Miten te miehet näytätte kiinnostusta tai tunteenne? ja kuinka kauvan siihen on mennyt että olette tajunneet olevanne rakastunut? kysyin eräältä mieheltä jonka kanssa minulla on ollut juttua jonkuna aikaan niin hänen tunteitaan minua kohtaan hän sanoi ettei osaa vastata ja sanoi lopulta näin: Muista että miehet ei helposti harkitsematta kerro tunteitaan suoraa, olet varmaan huomannut ja en ole poikkeus.
pitkääkö paikkaansa teidän kohdalla?
Kysymyksiä miehille.
4
712
Vastaukset
- selityksiä
Pidä silmäsi auki tuon tapauksen kanssa.
- kokemusta on
Tota joo seurustelet lähinnä pelimies parisuhteessa olevan miehen kanssa nyt.
Parempi olla näyttämättä, muuten tulee vain pettymyksiä.
- Särkynyt Sydän
Osa miehistä ilmaisee heti eli pelaa naisten miestä kehuu, vitsailee ja ilmaisee kiinnostusta.
Toinen osa on rauhallisempaa sorttia jolla kestää kauemmin tajuta tunteensa sekä käsitellä voi kestää kauan ennen kuin ilmaisee ihastuksensa.
Minulla meni melkein kuukausi että tajusin olevani ihastunut, vasta viimeisenä päivänä kun juttelin hänen kanssaan ymmärsin sitten en uskaltanut sanoa mitään. Olen kohta odottanut 2vk kohta että saisin ilmaista ihastukseni toivon että hän vastaa myöntävästi kahville pyyntööni että voin selittää tunteitani hänelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2432142- 1891634
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461282Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50992- 41816
- 14790
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30771Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21760Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .24735Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647