vai odotatko aina että ne tehdään sinulle?
Teetkö aloitteita
67
252
Vastaukset
No ei tehä...tässä vaan ootellaan, että lumi tulis ja veis mennessään.
- Hintataso...
No ehkä ehdotus olisi oikeampi sana. Tosin tunnen alan ehdot ja toimijat, joten ei juurikaan tarvitse ehdotella.
- niinpäniin
En tee. En odota.
- -TMI-
Miksi?
- Miksi pitäisi?
-TMI- kirjoitti:
Miksi?
En ole muutenkaan niitä parisuhdeihmisiä. Niitä nyt vaan joskus tupsahtelee eteen tässä elon tiellä.
Milloinkohan opin vältteleen niitä...?
Oon liian ujo semmoseen. Tunteet on helppoa kauraa siihen asti kunnes kohde on tietty ihminen ja jonka tuntemuksista ei tiedä.
Yleensä mulla käy niin, että ihastun vähän, sitten mietin, ja vähän mietin, ja vähän vielä mietin.. Kunnes huomaan, että en uskalla enää, koska ihastus on paisunut johonkin järjettömiin sfääreihin, joissa ei oo mitään tolkkua eikä järkeä. Puolet asioista on omaa mielikuvitustakin eikä pohjaudu mihinkään todellisuuteen. Tosin, oon vielä varmaan turvallisilla vesillä, kun sentään tiedostan sen.
On mulla yks salainen palstaihastus ja sit yks toinen. Toinen etenee, toinen ei, mut on tää ihan hyvä näinkin. Mielummin oisin ilman ihastumisia, koska pitäs keskittyä vielä vähän muihin asioihin.- -TMI-
Nimiä?
- hahmotelma.
kanasutra kirjoitti:
Kerrotaan sit jos on jotain kerrottavaa ;)
muistathan sitten myös kertoa jos nuo kaksi eivät tuota tuloksia. hahmista kiinnostaa.
hahmotelma. kirjoitti:
muistathan sitten myös kertoa jos nuo kaksi eivät tuota tuloksia. hahmista kiinnostaa.
Ihan kamalasti.
- ..
hahmotelma kirjoitti:
Ihan kamalasti.
mustis?
kanasutra kirjoitti:
Kerrotaan sit jos on jotain kerrottavaa ;)
Voi voi, kaikkee ihmiset räyhää sillä aikaa ku viettää villiä ja vilkasta viikonloppua ;)
Kyllä teen/olen tehnyt, jos olen miehestä kiinnostunut. Sama kai se on kumpi sen aloitteen tekee? :)
Ei arvaa mielenkiintoista tapausta päästää yrittämättä näpeistäänkään. Jos jää varttumaan, että se mies tekee aloitteen voi olla ettei sitä koskaan tule tapahtumaan. Siks paree kun ite on aloitteellinen ja vilauttaa vihreetä valoa. Jopa osoittaa suoraan kiinnostuksensa.- -TMI-
TMI
En tee.
- -TMI-
Miksi?
- nainen olasta
hahmotelma kirjoitti:
Pelännen pakkeja.
eikä sinulle tehdä aloitteita
nainen olasta kirjoitti:
eikä sinulle tehdä aloitteita
Itkettää kun tiedät nainen olasta :( Ja kaikille sen kerrot täällä :(
- nainen olasta
hahmotelma kirjoitti:
Itkettää kun tiedät nainen olasta :( Ja kaikille sen kerrot täällä :(
luuletko ihan tosissasi että olet joku naisten unelma ; ( ?
Ethän sinä osaa edes keskustella mistään aiheesta - pelkkiä typeryyksiä päästelet! nainen olasta kirjoitti:
Ethän sinä osaa edes keskustella mistään aiheesta - pelkkiä typeryyksiä päästelet!Nyt ihan murusina olen tässä :(
nainen olasta kirjoitti:
Ethän sinä osaa edes keskustella mistään aiheesta - pelkkiä typeryyksiä päästelet!:) Nyt sun vuoro kertoa mulle, mistä olet saanut fiksaation minusta joka naisen unelmana :)
- nainen olasta
hahmotelma kirjoitti:
:) Nyt sun vuoro kertoa mulle, mistä olet saanut fiksaation minusta joka naisen unelmana :)
Olet selkeästi antanut sellaisen kuvan että luulet itse olevasi joku haluttu ... ET OLE!
nainen olasta kirjoitti:
Olet selkeästi antanut sellaisen kuvan että luulet itse olevasi joku haluttu ... ET OLE!
Olenko ?
Kerro lisää.hahmotelma kirjoitti:
Olenko ?
Kerro lisää.Sillä minua kiinnostaa, miten olet tuollaisen kuvan minusta maalannut :)
- Zivusta;)
hahmotelma kirjoitti:
Sillä minua kiinnostaa, miten olet tuollaisen kuvan minusta maalannut :)
Rakkaus=viha
- nainen olasta
hahmotelma kirjoitti:
Sillä minua kiinnostaa, miten olet tuollaisen kuvan minusta maalannut :)
Sulle ei kukaan nainen olasta ikinä anna ; (
nainen olasta kirjoitti:
Sulle ei kukaan nainen olasta ikinä anna ; (
Mitä teemme heille jotka ovat antaneet?
- nainen olasta
hahmotelma kirjoitti:
Mitä teemme heille jotka ovat antaneet?
Antaneita naisia ei ole kun sun mielikuvituksessasi ja sullahan on aika pieni, niin olet kertonut joten se seksin harjoittaminen on sellaisten touhua joilla on kunnollinen varustus : )))))
nainen olasta kirjoitti:
Antaneita naisia ei ole kun sun mielikuvituksessasi ja sullahan on aika pieni, niin olet kertonut joten se seksin harjoittaminen on sellaisten touhua joilla on kunnollinen varustus : )))))
Mutta eihän ne kaikki ole onnistuneet huomaamaan seikkaa ennen kuin mä jo saan.
hahmotelma kirjoitti:
Mutta eihän ne kaikki ole onnistuneet huomaamaan seikkaa ennen kuin mä jo saan.
Mutta koska keskustelu varustuksestani, läskin hesalais miehen kanssa, ei juurikaan kiinnosta, niin jätän sinu oman surkeutesi nojaan.
- Heh ..
hahmotelma kirjoitti:
Mutta koska keskustelu varustuksestani, läskin hesalais miehen kanssa, ei juurikaan kiinnosta, niin jätän sinu oman surkeutesi nojaan.
Kuinka ohut ja lyhyt sun meisseli on?
Heh .. kirjoitti:
Kuinka ohut ja lyhyt sun meisseli on?
Kuvanko haluat?
Et tosiaan ole paikallisia, sillä täällä päin ei puhuta meisselistä, vaan munasta, kyrvästä tms.- meisseli - mela
hahmotelma kirjoitti:
Kuvanko haluat?
Et tosiaan ole paikallisia, sillä täällä päin ei puhuta meisselistä, vaan munasta, kyrvästä tms. meisseli - mela kirjoitti:
Tiedän, neito orimattilan, tiedän.
- -'-
En ole montaakaan elämäni aikana tehnyt.
- -TMI-
Miksi?
Tullut tarpeeksi usein takkiin, joten anti toisten tehdä aloitteet.
En ole pitkään aikaan edes yrittänyt, varmasti taito on jo ruostunut.
- ..
miesten kaatamisessa ei kuitenkaan ole ennen ollut mitään tiettyjä ongelmia?
.. kirjoitti:
miesten kaatamisessa ei kuitenkaan ole ennen ollut mitään tiettyjä ongelmia?
Enpä ole huomannut, ainakaan valveilla ollessani. Asiaa kannattaa joka tapauksessa tarkkailla. Tosin lähimuistin kanssa on selvästi ongelmia, se pätkii ja juoksee klimpeissä.
Joo.Kaikki mun suhteet on alkanut niin, että mä teen aloitteen. Miesten pähkäilyjä ja jahkailuja on aivan turha odottaa. Ja jos ei onnaa, niin sit kohti uusia seikkailuja :)
Noinhan se menee.. Nainen valitsee, joten aloite kuuluu asiaan ihan samoin kuin lopetekin, jos valinta osoittautuu vääräksi.
maniamaria kirjoitti:
Noinhan se menee.. Nainen valitsee, joten aloite kuuluu asiaan ihan samoin kuin lopetekin, jos valinta osoittautuu vääräksi.
Joo, "lopetteetkin" (hyvä sana) on tullut melkein aina tehtyä :) Hyvä se on ukkojen ootella, että naiset tekee taas kaikki päätökset :D
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Joo, "lopetteetkin" (hyvä sana) on tullut melkein aina tehtyä :) Hyvä se on ukkojen ootella, että naiset tekee taas kaikki päätökset :D
Vois kyllä suositella kaikille naisille ainakin sitä, että tehdään rohkeasti itseä ja omaa elämää koskevia päätöksiä ilman hyssyttelyä ja nöyristelyä.
Mut nyt vipeltämään muualle;)maniamaria kirjoitti:
Vois kyllä suositella kaikille naisille ainakin sitä, että tehdään rohkeasti itseä ja omaa elämää koskevia päätöksiä ilman hyssyttelyä ja nöyristelyä.
Mut nyt vipeltämään muualle;)Vipellähän sinä .. ;)
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Onhan se nyt paljo helpompaa nii. Voi sitte itte keskittyä niihin tärkeisiin asioihin kun nainen hoitelee parisuhteen aloittamiset ja päättymiset itekseen.
- zisel
1 kerta kymmenestä teen. Loput on sitten että toinen osapuoli tekee.
- ..
suhteellisen aktiivinen olet kuitenkin "naiseksi".
- määmy
Vähän väliä, duunin luonne vaatii alotteiden tekemisiä.
Parisuhtees teen myös alotteit moneski asiois, vapaa-aika, minne mennään vai jäädäänkö himaan, safkas jne. - HB
En mä semmosia. En odota. Kerran ystäväni auttoi, toisen kerran ei. Mies teki joskus minulle...
Ajattelen että jos muutan käyttäytymistäni naisen kohdalla niin siinä tapauksessa joo - teen aloitteita. Eli hakeudun toisen seuraan ja pystyn olemaan hauskempi / rennompi sen kanssa. Ja sitten hetken huumassa, se ensimmäinen suudelma... no, tavallaan teen aloitteen siinä vaiheessa kun tulkitsen vihreän valon syttyneen, jotenkin sen vaan sitten tietää. Mutta tästä on vähän aikaa, press rewind ------------ *kelaa c-kasetin alkuun*
Ajattelen että aloitteita on varmaan monenlaisia, mutta toki en tee suoraan sellaisia että menen sanomaan jollekin tuntemattomalle tai edes tutulle naiselle että "hei, olen kiinnostunut sinusta". Jo se, että ehdottaisi että tavataan vapaa-ajalla ja kulutetaan kallisarvoista aikaa yhdessä osoittaa mielestäni usein jonkinlaista kiinnostusta toisesta.Tosiuros odottaa kotona että tosinaaras pimputtaa ovikelloa ja kysyy voikko alkaa oleen!
Har! Hähä!- Allakkolla päähiän
Toimii ehkä jOulussa, muttei muualla!
- em
bravo.bravi kirjoitti:
Miksi juuri Oulussa?
Ja lisätään haastetta pykälän verran: tosiuros saa kelattua sen tosinaaraan siihen sohvan viereen ja jopa mukaan palstailemaan. Ja vielpä nousematta sohvalta itse kertaakaan.
Kerran tein alotteen ja sekin meni päivvittua, joten tuumasi, että antaa akkojen sitte tehdä itte alotteensa. Ja kyllähän ne on niitä ihan riittämiin tehnytki.
- Ei onnistu:(
Helkutin huono tekemään ite. Epäonnistumisen pelko
- !
Taidan lähteä baariin ja toivoa koko illan että ois kanttia.
- !
Sä olet vastustamaton. Jos ei onnistu, niin oli joko lesbo tai varattu.
- Odota sinne asti
! kirjoitti:
Sä olet vastustamaton. Jos ei onnistu, niin oli joko lesbo tai varattu.
Klo 2:den jälkeen paranee mahdollisuudet
- ..
Odota sinne asti kirjoitti:
Klo 2:den jälkeen paranee mahdollisuudet
Joo muistan tuon. Siksi en käy enää baareissa.
- Kaupunkilainen Naine
Kehen Kyöstix on ihastunut?
Kerro Citykselle..- ?
Näyttäisi hahmikseen ihastuneen.
- En olemassa
? kirjoitti:
Näyttäisi hahmikseen ihastuneen.
Ei, vaan Kirpelaan.
- attiir-asiil
Noup, koska olen ruma.
Tein aloitteita juu... mutta joskus heikkona hetkenäni päätin pyhästi, että en ikinä enää tee yhtäkään aloitetta, mikäli puhutaan aloitteesta vastakkaista sukupuolta kohtaan. Joten en tee enää. Ihan sama sitten, elänkö sinkkuna hamaan asti, ainakin elän onnellisena ;D
Nimim. karvaasti pettynyt ja katkeroitunut uusfeministi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle754009Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt2023302Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473006Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle772671Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3792408- 1812072
- 781605
- 361586
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231418Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391392