Onko jotain partavettäsi kehuttu?

tuoksuttaja

Tai naisilla hajuvettä? Jos, mitä siitä sanottiin ja mikä oli tuoksun nimi?

25

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voopottaja

Mummiähen menovettä on kehuttu ko ostin sille Yyv Roseelta transattia. =O) Halapoo ol.

*hykertellöö tyytyväisnä*

• Kyöstix

Lagerfeld Classic :) Kehuja?

• voopottaja

En uo haistana mu varmana hyvvää. =O)

• Kyöstix
        voopottaja kirjoitti:

En uo haistana mu varmana hyvvää. =O)

En nyt hyvyydestä tiiä :)

• deft

Eikös partavedet oo jotain keski-ikäisten höyryjä? Vai osaako miehet(kin) käyttää "hajuvesiä"?
      On kehuttu, mutta ei siis partavettä, koska mua ei mummot ja ukit haistele. Tuoksun nimi on/oli New York (from Playboy)

• Viimeks kehuin jotain nimeltään "Millon dollars" tyylistä partavettä, en muista tarkkaa nimeä. Oli niin hyvä tuoksu, että meni pää ihan sekaisin ja jalat alta :D

Sitä vois kyllä haistella 24/7.

Samaten yks legenda tuoksu on ollut black ferrari.

• merkki hajut

Kaskun ei BMW tai AUDI :DDD

• deft

Jösses!
        Toi Black Ferrari on noista Ferrarin tuoksuista paras. Eikä edes kovin kallis. Sporttisille tyypeille aika legenda juu :)

Hugo Bossista en oo ikinä tajunnut. Siis sitä että miten se tuntuu toimivan aina.

Jos menee pää sekaisin ja jalat alta niin mulle kanssa sellaista tuoksua :O

• deft kirjoitti:

Jösses!
        Toi Black Ferrari on noista Ferrarin tuoksuista paras. Eikä edes kovin kallis. Sporttisille tyypeille aika legenda juu :)

Hugo Bossista en oo ikinä tajunnut. Siis sitä että miten se tuntuu toimivan aina.

Jos menee pää sekaisin ja jalat alta niin mulle kanssa sellaista tuoksua :O

Hahah.

Everlastin dödö oli kans aika jees, tuli tässä mieleen. Hugo Bossit ei koskaan oo tehneet erityistä vaikutusta minuun.. :( Tai muistan jonkun käyttäneen sitä kyllä, mutta ei käryäkään miltä se tuoksui.

Ton Black Ferrarin sentään muistan vielä 6-7 vuoden jälkeen.

• deft
        kanasutra kirjoitti:

Hahah.

Everlastin dödö oli kans aika jees, tuli tässä mieleen. Hugo Bossit ei koskaan oo tehneet erityistä vaikutusta minuun.. :( Tai muistan jonkun käyttäneen sitä kyllä, mutta ei käryäkään miltä se tuoksui.

Ton Black Ferrarin sentään muistan vielä 6-7 vuoden jälkeen.

Everlastin dödö on vähän niin kuin käänteinen Axe; pitkäkestoinen ja härskiintymätön. Luulemma.
        En sitten tiiä mitens Axen Dry-mallisto vertaantuu. Ei kuitenkaan tuotteena auta epäsäännöllisen säännöllisesti liikunnallista ihmistä joka tapaa hikoilla liikunnan jälkeen.

Ahas! Hugo Bossit (ainakin ne pallopurnukat) on semmoisia päänsärkypommeja ettäh... :D
        Jostain kumman syystä mun trendikkäästi modernit miespuoliset kaverit tykkää käyttää niitä miltei joka mestassa. Eikä kertaakaan ole kukaan nokkaansa nyrpistellyt sille tuoksulle.

• Juu Lauraa on joskus kehuttu hyväksi tuoksuksi ja sambaa sitä sinistä. :)

• Kyöstix

• voopotin ´

• voopotin ´ kirjoitti:

Laitan partavettä kauppareissulla kalsonkeihini, ett kaikki uskois mun etämiehen oikeaksi kielimieheksi =O)

Partavesi on kivikautinen keksintö ja taitaa olla vanhempien miesten juttu, kun kasarilaisten. :) Ei meil ainakaan mies käytä partavesiä. Roll-on piisaa. Sillä tai ilman.

• Kyöstix kirjoitti:

Tuon tuoksun vaikutuksesta voi pian jalat alkaa ottaa samba-askelia :)

Se on aika vahvan tuoksuinen, itellä tulee polla kipeeks herkästi liiasta tuoksuttelusta. Yli herkkä nenä nääs. Kaupassa saa pidätellä hengitystään erilaisten tuoksuvien kemikaalien seassa ja ihmisten jotka suorastaan lotraa hajusteita. :(

• Iaskin..väärin

Mun muru käyttää vaan Tummelia :)

• Ilman tuoksuja, kiitos.

• On kehuttu. Tilaisuudesta riippuen käytän Legerfeldia tai Esprintiä.

Naiset on lähinnä kehunu nuuhkaisemalla ja toteamalla, että 'ooooohhhh' tai 'uuuuuhhhh'.

(naisilla tarkoitan lähinnä vaimoani, ei mua muut naiset muutenkaan kehu)

• Diesel____

Oma mieheni käyttää Diesel merkkistä "hajuvettä". Sellainen sininen nyrkki -pullo :) On muuten hyvä, ai että :)

• tottamooseson

Kyllä on kehuttu.
      Enpä kerro nimeä kuka kehui.

• yksinkertainen.blondi

Partavesistä ollut lähiaikoina huonoa kokemusta.. Hmm.. Yks tuttu yöpyi viikon meidän mökillä ja koko talo piti tuulettaa.. :/ Oma mies ei lutraa vesillä, onneksi. Ainoa mikä tuoksuu, on shampoo ja saippua :)

Mä en myöskään käytä paljon hajusteita, edes pesuaineissa. Jotenkin ottaa melkein kaikki tuoksut nenään. Yks hajuvesi, jota joskus kyllä käytän on saanut kyllä kehuja, tutuilta ja tuntemattomilta. Yks tuntematon kehui taksijonossa noin vuosi sitten, kun seisoin hänen edessään :"Mikä on tämä käsittämättömän ihana tuoksu, haluan ostaa sen tyttöystävälle" Kerroin sen, mahtoikohan ostaa..:)

• ( puff )

ettet ny vaa pierasta suhauttanu?

• floristi
        ( puff ) kirjoitti:

ettet ny vaa pierasta suhauttanu?

ruusun henkäys terälehtien kera?@-->--

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1850
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1016
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      97
      912
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

😇
      Ikävä
      52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      534
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe