kova tyyppi olematta miesmäinen?
Voiko nainen olla
14
194
Vastaukset
Voi olla. Mulla tulee mieleen yks uusi työkaveri jota kuvailin just puhelimessa yhelle toiselle työkaverille: "se on kova tyyppi". Tarkoitin sellaista särmää ja teknista osaamista, jämptiyttä ja taitavuutta. Pitää sanansa ja on tosi skarppi.
- työ ja työ
Puhut töistä enemmän kuin ratikka - miksi? Etkö koe olevasi riittävästi ilman työtä?
työ ja työ kirjoitti:
Puhut töistä enemmän kuin ratikka - miksi? Etkö koe olevasi riittävästi ilman työtä?
Rauhoitu :) Olen todellakin" riittävästi" ilman työtä, ei ongelmaa. Olen ollut täysin työelämästä poissa 6 vuotta ja en edes suostunut sanallakaan kommentoimaan työasioita silloin. Pystyn olemaan vaivatta ilman työtä, joka suhteessa, myös nykyään. Jopa taloudellisesti, vaikkei olis miestäkään.
Tuon olisi voinut tietysti sanoa: "Kova tyyppi on: sellaista särmää ja teknista osaamista, jämptiyttä ja taitavuutta. Pitää sanansa ja on tosi skarppi" Mutta ajattelin nyt vähän täsmentää, että missä mielessä, kun oli niin epämääräisesti sanottu. Olen pahoillani. On vaan niin vaikea tietää, miten kirjoittaa, kun ei saa mainita parisuhdetta, lapsia, työtä, kavereita, ei mitään. Mutta yritän muistaa jatkossa tämänkin.yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Rauhoitu :) Olen todellakin" riittävästi" ilman työtä, ei ongelmaa. Olen ollut täysin työelämästä poissa 6 vuotta ja en edes suostunut sanallakaan kommentoimaan työasioita silloin. Pystyn olemaan vaivatta ilman työtä, joka suhteessa, myös nykyään. Jopa taloudellisesti, vaikkei olis miestäkään.
Tuon olisi voinut tietysti sanoa: "Kova tyyppi on: sellaista särmää ja teknista osaamista, jämptiyttä ja taitavuutta. Pitää sanansa ja on tosi skarppi" Mutta ajattelin nyt vähän täsmentää, että missä mielessä, kun oli niin epämääräisesti sanottu. Olen pahoillani. On vaan niin vaikea tietää, miten kirjoittaa, kun ei saa mainita parisuhdetta, lapsia, työtä, kavereita, ei mitään. Mutta yritän muistaa jatkossa tämänkin.Ja varmaan on muunkinlaisia kovia tyyppejä, ei vaan _nyt_ tullut mieleen kuin tuo yks.
- Kyöstix
Ihan varmasti. Ei ole sukupuolesta kiinni tuo asia.
- kälisijä
mitä tarkoittaa olla miesmäinen? Ulkonäköä vai mitä?
Mun mielestäni kaikki ominaisuudet mitä ihmisluonteessa voi olla ovat täysin sukupuolivapaita! Jos joku ääliö näkee jonkun toisen miesmäisenä tai naismaisena kannattaa miettiä niitä omia asenteita, jotka ovat luultavammin peräisin jostain menneeltä vuosituhannelta.
Miksi muuten naiset niin usein mitätöivät toisiaan sanomalla "miesmäinen"? Mitä pahaa on miehessä...kun itsekin juoksette munan perässä kuin mitkäkin. - watsaus
Voi olla, mutta kovin naisellinen ominaisuus se ei ole.
Kysymyksesi perustuu suoraviivaiseen olettamukseen, että nainen ilman naisellisuutta olisi miesmäinen, mikä ei taas ole totta. Kovapäinen voi olla kumpi vaan sukupuoli.
- winks.
taitaa sulla vähän jo viirata päässä.
- //Mies//
Kyllä, kun esim. työssä osaa omat tehtävänsä niin erinomaisen hyvin ja vieläpä laaja-alaisesti, että miehetkin kysyvät jatkuvasti häneltä apua :D
Sääli että (monet) naiset joutuvat työntämään töissä feminiinisen puolensa lähes taka-alalle ollakseen ammatillisesti (miesten silmissä) uskottavia. - vili.
Kyllä!
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/studio55/artikkelit/10/807715.jpg
Hähä! :D - Nasdaq
Tässä kohtaa kandee funtsata sitä mikä on sitä kovuutta ja mikä ei.
Noin yleismaailmallisella silmäyksellä vilkaistuna aivan tavallinen elämä on sitä kovinta kamaa, jolla rullataan nussukat.
No mikä sitten on sitä tavallista elämää, niin siitä en tiedä mitään enkä haluakaan tietää.
(Nasdaqimaista naurua) Voi. Niiltä naisilta ne parhaimmat kyydit mies saa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743770Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1802974Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472936Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572421Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3632206- 1601870
- 781565
- 311413
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231388Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391352