Niin?
Elämäsi viiden vuoden kuluttua?
26
131
Vastaukset
- Nasdaq
Mä ajattelin olla täällä ja sättiä muiden kanssa kilpaa lihavia naisia, koska pelkään heidän hyllymisensä vaikuttavan potenssiini.
(naurua tulevaisuudesta) - noutaja hakenut
Olen siirtynyt "taivaskanaville" :(
- Olet..
Voopotin? :(
Sama suunta, ei mitään merkittäviä muutoksia minkään asian suhteen.
- Kyöstix
Jahka nyt ensin tähtään huomiseen. 5 vuotta ihan liian pitkä periodi.
Minulla on Volvo, labbis ja paljon enemmän ex:ä kuin nyt.
- Ei volgaa:.!1%#%?+
.
Mul onkin saabbi
Har!
.
Luonnollisesti muija, pentu, asuntolaina ja joku labradori varmaan jaloissa pyörimässä.
- deft
Meinasin sanoa jotain fiksua, mutta.....Luonnollisesti. Ihan kamalaa. Ei lupaa hyvää mun kaltaisille epämääräisille haahuilijoille.
deft kirjoitti:
Meinasin sanoa jotain fiksua, mutta.....Luonnollisesti. Ihan kamalaa. Ei lupaa hyvää mun kaltaisille epämääräisille haahuilijoille.
Luonnollisesti en tiedä mitä se meinasi olla ja luonnollisesti unohdin farmariauton.
Vit** näitä heräämisaikoja. Työnteko on ihanaa.
Ei jaksa miettiä niin pitkälle ihan vakavissaan. Mutta jospa me asuttas jo silloin omakotitalossa ja voitas perheenä hyvin. Siin ois tarpeeks. :)
- etä meesee
mesettäjä
- :(
Hämäys?
Viiden vuoden päästä ajattelin vähintään omistaa ammatin ja olla siis valmis koulusta. :D Loppu riippuu siitä, mihin kouluun pääsen ;)
a) Oon maksanu velkani helvettiin ja suunnittelen minne muutan seuraavaksi, jos työt ei sido olennaisesti.
b) Ulostaudun koulusta ja alan maksaa enemmän velkojani pois
"Jee". Ukon voi ottaa siihen sivuun, jos sille sopii mun suunnitelmat. Lapsia en oo hankkimassa seuraavaan 5-8 vuoteen....heh....ei kannata suunnitella liian kauas.... =)
Ainakin vähemmän pakkopikkuporvarillista elämää ja enemmän tajunnanvirtaa. Carpe diemiä per diemien tilalle.
Ei aavistustakaan, ehkä kuollut ehkä ei.
Ainaki mä palstailen sillo.
Luultavasti meillä on myös vaimon kanssa aikaa vähä enemmän kun vanhin on sillo kakskymppinen(toivottavasti ei palstaile) ja nuorin viisvuotias.
Meillä on myös biokaasulaitos, eläimiä kasviksia, perunaa yms. Ruuan ja energian suhteen olis viimeistään silloin pyrkimys elää lähestulkoon omavaraistaloudessa.
Mulla on myös aikaa silloin rakkaille harrastuksilleni enemmän, ja myös rahaa sitä aharrastaa. Tällä hetkellä 3 kpl autonraatoja odottaa kunnostusta, nyt olis ehkä vähä rahaaki niihi laittaa, mutta aikaa ei sitte oo niinku yhtää.- zisel
Luultavasti mulla on sillon ammatti tai jos ei ole niin ainakin viimesiä päiviä opiskelut menossa.
Tai sitten mä istun naputtelemassa tässä. - Kanaemo kanalasta
Olen naimisissa kukkomiehen kanssa ja pistämme tiputehtaan pystyyn!
- Kanaemo kanalasta
Siis jahka se pääsee lataamosta.. Se voi kestää hetken, mutta kuitenkin
- cis~
Kiinnostuin kysymyksestä mutta tarkemmin ajateltuna vastaus ei kiinnosta. Elämä on siitä piristävää, ettei voi tietää eikä kannata edes suunnitella. Tai tiedän että valkkari on lempijuoma vielä viidenkin vuoden kuluttua ja sen lupaan, etten liho.
- määmy
Pari muksuu, terveyttä ja rakkautta riittävästi.
Kai tästä helpostikin vielä alemmaksi pääsisi. Päivitän Yksityiselämääni sitten.
- riuttala76
No jos en vielä 5-vuodenkaan kuluttua ole haudan lepoon päässyt, niin toivottavasti ainakin oon onnistunut palaamaan Tampereelle täältä tylsästä Kuopiosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle934498Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖483120Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852859- 781645
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391442450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021224- 15967
- 184854
Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah20836Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan37818