Mihin sulla on kiire?

Ajaako elämä sua takaa. Jos et voi tehdä mitään toisin, niin miten kohtaat sen?

45

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyäntämällä ..

      piiniksen mariamanian pyllyyn.

    • Nasdaq

      Mä näen tämän biisinä. Biisi loppuu jo kun se alkaa, kaikki tietävät tämän. Biisi on kehityskaari, aika, jossa sanotaan ja tehdään kaikki tehtävissä oleva.


      Keep me running

      • Mutta silti vaikka mitä tekisi, tuleeko vähän edes hämyhetki? Kun kävelee ulos katsottuaan huiman elokuvan ja on viisitoista minuuuttia aikaa arkeen.


      • Nasdaq
        maniamaria kirjoitti:

        Mutta silti vaikka mitä tekisi, tuleeko vähän edes hämyhetki? Kun kävelee ulos katsottuaan huiman elokuvan ja on viisitoista minuuuttia aikaa arkeen.

        Mä sekoitin (valitan itsekeskeisyyttäni) jo ajat sitten arjen ja työn keskenään, koska huomasin niiden erottelun vievän minusta virtaa.

        En pidä veren imemisestä.


        (läpyttävää naurua)


      • Nasdaq kirjoitti:

        Mä sekoitin (valitan itsekeskeisyyttäni) jo ajat sitten arjen ja työn keskenään, koska huomasin niiden erottelun vievän minusta virtaa.

        En pidä veren imemisestä.


        (läpyttävää naurua)

        Harmi. Mä tykkään liikaa monistakin jutuista ja siksi pidän ne erillään. Hahah..joo. Pääsin eka kerran "ulos" tälle kesää. Tuntuuhan se jossain.


      • Nasdaq
        maniamaria kirjoitti:

        Harmi. Mä tykkään liikaa monistakin jutuista ja siksi pidän ne erillään. Hahah..joo. Pääsin eka kerran "ulos" tälle kesää. Tuntuuhan se jossain.

        Mä tossa päivittelin seinääni ja huomasin, että siellä kurkki pari lippua Gagalle.

        No se siis se oli sellanen mesta viimeks, että mä olin revetä. Elämä on synnyttämistä.

        Jotain hyötyä lentämisestä.



        (lentävää naurua)


    • last jump

      Juu paraikaa....aattelin hypätä tyhjyyteen!

    • hermo-äiti

      Mihin olisi kiire? juuri synnytin vauvan 47cm ja 3600kg, vähän tuli hikiki mutta aina palstaillaan.

      • Missä????

        Genio?


      • Vauvat tykkää palstailusta;) Ja toisaalta ne epelit jopa nukkuvat kin aina silloin tällöin, joten äiti voi mainiosti lintsata kotihommista ja keskustella täällä sivistyneistön parissa.


    • Mulla on aina kiire. Ajattelin saada tämän elämän valmiiksi ennen muita. Kyllä, lopputulos on tiedossa, mutta silti.

    • Palstan väki

      Dear maniamaria,

      Kiire on tänä päivänä yleisin statussymboli.

      Ihmisen kun katsotaan olevan sitä menestyneempi, mitä kiireempi hänellä on...

      http://tinyurl.com/c6rn7r3

      M.O.T

    • toinen vaihtoehto

      Mulla ei oo kiire enää minnekään. Loppu mennään hitaammalla.

      • Kehdosta hautaan?

        Molemmat silmät on jo kiinni jotta seuroista kiittäen öitä.


    • Täh? Mikä v*tun kiire tässä kenelläkään on?

      • Miks kiroilet nykyisin niin kamalasti?


      • :D
        maniamaria kirjoitti:

        Miks kiroilet nykyisin niin kamalasti?

        Dazu on astumassa Genion saappaisiin :D


      • Heh,
        :D kirjoitti:

        Dazu on astumassa Genion saappaisiin :D

        dazu on tainnut oivaltaa, että katu-uskottavuudella irtoo helpommin...


      • maniamaria kirjoitti:

        Miks kiroilet nykyisin niin kamalasti?

        Kiroilenko? No, anteeksi, jos pelästytin. Luulin olevani hauska, mutta olinkin pelottava. :´(

        *kahdeksan vuotta kestävä hali*


    • puskalisko

      siis millä lailla en voi tehdä jotain toisin? Kaikissa lehdissä lukee että mulla on hirveesti valinnanmahdollisuuksia ja voin tehdän kaiken toisin ja muuttaa elämäni jo tänään

      ja se ahdistaa Liskua !1!!11!1!

      • menin jo pois

        Ketäpä ei. Yksikään eilinenpäivä ei tule takaisin silti. Tekee mitä vaan.
        Etiäpäin voi tehdä. Edes jotain, jos tahtoo.

        Yö on kauneimmillaan, kun salusiinit peittävät ikkunat ja olet rajattu unen tulla.


    • puskalisko

      minä en muuten niistä trolleista tiedä, mutta se mariamanian susj'turkki oli hyvä

      • Kieltämättä susjuttu oli ihan hauska.


    • Harvemmin mihinkään, jos joskus on kiire se yleensä tulee siitä että muut ihmiset hoputtaa mua. Eli muut synnyttää mulle kiireen tunteen.

      Ite teen omaan tahtiini, niin ei tule koskaan kiireen tunnetta.

      Toisin tehdään, jos koetaan tarvetta tehdä toisin. Jos jotain ei voi tehdä toisin, ei sitten voi. Toisten säännöillä yleensä ei anneta poiketa, omilla voi soveltaa.

    • Bling bling

      Ajettelin vietättää tänään jing/ jang päivän. Eli hidas aamu ja tekisin vain niitä juttuja mitä tahdon. Pitäisi saada flow takaisin päälle.
      Luovuus katoaa arjen pakkosuorituksiin. Ja aiheuttamaan kiukkuun. Kiukku väsyttää ja tekee hajamieliseksi.

      Tänä aamuna aurinko paistaa. Kiireettömyys, pakottomuus on se hyvä juttu täs...et näin

      http://www.youtube.com/watch?v=Edwsf-8F3sI

    • Sitten vaan kohdataan, silmästä silmään, hötkyilemättä :) Käännytään kintereillä ja katsotaan sitä elämää päin. Yritetään pysäyttää se hetkeksi aloilleen.

      Kävin hakemassa aamupalaksi vadelmia jogurtin joukkoon puutarhasta, mutta olis pitänyt pitää niitten kanssa kiirusta, melkein kaikki oli mennyt jo. No, sain kuitenkin vielä yhtä aamupalaa varten :)

      • On paljon kiireettömiä hommia, kuten vaikka ruohonleikkuu.. Keskustelin siitä itseni kanssa ja totesin, että ehtii sen huomennakin. Mansikkamaalla ja marjapuskissa toi logiikka ei toiminut, kun linnut olivat ahkerampia.


      • maniamaria kirjoitti:

        On paljon kiireettömiä hommia, kuten vaikka ruohonleikkuu.. Keskustelin siitä itseni kanssa ja totesin, että ehtii sen huomennakin. Mansikkamaalla ja marjapuskissa toi logiikka ei toiminut, kun linnut olivat ahkerampia.

        Joo ruohonleikkuun kanssa mäkin ajattelin noin.. Noh, sit sen tekikin mies :/


      • Kyöstix
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Joo ruohonleikkuun kanssa mäkin ajattelin noin.. Noh, sit sen tekikin mies :/

        Räksät siis teitä nopeampia?


      • Kyöstix kirjoitti:

        Räksät siis teitä nopeampia?

        Osa meni räksöjen suuhun kai, mutta osa vaan on mennyt jo huonoksi.Ei ole enää vadelma-aika.. Punaherukat sain pelastuttua pakkaseen, ja vadelmiakin kyllä, että ei sillä lailla hätää..


      • Kyöstix
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Osa meni räksöjen suuhun kai, mutta osa vaan on mennyt jo huonoksi.Ei ole enää vadelma-aika.. Punaherukat sain pelastuttua pakkaseen, ja vadelmiakin kyllä, että ei sillä lailla hätää..

        Täytyyhän niitä räksiäkin ajatella....ruokaa nekin tarttee :)
        Pääsato sitten tallessa sulla.


      • Kyöstix kirjoitti:

        Täytyyhän niitä räksiäkin ajatella....ruokaa nekin tarttee :)
        Pääsato sitten tallessa sulla.

        Juu. Alkaa olla. Yhdet mehut tehty, ja toinen urakka vielä ensi viikolla edessä. Kellari täyteen mehua, niin pysyy porukka vitamiineissa :) Tähän uuteen mehuun vois sekoittaa punaherukkaa mukaan. Ja vadelmaa ja mustikkaa voi sit ottaa pakkasesta aamupalaan talvellakin.


      • Kyöstix
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Juu. Alkaa olla. Yhdet mehut tehty, ja toinen urakka vielä ensi viikolla edessä. Kellari täyteen mehua, niin pysyy porukka vitamiineissa :) Tähän uuteen mehuun vois sekoittaa punaherukkaa mukaan. Ja vadelmaa ja mustikkaa voi sit ottaa pakkasesta aamupalaan talvellakin.

        Pysyy talven flunssat kurissa :)
        Kyllä oot onnelisessa asemassa, että omasta takaa löytyy marjoja. Tosin niittenkin keruu ja säilöön laitto vaatii taitoa ja työtä :)


      • Kyöstix kirjoitti:

        Pysyy talven flunssat kurissa :)
        Kyllä oot onnelisessa asemassa, että omasta takaa löytyy marjoja. Tosin niittenkin keruu ja säilöön laitto vaatii taitoa ja työtä :)

        Joo, on se mukavaa :) Äidin kanssa yhdessä mehut tehdään, mä en vieläkään muista jokaista työvaihetta, meinaa aina jäädä joku pullojen kuumennus-sterilointi, tai veden lisäys tekemättä. Noh, aikaa myöten kai iskostuu.. Olen mä joskus kyl yksinäänkin tehnyt, ja jotenkin sekin onnistui.

        Hilloja ei kannata tehdä, kun jostain syystä niitä ei meidän huushollissa mene. Menee huonoksi vaan :/ Mutta marjat sellaisenaan toimii, kaikilla :)


      • Kyöstix
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Joo, on se mukavaa :) Äidin kanssa yhdessä mehut tehdään, mä en vieläkään muista jokaista työvaihetta, meinaa aina jäädä joku pullojen kuumennus-sterilointi, tai veden lisäys tekemättä. Noh, aikaa myöten kai iskostuu.. Olen mä joskus kyl yksinäänkin tehnyt, ja jotenkin sekin onnistui.

        Hilloja ei kannata tehdä, kun jostain syystä niitä ei meidän huushollissa mene. Menee huonoksi vaan :/ Mutta marjat sellaisenaan toimii, kaikilla :)

        Marjoja sellaisenaan voi ripotella, vaikka sellasenaan puuroihin.
        Rahkat on myös hyviä....marjat suoraan pakkasesta.....kylmää ja raikasta rahkaa.
        Pikkasen aikaa kuiteskin antaa sulaa muutoin liian kylmää :)


      • Kyöstix kirjoitti:

        Marjoja sellaisenaan voi ripotella, vaikka sellasenaan puuroihin.
        Rahkat on myös hyviä....marjat suoraan pakkasesta.....kylmää ja raikasta rahkaa.
        Pikkasen aikaa kuiteskin antaa sulaa muutoin liian kylmää :)

        Illalla sulamaan jääkaappiin ja aamulla turkkilaisen jogurtin sekaan :)

        Nyt muita puuhasteluja välillä... Lauantain jatkoja :)


      • Kyöstix
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Illalla sulamaan jääkaappiin ja aamulla turkkilaisen jogurtin sekaan :)

        Nyt muita puuhasteluja välillä... Lauantain jatkoja :)

        Samoin lauantain jatkoja :)
        Aiheen mukaisesti alkaa mulle tulla kiire, että kerkee lähteen yhteen skabaan :)
        Naapuripitäjän tapahtumaan :)


      • meni melkeen jo..
        Kyöstix kirjoitti:

        Samoin lauantain jatkoja :)
        Aiheen mukaisesti alkaa mulle tulla kiire, että kerkee lähteen yhteen skabaan :)
        Naapuripitäjän tapahtumaan :)

        Piähän kiirettä sit ;)


      • Kyöstix
        meni melkeen jo.. kirjoitti:

        Piähän kiirettä sit ;)

        Yritetään ehtiä :)
        Katsoonko oot tulossa? Tuu vaan :)


      • yb meni ny..
        Kyöstix kirjoitti:

        Yritetään ehtiä :)
        Katsoonko oot tulossa? Tuu vaan :)

        ?
        Yb tossa/tässä vain vielä edellisessä kommentoi ei kirj. ,kun ei pääse muka irrouttautuu... :D En tiedä mistään tapahtumista kyllä täällä päin, mahtaaks nyt just olla mitään..

        Mut nyt oikeesti tyhjentää toi kone...


      • Kyöstix
        yb meni ny.. kirjoitti:

        ?
        Yb tossa/tässä vain vielä edellisessä kommentoi ei kirj. ,kun ei pääse muka irrouttautuu... :D En tiedä mistään tapahtumista kyllä täällä päin, mahtaaks nyt just olla mitään..

        Mut nyt oikeesti tyhjentää toi kone...

        Kiirettä piti, mutta kerkesin :)


    • Ei mihinkään.

    • No eläkkeelle tässä olisi kova kiire, mutta ei kai ajan kulumista mitenkään voi nopeuttaa. Kohta on kiire Pariisin seksimuseoon ja muihin viime reissulta näkemättä jääneisiin paikkoihin.

    • marie.

      Periaatteessa ei ole kiire mihinkään. Mutta kiire on silti läsnä elämässä. On sellainen elämänvaihe. Kyllä ihminen voi paremmin ilman kiirettä. Mutta nyt ei voi mitään sille, ettei välillä vuorokaudessa tunnit riitä. Ehtii sitä välillä onneksi vähän pysähtymään, ja ei tätä "vaihetta" ikuisesti kestä; se tieto auttaa jaksamaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1890
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe