Olen tuossa googlettanut vesijumpasta neuvoja että missä harrastaa lajia. Vesijumpat on yleensä senioreille aamuisin tai keskipäivällä. Muutama kerta viikossa olis hyvä mutta missä sitä sitten iltaisin voisi harrastaa??
Mistä työssäkäyvälle vesijumppaa Helsingissä iltaisin?
3
199
Vastaukset
- himouimari
Minäkin kaipaan ohjattua toimintaa uimahalleihin klo 16 jälkeen.
- Es..
Vesijumppaa voi tehdä yksinkin ihan hyvin. Vesi antaa vastusta aina ja siinä lihakset kehittyvät. Nopeutta täytyy kuitenkin olla.
No minä ihastuin siihen hommaan tyystin.
Huono uimataidoiltani joten siinäkin mielessä saan nyt vedessä olosta paljon enemmän. Ostin vyön ja kovin varovasti tutustuin minkälaista sillä on liikkua.
Nostin niin ylös kun oli tulossa ettei yllätä kesken menon vaan pysyisi siinä paikallaan, eteenpäin kaatava se on kun pysyy paikoillaan, hieman käsiä edessä liikutelleen pysyy hyvin asennossa. Tahtia voi tosiaan lisätä tarpeen mukaan.
Aloitin varovasti, totutellen ja nauttien. Upeaa on sekin että ainakin Myyrmäen hallissa on oma tilansa hitaasti uiville ja vesijumppaajille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?293468- 973216
- 763044
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim803017"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m532911Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862688- 352500
- 572361
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432245- 882012