Hemmetin nappikuulokkeet

Kuinka usein joudut uusimaan kuulokkeet?

Liian usein... Ei mahda mitään, ne vaan joutuu kestämään melkosia nykäyksiä usein, eivätkä tunnu kestävän sitten niin millään... Hemmetti, kun ei nekään ihan halpoja ole. Saa meinaan maksaa jonkun verran hyvästä äänestä.

35

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ääntä kuuluu

      Usein, mutta käytän niitä edelleen vaikka toimisivat puoliksi.

      Niitä on tuhottu vaikka miten,..heh!

      Pitäisi varata monta pakettia jotta olisi aina varalla.

      • Joo on.

        Viimeiset Philipsit kestivät kyllä urheasti. Pari kertaa kiekon ja tangon väliin ja lukuisia nykäisyjä... Mutta kyllä ne maksoikin melkein 50 euroa muistaakseni. Ei niitä nyt kovin montaa pakettia siedä kerralla ostaa. Olen kuitenkin huomannut, että niitä kahden kympin kuulokkeita joutuu vaihtamaan vielä paljon useammin, joten varmaan taas tulee euroja niihin laitettua.


      • hååbotin
        hahmotelma kirjoitti:

        Joo on.

        Viimeiset Philipsit kestivät kyllä urheasti. Pari kertaa kiekon ja tangon väliin ja lukuisia nykäisyjä... Mutta kyllä ne maksoikin melkein 50 euroa muistaakseni. Ei niitä nyt kovin montaa pakettia siedä kerralla ostaa. Olen kuitenkin huomannut, että niitä kahden kympin kuulokkeita joutuu vaihtamaan vielä paljon useammin, joten varmaan taas tulee euroja niihin laitettua.

        Elä awwaa Jaanan linkkejä ennää, miekii piän korvatuluppija Jaanan kälätyksiä lukiessakin


    • Ääntä kuuluu

      Ovat monikäyttöisiä juu.

      • Noiden ongelma on se, että kun ne kahdessa kuukaudessa hajoaa, niin ottaa tosi kovasti päähän. Siitä syystä tuskin menen yli 70 euron hankinnassani.


      • kuullukkaa
        hahmotelma kirjoitti:

        Noiden ongelma on se, että kun ne kahdessa kuukaudessa hajoaa, niin ottaa tosi kovasti päähän. Siitä syystä tuskin menen yli 70 euron hankinnassani.

        Takkuu?


      • kuullukkaa kirjoitti:

        Takkuu?

        Ei takuu korvaa niiden ruhjomista...


      • Kakoo kurkkuaan
        hahmotelma kirjoitti:

        Ei takuu korvaa niiden ruhjomista...

        Miksi ruhjot vai tunaroitko?


      • niinminätein
        hahmotelma kirjoitti:

        Ei takuu korvaa niiden ruhjomista...

        Cittarista saa saman tien uudet, kun vie vanhat takuuaikana sinne.


      • Kakoo kurkkuaan kirjoitti:

        Miksi ruhjot vai tunaroitko?

        Niin... Se tässä vähän se pointti on, kun ne tapaa joutua koville, eikä kestä sitten pitkään. Paketissaan pysyvät kyllä ihan hyvässä kunnossa ne...


      • niinminätein kirjoitti:

        Cittarista saa saman tien uudet, kun vie vanhat takuuaikana sinne.

        No ehkä se on vähän semmonen... itte hajotin, joten oma on vahinkoni, ei myyjän...


      • kakoo kurkkuaan
        hahmotelma kirjoitti:

        Niin... Se tässä vähän se pointti on, kun ne tapaa joutua koville, eikä kestä sitten pitkään. Paketissaan pysyvät kyllä ihan hyvässä kunnossa ne...

        Ihan kuin puhuisit jostain muusta kuin kuulokkeista. Ajatteleppa kaksimielisesti;) paketissaan..ei kestä pitkään..


      • niinminätein
        hahmotelma kirjoitti:

        No ehkä se on vähän semmonen... itte hajotin, joten oma on vahinkoni, ei myyjän...

        En minä tiedä, kuka meillä hajotti, mutta sinne vaan...


    • 50 € =hyvä ääni?
      • 50e saa ihan laadukkaita. Ja nuo on turhaa hifistelyä jo. Ja turhan hifistelyn eurot menee tietokoneeseen mieluummin.


    • Itse viimeisen

      kerran kuuntelin kuulokkeilla mitään. 14 v sitten ne sai aikaan tinnituksen, ja nyt tavallaan pakosta jouduin kuuntelemaan, tuli vasempaan korvaan taas se kiminä. Kuulokkeet on petolliset, desibelit ei tunnu niillä niin kovalta.

    • Sankakuulokkeet lidl

      .

      Sen takia ostankin parin euron sankakuuloke setin lidlistä - kolmet sankakuulokkeet mutta hyvä äänenlaatu

      .

    • Tosimiehet käyttää Peltoreita. Minä en oo ikinä pitäny mitää (homo)nappeja korvissa.

      • Tuosta tulikin mieleen, että pitäis varmaan päivittää vanhat radio-peltorit sellaisiksi, että sais kännykän kytkettyy niihin. Ei vaan taida ihan pikkurahalla löytyy bluetooth-versioo, joten joutunee tyytymään piuhamalliin.

        http://www.temrex.fi/verkkokauppa/product_details.php?p=2200

        Toisaalta jos parittais vanhat radio-peltorit ja vanhat korvalaput keskenään, niin kustannus 0€ ja äänenlaatu parempi...hmm


      • Richartti kirjoitti:

        Tuosta tulikin mieleen, että pitäis varmaan päivittää vanhat radio-peltorit sellaisiksi, että sais kännykän kytkettyy niihin. Ei vaan taida ihan pikkurahalla löytyy bluetooth-versioo, joten joutunee tyytymään piuhamalliin.

        http://www.temrex.fi/verkkokauppa/product_details.php?p=2200

        Toisaalta jos parittais vanhat radio-peltorit ja vanhat korvalaput keskenään, niin kustannus 0€ ja äänenlaatu parempi...hmm

        Mun käytös jos käyttää bluetoothilla kännykkää Peltoreissa nii radiota voi kuunnellla max. 2h päivässä. Muttenhan ne riittää täältä ikuisuuteen.


    • En oo koskaan rikkonu. Hukkaan tahtovat joutua...
      Viimeksi ostin Koss:n napit, maksoi vähän yli 20€ ja mielestäni ihan tarpeeksi hyvät johonkin radion tai MP3:sten kuunteluun.

    • Mulla tällä hetkellä kahdet kuulokkeet, Philipsin molemmat.. Toiset napit, toiset sellaset hifistelykuulokkeet, missä on se sanka tmv. Hyvin on kestän, tosin nappiksien ostost ei kyl oo paljon aikaa.

      Yleensä on joutunu ostaa varmaan vuoden välein? Kuuntelen lähes päivittäin.

    • Kyöstix

      Tuolla liikenteen seassa liikkuessa ihmisten olisi hiukkasen parempi kuulla korvilla muutakin kuin vain musaa ;)

      • Tiedän. Mutta elän vaarallisesti.


      • Kyöstix
        hahmotelma kirjoitti:

        Tiedän. Mutta elän vaarallisesti.

        Kuulo on arvokas asia ja varsinkin liikenteessä.


    • Ne ei oo kato suunniteltu cliffhanger käyttöön laisinkaan. :)

      • Kyöstix

        Eihän noitten läpi edes kuule linnun laulua :(


      • Kyöstix kirjoitti:

        Eihän noitten läpi edes kuule linnun laulua :(

        Joku tykkää kuunnella ihmisen laulua linnunlaulujen sijaan. Joku örinää ja soittimien rääkkäämistä, kun ei ole olemassa karjusieppoja jotka karjuisi puissa. :)


      • Kyöstix
        voopotin kirjoitti:

        Joku tykkää kuunnella ihmisen laulua linnunlaulujen sijaan. Joku örinää ja soittimien rääkkäämistä, kun ei ole olemassa karjusieppoja jotka karjuisi puissa. :)

        Onneksi vaihtoehtoja on olemassa :)


    • deft

      Nykyisen älypuhelimen mukana tulleet ja puhelimelle optimoidut napparit toimii vielä ihan hyvin, vaikka ne on otettu aktiivikäyttöön hieman yli kaksi vuotta sitten. Pahin ongelma ei ole nykiminen ja vettäkin tuntuvat ihan hyvin kestävän. Markkinahinta toisaalta on mun mielestä nappikuulokkeiksi yllättävän korkea.

      On mulla tietty sitten halvat täyskupit, jottei naapurit häiriinny kun vaikka telkkaria möllöttää. Laadullisesti vissiin on halvempaa satsata muihin kuin nappareihin, varsinkin jos ajattelee hintaluokkaa 10-50e. Ellei ole fyysisesti sen luokan munapää (har har...) ettei minkäänlaiset sangalliset pysy päässä.

    • Niin ja päätin kokeillä elämäni ensimmäisiä langattomia nappikuulokkeita. Niissä kun tuo johdon jääminen tankoihin sun muihin ei ole riesana. Katsotaan kiroanko ne jo viikonloppuun mennessä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      465
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      192
      464
    Aihe