä niin ei siinä olisi mitään pointtia.

• ujo tyttö

Missä paikoissa tällaisen ujon naisen täytyisi käydä josta voisi ehkä löytää itselleen jonkinlaista sutinaa? Onko baari se ainoa paikka mistä voisi löytää itselleen suhteen?

• pilattu elämä

Kiinnostaako ujoja naisia rumat miehet?

• Kategoriat kaivoon (M)

Meinaatko vastenmielisen näköistä ulkomuotoa? Eiköhän sillekin ole vastakappaleita olemassa, oli ujo tai ei. Muilla piirteillä voi myös saada naisen kiinnostumaan, ehkä ei ns missiä, mutta normaali kategoriaan kuuluvan, joihin suurin osa ihmisistä kuuluu. Tämä nyt oli tälläistä kategorisointia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      111
      3824
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3193
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      235
      2847
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      39
      2376
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1684
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      24
      1496
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1476
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      14
      1361
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      18